tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post3090791987896141583..comments2024-02-02T10:31:13.724+02:00Comments on CYNICAL: Η Φυλή των Μεταπτυχιακώνcynicalhttp://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comBlogger37125tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-36207321639510891872008-07-01T14:54:00.000+03:002008-07-01T14:54:00.000+03:00Καλημέρα Ενδοξε Έλληνα Ερευνητή. Μιας και πιασαμε ...Καλημέρα Ενδοξε Έλληνα Ερευνητή. <BR/>Μιας και πιασαμε το ζητημα των εισαγωγικών, θα προτεινα το Λυκειο να αποδεσμευτει απο τις πανελληνιες εντελως. Να γινει 2-χρονια και το τριτο να ειναι προπαρασκευαστικο για το πανεπιστημιο (για οσους θελουν να πανε) και μονο σε 3-4 μαθηματα. Ετσι θα καταργηθουν τα φροντιστηρια. Βεβαια εκτος απο τους γονεις κανεις αλλος δεν το θελει αυτό. <BR/>Η πλακα ειναι οτι τα διδακτρα απο φροντιστηρια εκπιπτουν. Δηλ. το κρατος τα αναγνωριζει σαν απαραιτητα, δηλαδη αναγνωριζει την αποτυχια του ευθεως.<BR/><BR/>ΣΥμφερει παντως να σπουδαζουν τα παιδια εξω. Δεν ειναι πολυ περισσοτερα χρηματα απο το να παει σε αλλη πολη εντος της χωρας. Βεβαια αυτο δεν ειναι καλο για τη χωρα. Πληρης αποτυχια. Να φευγουμε σε ξενα πανεπιστ. για σπουδες, σε ξενες χωρες για δουλεια και νοσοκομεια. Φοβερή χωρα εχουμε. Ολοι θελουν να φυγουνcynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-39608258842753935922008-06-28T08:42:00.000+03:002008-06-28T08:42:00.000+03:00καλημέρα Cynical!Όπως βλέπεις είμαι πρωϊνός τύπος!...καλημέρα Cynical!<BR/><BR/>Όπως βλέπεις είμαι πρωϊνός τύπος! Αν και Σα, έχω σηκωθεί από τις 6:00(ίσως τώρα σκέφτεσαι ότι είμαι μάλλον βαρεμένος!).<BR/>Όπως σου υποσχέθηκα, επανέρχομαι στο θέμα και κυρίως στο θέμα των Πανελληνίων εξετάσεων (βλέπεις έχω και εγώ μία κόρη που το απαράδεκτο αυτό σύστημα κόντεψε να την συνθλίψει).<BR/><BR/>1) προφανώς και συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρξει ξεδιάλεγμα για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Αυτό γίνεται παντού. <BR/><BR/>2) ο ρόλος του Λυκείου είναι να μάθουν τα παιδιά πως να μαθαίνουν. Πρέπει να έχουν και καιρό να σκέπτονται. Αμφιβάλλω άν αυτό γίνεται τα τελευταία 10-20 χρόνια. Και ούτε στο πανεπ. έχουν χρόνο να το μάθουν. Άλλος είναι ο ρόλος του πανεπ. Κια έτσι βλέπουμε τι "μαργαριτάρια" γράφονται στα διάφορα ΑΣΕΠ.<BR/><BR/>3) Πιστεύω ότι η κάθε σχολή πρέπει να διαθέτει τον δικό της αριθμό εισακτέων, ανάλογα με τις δυνατότητές της. Και ο κάθε υποψήφιος να δίνει μόνο στην Σχολή της αρεσκείας του. Το να σου αρέσει αυτό που κάνεις, είναι η βασική προϋπόθεση επαγγελματικής επιτυχίας. Αλλιώς χρησιμοποιείς τους "αγκώνες" σου!<BR/><BR/>4) Βασική προϋπόθεση για αλλαγή του συστήματος είναι (ναι!) η κατάργηση των φροντιστηρίων. Φροντιστήρια στην Γερμανία του Abitur είναι αδιανόητα.<BR/><BR/>5) Γιατί δεν αλλάζει αυτό; Γιατί η ανεργία θα ανέβει κατακόρυφα. Πόσο προσωπικό απασχολεί ένα φροντιστήριο;<BR/><BR/>6) Έχεις σκεφθεί πόσες φορές πληρώνει ο Νεοέλληνας για την "εκπαίδευση" των παιδιών του;<BR/>Μία φορά δια μέσου της φορολογίας. Δεύτερη φορά, δίδακτρα στα διάφορα ιδιωτικά σχολεία. Τρίτον, το κράτος τα φορολογεί, αλλά τέταρτον,τα ιδιωτικά δίδακτρα δεν εκπίπτουν από την φορολογική δήλωση (όπως π.χ. σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών). Και πέμπτον, πληρώνει τα "ιδιαίτερα" χωρίς απόδειξη(καθαρό μαύρο χρήμα για τους εισπράττοντες), γιατί αν ζητήσεις ΑΠΥ δεν θα τον ξαναδείς. ΕΥΓΕ! <BR/><BR/>7) Και όλα αυτά για να μπείς στο πανεπ. και κανείς δεν ασχολείται τι ξέρεις όταν βγεις (που πάντα βγαίνεις, έστω και με το "δημοκρατικό 5") γαι να καταλήξεις μέλος της γενειάς των 700 Ε. Προτείνω λοιπόν μία άλλη λύση: με τα χρήματα μιάς τέτοιας προετοιμασίας για το Πανεπ. να αγοραστεί ένα διαμέρισμα (έστω και με στεγαστικό) το οποία θα φέρει χωρίς κόπο σίγουρα 700 Ε ενοίκιο. Και σου μένει και το διαμέρισμα, να το δώσεις προίκα αν έχεις κόρη!