tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post4226218485269001136..comments2024-02-02T10:31:13.724+02:00Comments on CYNICAL: Σχετικά με τη θέση των ελληνικών πανεπιστημίων στους διεθνείς πίνακες κατάταξηςcynicalhttp://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-52828225241728867062011-01-23T08:16:42.035+02:002011-01-23T08:16:42.035+02:00Και σου έχω και κάτι ακόμα:
Μας φέρανε διαδραστικ...Και σου έχω και κάτι ακόμα:<br /><br />Μας φέρανε διαδραστικούς πίνακες. Πεταμένα λεφτά. Κανείς, μα κανείς δεν τους χρησιμοποιεί, γιατί, όταν έχεις να διδάξεις μάθημα που απαιτεί την επίλυση προβλημάτων με μαθηματικά (π.χ. γραμμικός προγραμματισμός, πολυκριτήριες μέθοδοι ανάλυσης αποφάσεων - ELECTRE, PROMETHEE, UTA κλπ), το Powerpoint και όλες αυτές οι χαζομάρες για τις οποίες προορίζονται οι διαδραστικοί πίνακες απλά δεν βολεύουν. Μας τους φέρανε και τους βάλαμε στην άκρη, γιατί είναι μόνο για παρουσιάσεις.<br /><br />Απλά κάποιοι προμηθευτές με κοννέ κάνανε μια καλή κονόμα.<br /><br />Περί αυτού πρόκειται!spookyhttps://www.blogger.com/profile/04686694999605748768noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-1071119235853485622011-01-23T08:13:02.147+02:002011-01-23T08:13:02.147+02:00Αν είχε κάνει μεταπτυχιακό, έστω κι από αυτά τα υπ...Αν είχε κάνει μεταπτυχιακό, έστω κι από αυτά τα υπερταχύρρυθμα που αναφέρεις, θα αναφερόταν στο βιογραφικό της. Κανείς δεν κρύβει τίτλους σπουδών, αντίθετα, ακόμη και πλαστοί να είναι, τους αναφέρει (θυμάται κανείς τον Κωνσταντίνο Μαργαρίτη με το μαϊμού μεταπτυχιακό από το ανύπαρκτο <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/University_Degree_Program" rel="nofollow">Shelbourne University</a>; - ακόμα το αναφέρει στο on-line βιογραφικό του ο καλός μας!) και τους προβάλλει, γιατί οι τίτλοι σπουδών δίνουν πόντους σε όποιον τους έχει.<br /><br />Εγώ ερωτώ, με βάση <b>μόνον</b> όσα αναφέρει η κυρία Διαμαντοπούλου στο βιογραφικό της:<br /><br />Με ποια ακριβώς προσόντα, με ποιες γνώσεις, με ποια εμπειρία νομιμοποιείται η κυρία Διαμαντοπούλου και η κάθε κυρία Διαμαντοπούλου, να αποφασίζει για το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό μέλλον των νέων; Αφήστε μας εμάς τους διδάσκοντες (και δη τους συμβασιούχους) στην άκρη, εμάς έτσι κι αλλιώς μια ζωή για πέταμα μας είχαν.<br /><br />Η κυρία Διαμαντοπούλου δεν αναφέρει ούτε επιστημονική δραστηριότητα ούτε μεταπτυχιακές σπουδές, ούτε καν επαγγελματική εμπειρία! Το βιογραφικό της είναι απλά ένα ψευδοσυγκινητικό πόνημα που περιγράφει την <b>κομματική</b> της πορεία, η οποία, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες που η ίδια δίνει, είναι και η μοναδική που είχε ποτέ στη ζωή της!