tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post474186696797031428..comments2024-02-02T10:31:13.724+02:00Comments on CYNICAL: Θετικοί vs Κοινωνικοί Επιστήμονεςcynicalhttp://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comBlogger27125tag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-47392514257343557122009-05-10T21:57:00.000+03:002009-05-10T21:57:00.000+03:00Αγαπητέ (αυθεντικέ) Φεύγω,
Δεν έχω πρόβλημα με τ...Αγαπητέ (αυθεντικέ) Φεύγω,<br /><br /><br />Δεν έχω πρόβλημα με τον αντιθετικό λόγο. Αν εκφέρεται απέναντί μου, αντιλέγω. Αν εκφέρεται δίπλα μου, συμπαρατάσσομαι -χωρίς υποχρεωτικά να υιοθετώ και την μορφή του εκφερόμενου λόγου.<br /><br />Την μορφή του δικού σου λόγου δεν μπορώ να την υιοθετήσω. Όχι γιατί δίνει αφορμή σε κακόβουλα υπονοούμενα (γι' αυτό και δειλά και άνανδρα) εις βάρος μου. Εκ στόματος κόρακος "κρα" εξελεύσεται, γνωστό αυτό.<br /><br />Αλλά γιατί δεν ωφελεί. Και μάλλον βλάπτει.<br /><br />Έχω την αίσθηση, ότι μπορείς να γίνεις πιό χρήσιμος. Υπ' αυτήν την έννοια: <br /><br />Εσύ λές "Φεύγω". Εγώ σου λέω έλα.<br /><br /><br />Χαιρετώ.Δ. Δρακονάριοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-59681756747296030912009-05-10T20:58:00.000+03:002009-05-10T20:58:00.000+03:00Καλησπέρα Cynical.
Η βιολογία του 20ου και κυρίως...Καλησπέρα Cynical.<br /><br />Η βιολογία του 20ου και κυρίως 21ου αιώνα ακολουθεί διαφορετική πορεία από αυτή που περιγράφεις, την αμιγώς μοριακή δηλαδή. Από το μόριο στο νουκλεοτίδιο, στο γονίδιο, στην αλληλεπίδραση των γονιδίων, στις πρωτεΐνες και το φαινότυπο. Οι αλληλεπιδράσεις αυτές σε συνδυασμό με το περιβάλλον είναι δύσκολο να προβλεφθούν. <br /><br />Αντίθετα βέβαια η τάση ποσοτικοποίησης που υπάρχει στη σύγχρονη βιολογία έχει στοιχεία ντετερμινισμού.μhttps://www.blogger.com/profile/07942984788315497242noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-19806226086176902052009-05-10T20:42:00.000+03:002009-05-10T20:42:00.000+03:00de Profundis,
τον ερωτα αφηστε τον απ' έξω. Πρόλα...de Profundis,<br /><br />τον ερωτα αφηστε τον απ' έξω. Πρόλαβα περσυ και τον κβάντωσα! <br /><br />Τωρα μου δωσατε και μια ιδεα για το ονειρο. Αυτό σκεφτομαι να το φραξω από πάνω, για να μην πεταξουμε στο τελος και χαθούμε.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-30900383330952334072009-05-10T20:39:00.000+03:002009-05-10T20:39:00.000+03:00Καλησπέρα Νοσφεράτε,
αν βαλετε πούλμαν από την Αθ...Καλησπέρα Νοσφεράτε,<br /><br />αν βαλετε πούλμαν από την Αθηνα, θα ερθω με μεγαλη χαρα να παρακολουθησω την παρουσιαση!! <br />Ευχομαι καλη επιτυχια...cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-16900368986798443392009-05-10T20:37:00.000+03:002009-05-10T20:37:00.000+03:00Γεια σου Μανο,
