tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post3165947562998170998..comments2024-02-02T10:31:13.724+02:00Comments on CYNICAL: Περί Πλιάτσικουcynicalhttp://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comBlogger71125tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-22046821716236338872008-12-13T23:16:00.000+02:002008-12-13T23:16:00.000+02:00Για την περίπτωση του Μενέζες, του βραζιλιάνου που...Για την περίπτωση του Μενέζες, του βραζιλιάνου που ξάπλωσε η βρετανική αστυνομία τον Ιούλιο του 2005 όταν το Λονδίνο σπαραζόταν από βομβιστικές επιθέσεις, θα μπορούσε να πει κάποιος σκεπτικιστής ότι μέσα στην αναμπουμπούλα ο τρόμος παρέσυρε και τους ένστολους. Αυτοί, μάλιστα, με την επιπρόσθετη ψευδαίσθηση προσφοράς στην ασφάλεια του τόπου τους, αυτονομιμοποιούνται στο να πυροβολούν υπόπτους (κατ'αυτούς). Μα είναι αυτό επιχείρημα? <BR/><BR/>Κι όμως, η εκλογίκευση της βίας και της "ανάγκης" αντιμετώπισής της φέρνει στο προσκήνιο τέτοια ορθολογιστικά τερατουργήματα. Τα τηλεοπτικά ΜΜΕ στο σύνολο τους δημιουργούν ακριβώς αυτή την ψυχολογική ανάγκη στον απαθή τηλεθεατή. Είναι δυνατόν να σε κάνουν να αναρωτηθείς αν ο Αλέξης έπρεπε να ήταν στο σπίτι του εκείνη την ώρα και αφού δεν ήταν τότε πήγαινε γυρεύοντας. <BR/><BR/>Το πράγμα πάει ως εξής: οι ανίδεοι γρήγορα θα το χάψουν και θα αποτυπωθεί στο μυαλό τους αυτό το ¨επιχείρημα. Οι πιο κριτικοί δε θα το χάψουν αλλά η εξουσία δια της τηλεόρασης έχει αυτή τη δύναμη, να σου επαναλαμβάνει το ψέμα ώστε να μην σου αφήνει χώρο στο μυαλό για να σκεφτείς τον δρόμο της αλήθειας. Και εσένα τον σκεπτόμενο άνθρωπο με τις ευαισθησίες και την αγωνία του αύριο σε ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ. Αυτός είναι και ο σκοπός της πληροφόρησης από την πλειοψηφία των τηλεοπτικών εκπομπών.<BR/><BR/> Η εξουσία αυτή δεν είναι συνειδητή και ο δημοσιογράφος σαν ακούσιος πράκτορας ερήμην του εκτελεί το σχέδιο αποχαύνωσης των συνειδήσεων. Οι τηλεθεατές ασυνείδητα κι αυτοί χάφτουν ότι τους πλασάρεται. Και αυτό είναι κυρίως εκείνο που γυαλίζει από ψευτιά και μάλιστα δεν υποκρίνεται για να την κρύψει. Στο σημείο αυτό έχεις αρχίσει να υπνωτίζεσαι. Είναι τότε που τα όρια μεταξύ πραγματικού και ονειρικού συσκοτίζονται, ακριβώς όπως συμβαίνει με τον φυσικό ύπνο. Αναρωτηθείτε τότε, ποιος σας νανούρισε ποτέ με αλήθειες?<BR/><BR/>«Μα τι κάνετε, ξυπνήστε αμέσως και απαντήστε επιτέλους στην ερώτηση, υποστηρίζετε την εξέγερση? Πείτε ναι, πείτε το ντε... α, δε το λέτε, είστε κότες αλλά δεν πειράζει γιατί κι εμείς αυτό θέλουμε από εσάς, να καθίσετε στα αβγά σας και να μη μας βάζετε σε μπελάδες (οργάνωση σκευωριών, προβοκάτσιας, παγίδες επικοινωνιακές κ.