<br /><br />Με ποια λοιπόν προσόντα λαμβάνει τέτοιες αποφάσεις ένας κομματάνθρωπος που δεν έχει στρώσει τον πισινό του ποτέ να δει πώς είναι να κάνεις μεταπτυχιακό, πώς είναι να προσπαθείς να αναδείξεις νέους επιστήμονες και επαγγελματίες και πώς είναι να παλεύεις με το γεγονός ότι το κράτος σου φέρνει φοιτητές που δεν είναι καθόλου έτοιμοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση ούτε σε επίπεδο γνώσεων ούτε σε επίπεδο νοοτροπίας;spookyhttps://www.blogger.com/profile/04686694999605748768noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-34734641215740275242011-01-22T21:16:16.130+02:002011-01-22T21:16:16.130+02:00Αιρετικε
βιογραφικο της κ. Διαμαντοπουλου:
Αποφο...Αιρετικε<br /><br />βιογραφικο της κ. Διαμαντοπουλου:<br /><br />Αποφοίτησε από τη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.<br /><br />Καπου ομως ειχε παρει το ματι μου, παλιοτερα οτι μολις ειχε τελειωσει τη θητεια της σαν επιτροπος ειχε κανει μεταπτυχιακα ή διδακτορικο στο Παντειο (;), καπου τελος παντων. Φανταζομαι απο αυτα τα ταχυρρυθμα που ισχυουν για οσους εχουν τα απαραιτητα κονέ. <br /><br />Προσπαθησα να βρω αυτη την πτυχη στο ιντερνετ, αλλα δεν μπορεσα.<br /><br />Αν κανεις μια προσπαθεια προς αυτη την κατευθυνση μπορει κατι να βρεις. <br /><br />Μπορει ομως και να το συγχεω το γεγονος με κατι αλλο.<br /><br /><br />Αυτο ομως που ειναι εκ των ουκ άνευ, ελλειψει Έκθεσης για την κατασταση στα πανεπιστημια, και για το τι μεταρρυθμισεις πρεπει να γινουν και σε ποιο τομεα και σε ποια κατευθυνση σε βαθος χρονου,<br /><br /> η κυρια αυτή, ξοδευει εκατονταδες χιλιαδες ευρω στο να κανε γκαλοπ για να αποφασισει τι πρεπει να κανει!!! <br /><br />Δες το σημερινο αρθρο στην ελευθεροτυπια του Παρασκευόπουλου, "Η Αννούλα γκαλοπίζεται",<br /><br />http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=22/01/2011&s=alla-logiacynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-40465204044751411372011-01-22T16:59:53.849+02:002011-01-22T16:59:53.849+02:00Θα συμφωνήσουμε σχεδόν σε όλα. παρακολουθώ το θέμα...Θα συμφωνήσουμε σχεδόν σε όλα. παρακολουθώ το θέμα από παλιά. Σημαντική θέση στην κατάταξη έχει η λεγόμενη φήμη. Και η φήμη δεν έχει άμεση σχέση με το μεταμοντέρνο και τη διαφήμιση, ποιος έχει; Τι φήμη μπορέι να έχει ένα αφρικανικό πανεπιστήμιο ή εκείνο μιας μικρής χώρας; Αντίθετα, ιδρύματα μεγάλων χωρών με τεράστια κεφάλαια σε διαφημίσεις (χορηγίες το λέμε συνήθως και αναφορές σε δημοσιογραφικά άρθρα) πώς να μην έχουν φήμη; Επίσης, η φήμη εξαρτάται άμεσα από την παλαιότητα ενός ιδρύματος και τη γλώσσα αναφοράς (πχ τα πιο φημισμένα είναι αγγλόφωνα και γαλλόφωνα, τυχαίο; Δε νομίζω με τέτοιο γλωσσικό και πολιτισμικό ιμπεριαλισμό).<br /><br />Φυσικά και πρέπει να θυμίσουμε τα αρνητικά των ελληνικών ΑΕΙ. Σε αυτά ας προσθέσουμε μερικά ιδιαίτερα σημεία που αξιολογούνται (αλλά συνήθως με χαμηλό συντελεστή) όπως η εμφάνιση ξένων καθηγητών και φοιτητών. Οι βιβλιογραφικές αναφορές με αφήνουν αδιάφορο (ειδικά από τη στιγμή που δεν κρίνονται αξιοκρατικά). <br /><br />Εγώ θα έβαζα και το σύνολο των μελετών που έχουν εκπονηθεί από Τμήματα ή Σχολές (για την τοπική κοινωνία ή το ίδιο το κράτος/την ΕΕ ή για ιδιωτικές επιχειρήσεις).ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-64451401970447735662011-01-22T14:49:00.621+02:002011-01-22T14:49:00.621+02:00Αγαπητή Cynical,