οι ζωντανοι οργανισμοι φανταζομαι ...Γεια σου Μανο,<br /><br />οι ζωντανοι οργανισμοι φανταζομαι οτι εχουν διαφορα ιεραρχικα πεδια οργανωσης. Στο μοριακο επιπεδο θα ελεγα ότι υπαρχει ντετερμινισμος. Δηλ. για τα ιδια αντιδρωντα παιρνουμε τα ιδια προιοντα. Αναλυοντας τις βιολογικες διεργασιες σε ολο και πιο στοιχειώδεις, φτανουμε εν τελει στην φυσικη και τη χημεια. Αν ελεγα οτι βιολογια ειναι πολυ περιπλοκη χημεια, θα έπεφτα εντελως εξω; Ειλικρινα δεν ξερω.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-46721699582404426852009-05-10T20:36:00.000+03:002009-05-10T20:36:00.000+03:00Στο είπα, Cynical, αφαίρεσε το Όνομα/Διεύθυνση URL...Στο είπα, Cynical, αφαίρεσε το Όνομα/Διεύθυνση URL απο τη δυνατότητα του σχολιασμου.<br /><br />Με αντιγράφουν, εγώ είμαι ο ένας, σε προειδοποίησα, και θα τιμωρηθείς σκληρά αν δεν το κάνεις, ηλίθια συμβιβασμένη, υποχείριον των διαφόρων. Ομως εγώ απαστράπτων διεκδικώ την αποκάλυψη υποκριτων<br />ηθικολόγων, και στο τέλος θα θριαμβεύσω.Χαιρέτα μου το Δράκοhttp://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-57275033691710804042009-05-10T20:28:00.000+03:002009-05-10T20:28:00.000+03:00Γεια σου Αλεξανδρε,
Νομίζω ότι αυτο που λες για τ...Γεια σου Αλεξανδρε,<br /><br />Νομίζω ότι αυτο που λες για τους μαθηματικους ισχυει κυριως για τους φυσικους. Σε πολλες περιπτωσεις ερχονται οι φυσικοι και ζητουν απο τους μαθηματικους να τους λυσουν δυσκολες εξισωσεις ή να επινοήσουν καινουργια μαθηματικα.<br /><br />Σχετικα με την τελευταια παραγραφο, εχω την αισθηση οτι δεν μπορουμε να προσεγγισουμε την κοινωνια ανάγοντάς την στο ατομο, όπως δεν μπορεις να εξηγησεις τη βαρυτητα απο τα μορια των μαζών που δεχονται την επίδραση της.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-66419215125669056702009-05-10T20:21:00.000+03:002009-05-10T20:21:00.000+03:00Καλησπέρα @cirut
για τα μαθηματικα ας μιλησει καλ...Καλησπέρα @cirut<br /><br />για τα μαθηματικα ας μιλησει καλυτερα ο grsail. Εχω την εντυπωση ομως, οτι μπορουν να ειναι οσο αφηρημενα θελουν, χωρις να λογοδοτουν σε καμια πραγματικοτητα, αρκει να ειναι αυτοσυνεπή, δηλ. αυτο που προκυπτει στα δεξια του ισον να ειναι το ιδιο με αυτο που βρισκεται στα αριστερα. <br /><br />Για τους αρχαιολογους δεν γνωριζω ποσο αφθγηση εχουν και ποση πραγματικοτητα. Ο Εβανς για παραδειγμα εκανε μια Κνωσσο σκετη υπερπαραγωγή!<br /><br />Για την Τεχνη δεν εχω να πω τιποτα. Ειναι το μονο μερος οπου η αυθαιρεσια ειναι καλοδεχούμενη.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-28995635824736470622009-05-10T20:03:00.000+03:002009-05-10T20:03:00.000+03:001.Που να σφίξουν και οι ζέστες.