<BR/>Εγώ δυστυχώς δεν το σκέφθηκα όταν έπρεπε.<BR/><BR/>Αυτά για την ώρα.<BR/>Ελληνας ΕρευνητήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-36273256312551363782008-06-27T14:12:00.000+03:002008-06-27T14:12:00.000+03:00Καλημέρα Ανώνυμε/η. Ερχόμαστε τοτε στο προβλημα τη...Καλημέρα Ανώνυμε/η. Ερχόμαστε τοτε στο προβλημα της χρηματοδοτησης της αναβάθμισης της επαγγελματικης και οχι μονον παιδειας. Αλλιώς πώς θα γινουν αξιοζήλευτα; Εδω τα πανεπ. τρέχουν μόνο με τα βασικά, (ανελαστικα μονο εξοδα, οπως μισθοι, φως, νερο, τηλεφωνο). Ερευνα, εξοπλισμος, συνεδρια, αναλώσιμα, γινονται μονο μεσα απο προγραμματα της ΕΕ.<BR/>Ποσο ποσοστό του ΑΕΠ δινει η Ιαπωνια για την εκπαιδευση και ποσο η Ελλαδα; <BR/>Δεν ξερω, αλλά από την εκθεση του ΟΟΣΑ για το 2006 ~4.700 δολαρια/μαθητή ξοδευει η ελλάδα, και ~7.700 η Ιαπωνια. <BR/><BR/>Φυσικά ενα άλλο παράπλευρο της αναβαθμισης θα ειναι η ανοδος των τιμων απο τους επαγγελματιες του ειδους που ειναι ηδη εξωφρενικές. Σαν παραπλευρη απώλεια το αναφερω και οχι σαν στοιχειο που θα πρεπει να ληφθει υπ' όψιν για τον απανασχεδιασμο της τεχνικης εκπαιδευσης.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-89572291006977648182008-06-27T13:52:00.000+03:002008-06-27T13:52:00.000+03:00Για να επανέλθουμε στο θεμα κρατάω τη θεση σου, (ε...<I>Για να επανέλθουμε στο θεμα κρατάω τη θεση σου, (ετσι την εισέπραξα), ότι η αναβάθμιση των τεχνικών Λυκείων θα αποσυμφωρήσει τα πανεπιστήμια, γεγονός που θα συμβάλλει και στην δική τους αναβάθμιση. <BR/>Το κρατάω.</I><BR/><BR/>Όχι απλά να αναβαθμιστούν τα τεχνικά λύκεια. Να γίνουν αξιοζήλευτα! Κάπου είχα διαβάσει ότι στην Ιαπωνία παίρνουν μαθητές αλιείας και τους βγάζουν με γιωτ στον Ειρηνικό για εκπαίδευση. Τέτοια πράγματα, hands on & exciting.<BR/><BR/>Επίσης πρέπει να υπάρχει σοβαρή μεταδευτεροβάθμια εξειδίκευση για τους απόφοιτους τεχνικών λυκείων και τα επαγγέλματα τους να προστατεύονται με άδειες ασκήσεως επαγγέλματος.<BR/><BR/>Όσο για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια θα ήταν καλύτερο να γίνεται με τεστ κριτικής ικανότητας όπως τα αμερικάνικα SAT.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-16470467115907322082008-06-26T12:05:00.000+03:002008-06-26T12:05:00.000+03:00Καλημέρα, Ένδοξε Έλληνα Ερευνητή (3Ε).Αν δεν υπάρχ...Καλημέρα, Ένδοξε Έλληνα Ερευνητή (3Ε).<BR/>Αν δεν υπάρχουν εισαγωγικές, κάποιος τρόπος ξεδιαλέγματος πρέπει να υπάρχει. <BR/>Αυτοί που διδάσκουν στα μεταπτυχιακά είναι οι ίδιοι που διδάσκουν και προπτυχιακά. Αυτά που λες για νεωτερες γνωσεις που δινονται στα μεταπτυχιακά δεν ευσταθεί κατά τη γνώμη μου.<BR/>Συνηθως ειναι τα ιδια με τα προπτυχιακα αναμασημένα ή πακεταρισμενα αλλιώς.<BR/><BR/>Κρατάω την παράγραφο (6) την οποία και επαυξάνω. Να θυμόμαστε ότι τα αγγλοσαξωνικά πανεπ. είναι αυτά που θέτουν τον κανόνα του τι συνιστά "καλή εκπαίδευση".cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-43198578426799305022008-06-26T11:50:00.000+03:002008-06-26T11:50:00.000+03:00Καλημέρα Ανώνυμε/η. Θα συμφωνήσεις πιστεύω ότι όσο...Καλημέρα Ανώνυμε/η. Θα συμφωνήσεις πιστεύω ότι όσο περνούν τα χρόνια, τόσο και λιγότερο το πτυχίο αποτελεί όχημα κοινωνικής κινητικότητας. Και σε αυτό συνετέλεσε η μαζικοποίηση της 3-βαθμιας εκπαίδευσης και η συνεπαγόμενη υποβάθμιση των πτυχίων. Αξια έχει ό,τι είναι σε σπάνη. Μεγάλο αξίωμα!<BR/><BR/>Για να επανέλθουμε στο θεμα κρατάω τη θεση σου, (ετσι την εισέπραξα), ότι η αναβάθμιση των τεχνικών Λυκείων θα αποσυμφωρήσει τα πανεπιστήμια, γεγονός που θα συμβάλλει και στην δική τους αναβάθμιση. <BR/>Το κρατάω.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-89231658496500250422008-06-26T08:04:00.000+03:002008-06-26T08:04:00.000+03:00καλημέρα cynical!Να που σε ξαναθυμήθηκα. Το θέμα τ...καλημέρα cynical!<BR/>Να που σε ξαναθυμήθηκα. Το θέμα των μεταπτυχιακών και όλα τα γύρω που έθιξες είναι τόσο μεγάλο που δεν ξέρω από που να αρχίσω!