α.) που έχουν και κόστος σε χρόνο και χρήμα. Απαντάτε όχι γιατί ξέρετε ότι είστε χαμένοι από χέρι.» <BR/><BR/>Κάτι παιδιά όμως με μάτια λέιζερ και μαλλιά τυρκουάζ δεν παίζουν το παιχνίδι τους, δε βγαίνουν σε κανάλια, δε δίνουν συνεντεύξεις, δεν εξηγούν τις αιτίες των πράξεών τους όπως κάνουν αυτοί οι μεγαλομέτοχοι της προφορικής πληροφόρησης περιστοιχισμένοι από τους σημειολογικούς συμβουλάτορές τους, δλδ τους δικηγοράδες τους. Κάποιος φωνάζει για αδυναμία άρθρωσης πολιτικού λόγου και αντιπαράθεσης και συνεπώς περιθωριοποίηση. Εδώ γελάμε, η απαξία της πολιτικής μόνο στους αντιεξουσιαστές δεν οφείλεται. Αντίθετα, είναι οι εξουσιαστές των ΜΜΕ και της πολιτικής συναλλαγής που την καλλιεργούν τόσα χρόνια τώρα.VKPhttps://www.blogger.com/profile/11520045762392658789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-74162369413152667022008-12-13T01:32:00.000+02:002008-12-13T01:32:00.000+02:00πολύ καλά έκανες και το σημείωσες το "πλιάτσικο" κ...πολύ καλά έκανες και το σημείωσες το "πλιάτσικο" καθώς θεωρώ την εννοια αρκετά δυσνόητη για εμάς εδώgeokalphttps://www.blogger.com/profile/07412076009200418030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-44450831144498261762008-12-12T23:00:00.000+02:002008-12-12T23:00:00.000+02:00Όχι, αλλά περιπτωσεις σα τη δική σου μου θυμίζουν ...Όχι, αλλά περιπτωσεις σα τη δική σου μου θυμίζουν χαραμοφάηδες του δημοσίου που ξύνονται όλη μέρα ή γράφουν σε ιστολόγια για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-22074257172431672262008-12-12T18:45:00.000+02:002008-12-12T18:45:00.000+02:00Kαλησπερα @Ikor. Θα έλεγα πιο πολυ απο την ανισοτη...Kαλησπερα @Ikor. Θα έλεγα πιο πολυ απο την ανισοτητα. Μαλλον ειναι η απελπισια και η απωλεια σκοπού.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-54823859414567567902008-12-12T18:29:00.000+02:002008-12-12T18:29:00.000+02:00Αχ! Ανώνυμε, Εχασες το σχολιο των 12:18 πμ. Δε μου...Αχ! Ανώνυμε, Εχασες το σχολιο των 12:18 πμ. Δε μου λες, αναρωτιεσαι πως γινεται και ξυπνω να παω στη δουλεια αφου κοιμαμαι τοσο αργα;;cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-70598305092857247372008-12-12T16:33:00.000+02:002008-12-12T16:33:00.000+02:00Cynical, έτσι από περιέργεια που δουλεύεις ακριβώς...Cynical, έτσι από περιέργεια που δουλεύεις ακριβώς; Περνώ απο το ιστολόγιό σου που και που και μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία. Βλέπω π.χ σχόλια στις 11.44.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-31953702251702647042008-12-12T12:00:00.000+02:002008-12-12T12:00:00.000+02:00Νομίζω ότι σε αυτά τα σχόλια κατατέθηκαν όλες οι κ...Νομίζω ότι σε αυτά τα σχόλια κατατέθηκαν όλες οι κυκλοφορούσες και κυοφορούμενες απόψεις. Και νομίζω ότι μας βοήθησε όλους η ανταλλαγή αυτή. Μάλλον είμαστε σοφότεροι συμπεριλαμβανομένων βέβαια και των εμπειριών που αποκτήσαμε άλλοι μέσα στα γεγονότα και άλλοι σκύβοντας από πάνω τους. <BR/><BR/>Φυσικά για την ώρα θα υπάρχουν πολλές, διαφορετικές και αποσπασματικές εκτιμήσεις και απόψεις γιατί τα γεγονότα είναι πολύ πρόσφατα και δεν πρόλαβαν να ομογενοποιηθούν στη κοινωνική συνείδηση. Αυτό θα γίνεται καθημερινά και θα μας δώσει και τα πολιτικά αποτελέσματα. Στο εξής μάλλον τίποτα δεν θα είναι όπως χθες και ας λένε οι απαισιόδοξοι και οι μηδενιστές. <BR/><BR/>Εκείνο που είναι εμφανές είναι ότι καταγράφονται όλα σαν μια μεγάλη εξέγερση της νέας γενιάς, και όχι μόνο, κατά των ασκούμενων πολιτικών. Βασικά χωρίς καθοδήγηση, με πολύ αυθορμητισμό και αυτενέργεια και φυσικά με ελάχιστη αποκρυστάλλωση πολιτικών αιτημάτων. Αυτό είναι χαρακτηριστικό όλων των κατά καιρούς εξεγέρσεων που λέγονται «τυφλές» και οι οποίες καθόλου δεν αποκλείεται να μεταμορφωθούν κάποια στιγμή σε ενσυνείδητες και στοχευμένες περνώντας από το αρνητικό ΟΧΙ στο θετικό θέλω, απαιτώ, μάχομαι και στοχεύω.