2. Καλός ο ντετερ...1.Που να σφίξουν και οι ζέστες.<br /><br />2. Καλός ο ντετερμινισμός καλό και το αίτιο καλό και το αιτιατό αλλά ας διατήρησουμε και το δικαίωμα στο όνειρο,στο παράλογο ,στο παράδοξο ,στον Ερωτα.de profundisnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-22272669303304489962009-05-10T20:00:00.000+03:002009-05-10T20:00:00.000+03:00Καλησπέρα @grsail,
Συμφωνω και ως προς το α) και ...Καλησπέρα @grsail,<br /><br />Συμφωνω και ως προς το α) και ως προς το β). <br />Νομιζω οτι η μεχρι τωρα δυνατοτητα μαθηματικοποιησης της συμπεριφορας της φυσης οφειλεται στο οτι τα ειδη των αλληλεπιδρασεων μεταξυ των συστατικων της στοιχειων μπορουν να αναχθουν σε μολις ...τέσσερα ή τρια μετα την επιτυχή ενοποιηση της ασθενους και του ηλεκτρομαγνητισμου. <br /><br />Στις κοινωνιες, τετοιες βασικες αλληλεπιδρασεις δεν μπορουν να ορισθουν, ούτε τα κοινωνικα συσσωματωματα επί των οποίων θα επενεργουν. Δηλ. άλλη δυναμη για την αλληλεπιδραση μεταξυ φυλών, αλλη μεταξυ εθνοτήτων, άλλη μεταξύ ανθρωπων. Η γνώμη μου ειναι ότι δεν γίνονται τετοια πράγματα, ακόμα κι αν περασουν 30 αιώνες. <br /><br />Με τα παραδειγματα που φερνεις (και εγω ειχα αναφερθει στους αρχαιολογους πριν) πιθανον ο διαχωρισμος σε θετικους/κοινωνικους επιστημονες επιστημονες να ειναι οντως χονδροειδης. Αλλωστε, ο Snow δεχτηκε σκληρες κριτικες. <br />Ισως καλυτερος θα ηταν ο διαχωρισμος των κοιν. επιστημονων σε αυτούς που λαμβάνουν υπ' όψιν τους το κριτηριο της πραγματικοτητας και σε αυτους που το περιφρονουν. Τετοιους μπορεις να βρεις σε διαφορους κλαδους, όπου τα γραφόμενά τους δεν μοιαζουν με επιστημονικα αρθρα αλλά με αφηγήματα.cynicalhttps://www.blogger.com/profile/04989160727725626033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-86257261448763070492009-05-10T19:04:00.000+03:002009-05-10T19:04:00.000+03:00δεν υπάρχει πυρήνας. δεν υπάρχει ουσία. δεν υπάρχε...δεν υπάρχει πυρήνας. δεν υπάρχει ουσία. δεν υπάρχει τίποτα. ακόμα και ο πυρήνας των ατόμων είναι γεμάτος κενό. αυτό που είναι συμπέρασμα για μένα, είναι αυτονόητο σημείο εκκίνησης για άλλον. όλες οι καταστάσεις είναι σημαδεμένες: περιορίζονται από το πλαίσιο, από τις αρχικές συνθήκες, από το μυαλό. και, δυστυχώς, όλη η παρουσία μας σε αυτόν τον πλανήτη, φαίνεται ότι είναι μια προσπάθεια απλά να ανακαλύψουμε πώς λειτουργούν από τα συστήματα μόνο τα αξιωματικά. είμαστε στο στάδιο εκείνο όπου ανακαλύπτουμε την ύπαρξη δεδομένων. ακόμη μακριά από το να αρχίσουμε να συνδυάζουμε δεδομένα όχι για να ικανοποιούμε άγνωστους νόμους και να επαληθεύουμε παρατηρήσημα φαινόμενα.diveinhttps://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-68169229059716106912009-05-10T18:47:00.000+03:002009-05-10T18:47:00.000+03:00Cynical αφαίρεσε το Όνομα/Διεύθυνση URL απο τη δυν...Cynical αφαίρεσε το Όνομα/Διεύθυνση URL απο τη δυνατότητα του σχολιασμου.