Λησμονείς μου φαίνεται ότι η Δια...Αγαπητή Cynical,<br /><br />Λησμονείς μου φαίνεται ότι η Διαμαντοπούλου, ως πολιτικός (και δη ως νεοφιλελεύθερη-ψευδοσοσιαλίστρια πολιτικός), γνωρίζει εκ γενετής <b>τα πάντα</b>, καθώς όλη η γνώση του σύμπαντος και του κόσμου είναι προεγκατεστημένη (σαν τα Windows Vista ή τα Windows 7 ένα πράγμα) στον εγκέφαλό της, στον οποίον μάλιστα γίνονται και αυτόματες ενημερώσεις.<br /><br />Το αυτό ισχύει και για τους συμβούλους της, αλλά και για τους (νεο)φιλελεύθερους "αριστερούς" υπερμάχους της πολιτικής της (είτε η υπεράσπιση της πολιτικής της είναι φανερή είτε κρυφή και ύπουλη) - και μπορείς να φανταστείς για ποιες κατηγορίες ατόμων μιλώ... Γι'αυτούς που μέχρι και τον Ζίζεκ πλαστογράφησαν για να τον παρουσιάσουν ως θαυμαστή της καραφασίστριας Ayn Rand, την οποία τόσο λατρεύουν (έστω και στα κρυφά, καθώς ορισμένα φετίχ είναι λίγο απαγορευμένα για τους σοβαρούς ανθρώπους).spookyhttps://www.blogger.com/profile/04686694999605748768noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-53072496063787564422011-01-21T21:06:34.902+02:002011-01-21T21:06:34.902+02:00Αιρετικέ,
αντε, ας δεχτουμε οτι δεν εχει σχεση με...Αιρετικέ,<br /><br />αντε, ας δεχτουμε οτι δεν εχει σχεση με την εκπαιδευση. Αντε οτι δεν ήξερε...<br /><br />Αλλά, γιατι δεν φροντισε να ρωτησει;<br /><br />Υπαρχει καποια εκθεση που να εχει αναλυσει, ιεραρχησει και καταγραψει τα προβληματα του πανεπιστημιου; Κατι σαν το αντιστοιχο της εκθεσης Μπραουν στην Αγγλια;<br /><br />Ή ό,τι ακουει απ' εδω κι απ' εκει στο ραδιο αρβυλα.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-88915596229212880342011-01-21T20:50:53.231+02:002011-01-21T20:50:53.231+02:00Εγώ θέλω να μάθω τα εξής - και προ(σ)καλώ τους πάν...Εγώ θέλω να μάθω τα εξής - και προ(σ)καλώ τους πάντες να ρίξουν μια ματιά στο <a href="http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=2" rel="nofollow">βιογραφικό</a> της σεπτής και αλάθητης Υπουργού:<br /><br />1. Ποια είναι η σχέση της με την ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική δραστηριότητα;<br />2. Από ποιο ακριβώς στοιχείο της ακαδημαϊκής-εκπαιδευτικής-επαγγελματικής της δράσης νομιμοποιείται η κυρία Διαμαντοπούλου να αποφασίζει για θέματα παιδείας και δη <b>ανώτατης</b>;<br />3. Ποιες ακριβώς είναι οι μεταπτυχιακές της σπουδές;<br />4. Ποιες οι διδακτορικού ή μεταδιδακτορικού επιπέδου σπουδές της;<br />5. Έχει δημοσιεύσει ποτέ επιστημονική εργασία;<br />6. Γνωρίζει πώς κρίνονται οι επιστημονικές δημοσιεύσεις;<br /><br />Με άλλα λόγια, έχει