<BR/><BR/>Ας τα πάρω με την σειρά: <BR/><BR/>1) Θέμα πανελληνίων εξετάσεων: πέσατε όλοι στην ίδια παγίδα. Αν δεν αποδεσμευτούν από τις εισαγωγικές στα Πανέπιστήμια δεν θα γίνει τίποτα. <BR/><BR/>2) Οι μαθητές Λυκείου εθισμένοι στον χαβαλέ, φραπεδάκι, καταλήψεις και αμπελο-φιλοσοφίες, μεταφέρουν την ίδια νοοτροπία στα Πανεπιστήμια. Μέχρι να καταλάβουν τι γίνεται, έχουν περάσει 1-2 χρόνια (θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που πέρασα μόνο από γερμανικό Πανεπιστήμιο).<BR/> <BR/>3) Για τα ΙΕΚ και ανάλογες σχολές: η πρώτη ευθύνη βαρύνει την πολιτεία που επιμένει παρά την σχετική οδηγία της ΕΕ περί αναγνώρισης, να τα υπάγει στο υπουργείο Ανάπτυξης(!) αντί να μεταφέρει τον έλεγχο στο Υπουργείο Παιδείας και να τα αναβαθμίσει. Και μετά μιλάμε ακατάσχετα για άρθρο 16!<BR/><BR/>4) Το master το θεωρώ χρήσιμο γιατί δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να αποκτήσουν μοντέρνες γνώσεις. Πόσα ΑΕΙ/ΤΕΙ και πόσο συχνά προσαρμόζουν τον κύκλο σπουδών τους στα νεώτερα των επιστημών;<BR/><BR/>5) Αν η ελληνική αγορά εργασίας είναι περιορισμένη και ζητά μόνο φτηνό και κακοπληρωμένο εργατικό δυναμικό, έστω και με master, για αυτό δεν ευθύνονται τα παιδιά που πολλά διψάνε για γνώση και μάθηση. Άλλωστε ένα master δίνει την γνώση που χρειάζεται και ένα διδακτορικό στο εξωτερικό (όπου εκεί τα πράγματα είναι πολύ άγρια για να τελειώσεις).<BR/><BR/>6)Βέβαια υπάρχουν και Master που δίνουν τα Θατσερικής νοοτροπίας "κολλέγια" της Μ. Βρετ. τα οποία θυμίζουν την περίφημη "ταχύρυθμη εκπαίδευση" του στρατού. Πιστά στην παραδοσιακή αυτοκρατορική νοοτροπία της συγκεκριμένης χώρας, σου μαθαίνουν πως να κάνεις καρριέρα με τους αγκώνες κυρίως και όχι με τις γνώσεις σου. Αυτή είναι η περίφημη αγγλο-σαξωνική συνταγή επαγγελματικής "επιτυχίας" που δυστυχώς πέρασε σε Λισαβώνες και Μπολώνιες και τείνει να επικρατήσει παντού στην ΕΕ.<BR/><BR/>7)Όσο για την "λαθροχειρία" του κ. Μαργαρίτη, και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι (είχα ακούσει παλαιότερα και για γιατρούς...), ας πρόσεχαν αυτοί που τον προσέλαβαν. Αυτός έκαμε καλά την δουλειά του! Άλλωστε ας μη ξεχνάμε ότι "στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις". <BR/><BR/>Θα επανέλθω.<BR/>Ελληνας ΕρευνητήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-22722561001509531282008-06-25T18:07:00.000+03:002008-06-25T18:07:00.000+03:00Αυτα που προσφερει το Παν, σαν χωρος προβληματισμο...<I>Αυτα που προσφερει το Παν, σαν χωρος προβληματισμου, κοινωνικοποίησης και διακινησης ιδεων δεν τα συνειδητοποιεις οτι υπάρχουν, ούτε αυτοι που πανε στα πανεπ. τα αναζητουν επι τουτου. Απλά αυτά συμβαινουν. Ας τα ονομάσουμε "παράπλευρες απώλειες" με την καλή την έννοια. Ειναι ότι τ' αρπάζεις, χωρις να το καταλαβαινεις.</I><BR/><BR/>Αυτά είναι ευεργετικά για το σύνολο των ανθρώπων. Το σύνολο των ανθρώπων όμως ούτε μπορούν, ούτε θέλουν να γίνουν επιστήμονες. Επομένως πρέπει να δημιουργηθούν νέοι θεσμοί διακίνησης ιδεών, κοινωνικοποίησης κλπ. που θα απευθύνονται σε όλους.<BR/><BR/>Στη νεοελληνική κοινωνία οι άνθρωποι που ασκούν επαγγέλματα που δεν απαιτούν ακαδημαϊκές γνώσεις θεωρούνται παρακατιανοί και η απόκτηση πτυχίου μέσο κοινωνικής καταξίωσης. Αυτό είναι ρατσιστικός ελιτισμός, μια χυδαιότητα που καλλιεργεί χυδαίες συμπεριφορές. Από το μαθητή που σνομπάρει εκείνους τους συμμαθητές του που δεν ενδιαφέρονται για παν. σπουδές μέχρι το γιατρό που αδιαφορεί για τους ασθενείς επειδή έγινε γιατρός για το status και όχι από αγάπη για την επιστήμη και την προσφορά στο συνάνθρωπο, την ευθύνη ως γενεσιουργός αιτία έχει ο ελιτισμός.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-13706565900170220632008-06-25T13:44:00.000+03:002008-06-25T13:44:00.000+03:00Κανονικά NdN οι 407 δεν θα επρεπε να ειναι στο Πολ...Κανονικά NdN οι 407 δεν θα επρεπε να ειναι στο Πολυτεχνειο (θεσσαλονικης αν δεν απατώμαι). ο θεσμος ήταν μονο για τα περιφερειακα.