<br />Ο αυθεντικός φεύγω είναι μόνο στα<br />σχόλια <br />9 Μάϊος 2009 10:36 μμ<br />9 Μάϊος 2009 10:31 μμ<br /><br />και δεν φθηνά βωμολοχεί τον οποιδήποτε. Ομως απαστράπτων διεκδικεί την αποκάλυψη υποκριτων<br />ηθικολόγων, πυρηνικής φασιστοειδούς<br />μπατσικής ψυχης του Sxoliasti ,οπως<br />είδατε απο τις εκτοξειφθείσες απειλες στο blog της κατερίνας του.<br />Ενας κυβερνομπάτσος με μικροαστική ζωή κουρέλι και παρακαλετά αναφωνεί<br /><br />"ΥΓ: Αν ήξερε ποιός είμαι, σίγουρα ΔΕΝ θα το επιχειρούσε.."<br /><br /> Μας λεει δηλαδη ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ; Ο ανέραστος Πανίβλακξ που ψαρώνει αδειες γυναικείες ψυχές και κορμιά στερημένα <br /><br />απο χάδι..αμολησε την ΙP του Φεύγω νομίζοντας οτι απευθύνεται σε τεχνοφοβικούς ερασιτέχνες,μας ξέρασε κατάμουτρα την βρωμιά της<br />ελληνικής φασιστικής ψυχής του ματαιως συγκαλύπτουσα μέσα απο τις<br />αστικές (δήθεν) τολμηρές αρλούμπες του. Ω γελοίε ανώνυμε κυβερνόμπατσε η Μπλοκοκοινότητα προσκυνά την τόλμη και ρηξικέυλευθο του λόγου σου, κουραδα της οκάς που απέσυρες το απειλητικό σχόλιο σουdiveinhttps://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-66052178838639602592009-05-10T18:13:00.000+03:002009-05-10T18:13:00.000+03:00Ποίημα, ύψη, ενύπνιον.
ΔΔΠοίημα, ύψη, ενύπνιον.<br />ΔΔΦεύγωhttp://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-26424831153323871492009-05-10T18:11:00.000+03:002009-05-10T18:11:00.000+03:00Είμαι το ιδανικό μου.
Ζήτω το τετράδιο της Cynica...Είμαι το ιδανικό μου.<br /><br />Ζήτω το τετράδιο της Cynical. Δεν διαγράφει όπως ο φρικτός Sxoliastis και ανέχεται αντιρρήσεις ενδεδυμμένες με τα ιμάτια της γνώσης.<br /><br />Θεοί ένεκα, τυφλοί και λοιποί μαλάκες, αποβράσματα όπως οι γκρεεκ ραιντερς, γρσαιλ και διάβολοι, Νοσφεράτιοι.<br /><br />Και το άλλο όνομα εμού ΔΔ, τιμής ένεκεν.Φεύγωhttp://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-25897265352254345052009-05-10T17:47:00.000+03:002009-05-10T17:47:00.000+03:00καπως άλλά οχι πολύ σχετικό: Προσκληση
http://peri...καπως άλλά οχι πολύ σχετικό: Προσκληση<br />http://periodikoeneken.blogspot.com/2009/04/blog-post_30.htmlΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-71038490423080905862009-05-10T17:01:00.000+03:002009-05-10T17:01:00.000+03:00Να προσθέσω επίσης, πως ο ντετερμινισμός δεν ισχύε...Να προσθέσω επίσης, πως ο ντετερμινισμός δεν ισχύει απόλυτα σε όλες τις θετικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στη βιολογία:<br />“Δεν υπάρχει τίποτε γνωστό στη βιολογία, που να καθορίζει τα όρια της<br />ανθρώπινης κοινωνικής οργάνωσης ή της ατομικής ολοκλήρωσης”<br />(Levontin, 1978).