<BR/><BR/>Ας παρακολουθούμε λοιπόν τις εξελίξεις. <BR/><BR/>Το τελευταίο σχόλιο του Οδυσσέα το βρίσκω σημαντικό σαν κατάθεση κάποιων χαρακτηριστικών απόψεων και γεγονότων που σε μεγάλη έκταση έγιναν και σε μικρή τα έδειξαν. Μπορώ βέβαια να έχω διαφορετική άποψη στα άλλα σχόλια για την αριστερά, τη διανόηση, την απελευθέρωση της αγοράς κλπ χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα αφού είναι αντιλήψεις που τις βρίσκουμε καθημερινά μπροστά μας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-83478905299262442742008-12-12T01:05:00.000+02:002008-12-12T01:05:00.000+02:00Δυστυχώς, το πλιάτσικο είναι απόρροια (ή απόδειξη)...Δυστυχώς, το πλιάτσικο είναι απόρροια (ή απόδειξη) των διευρυνόμενων ανισοτήτων.<BR/><BR/>Όπου υπάρχει διαφορά δυναμικού, ρέει ηλεκτρικό ρεύμα!<BR/><BR/>Καλό βράδυ cynical!ikorhttps://www.blogger.com/profile/02032313143871454566noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-33905110129791389902008-12-12T00:23:00.000+02:002008-12-12T00:23:00.000+02:00@cynicalΑγαπητή,μέσα στα 50 τόσα σχόλια της ανάρτη...@cynical<BR/>Αγαπητή,<BR/>μέσα στα 50 τόσα σχόλια της ανάρτησης σου, υπάρχουν και κάποια που ιδεολογικοποιούν το πλιάτσικο και τη βία, σαν μέσο ανατροπής. Μη σπεύδεις να τους απαλλάξεις, γιατί το έχουν κάνει και αλλού. Ας μιλήσουν οι ίδιοι.<BR/>Και, φυσικά, δεν απέστρεψα κανένα βλέμμα, ούτε αποκύρηξα τα γεγονότα. <BR/>ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ βγηκαν στους δρόμους. Οι "γνωστοί - άγνωστοι" δεν μπορούν να δημιουργήσουν εξέγερση τέτοιου μεγέθους και τόσης διάρκειας. <BR/>Η βία ήταν προϊόν δίκαιης οργής. Όση προήλθε από τους αδούλωτους νέους. Γιατί υπήρχε και η βία του κράτους, των κουκουλοφόρων πρακτόρων και των κουκουλοφόρων ψευδοαναρχικών. <BR/>Στη μικρή μου πόλη, όπου όλοι γνωριζόμαστε, τα παιδιά του σχολείου πέταξαν πέτρες, όταν αναίτια και με άνωθεν εντολές η αστυνομία έκανε χρήση χημικών σε ειρηνική διαδήλωση. <BR/>Και τα αίτια της εφηβικής βίας, πρέπει να τα αναζητήσουμε στην αθλιότητα που ονομάζουμε σχολείο και πανεπιστήμιο. Και πρέπει να τα αναζητήσουμε και στα είδη βίας, που πολύ ωραία παρουσίασες στο προηγούμενο ποστ. (Ήδη σε "αντέγραψα", χωρίς να αναφέρω την πηγή).<BR/>Χάρηκα για την εξέγερση. Έγιναν σπουδαία και ωραία πράγματα, που η ολιγαρχικά καθοδηγούμενη τηλεόραση δεν τα έδειξε. Δεν έδειξε π.χ. ότι όπου επενέβησαν οι περίοικοι ή οι περαστικοί και έμπαιναν ανάμεσα στους μαθητές και τα ΜΑΤ, οι συγκρούσεις σταματούσαν.<BR/> Οι συγκρούσεις ήταν σχέδιο της Κυβέρνησης. Έριχναν αναιτίως χημικά, σε ειρηνικές εκδηλώσεις, για να προκαλέσουν φυσιολογική αντίδραση. <BR/>Στη μικρή μου πόλη, οι ίδιοι άνθρωποι διαδήλωσαν δύο φορές. Τη Δευτέρα έφτασαν μέχρι το αστυνομικό τμήμα με τα γνωστά συνθήματα, είδαν αστυνομικούς, επέδωσαν διαμαρτυρία κι έφυγαν. Την Τετάρτη, το ίδιο γεγονός και οι ίδιοι άνθρωποι συνάντησαν απέναντι τους τα ΜΑΤ με τα χημικά. Κι έγινε το έλα να δεις. <BR/>Την επομένη, είδα μαθητές να πηγαίνουν στο μάθημα, με κουκούλες και μάσκες και το βράδι ΄"χτύπησαν" με πέτρες το Α.