<BR/>Τώρα, τι να κανουμε, δεν θελουν η δεν μπορουν να φυγουν ολοι στο εξωτερικο μετά. Και ουτε ειναι επιθυμητο. Μια χωρα πρεπει να εχει τις υποδομες να τους κραταει. Δηλαδη θα τους εκπαιδευει και μετά θα τους διώχνει;cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-29274848948477543042008-06-25T13:40:00.000+03:002008-06-25T13:40:00.000+03:00Ανώνυμε/η καλημέρα. Κανεις δεν αμφισβητει σημερα τ...Ανώνυμε/η καλημέρα. Κανεις δεν αμφισβητει σημερα την εγκυροτητα των πανελληνίων. Και τα θεματα ειναι αξιοπρεπή και η βαθμολογικη διαδικασια αρκετα αντικειμενικη και αμερόληπτη. Δεν βλέπω τιποτε μεμπτό στο να χρησιμοποιούνται οι βαθμοι αυτοι σαν καθρεφτης επιδοσεων. Βεβαια ειναι αδικο να κρινεις καποιον απο μια και μονη εξεταση. Αλλα δεν γινεται διαφορετικα διοτι οι βαθμοι στα άλλα μαθηματα στην τριτη Λυκειου ειναι εντελως διογκωμένοι και πλασματικοί.<BR/>Αλλά τα Α levels στα GCE μήπως από μια μονη εξεταση δεν προκύπτουν;<BR/><BR/>Συγνώμη που μονολογώ, αλλά προσπαθω να "ξαναδώ" το σημερινό συστημα εξετασεων. Και δεν βλέπω σε τι θα διέφερε απο το συστημα εξετάσεων που προτείνεις (of standarized exams). Αυτό το test ποιοι θα το δινουν; Και των τριων κατευθύνσεων; Θα ειναι προφανώς διαφορετικο.Οι επαγγελματικοι κλαδοι του λυκειου (Fachhochschule)παιρνουν ετσι κι αλλιως αλλο επαγγελματικο διπλωμα που ειναι αναγνωρισμενο. Αυτοι που πανε για το πανεπ. παιρνουν το abitur το οποιο ειναι επισης εγκυρο.<BR/>Στην ελλάδα, υποτιθεται οτι εχουμε για το λογο αυτο τα επαγγελματικα τεχνικά Λυκεια και οτι οσοι πανε στα άλλα κανονικα ενδιαφερονται για το Πανεπ. <BR/>Αρα, αυτο που θα μπορουσε να γινει εδω, (οι δομες ήδη υπάρχουν) ειναι να καταστουν ελκυστικα τα επαγγελματικά Λυκεια και να διαφημιστουν και χρηματοδοτηθουν επαρκως.<BR/>Κατι τετοιο εννοεις;;<BR/><BR/>Αυτα που προσφερει το Παν, σαν χωρος προβληματισμου, κοινωνικοποίησης και διακινησης ιδεων δεν τα συνειδητοποιεις οτι υπάρχουν, ούτε αυτοι που πανε στα πανεπ. τα αναζητουν επι τουτου. Απλά αυτά συμβαινουν. Ας τα ονομάσουμε "παράπλευρες απώλειες" με την καλή την έννοια. Ειναι ότι τ' αρπάζεις, χωρις να το καταλαβαινεις. Αυτη τη γνωμη εχω εγω απο το πανεπιστημιο και οχι απο τα "πανεπιστημια" που θελουν να φτιαξουν σημερα. Απλά σαν μονοθεματικες σχολες ειδικευσης και διδασκαλιας σε καποιο διαμερισμα. <BR/>Γιαυτα εχω γραψει σε πολλα κειμενα εδω πέρα.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-89802022959328203862008-06-25T01:24:00.000+03:002008-06-25T01:24:00.000+03:00Το standarization, γίνεται μέσα από τις πανελλήνιε...<I>Το standarization, γίνεται μέσα από τις πανελλήνιες ουσιαστικά. Το άλλο απολυτηριο ειναι χωρις κανενα αντικρυσμα στο βαθμό που οι πανελληνιες ειναι υποχρεωτικες και τις δινουν όλοι.</I><BR/><BR/>Όχι, δεν είναι standardized οι πανελλήνιες. Η δυσκολία αλλάζει από χρονιά σε χρονιά και δε μπορείς να συγκρίνεις βάσει αποτελεσμάτων τους μαθητές από διαφορετικές χρονιές. Αυτό που προτείνω εγώ μπορεί να χρησιμεύσει στον εργοδότη σαν μέτρο σύγκρισης και κριτήριο πρόσληψης.<BR/><BR/><I>Δηλαδή η πρότασή σου ειναι να βρεθούν τροποι να περιοριστεί η ζήτηση παν. σπουδών. Αυτό ομως δεν συμφερει την κοινωνια σαν συνολο. Οι παν. σπουδες κάνουν και πολλά άλλα καλά περα απο την σπουδή την ιδια.</I><BR/><BR/>Όχι δε λέω να περιοριστεί η ζήτηση γενικά. Λέω να λείψει η ζήτηση από παιδιά που δεν τα ενδιαφέρουν καθόλου τα άλλα καλά στα οποία αναφέρεσαι, ούτε επιθυμούν καριέρα επιστήμονα, παρά μόνο θέλουν ένα χαρτί από ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ γιατί είναι μονόδρομος για οποιαδήποτε μη χειρωνακτική εργασία.<BR/><BR/>Είναι τελείως ηλίθιο να πρέπει να ξοδέψεις 4+ χρόνια σε ένα πανεπιστήμιο για να πιστοποιήσεις στον εργοδότη ότι έχεις τα ελάχιστα προσόντα ενός απόφοιτου λυκείου και δε νομίζω ότι συμφέρει την κοινωνία να γίνεται κάτι τέτοιο (αλλά και να τη συνέφερε, είναι ένα είδος εκβιασμού).