μhttps://www.blogger.com/profile/07942984788315497242noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-22953533030090486762009-05-10T16:59:00.000+03:002009-05-10T16:59:00.000+03:00Οι δύο κουλτούρες που περιγράφεις υπάρχουν. Η μία ...Οι δύο κουλτούρες που περιγράφεις υπάρχουν. Η μία συμπληρώνει την άλλη, η μία λαμβάνει στοιχεία από την άλλη και δεν λειτουργούν ανταγωνιστικά. <br />Όσον αφορά την μαθηματικοποίηση της φύσης, ένα είναι βέβαιο: Οι μαθηματικοί θέτουν τα ερωτήματα για τα οποία έχουν την διαίσθηση ότι υπάρχει απάντηση. Τα άλλα τα "γειώνουν". Οι φυσικοί πάλι και κυρίως οι κοσμολόγοι, δημιουργούν και παρουσιάζουν διακρώς μοντέλα που στηρίζονται σε πολλά "ίσως" και "μπορεί". <br />Με την εξέλιξη της γενετικής, της βιολογίας, της νευροχειρουργικής καθώς και άλλων τέτοιου τύπου επιστημονικών πεδίων, δεν θα αργήσει η μέρα που και η κοινωνικές επιστήμες θα περιορίσουν πολύ τις αμέτρητες παραδοχές που κάνουν.Alexandroshttps://www.blogger.com/profile/11441328341848251845noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-15162518216262492009-05-10T14:33:00.000+03:002009-05-10T14:33:00.000+03:00@Καλή μου Cyn,
μας έβαλες κόμπους πάλι. Συμφωνώ ...@Καλή μου Cyn, <br /><br />μας έβαλες κόμπους πάλι. Συμφωνώ με τον ..δομημένο @grsail, ότι η διάκριση είναι κάπως αλλιώς. Η συστηματική εφαρμογή επιστημονικής διαχείρισης είτε αρχαίων είτε μαθηματικών π.χ μοιάζει πολύ ή είναι ίδια. Αν μείνεις, όμως, μόνο σ' αυτό, ξεραίνεσαι ανεπανόρθωτα. <br /><br />Η διαφορά αρχίζει από την εφαρμογή ή όχι επιστήμης σε κάποιο πεδίο και το πράμα δυσκολεύει παραπέρα, ανάμεσα στις συλλήψεις της Τέχνης και τις αερολογίες. Αν πάλι δε μάθεις ποτέ "μεθόδους", χάνεις το μισό του ουρανού των εξερευνήσεων.cirutnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-37553555256678870002009-05-10T14:04:00.000+03:002009-05-10T14:04:00.000+03:00Δεν γνωρίζω αν πράγματι η φύση είναι ντετερμινιστι...Δεν γνωρίζω αν πράγματι η φύση είναι ντετερμινιστική όπως δεν το γνωρίζει και κανένας άλλος, τουλάχιστον μέχρι σήμερα.<br /><br />Αν συμφωνήσουμε ότι ‘μαθηματικοποίηση’ είναι ένα σύστημα καλά ορισμένων κανόνων και αρχών που δεν έρχεται σε αντίθεση με την εμπειρία και με τα οποία μπορούμε να περιγράψουμε ένα φαινόμενο τότε :<br /><br />(a) Η μέχρι τώρα εμπειρία της ανθρωπότητας είναι _μάλλον_ συμβατή με την άποψη ότι η φύση μπορεί να ‘μαθηματικοποιηθεί’. (το βιβλίο ‘Σκιές του Νου’ του Roger Penrose μπορεί να δικαιολογήσει αυτό το ‘μάλλον’ που έβαλα στην παραπάνω φράση).<br />(b) Ωστόσο η δυνατότητα ‘μαθηματικοποίησης’ της κοινωνίας ή καλύτερα των κοινωνικών φαινομένων και της κοινωνικής εξέλιξης είναι ένα μεγάλο αλλά ανοικτό θέμα. Η ιστορία της γνώσης περί τα κοινωνικά και της ανάπτυξης επιστημονικών προσεγγίσεων και εργαλείων για το θέμα είναι πολύ ‘κοντή’. Τα μαθηματικά και η φυσική – με την γενική της έννοια - έχουν ιστορία τριάντα (30) αιώνων ενώ οι λεγόμενες κοινωνικές επιστήμες δύο (2).