Τ.!!<BR/>Τα γεγονότα αυτά θα καταγραφούν σαν μια σημαντική στιγμή της πολιτικής μας ιστορίας. Ήταν εξέγερση. Ήταν αυθόρμητη και εκ των υστέρων λένε ότι θέλει ο καθένας, για να οικειοποιηθεί ή να δικαιολογήσει ή να συκοφαντήσει. <BR/>Το δικό μας χρέος είναι να δώσουμε προοπτική σε μια γενιά, που δεν την βλέπει, από τη θεσμισμένη κοινωνία. Όχι σαν "δάσκαλοι" τους. Αλλά σαν "μαθητές" τους, που πήραμε το μήνυμα, που μας έστειλαν. Το πήραμε;<BR/>Μπορούμε;<BR/>Και κάτι για τους "τσάμπα μάγκες". Η πολιτική δεν είναι μόνο θεωρία. Είναι στάση ζωής. Και τα λόγια πρέπει να επιβεβαιώνονται από τα έργα.<BR/>Δεν είναι ακαδημαϊκή η συζήτηση μας. Είναι βαθύτατα πολιτική. Είναι δρώσα θεωρία. Ή πρέπει να είναι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-10526587416108960592008-12-12T00:18:00.000+02:002008-12-12T00:18:00.000+02:00Καλα @ΝdN, μεσα στην τραγικοτητα των γεγονοτων, το...Καλα @ΝdN, μεσα στην τραγικοτητα των γεγονοτων, το δεντρο και το φλουφλικο των χριστουγεννων φανταζε πολυ παραταιρο. <BR/><BR/>Ε!, του δωσαν μια και καταλαβε. Νομιζω οτι πολυς κοσμος ξεκαρδιστηκε με το καμμενο δεντρο. <BR/><BR/>Για πού το εβαλες παλι;; <BR/>Θα περιμενουμε οπως παντα την καθιερωμενη αναρτηση να μαθουμε.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-91214395879259709002008-12-12T00:14:00.000+02:002008-12-12T00:14:00.000+02:00@Νikos. Ok. Παντως το ολο θεμα ειναι καλο για διδα...@Νikos. <BR/>Ok. Παντως το ολο θεμα ειναι καλο για διδακτορικο απο καμια Παντειο!<BR/>Καλο βραδυcynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-10836511562980977952008-12-11T23:44:00.000+02:002008-12-11T23:44:00.000+02:00@navarino-s και @Κατερινα,σχετικα με τον διαλογο π...@navarino-s και <BR/><BR/>@Κατερινα,<BR/><BR/>σχετικα με τον διαλογο περι "τζαμπα μαγκιες" θα ηθελα να παρεμβω λιγακι και να προσθεσω ότι εδω κανουμε μια ελευθερη θεωρητικη συζητηση και οτι στις περιπτωσεις αυτες η αξια των επιχειρηματων που αναπτυσσονται, δεν αποτιμαται απο τις προσωπικες στασεις αυτων που τα υποστηριζουν, παρα μονο από την αντοχη τους στη λογικη.<BR/> <BR/>Για παραδειγμα, η απαντηση στο ερωτημα, εαν η βια ειναι μαμμη ή οχι της ιστοριας, δεν θα εξαρτηθει απο το αν αυτος που υποστηριζει ότι ειναι, θα βγει ή δεν θα βγει εξω για να την εξασκησει.<BR/><BR/> Η παρεμβαση μου ηταν ολιγον μεθοδολογικη και οχι επι της ουσιας....cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-24050100429647576102008-12-11T23:36:00.000+02:002008-12-11T23:36:00.000+02:00Καλησπέρα σε όλους.Και δική μου θέση είναι ότι η β...Καλησπέρα σε όλους.