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-56929976742625213512008-06-24T21:30:00.000+03:002008-06-24T21:30:00.000+03:00Xavier, Αντιγράφω από τον ΙΟSPRESS για το βιβλιο τ...Xavier, <BR/>Αντιγράφω από τον ΙΟSPRESS για το βιβλιο του Κ. Μαργαρίτη. Δες ποιοι το παρουσίασαν.<BR/><BR/>....Οι εκδόσεις ΕΞΑΝΤΑΣ εξέδωσαν το 2007 το βιβλίο του «Mε άλλη ματιά». Το βιβλίο παρουσίασαν στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού επιμελητηρίου Αθηνών, οι Αντώνης Ρέμος, Βασίλης Τσιάρτας (τ. διεθνής ποδοσφαιριστής) και Μιμή Ντενίση. Την παρουσίαση συντόνισε η ηθοποιός Μελίνα Κυριακοπούλου. Tην εκδήλωση χαιρέτησαν ο βουλευτής Πέτρος Τατούλης, ο Πρόεδρος του ΟΕΕΚ Χαράλαμπος Μπότσαρης, η Ηθοποιός Ηρώ Μουκίου και η δημοσιογράφος (και πλέον βουλευτής) Νατάσσα Ράγιου. Αν μη τι άλλο λοιπόν –κρίνοντας και από το πάνελ- αυτό που μπορεί κανείς να θαυμάσει στον Κ.Μ. είναι ο απίστευτος τρόπος που ο ίδιος πλασάρει τον εαυτό του σαν ένα ακριβό εμπόρευμα.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-16730138788444680982008-06-24T21:24:00.000+03:002008-06-24T21:24:00.000+03:00Xavier γεια σου. Τωρα μπηκα στην ιστοσελιδα του κα...Xavier γεια σου. Τωρα μπηκα στην ιστοσελιδα του καραγκιοζη. Οντως, το εβγαλε το μεταπτυχιακο ο ξετσίπωτος. Ποιός θα τα θυμάται μετά όλα αυτά; Παντως διαβασα την ερευνα του iospress για τα μούτρα του και ξεθύμανα. <BR/>Η Νατάσα το ιδιο, και καποιος άλλος, τωρα δεν θυμαμαι προβαλε ψευτικους τιτλους.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-1479078038544540262008-06-24T15:20:00.000+03:002008-06-24T15:20:00.000+03:00Αυτή η ιστορία με το Μαργαρίτη, ο οποίος αν θα δεί...Αυτή η ιστορία με το Μαργαρίτη, ο οποίος αν θα δείτε στην ιστοσελίδα του είναι απογοητευμένος με την "επίθεση λάσπης" που δέχτηκε, αλλά έχει αφαιρέσει και το επίμαχο μεταπτυχιακό από το βιογραφικό του, έχει πολύ γέλιο. Είναι χαρακτηριστική του επιπέδου της χώρας.Xavierhttps://www.blogger.com/profile/03257974563878097855noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-36524523331746403022008-06-24T14:10:00.000+03:002008-06-24T14:10:00.000+03:00Καλημέρα Στέργιο,βάζω την διευθυνση της ερευνας το...Καλημέρα Στέργιο,<BR/>βάζω την διευθυνση της ερευνας του iospress σχετικα με τη λαθροχειρια του Κ. Μαργαριτη. Μου αναψαν τα αιματα. Τι ανθρωποι θεε μου ειναι αυτοι που μας κυβερνουν;; Του κοινού ποινικού δικαιου. <BR/>http://www.iospress.gr/ios2008/ios20080622.htm<BR/><BR/>Πάντως παλια, θυμασαι το σκάνδαλο με τα πτυχια από την Αρούμπα;; Σήμερα, ολα θα καταντησουν σαν και αυτα, με εξαιρεση αυτά των παλαιων και δοκιμασμενων πανεπ. του κοσμου. Ανατριχιαζω...cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-43448626790537424882008-06-24T14:07:00.000+03:002008-06-24T14:07:00.000+03:00Καλημέρα και από εμένα αν και άργησα λίγο!Για τους...Καλημέρα και από εμένα αν και άργησα λίγο!<BR/><BR/>Για τους 407 τα λες και λίγα. Και εγώ τους λυπόμουν όσο ημουν ατο Πολυτεχνείο. Κάποιοι ήταν αξιόλογοι, αλλά για να πάρουν το μαθηματάκι γίναν ανάξιοι λόγου. <BR/><BR/>Για τους μεταπτυχιακούς και διαδακτορικούς φοιτητές θα διαφωνήσω. Το κακό δεν είναι ότι συνεχίζουν τις σπουδές τους, αλλάτο ότι μετά την περάτωση τους συνεχίζουν να διαμένουν Ελλάδα. Θα μου πεις, εδώ γυρνάνε κάποιοι που έφυγαν για μεταπτυχιακό έξω. Μάλλον η νοσταλγία των μπουζουκιών και του φραπέ είναι ανίκητη!NdNhttps://www.blogger.com/profile/04310097125217743362noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-727280813870564602008-06-24T14:02:00.000+03:002008-06-24T14:02:00.000+03:00Καλημέρα Ανώνυμε/η. Πάλι, το συστημα της Γερμανίας...Καλημέρα Ανώνυμε/η. Πάλι, το συστημα της Γερμανίας σε αναγκάζει από πολύ νωρίς να διαλέξεις τομέα, και ουσιαστικα (τυπικά οχι) σε αποκλειει απο το abitur, (πανεπιστημιακές σπουδες).