<br /><br />Σχετικά με τις ‘δύο κουλτούρες’ και την υποβόσκουσα ‘αντίθεση’ ανάμεσα στους ‘θετικούς’ και τους ‘θεωρητικούς’ ήθελα να πω ότι ένας αρχαιολόγος πεδίου που πρέπει να προσεγγίσει συστηματικά και να επιλύσει εντελώς πρακτικά ζητήματα ώστε να ‘κατακτήσει’ το αντικείμενό του υπερπηδά ή βρίσκεται εκτός μιας τέτοιας ‘αντίθεσης’.<br /><br />Επίσης ένας ιστορικός που πρέπει να προσεγγίσει το θέμα του συστηματικά στηριζόμενος σε πλήθος υποκειμενικών μαρτυριών αλλά και αντικειμενικών δεδομένων (πχ ευρημάτων) ώστε να ‘κατακτήσει’ και αυτός το αντικείμενό του, πάλι υπερπηδά ή βρίσκεται εκτός μιας τέτοιας ‘αντίθεσης’.<br /><br />Υπάρχουν πλήθος τέτοιων παραδειγμάτων εκτός αυτών που χρησιμοποίησα (πχ γλωσσολογία κλπ) που δείχνουν ότι η ‘αντίθεση’ των δύο κατευθύνσεων της γνώσης εκφράζεται μάλλον μεταξύ αυτών που έχουν ισχυρή βάση στα ‘φυσικά’ δεδομένα και την ‘μέτρηση’ και αυτών που κινούνται περισσότερο στο επίπεδο της διαίσθησης και των παραδοχών ή της έκφρασης θεωρητικών αντιλήψεων και δογμάτων που δεν μπορούν να αποδειχθούν απλούστατα διότι δεν επιδέχονται κανέναν ‘έλεγχο’ από τις γνωστές μεθόδους παρατήρησης και επαλήθευσης.<br /><br />Με αυτή την έννοια είναι αδύνατον να κατηγοριοποιήσουμε την ‘αντίθεση’ με το μοντέλο [ μαθηματικοί – φυσικοί – μετεωρολόγοι – χημικοί – μηχανικοί - κλπ ] vs [ φιλόλογοι – ιστορικοί – ψυχολόγοι – γλωσσολόγοι – αρχαιολόγοι – κλπ ]<br />Η πραγματική ‘αντίθεση’ προκύπτει από την συνέπεια με την οποία ασκείται η όποια δραστηριότητα και ο κόπος που είμαστε διατεθειμένοι να επενδύσουμε στην θεμελίωση (με την έννοια του ‘καλά ορισμένου’) κανόνων και γενικών συμπερασμάτων που την καθορίζουν.<br /><br />[ όλοι γνωρίζουμε πχ φυσικούς (ας μην λέμε ονόματα) που διεκδίκησαν μάλιστα και έδρες, που είναι περισσότερο ‘φιλόλογοι της φυσικής’ παρά ‘θετικοί επιστήμονες’. ]<br /><br />Όλο το ζήτημα ‘ακουμπά’ ή εν πάση περιπτώσει και είναι (μακρινό;) παράγωγο της θεμελιώδους διαφοροποίησης της ‘φυσικής’ από την μεταφυσική.grsailhttps://www.blogger.com/profile/09533058561341483390noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-35887738390041964812009-05-10T13:54:00.000+03:002009-05-10T13:54:00.000+03:00Οι χρήστες της υψηλής (μμμμμ) τεχνολογίας επιστρέφ...Οι χρήστες της υψηλής (μμμμμ) τεχνολογίας επιστρέφουν για να να φορέσουν τα πράσινα περιβραχιόνια της θλίψης και να διαπράξουν σχολιασμούς και εκβιασμούς. Γενικούς εκβιασμούς. Πνεύμα, ύλη, σώμα, τέχνη, φίλους, αδερφούς. Ό,τι αφορά έναν κυβερνομπάτσο με μικροαστική ζωή κουρέλι και παρακαλετά: έλα να πάμε στα καμένα, στο in του ΛαμπράκηΦεύγωhttp://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-85137085534552362642009-05-10T13:52:00.000+03:002009-05-10T13:52:00.000+03:00Είμαι το παρόν, το μελλον και η αιωνιώτητα.