<BR/><BR/>Και δική μου θέση είναι ότι η βία δεν έλυσε ποτέ κανένα πρόβλημα. Μόνο το μετέθεσε. Προσωπική άποψη βέβαια. Ωραία, το πλιάτσικο είχε ένα συμβολισμό. Παντού; Και στις τράπεζες και στο μαγαζάκι; Ιδιος συμβολισμός, ίδιο πλιάτσικο;<BR/><BR/>Να με συγχωρείτε ρε παιδιά, αλλά εγώ πάντα πίστευα ότι όταν είσαι μέσα σε κάτι δεν μπορείς να δεις το σωστό και το λάθος. Το BBC News έδειξε και το μέρος που πέθανε το παλικάρι με τα κεράκια τριγύρω και το πλιάτσικο στα μαγαζιά. Ο συγκάτοικος στην πρώτη εικόνα μόνο που δεν έβαλε τα κλάματα, στην δεύτερη είπε "what the fuck", στην τρίτη που έδειχνε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο να καίγεται, δεν κρατήθηκε, έβαλε τα γέλια "it is a fucking Christmas tree". <BR/><BR/>Αυτό για μένα σημαίνει ότι οι άνθρωποι που είναι απ' έξω άρχισαν να θρηνούνε μαζί μας και μετά άρχισαν να γελάνε. <BR/><BR/>Βέβαια κάποιος θα μπορούσε να πει ότι αυτοί είναι...Αγγλοι...απολίτιστοι...που αν δεν είχαμε φτιάξει εμείς τον Παρθενώνα, ακόμα θα ήταν πάνω στα δέντρα και θα τρώγανε...δεν ξέρω τι, εδώ μπανάνες δεν έχει. Κάθε άποψη δεκτήν.<BR/><BR/>Μιας και από αύριο αναχωρώ θα με συγχωρέσετε που δεν θα μπορέσω να συμμετάσχω σε όσα σχόλια θα γινουν παρακάτω. <BR/><BR/>Καλό ΣΚ σε όλους εύχομαι.NdNhttps://www.blogger.com/profile/04310097125217743362noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-7762738635768505842008-12-11T23:33:00.000+02:002008-12-11T23:33:00.000+02:00@Odyssey καλησπερα,δεν νομιζω να υποστηριζει κανεν...@Odyssey καλησπερα,<BR/><BR/>δεν νομιζω να υποστηριζει κανενας οτι η βια και το πλιατσικο αποτελουν λύση του αδιεξοδου. Δεν υπάρχει καμιά λογικη σ' αυτό. Από την αλλη μερια, ομως, δεν μπορούμε να αποστρεφουμε το βλεμμα απο αυτα τα φαινομενα και να τα απωθουμε με προχειρες και στερεοτυπες κουβεντες, ότι ταχα οφειλονται σε ασφαλιτες, ή σε χαιδεμενα παιδια που βαριουνται και τα σπανε για πλακα. <BR/><BR/>Αν και δεν αποκλειω η συμμετοχη στο γιουρουσι της μαζικης και απρόσκοπτης καταστροφής να είναι μια ανεπανάληπτη εμπειρια για οσους συμμετεχουν, να τους δημιουργει την αισθηση μιας ανεπαναληπτης αδελφοσυνης/συνενοχής, να τους ανεβαζει την αδρεναλινη, να τους φερνει σε έκσταση. Πιστευω ότι ολα αυτα παίζουν στην πορεια, αλλά επ' ουδενί ότι αποτελουν και το κινητρο. Γιαυτα ειπωθηκαν αρκετα. <BR/><BR/>Αλλα, ουτε μπορω να μηδενισω τα τελευταια επεισοδια και να πω οτι δεν εφεραν κατι το θετικο. Κυλησαν την πετρα αρκετα πιο μακρια. Γινηκαν πολλες κουβεντες, επεσε προβληματισμος, κληθηκαμε να παρουμε θεση, ειδαμε τα αδιεξοδα. Μην ξεχναμε οτι ο προβληματισμος ξαναγυρισε στην κοινωνια, μετα απο μακροχρονη απουσια, μολις το 2003, με τον πολεμο στο Ιρακ. <BR/><BR/><BR/>Οσον αφορα εμενα, προσπαθω να κινουμαι κυριως με τη λογικη και να ειμαι ανοιχτη σε διαφορετικους τροπους σκεψης και επιχειρηματα, που μπορει λιγο αργοτερα να φανταζουν εντελως ανεδαφικα και γελοια. Αλλα αν δεν τολμησουμε να σκεφτουμε διαφορετικα, και με κινδυνο να γλιστρήσουμε, θα μενουμε παντα στα ιδια, τα χιλιομασημενα. Προσπαθω να σκεφτομαι ανοιχτα και ελευθερα, μη αποκλειοντας τιποτα εξ αρχης. Μη νομισεις οτι στηνω τιποτε παγιδες. Πολλες φορες ξεκινω με μια αντιληψη που την καταγραφω στην αναρτηση, και μετα με τη συζητηση που γινεται, βλεπω οτι δεν ειχα υπολογισει αυτον ή τον άλλο τον παραγοντα. <BR/><BR/>Το προβλημα με την αριστερα το βλεπω λιγακι αλλιως. Αυτη που μας είχε δειξει με τους αγωνες της μια τοσο μεγαλη καρδια, τωρα