<BR/><BR/>Το standarization, γίνεται μέσα από τις πανελλήνιες ουσιαστικά. Το άλλο απολυτηριο ειναι χωρις κανενα αντικρυσμα στο βαθμό που οι πανελληνιες ειναι υποχρεωτικες και τις δινουν όλοι. <BR/><BR/>Δηλαδή η πρότασή σου ειναι να βρεθούν τροποι να περιοριστεί η ζήτηση παν. σπουδών. Αυτό ομως δεν συμφερει την κοινωνια σαν συνολο. Οι παν. σπουδες κάνουν και πολλά άλλα καλά περα απο την σπουδή την ιδια.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-5015533595176585072008-06-24T13:53:00.000+03:002008-06-24T13:53:00.000+03:00Νομάδα, καλημερα. Σχετικα με το γραμμα του απελπισ...Νομάδα, καλημερα. <BR/>Σχετικα με το γραμμα του απελπισμενου συζύγου: Πώς το ΤΕΙ συνηψε σχεσεις με Πανεπ της Αγγλιας χωρις να εχει αναγνωριστει το μεταπτυχιακο απο το Υπ. Παιδειας; Οι απατεώνες βρισκονται στη διοίκηση του ΤΕΙ που ενηργησαν παράνομα. Αυτούς πρεπει να κηνυγησει.<BR/><BR/>Το Univ. of Lincoln ειναι γυρω στη 110 θεση στη γενικη καταταξη των Πανεπ. της Αγγλίας, δηλαδή πολύ χαμηλά. <BR/><BR/>Κατι αναλογο συμβαινει και με το Deree. Αναγνωριζεται για να κανει καποιος μεταπτ. στην Αγγλία, δεν ξερω ομως σε ποια πανεπιστημια και μετά το διδακτορικό ειναι σαν να μην υπάρχει στην Ελλάδα.<BR/><BR/>Τετοια υπάρχουν πολλά και θα υπάρξουν άπειρα και στο μελλον, με το Deregulation των σπουδών (οπως και με την εργασία), θα χάνει η μανα το παιδι και το παιδί τη μανα, (για να το πω ηπια και απλά). <BR/><BR/>Τις προάλλες περνουσα απο καπου στο Χαλανδρι και ειδα ενα διαμερισμα που απ' εξω εγραφε "Univ. of City". <BR/>Σε λίγο όλα τα φροντιστήρια θα μετονομαστούν σε Universities.<BR/><BR/>Με τη δημιουργική λογιστική και το δημιουργικο μασκαρεμα, και θρασσος, δεν ειναι δυσκολο διάφορα κωλοχανεια να περάσουν για πανεπιστήμια. Αυτά ειναι τα "αντικειμενικά" κριτήρια που απορρέουν από καθε φυσεως ποσοτικοποιήσεις.<BR/> <BR/>Σχετικά τώρα με τις κοστολογήσεις. Δεν μου απαντας (αν ξερεις φυσικα) ΠΩΣ τα κοστολογούν τα μεταπτυχιακά ώστε στο ενα να στοιχιζει στον φοιτητή 10,000 και στο άλλο 4,000. Δεν ψάχνει κανεις πώς προκύπτει αυτή η διαφορά; Μηπως διογκώνουν τις αμοιβές; <BR/><BR/>Αγύρτες του κερατά!!cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-82612751280908334672008-06-24T01:02:00.000+03:002008-06-24T01:02:00.000+03:00Η εκδίκηση της γυφτιάςΤι να πω και ‘γω ο καημένος ...Η εκδίκηση της γυφτιάς<BR/><BR/>Τι να πω και ‘γω ο καημένος για τα μεταπτυχιακά; Ούτε για δείγμα έστω κάποιο πτυχίο, κάποιο απολυτήριο άξιο να προσεχθεί έστω κατιτίς. <BR/><BR/>Σας ζηλεύω ρε πτυχιούχοι και μεταπτυχιούχοι! Ευτυχώς όμως είχα και ‘γω τα τυχερά μου. Όχι, δεν έπαιρνα φανταστικά μεταπτυχιακά από το Shelbourne University όπως σχολιάζει ο ΙΟΣ της Κυριακής. Όμως κάθε τρεις και μία έπαιρνα και ένα «μεταπτυχιακό» από το πεζοδρόμιο και τα κρυφά πανεπιστήμια της Αριστεράς που κάποτε τα έστηνε όπου λάχει και στου λύκου το στόμα ακόμα. Άλλα «μεταπτυχιακά» ήταν του εξαταξίου και άλλα του πενταδακτύλου και της ανοιχτής παλάμης, όμως από το τίποτα κάτι είναι και αυτό! <BR/><BR/>Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι σε λίγο εμείς οι ανεπιδεκτομεταπτυχιακοί θα είμαστε είδος εν ανεπαρκεία αφού όλοι θα έχουν μεταπτυχιακά. Δε πειράζει η… σπανιότητα θα ανεβάσει την αξία μας στον κόσμο της προσφοράς και ζήτησης. Αυτό κι αν θα είναι η εκδίκηση της γυφτιάς στον κόσμο της ακατάσχετης εμπορευματοποίησης!<BR/><BR/>ΣτέργιοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-71944799611623775262008-06-23T18:44:00.000+03:002008-06-23T18:44:00.000+03:00Οι εργοδότες ζητάνε πτυχία για να πιστοποιήσουν ότ...Οι εργοδότες ζητάνε πτυχία για να πιστοποιήσουν ότι ο υποψήφιος εργαζόμενος δεν είναι εντελώς αγράμματος.<BR/><BR/>Κανονικά θα έπρεπε η δευτεροβάθμια εκπαίδευση να χωριστεί σε τρία tracks, όπως στη Γερμανία. Ένα για τεχνίτες, ένα για υπάλληλους γραφείου και ένα προετοιμασίας για ακαδημαϊκές σπουδές.