καμία σχέση με την επιστήμη και την έρευνα η κυρία Διαμαντοπούλου κι αποφασίζει και διατάζει, συνεπικουρούμενοι από τη νεοφιλελεύθερη (δηλαδή ακροδεξιά) μερίδα του πολιτικού σκηνικού και τη (νεο)φιλελεύθερη "αριστερά";spookyhttps://www.blogger.com/profile/04686694999605748768noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-83663668152833332482011-01-21T17:29:41.324+02:002011-01-21T17:29:41.324+02:00Kαλησπερα Greek rider,
οι καταταξεις που εδωσα ει...Kαλησπερα Greek rider,<br /><br />οι καταταξεις που εδωσα ειναι ανα κριτηριο αξιολογησης του QS, και αφορουν συνολικα το καθε πανεπιστημιο, με ολες του τις σχολες, (κοινωνικων σπουδων, θετικες, ιατρικης, κλπ).<br /><br />Και βασει αυτης της καταταξης θεωρω οτι ειμαστε στην καλη μερια.<br /><br />Αν παμε κατα κλαδους, ισχυουν αυτα που λες. Το ΕΜΠ για παραδειγμα, στον κλαδο τεχνολογια, ειναι στην 114 θεση!<br /><br />Στις φυσικες επιστημες, το καποδιστριακο ειναι στη θεση 229, δλδ οσο και το συνολο του πανεπιστ.<br /><br />Στις ιατρικες, η Αθηνα ειναι στην 178 και η Θεσ/νικη λιγο παρακατω. Δλδ πολύ καλά! <br /><br /><br />Στις κοινωνικες επιστημ. κανενα πανεπιστημιο δεν ειναι στις πρωτες 300 θεσεις.<br /><br />Η λασπη ομως που πετιεται στο ελλ. πανεπιστημιο δεν εχει σαν βαση οτι καποιοι βλεπουν μονο τα rankings των κοινων. επιστημων. Γινεται συντονισμενα και κακοβουλα και υστεροβουλα. Και ανεξαρτητως αξιολογησης.<br /><br /><br />Στην ελλαδα η ερευνα βασιζεται στο "ότι κατσει", δλδ απ' οπου μπορουμε να μαζεψουμε κανενα φραγκο, γιατι χρηματα δεν δινονται.<br /><br />Εταιριες που να χρηματοδοτουν R&D δεν υπαρχουν. Οι φαρμακευτικες, ενταξει. Αυτο ειναι ενα παγκοσμιο κακο. Τα εχουμε πει αναλυτικα κι απ' εδω.<br /><br />Τα πανεπιστημια θα πρεπει να βγουν πιο επιθετικα προς τα εξω και να αλλαξουν το κλιμα που ειναι εις βαρος τους. Κοιταξε να δεις, ποσο αφησαν την οικ. Χριστινακη στη θεολογικη, και την Παναγιωταρεα και καποιους αλλους να τους κοψουν τον τσαμπουκα!cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-5831810226726338822011-01-21T17:07:35.089+02:002011-01-21T17:07:35.089+02:00Cynical καλησπέρα. Ήθελα να το γράψω από χτες, νομ...Cynical καλησπέρα. Ήθελα να το γράψω από χτες, νομίζω ότι τα επιχειρήματά σου είναι σωστά. <br /><br />Πιστεύω όμως ότι το θέμα δεν είναι συνολικό αλλά κλαδικό, σε κάποιους επιστημονικούς τομείς είμαστε εξαφανισμένοι ενώ σε άλλους μπορεί ακόμη και να είμαστε στην διεθνή πρωτοπορία. <br /><br />Αν τύχει κάποιος και ανήκει στους "κακούς" κλάδους του φταίνε όλα και σίγουρα δεν έχει πολλά θετικά να πει για τα ΑΕΙ μας. Αν ανήκει στις θετικές - τεχνολογικές κατευθύνσεις που βρίσκονται σε καλύτερες θέσεις τότε έχει καλύτερη εικόνα. <br /><br />Έχω παρατηρήσει ότι οι πληροφορικάριοι, βιολόγοι, οι της ιατρικής, οι τεχνολογικοί κλάδοι, και άλλοι όπως φυσικοί, έχουν καλύτερη εικόνα για τα ελληνικά