φαινεται να την εχει συρρικνωσει μεχρι εξαφανησης. Εμφανιζεται τοσο μικροψυχη και ομφαλοσκοπα(!). Ειναι δυνατον να ξεκατινιάζεται η Αυγη με τον Ριζοσπάστη; Κανεις δεν θα ηθελε να ακουμπησει το μελλον του σε τετοιους ανθρωπους. <BR/><BR/>Το μπέρδεμα ερχεται και απο το γεγονος οτι αυτη η συγκεκριμενου τυπου εξεγερση που βιωσαμε εχει μια μοναδικοτητα, με την εννοια, οτι δεν μπορουμε να την βαλουμε στο ιδιο καζανι με τις εξεγερσεις των αλλων μητροπολεων, οπου οι εξεγερμενοι ειχαν συγκεκριμενα ταξικα χαρακτηριστικα και συγκεκριμενη κοινωνικη και οικονομικη θεση.<BR/><BR/>Αυτο που πιστευω ειναι οτι τα περι κουκουλοφορων ειναι μια πολυ απλουστευτικη εξηγηση σε ενα συνθετο και φαινομενο. <BR/><BR/>Πολλα ειπα Οδυσσεα, παιρνοντας το σχολιό σου σαν αφορμη, για να ξαναδω τα επιχειρηματα μου.<BR/><BR/>Καλο βραδυ.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-52727700285428556462008-12-11T23:32:00.000+02:002008-12-11T23:32:00.000+02:00@katerina αυτό το "τζάμπα μάγκες" νομίζω ότι πολύ ...@katerina αυτό το "τζάμπα μάγκες" νομίζω ότι πολύ το ταλαιπωρησες και ότι το προβάλλεις σε λάθος πρόσωπα. εγώ για "τζάμπα μάγκες" ξέρω όσους εν καιρώ ειρήνης λένε μεγάλα λόγια και όταν ανάψει η φωτιά λένε: ξέρεις, μήπως, έτσι, αλλιώς....navarino-shttps://www.blogger.com/profile/04905439938289896602noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-65042783085297451172008-12-11T23:20:00.000+02:002008-12-11T23:20:00.000+02:00"..Παντως δεν δεχομαι δυο πραγματα: Οτι τις εξεγερ..."..Παντως δεν δεχομαι δυο πραγματα: Οτι τις εξεγερσεις (rioting) τις κανουν 1) οι ασφαλιτες..."<BR/><BR/>Εννοω την αμφιβολια στο παραπανω.<BR/>Μονο που αντι για ασφαλιτες υποννουνται αλλοι μηχανισμοι εξουσιας.<BR/>Κατα τα αλλα συμφωνω με τον Odyssey.<BR/><BR/>NikosAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-90706375050667037952008-12-11T22:42:00.000+02:002008-12-11T22:42:00.000+02:00@Nikoσ, συγνωμη, αλλά δεν καταλαβαινω αν απευθυνεσ...@Nikoσ, συγνωμη, αλλά δεν καταλαβαινω αν απευθυνεσαι σε μενα, και επι πλεον δεν καταλαβαινω τι θελεις να πεις...cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-20214771234291613992008-12-11T21:43:00.000+02:002008-12-11T21:43:00.000+02:00!!!!Κάτι δεν πάει καλά. Δεν είναι η βία η μόνη λύσ...!!!!<BR/>Κάτι δεν πάει καλά. <BR/>Δεν είναι η βία η μόνη λύση. Η βία ευνοεί και υπηρετεί την ολιγαρχία πάσης φύσεως. <BR/>Δεν είναι το "πλιάτσικο" μέσο ανακατανομής εισοδήματος υπέρ των αδυνάτων. <BR/>Πλιάτσικο κάνουν μόνο οι ισχυροί, μέσω της αγοράς και του κράτους. <BR/>Η ιδεολογικοποίηση φαινομένων αδιεξόδου, δείχνει τα αδιέξοδα της "αριστεράς". <BR/>Ο "πόλεμος" πρέπει να γίνεται με σκοπό την απελευθέρωση του κράτους και της αγοράς από την οικονομική ολιγαρχία. <BR/>Μπορεί κάποιος από τους υποστηρικτές του "πλιάτσικου" και της βίας, ότι θα λυθεί το πρόβλημα των πολλών ή ότι θα πέσει το καθεστώς; <BR/>Αν όμως με πείσουν θα πάμε μαζί στο επόμενο "πλιάτσικο" ή στο επόμενο κάψιμο. Ή θα πάνε να μου δείξουν πώς γίνεται. Η εκ του ασφαλούς "υποστήριξη" είναι τσάμπα μαγκιά, δάσκαλε που δίδασκες. <BR/>Κάτι δεν πάει καλά με την "αριστερή διανόηση". <BR/>Γι΄αυτό κερδίζει η Ολιγαρχία. <BR/>cynical, καλά τους κάνεις με τις αναρτήσεις τους. Προκαλείς σύγχιση και ώρες ώρες βλέπω να πέφτουν και μάσκες.