<BR/><BR/>Το δε απολυτήριο λυκείου θα έπρεπε να δίνεται μετά από πανελλήνιες standardized εξετάσεις ώστε να εξασφαλιστεί ότι ανταποκρίνεται στα πραγματικά προσόντα του απόφοιτου.<BR/><BR/>Αυτό το σύστημα δεν θα δημιουργούσε περισσότερες θέσεις εργασίας για πτυχιούχους, αλλά θα γλίτωνε πολλούς νέους από χρόνια και χρήματα χαμένα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-66629885307918508562008-06-23T17:19:00.000+03:002008-06-23T17:19:00.000+03:00Οχι δε θα σκάσω.Επειδή ταχω παρει κράνος, παρε να ...Οχι δε θα σκάσω.<BR/>Επειδή ταχω παρει κράνος, παρε να δεις ποσο κρετίνοι είναι.<BR/>Το εν λόγω κείμενο-επιστολή είναι αδημοσίευτο...<BR/><BR/>"Αξιότιμοι κύριοι βουλευτές,<BR/><BR/>λαμβάνω το θάρρος να σας στείλω το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα καθότι είστε εισηγητές στο επικείμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την αυτόνομη διοργάνωση μεταπτυχιακών <BR/><BR/>προγραμμάτων από τα Ανώτατα ΤΕΙ.<BR/><BR/> <BR/><BR/>Η σύζυγός μου είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Τεχνολογία Τροφίμων για το ακαδημαϊκό έτος 1999-2000 που έγινε σε συνεργασία του ΤΕΙ Αθήνας (Σχολή Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής) με το University of Lincolnshire and Humberside (σήμερα University of Lincoln) του Ηνωμένου Βασιλείου. <BR/><BR/> <BR/><BR/>Δυστυχώς όμως, το εν λόγω ετήσιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα (6 μήνες στο ΤΕΙ Αθήνας με επιτόπιες επισκέψεις Άγγλων καθηγητών, 6 μήνες στη Μεγάλη Βρετανία με καταβολή διδάκτρων, αποκλειστική γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική, υποχρεωτικές παρακολουθήσεις τόσο σε εργαστηριακά όσο και σε θεωρητικά μαθήματα, αυστηρές γραπτές εξετάσεις στις οποίες αρκετοί φοιτητές δεν κατάφεραν να ανταπεξέλθουν και σύνταξη υποχρεωτικής μεταπτυχιακής εργασίας/διπλωματικής) προηγήθηκε του Ν. 2916/2001 με τον οποίο δόθηκε η δυνατότητα στα ΤΕΙ να συμπράττουν στη λειτουργία μεταπτυχιακών προγραμμάτων με Τμήματα Πανεπιστημίων εσωτερικού ή εξωτερικού. <BR/><BR/> <BR/><BR/>Έτσι και παρά τις συνεχείς προσπάθειες των 100 περίπου αποφοίτων του ίδιου μεταπτυχιακού προγράμματος για την αναγνώριση του εν λόγω μεταπτυχιακού τίτλου από τον ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ), ο συγκεκριμένος φορέας επικαλούμενος αυστηρά τη σημερινή νομοθεσία αρνείται να προχωρήσει στην αναγνώρισή του, αν και ανεπισήμως σε ιδιωτική συζήτηση οι εισηγητές του ΔΟΑΤΑΠ μας διαβεβαιώνουν ότι δεν αμφιβάλλουν για την καλή ποιότητα του προγράμματος. <BR/><BR/> <BR/><BR/>Περιττό βέβαια να αναφέρω ότι ο βρετανικός ΔΟΑΤΑΠ (UK NARIC) αναγνωρίζει ως απόλυτα ισότιμο το εν λόγω μεταπτυχιακό, δηλ. παρατηρείται το πρωτοφανές φαινόμενο η ίδια η Ελληνική Πολιτεία να αμφισβητεί τις εκπαιδευτικές ικανότητες ενός ελληνικού και δημόσιου ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος.<BR/><BR/> <BR/><BR/>Επιπλέον, σημειώνω ότι το ως άνω θέμα έχει απασχολήσει και το Ελληνικό Κοινοβούλιο κατόπιν επερώτησης του βουλευτή κ. Μιχ. Μπεκίρη στις 18/07/2006. Δυστυχώς όμως ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Ταλιαδούρος κατέφυγε στην απλή επανάληψη των θέσεων του ΔΟΑΤΑΠ χωρίς να υπεισέλθει στην ουσία του θέματος, παρατείνοντας έτσι την αγωνία μας για την αναγνώριση του μεταπτυχιακού τίτλου. <BR/><BR/> <BR/><BR/>Σε μία στιγμή λοιπόν που τα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα βάλλεται ποικιλοτρόπως και οι απόφοιτοι ιδιωτικών κολλεγίων αναμένεται να αποκτήσουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα, οι 100 περίπου απόφοιτοι του παραπάνω δημόσιου μεταπτυχιακού προγράμματος βρίσκουν συνεχώς προσκόμματα τόσο στην επαγγελματική όσο και στην ακαδημαϊκή τους εξέλιξη. <BR/><BR/> <BR/><BR/>Αρκεί να σας αναφέρω, ότι η πρόσληψή τους στο Δημόσιο (μέσω αντικειμενικών κριτηρίων – ΑΣΕΠ) είναι ουσιαστικά αδύνατη, αφού η απώλεια των μονάδων από τη μη αναγνώριση του μεταπτυχιακού τίτλου αποδεικνύεται κρίσιμη κατά την κατάταξή τους, δεδομένου και του οξύτατου ανταγωνισμού στους εν λόγω διαγωνισμούς (αφού ελάχιστες θέσεις ετησίως -μετρημένες στα δάχτυλα τους ενός χεριού- προκηρύσσονται για ΤΕ Τεχνολόγους Τροφίμων).