πανεπιστήμια γιατί η εικόνα είναι όντως καλύτερη. <br /><br />Το 2ο που θέλω να πω είναι ότι η γραμμή άμυνας των ελληνικών πανεπιστημίων θα πρέπει να εστιάζει και στην κατευθυνόμενη έρευνα που γίνεται στο εξωτερικό και στον εκφυλισμό των αρχών της επιστημονικής έρευνας στο βωμό των εταιρειών. <br /><br />Σε αυτό το 2ο τα είπε καλά χτες ο Βαξεβάνης με αφορμή τις φαρμακευτικές στο Κουτί της Πανδώρας, πώς δηλαδή οι εταιρείες δημιουργούν επιστήμονες αχυρανθρώπους μέσα από "κατασκευασμένες" έρευνες και papers πως κάνουν συνέδρια με την επικάλυψη της επιστημονικότητας για να υποστηρίξουν τα προϊόντα τους κτλ.<br /><br />Η εικόνα σε πολλούς τομείς είναι πολύ άσχημη και στο εξωτερικό.Greek Riderhttps://www.blogger.com/profile/02837259450413170490noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-67478616167600163022011-01-21T15:03:07.125+02:002011-01-21T15:03:07.125+02:00LLS,
θα ηθελα πρωτα πρωτα να ξεκαθαρισω οτι τα ra...LLS,<br /><br />θα ηθελα πρωτα πρωτα να ξεκαθαρισω οτι τα ranking tables εχουν πολλα προβληματα και οτι δεν ειναι αξιοπιστα, ειδικα σε θεσεις περα των 50 ας πουμε. <br /><br />Δλδ ευκολα ενα πανεπιστημιο στην 200 θεση μπορει να βρεθει στην 100 με μια μικρη αλλαγη ενος κριτηριου. Θα δειξω πώς αυτο λειτουργει σε επομενο ποστ.<br /><br /><br />Στο παρον κειμενο εξεταζω τα αποτελεσματα ως εχουν, και ως δεδομενα, χωρις να επιμεινω στην κριτικη των κριτιρίων.<br /><br />Η Ελλαδα ως οικονομια μπορει να ειναι μεσα στους ~30, αλλα στις πρωτες 100 θεσεις των πανεπιστημιων βρισκονται οικονομιες που ειναι αναμεσα στις πρωτες 5, βασικα μονο αμερικανικα και αγγλικα πανεπιστημια υπαρχουν.<br /><br />Εκ των πραγματων δηλ, δεν μπορουμε να τις ανταγωνιστουμε.<br /><br />Τα κριτηρια καταταξης αφορουν την τριτοβαθμια εκπαιδευση, και μεγαλο βαρος σ' αυτά κατεχει η ερευνα. Στην ερευνα τα κονδυλια ειναι απο τα χαμηλοτερα της ΕΕ, ποσο μαλλον της Αμερικης. Αρα παιζει κιαυτο καποιο ρολο.<br /><br />Το "not bad" που οντως εννοω το εννοουν και αλλοι που ειναι μεσα στην businees of ranking.<br /><br />Koιταξε ποια ειναι η γνωμη τους:<br /><br />"...If a university is regularly in the top 20, this is something significant. You can expect to find there one of the best research and teaching environment. If it is regularly in the top 300, this is also significant. You can expect to find one of the few universities where the “global brain market” takes place..."<br /><br />Nομιζω οτι πρεπει να εχουμε μια αισθηση των αναλογιων. Δλδ να ξεκιναμε με μια balanced εκτιμηση της τωρινης μας θεσης, για να σχεδιασουμε την επομενη.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-71641723849784270032011-01-21T14:47:54.375+02:002011-01-21T14:47:54.375+02:00Cynical