<BR/>Αγαπάτε αλλήλους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-37821378376528476342008-12-11T16:38:00.000+02:002008-12-11T16:38:00.000+02:00συντακτικές διορθώσεις στο προηγούμενο"..οι ασφαλι...συντακτικές διορθώσεις στο προηγούμενο<BR/><BR/>"..οι ασφαλιτες...<BR/>Όχι ακριβώς. Και να είσαι έτοιμη να δεχτείς τα πάντα..<BR/>Αν προσεχες τι είπε η Pαπαρηγα χθες. Και μη βιαζεσai<BR/>να τα χρεώσεις μονο σε κομματικές σκοπιμότητες.<BR/>Πολλά ακούγονται για τους στόχους των αρχικα8οδηγητων<BR/>και όχι των συμμετεχόντων. Δες κάποιες γνώμες από blogs<BR/>όπως το ΑΝΤΊ...<BR/><BR/>"..σοβαρους ανθρωπους..; Τι εννοείς; Άλλο η δημοσιογραφική ανάλυση<BR/>και οι πληροφορίες και άλλο οι ακαδημαϊκού τύπου αναλύσεις...<BR/>Η εξουσίες χρησιμοποιούν μηχανισμούς που δεν περιλαμβάνονται στις<BR/>τελευταίες. Και το λέω εγώ που διαφωνώ με την βαρύτητα<BR/>τέτοιων αναλύσεων στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης .<BR/>Δες και διάλογο με Σχολιαστή.<BR/><BR/>NikosAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-73527102280048437352008-12-11T16:33:00.000+02:002008-12-11T16:33:00.000+02:00"..οι ασφαλιτες...Όχι ακριβώς. Και να είσαι έτοιμη..."..οι ασφαλιτες...<BR/>Όχι ακριβώς. Και να είσαι έτοιμη να δεχτείς τα πάντα..<BR/>Αν προσεχες τι είπε η Pαπαρηγα χθες. Και βιαζεσai<BR/>να τα χρεώσεις μονο σε κομματικές σκοπιμότητες.<BR/>Πολλά ακούγονται όχι για τους στόχους των αρχικα8οδηγητων<BR/>και όχι των συμμετεχόντων. Δες κάποιες γνώμες από blogs<BR/>όπως το ΑΝΤΊ...<BR/><BR/>"..σοβαρους ανθρωπους..; Τι εννοείς; Άλλο η δημοσιογραφική ανάλυση<BR/>και οι πληροφορίες και άλλο οι ακαδημαϊκού τύπου αναλύσεις...<BR/>Η εξουσίες χρησιμοποιούν μηχανισμούς που δεν περιλαμβάνονται στις <BR/>τελευταίες. okayαι το λέω εγώ που διαφωνώ με την βαρύτητα<BR/>τέτοιων αναλύσεων στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης .<BR/>Δες και διάλογο με Sχολιαστή.<BR/><BR/>NikosAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-46944290967242190362008-12-11T16:05:00.000+02:002008-12-11T16:05:00.000+02:00@Nikos καλημερα,οταν μιλω για παρυφες δεν εννοω το...@Nikos καλημερα,<BR/><BR/>οταν μιλω για παρυφες δεν εννοω τους λουμπεν μόνο,αλλά χρησιμοποιω ευρυτερα την εννοια, για να περιλαβει ολους οσους θεωρουν οτι αυτη "η κοινωνια δεν τους ανηκει". <BR/>Αν δεν εχεις κατι που να σε τρωει, αν δεν θεωρεις οτι εσυ μενεις συνεχως πισω, τοτε τι ελεος να δειξεις; Και φοβαμε, ότι ολο και περισσοτεροι μενουν "πισω", οι οποιοι παλιοτερα ήταν "μεσα". Δεν ειναι τοσο αγνωστα αυτα.<BR/><BR/>Παντως δεν δεχομαι δυο πραγματα: Οτι τις εξεγερσεις (rioting) τις κανουν 1) οι ασφαλιτες και 2)καποια βαρεμενα παιδια για να σπασουν πλακα.<BR/><BR/>Θελει προσεγγιση ψυχραιμη και απο ολες τις μεριες. Και μακρια απο τις "αναλυσεις" των ΜΜΕ. <BR/>Ας ψαξουμε στο ιντερνετ τιποτε πιο σοβαρες αναλυσεις, απο πιο σοβαρους ανθρωπους. (και οχι ελληνες)cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-9440569108642969902008-12-11T15:56:00.000+02:002008-12-11T15:56:00.000+02:00@Ακυβέρνητες Πολιτειες καλημεραΝομιζω οτι ο τιτλος...