Ειμαι...Είμαι το παρόν, το μελλον και η αιωνιώτητα.<br /><br />Ειμαι το απαν, το όλον, το ήμισυ.<br /><br />Ο διαγράφων εμέ είναι ο διαγράφων το σύμπαν.Φεύγωhttp://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-13813057038745124492009-05-10T13:50:00.000+03:002009-05-10T13:50:00.000+03:00Και μην εσύ Σήνικαλ τολμήσης ως νέα μαλακισμένη να...Και μην εσύ Σήνικαλ τολμήσης ως νέα μαλακισμένη να διαγράψεις θέματα και αναφορές μου μέσω υποκινουμένων εκβιασμών, αναστροφών και άλλωβν τινών δεδομένης της ανυπαρξίας αντίστασης. <br /><br />Η τιμωρία σου θα είναι ίδια με αυτή της Κατερίνας που τολμήσασα εσταυρώθη.<br /><br />Πορβλέποντας πράξεις σου αναρμοστες σε χαρακτηρίζω ηλίθια εκ των προτερων και η γραφή μου θα γίνει αμείλικτη δι εσένα.Φεύγωhttp://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-65691744437825539022009-05-09T22:36:00.000+03:002009-05-09T22:36:00.000+03:00Στον Sxoliasti
παιδί μου είσαι έτοιμος να θυσιάσε...Στον Sxoliasti<br /><br />παιδί μου είσαι έτοιμος να θυσιάσεις μέχρι και ανθρώπους απλά για να κινηθείς στο γλωσσικό και λεκτικό και ιδεολογικό λαβύρινθο. όπως λιώνει ένα σώμα και γίνεται σαπούνι, έτσι αλλάζεις τη φύση και τη φάση του σώματος, και γίνεται αγνώριστο - ένα καμένο σώμα που ανταποκρίνεται σε όλη την περί τα ελληνικά δική σου διαστροφή (που πρέπει εγώ να καταλάβω τάχα ότι με αφορά). εσύ έχεις υιοθετήσει τις απαγορεύσεις. μιλάς και υπάρχεις μόνο γι' αυτές. καλύτερα να μου σχολιάσεις τις ειδήσεις των ιδιωτικών καναλιών. θα προσάψεις ποικιλία στο περιεχόμενο των απαυτών σου.diveinhttps://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-28675250612937242252009-05-09T22:33:00.000+03:002009-05-09T22:33:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.diveinhttps://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2514838281959678995.post-19545098231113553022009-05-09T22:31:00.000+03:002009-05-09T22:31:00.000+03:00Blogger Ο/Η Sxoliastis είπε...
Λοιπόν, Κατερί...Blogger Ο/Η Sxoliastis είπε...<br /><br /> Λοιπόν, Κατερίνα,<br /><br /> Ο Φεύγα έπεσε στην παγίδα και άνοιξε Λογαριασμό γιά να γράφει στο blog μου.<br /><br /> Γιά όποιον ενδιαφέρεται, γράφει από την Πάτρα, από το node tης Otenet ppp-94-64-111-101.home.otenet.gr, με διεύθυνση IP 94.64.111.101.<br /><br /> Είναι θέμα ωρών γιά τα παιδιά στην Πάτρα να το επισημάνουν, ΚΑΙ σαν όνομα/Διεύθυνση....<br /><br /> Και τότε τα λέμε...<br /><br /> ΥΓ: Αν ήξερε ποιός είμαι, σίγουρα ΔΕΝ θα το επιχειρούσε..<br /><br /><br />!==================================!<br /><br />δυστυχώς, στα blog μαζεύτηκαν οι γνωστοί μας Sxoliastes του ίντερνετ, που αγόρασαν υπολογιστή και εναπόχεσαν τη ζωή τους πάνω στην οθόνη, κι όλα τα μαμούνια που δραπέτευσαν από το Δαφνί και που θα μας κατηγορήσουν ότι και τι δεν είμαστε. <br /><br /> οι χρήστες της υψηλής (μμμμμ) τεχνολογίας επιστρέφουν για να να φορέσουν τα πράσινα περιβραχιόνια της θλίψης και να διαπράξουν σχολιασμούς και εκβιασμούς. Γενικούς εκβιασμούς. Πνεύμα, ύλη, σώμα, τέχνη, φίλους, αδερφούς. Ό,τι αφορά έναν κυβερνομπάτσο με μικροαστική ζωή κουρέλι και παρακαλετά: έλα να πάμε στα καμένα, στο in του Λαμπράκηdiveinhttps://www.blogger.com/profile/09879212302460682576noreply@blogger.com