Παρακολουθώ τον συλλογισμό σου και έχεις α...Cynical<br />Παρακολουθώ τον συλλογισμό σου και έχεις απόλυτα δίκιο<br />Είμαστε μια υπερανεπτυγμένη χώρα και οικονομία περίπου στο 28-30 , με όποια κριτήρια και να πάρεις.<br />Η θεωρεία της κακομοιριάς δεν αντιστοιχεί σε κανένα κομμάτι της κοινωνίας και καμία δραστηριότητα εντός Ελλάδας. Ακόμη και η κρίση μας είναι κρίση υπερανάπτυξης.<br />Τα πανεπιστήμια μας έχουν προβλήματα αντίστοιχα με το επίπεδο ανάπτυξης της χώρας. Ωστόσο επειδή οι κοινωνίες εξελίσσονται με αιχμές αριστείας, με εξαιρέσεις , το Ελληνικό Πανεπιστήμιο αγκομαχά να παρακολουθήσει την ανάπτυξη της κοινωνίας. Το Πανεπιστήμιο δεν «έλκει» την κοινωνία την παρακολουθεί.<br />Το Καποδιστριακό στο 250 , σημαίνει πχ και ο Τουρισμός μας στο 250 (no problem!) και η μεταποίηση στο 250 (Οκ!) και η Ναυτιλία στο 250 (not bad!) κλπ κλπ<br />Αντιλαμβάνομαι το νόημα της ανάρτησης που λέει, δεν είμαστε χάλια, κάπου και εμείς είμαστε.<br />Είναι ισχυρισμός που θα είχε νόημα αν το λέγαμε για την ανύπαρκτη αυτοκινητοβιομηχανία μας. Δεν έχουμε κανένα ιδιαίτερο προσόν να βγάζουμε αυτοκίνητα αλλά να! Κάτι κάνουμε.<br />Οι δαπάνες για την Ανώτατη Παιδεία (προσοχή!! ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΗ την Παιδεία) είναι ως ποσοστό από τις ανώτερες στον κόσμο. Οι στατιστικές που αναδεικνύεις, και το πνεύμα του not bad που κάπως αφήνει να εννοηθεί, με κάνουν να αναρωτηθώ, πόσοι άλλοι τομείς και δράσεις , «ξεσχίζονται» για το 10 το 20 έτσι ώστε να τραβήξουν ως μέσο όρο την Ελλάδα στο 28-30;;Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-8839868932870282712011-01-21T12:08:22.745+02:002011-01-21T12:08:22.745+02:00Μα γιατί; Αμφιβάλει κανείς πως όσα ανακοινώνονται ...Μα γιατί; Αμφιβάλει κανείς πως όσα ανακοινώνονται και ο τρόπος που ανακοινώνονται δεν αντικατοπτρίζει την αλήθεια αλλά έχει ως στόχο την διαμόρφωση της κοινής γνώμης;<br /><br />Ή πιστεύει κανείς ότι η Αννούλα θέλει να διορθώσει την παιδεία;<br /><br />(Μπουαχαχαχαχαχα, να διορθώσει την παιδεία... το άλλο με τον τοτό το ξέρεις;)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08929378939707591598noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-43438278413195441942011-01-21T11:29:01.397+02:002011-01-21T11:29:01.397+02:00Nα προσθεσω και κατι αλλο.
Η ακαδημαικη φημη ενος...Nα προσθεσω και κατι αλλο.<br /><br />Η ακαδημαικη φημη ενος πανεπ. η οποια προσμετραται με ενα 40% στατιστικο βαρος ειναι αναλογη του μεγεθους ενος πανεπ. Ετσι ευνοουνται τα μεγαλα πανεπ, και γιαυτο απουσιαζουν τα μικρα. <br />Δεν ειναι αυτος φυσικα ο μονος λογος για να αποκλειστει το παν. πελοποννησου. Μπορει να συντρεχουν και αλλοι λογοι τους οποιους δεν γνωριζω. <br /><br />Αλλα πρεπει να εχουμε κατα νου αυτην την παρατηρηση.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-21057473947168366452011-01-21T10:22:55.895+02:002011-01-21T10:22:55.895+02:00γεια σου LLS,