@Ακυβέρνητες Πολιτειες καλημερα<BR/><BR/><BR/>Νομιζω οτι ο τιτλος του βλογ σου τα λεει τωρα, οπως και η φωτογραφια στην αρχη της παρουσας αναρτησης.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-85797448212162366102008-12-11T15:53:00.000+02:002008-12-11T15:53:00.000+02:00@Ανορθοδοξε καλημερααυτη ειναι και η δικη μου η αν...@Ανορθοδοξε καλημερα<BR/><BR/>αυτη ειναι και η δικη μου η αντιληψη. Πολλες βιτρινες σπασμενες. Γυριζα χθες στην Αθηνα και δεν ειδα αυτα που περιμενα. Δεν πηγα Εξαρχεια οπου μου ειπαν οτι εγιναν περισσοτερες καταστροφες. <BR/>Δεν ειναι ευχαριστο. Αλλα τωρα τα εχω με τα ΜΜΕ και το κλιμα που φτιαχνουν. Παντα τους ειχα στο στοχαστρο.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-15901622189850801952008-12-11T15:48:00.000+02:002008-12-11T15:48:00.000+02:00Και στον πολεμο @Rider, το ιδιο γινεται. Πάντα το ...Και στον πολεμο @Rider, το ιδιο γινεται. Πάντα το ιδιο. Μηπως δεν το ξερουμε αυτο; <BR/>Πώς αντιδρας ομως; Εκει ολοι κολλωνουμε.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-68973185199074373952008-12-11T15:46:00.000+02:002008-12-11T15:46:00.000+02:00Καλημέρα @ΝP.Αν επιβαλλεται να απαντησω σε ενα σκλ...Καλημέρα @ΝP.<BR/><BR/>Αν επιβαλλεται να απαντησω σε ενα σκληρο ερωτημα, δηλ. αν επικροτω ή όχι την λεηλασια (απο θεωρητικη παντα αποψη και οχι κατα το συμφερον μου), θα απαντούσα οχι. Η δικαιολογηση ειναι ότι επισφραγίζει την καταστροφη της κοινωνιας, εξω απο την οποια δεν ειναι δυνατη η επιβιωση. <BR/>Γιαυτο επιμενω ότι ειναι λαθος να τη βλεπουμε με τα γυαλια της ηθικης οπως την παρουσιαζουν. <BR/>Ετσι, δεν θελω να διαχωρισω ποιους "επιτρεπεται" να λεηλατούμε και ποιους οχι, κατα το δοκουν. Αντιθετα, ας δημιουργηθουν αυτες οι δυναμεις που θα απαιτησουν αντι της λεηλασιας, τη φορολογηση των μεγαλων εισοδηματων (μεχρι 90% ειχε φτασει ο Ρουσβελτ καποια εποχη), και την αναδιανομη. <BR/><BR/>Συγκινισιακα, που ειναι διαφορετικο απο το λογικο, κάνεις καποιες επιλογες υποθετικης λεηλασιας και αυτο ειναι ολο. Ικανοποιεις μια παρορμηση της στιγμης και τερμα. Και παιρνεις μια φανταστικη εκδικηση.<BR/><BR/>Οι εξεγερσεις διιστορικα ποιες αιτιες ειχαν; Την διευρυνση της οικονομικης ανισοτητας, ή την ανισοκατανομη της πολιτικης ισχυος σε ομαδες που θα ειχαν οικονομικη ισχυ. Δεν γνωριζω ακριβως. Πολυ πιθανο το δευτερο να μην ισχυει και το rioting να εχει παντα σαν αιτια την οικονομικη και κοινωνικη περιθωριοποιηση. <BR/><BR/>Η οικον. ανισοτητα δημιουργειται και με τη μεταβιβαση πλουτου μεσω κληρονομιας, αλλα εδω θα μπορουσε το θεμα να λυθει και στα πλαισια αυτου του συστηματος (αστικη δημοκρατια) με τη βαρια φορολογηση της μορφης αυτης του πλουτου. Εδω συνεβη ακριβως το αντιθετο, σε αντιθεση με αλλες χωρες (οχι Αμερικη φυσικα), διοτι η ελλαδα ειναι χωρα μικροιδιοκτητων στους οποιους κανεις δεν τολμα να βαλει χερι. Μπορει να ειναι και δικαιο, δεν μπορω να το κρινω ευκολα, χωρις ολα τα στοιχεια.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.com