<BR/><BR/> <BR/><BR/>Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, καλώ τους Έλληνες Βουλευτές εκ μέρους του συνόλου των αποφοίτων του εν λόγω μεταπτυχιακού προγράμματος όπως άμεσα συμβάλετε στην επίλυση του χρόνιου αυτού ζητήματος με ειδική νομοθετική ρύθμιση κατά το επικείμενο νομοσχέδιο για την αυτοδύναμη διοργάνωση μεταπτυχιακών προγραμμάτων από τα ΑΤΕΙ. Σας σημειώνω ότι σε αντίστοιχη κίνηση κάλεσε και η πρόσφατη Σύνοδος των Προέδρων ΤΕΙ (21-22 Ιουνίου 2007). <BR/><BR/> <BR/><BR/>Καταλήγοντας και επειδή οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας στις οποίες έχω απευθυνθεί εμφανίζουν ανεξήγητη έλλειψη διάθεσης για την επίλυση του θέματος, ευελπιστώ ότι με προσωπική – διαπαραταξιακή σας πρωτοβουλία θα αντιμετωπίσετε το θέμα με τη δέουσα ευαισθησία και τόλμη, γιατί είναι αναμφισβήτητο ότι όχι μόνο είναι εύλογο αλλά και απόλυτα δίκαιο ως αίτημα. <BR/><BR/> <BR/><BR/>Με εκτίμηση,<BR/><BR/>(παραλείπω το ονομα)<BR/><BR/>Καταλαβες κυνική;<BR/><BR/>Πλήρωνε ο ανθρωπος πιστεύοντας οτι σπουδ΄λαζει σε επισημη συμπραξη ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΕΙ με αγγλικο αει και πηρε τα @@ τους...<BR/><BR/>Ξερεις ποσα αντίστοιχα εχω;;;;<BR/><BR/>Νισαφι πια με το εμπόριο της γνώσης.Nomadhttps://www.blogger.com/profile/04691686114512320064noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-21637309426476670482008-06-23T17:08:00.000+03:002008-06-23T17:08:00.000+03:00Πως τα κοστολογούν.Ειναι απλό, αν αφορά διοίκηση ε...Πως τα κοστολογούν.<BR/>Ειναι απλό, αν αφορά διοίκηση επιχ κλπ, κάνει 7-10 χιλιαρικα.<BR/>Η ασοεε (οικονομικό τώρα) το ΠΑΜΑΚ και ο Πειραιάς, εχουν τα πιο ακριβά.<BR/>Το ΕΜΠ και η πατρα, με αποφάσεις συγκλήτων, τα έχουν ολα δωρεάν -ακόμα.<BR/>Με το νεο νομο που θα περάσει οσονούπω, σε 1-2 χρονάκια δε θα υπαρχει τσάμπα μεταπτυχιακό πλην μεμονωμένων, αφου μόνο ενα θα χρηματοδοτείται κεντρικά και τ αλλα θα ψάχνουν χορηγούς, αρα θα είναι προσανατολισμένα στην αγορά ξεκάθαρα.<BR/><BR/>Τι λες τώρα ...Ποια δωρεάν τριτοβάθμια αφού εχουμε την ακριβή τεταρτοβάθμια;<BR/><BR/>Τελος παντων, γνωρίζεις για ποιούς λόγους δεν θελω να επεκτείνομαι σε θέματα παιδείας.<BR/><BR/>Την καλημέρα μου.Nomadhttps://www.blogger.com/profile/04691686114512320064noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-74296514498699822422008-06-23T14:57:00.000+03:002008-06-23T14:57:00.000+03:00Σουέλ, θελω να μπω και γω στη βαση δεδομενων. Να γ...Σουέλ, θελω να μπω και γω στη βαση δεδομενων. Να γινω επί τέλους αγοραια. Βαρεθηκα το ερασιτεχνιλίκι.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-61685131722637551092008-06-23T13:51:00.000+03:002008-06-23T13:51:00.000+03:00Λύστε δια μιας και αποτελεσματικά το πρόβλημα βιοπ...Λύστε δια μιας και αποτελεσματικά το πρόβλημα βιοπορισμού! Επιλέξτε ένα επάγγελμα με απεριόριστες δυνατότητες. Που θα σας ανοίξει τεράστιους ορίζοντες. Κάντε πράξη το "τερπνόν μετά του ωφελίμου". Σπουδάστε το επάγγελμα του ιμπρεσσάριου με τον γκουρού της αγοράς. Παρέχονται όλα τα στοιχεία (διευθύνσεις, τηλέφωνα, φωτό) για τη δημιουργία της πρώτης βάσης δεδομένων. Σχολή Swell.Swellhttps://www.blogger.com/profile/12195283501135630291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-14030556818028646042008-06-23T12:32:00.000+03:002008-06-23T12:32:00.000+03:00Καλημέρα κ.Κ.Κ.Μοίρη μας. Κάποιος πρέπει να μιλήσε...Καλημέρα κ.Κ.Κ.Μοίρη μας. Κάποιος πρέπει να μιλήσει σ'αυτά τα παιδια και για το ...RΕΧΟΝΑ. <BR/>Αλλά μη στενοχωριεστε που στενοχωρώ τα παιδια. Μεσα στο Σ.Κ. ουτε καν που με διαβαζουν! ¨οσα λέω στο βροντο τα λεω..cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.com