οι πινακες λενε μεγαλοφωνα οτι τα 2...γεια σου LLS,<br /><br />οι πινακες λενε μεγαλοφωνα οτι τα 2 μεγαλυτερα ελλ παν. ειναι αναταγωνιστικα σε παγκοσμιο επιπεδο. Κατι που το ξεραμε και εμπειρικα, ειτε απο την ευκολια με την οποια οι φοιτητες μας συνεχιζαν εξω μεταπτυχιακα, ειτε απο επαγγελματικα παρε δωσε και συνεργασιες, ειτε απο την εκθεση του ιδιου του ΙΟΒΕ.<br /><br />Αρα η υστερια δεν δικαιολογειται. Ουτε και οι επεμβασεις των αθλίων του ΥΠΕΠΘ. Ακολουθησαν copy-paste εναν τυφλωσουρτη και τιποτε αλλο, φροντιζοντας πρωτα να υποκινησουν την υστερια.<br /><br /><br />LLS, επειδη δεν σου αρεσει οτι ειμαστε στα 250 καλιτερα, και οχι στα 100, δες την αναλογια που εχουν τα γερμανικα, ας πουμε πανεπ. Βρες ποσα ειναι, βρες ποσα ειναι τα παν. συνολικα και κανε την αναγωγη.<br /><br />Επισης συνεκρινε τις επιδοσεις τις ακαδημαικες τις ελλην. με τις επιδοσεις της οικονομιας. Δες ποσο απεχουμε απο τον Μεσο Ορο και στις δυο περιπτωσεις. Διοτι ανεπτυγμενο πανεπιστημιο χωρις αναπτυγμενη οικονομια δεν γινεται. Θα αξιζε να το κανουμε.<br /><br />Επισης μη ξεχνας οτι ξεκιναμε στην αξιολογηση με ενα 30% deficit, οπως αναφερω στο κειμενο.<br /><br /><br />Δεν πιστευω στη θεωρια του ανταγωνισμου των πανεπ. που αναφερεις. Ξερεις ποσα πανεπ. βρισκονται διπλα στο παν. του Ενδιβουργου; Κανονικα ολα θα επρεπε να ειχαν "σηκωθει". Αμ δε!<br /><br />Μου κανει εντυπωση οτι το πιο νεοφιλελευθερο πανεπ. της ελλαδας, αυτο της Κρητης, που τοσο επαινειται, και με μεγαλη εξωστρεφεια και παραγωγη, δεν εμφανιζεται στους πινακες. Τι συμβαινει; Εδω ειναι ενα ζητημα.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-15326477783304217592011-01-21T06:33:36.754+02:002011-01-21T06:33:36.754+02:00Cynical
-Κατ'αρχάς ξαναβρίσκουμε πιο συχνά τις...Cynical<br />-Κατ'αρχάς ξαναβρίσκουμε πιο συχνά τις κλασσικές αναρτήσεις Cynical, οι οποίες διακρίνονται από έφεση στην εμπειρική τεκηρίωση.<br />Μπορώ να πω πως τις είχαμε χάσει για μεγάλο διάστημα.<br />-Η διαμόρφωση κλίματος εναντίον διαφόρων δραστηριοτήτων είναι δεδομένη.Από την άλλη το παιχνίδι με την στατιστική είναι τοσο επικίνδυνο<br />-Η εργατικότητα σου αναδεικνύει τις συγκρίσεις που τελικά είναι τόσο οδυνηρές, και ίσως πιο οδυνηρές από ότι αρχικά σημειώνεις.<br />-Το πανεπιστήμιο είναι θεσμός αριστείας, νησίδας, όασης.Πάντα κάποιο θα έιναι καλύτερο και πρέπει να είναι καλύτερο.Δε υπάρχει γενικώς ελληνικό πανεπιστήμιο.<br />-Και από ότι κατάλαβα τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ είναι κάπου στο 250 παγκοσμίως.<br />Το ότι στο 300 είναι το Tuffs , δεν με ανακουφίζει γιατί προφανώς θα το "ελξει" το ΜΙΤ προς τα πάνω.<br />-Με το Καποδιστριακό καπου στο 250 , φαντάζεσαι από που ξεκινάει το "Πελοπονήσου" και τι θέλει να γίνει "οταν μεγαλώσει"......<br />Μας ανησύχησες βρε Cynical με τις στατιστικές σου,μας έκανες ακόμα πιο σκεπτικούς για το τι στο καλό γίνεται στα ρημάδια τα ΑΕΙ.Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.com