Δεν ξέρω πως, μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά μου φαίνεται ότι η ανθρωπότητα ανέκαθεν είχε με το χρήμα μια σχέση έρωτα, μίσους και διαστροφής. Δηλαδή, από την μια μεριά έτρωγε τα λυσσακά της για να το αποκτήσει, κι από την άλλη το έβαζε τελευταίο, για να μην πω και καθόλου, στη λίστα των αξιών της. Άσε και που ντρεπόταν να το πει ανοιχτά, ούτε ότι το επιθυμούσε, ούτε όταν το αποκτούσε.
Το χρήμα είναι μια περίεργη και αμφιλεγόμενη υπόθεση. Είναι «στίγμα» όταν το έχεις. Και στίγμα ακόμα πιο μεγάλο, όταν σου λείπει. Και στη μια και στην άλλη περίπτωση ο καθένας για δικούς του διαφορετικούς λόγους, δείχνει να επιθυμεί να το κρύψει, με το να επιστρατεύει ιδιότητες δανεισμένες από άλλα αξιακά στρατόπεδα. Για παράδειγμα, αυτός που το στερείται, για να τ’ αναπληρώσει θα πρέπει να αναδείξει ας πούμε, την καλή του την καρδιά, την τιμιότητά του και αξιοπρέπεια, αυτός δε, που το φυσάει θα πρέπει να το αντισταθμίζει με φιλανθρωπία, απλότητα και καταδεχτικότητα. Η νεοσύστατη δε κατηγορία των νεόπλουτων, η οποία φέρεται να είναι απαλλαγμένη από τις ενοχές της κραυγαλέας επίδειξης, δεν βρίσκεται και πολύ ψηλά στην εκτίμηση των συμπολιτών της, ούτε μάλιστα και μεταξύ των ομοίων της.
Το χρήμα δεν είναι παρά πρόσφατο στην ιστορία του ανθρώπου, παρ’ όλα αυτά η χρήση του πρόλαβε και συνοδεύτηκε από ποικίλα ταμπού. Δεν μπορείς για παράδειγμα να ρωτήσεις νέτα σκέτα κάποιον πόσα λεφτά κερδίζει, δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα το μάτσο από την τσέπη και να πληρώσεις ένα φίλο για κάποια εξυπηρέτηση που σου έκανε, δεν μπορείς να δώσεις εύκολα φακελάκι, γιατί υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της προσβολής και της διατάραξης των κοινωνικών σχέσεων, ούτε επίσης μπορείς να βγάλεις χρήματα και να πληρώσεις hard cash το έτερόν σου ήμισυ για τις ιδιαίτερα θερμές περιπτύξεις της προηγούμενης νύχτας. Ειδικά για το τελευταίο, πάντα βρίσκεται κάποιος άλλος τρόπος, περισσότερο μάλιστα κομψός.
Σαν το μεγαλύτερο όμως, απ’ όλα τα εγκλήματα, λογίζεται η υιοθέτηση μιας κλίμακας ανταλλαγής ανάμεσα σε χρήμα και αισθήματα, και ειδικά με αυτό του έρωτα, πράγμα που θεωρείται ότι υποβιβάζει το κορυφαίο αυτό συναίσθημα σε μια απλή μετρήσιμη και άρα χρηματικά ανταλλάξιμη ποσότητα.
Δεν είναι λίγα τα μυθιστορήματα και οι ταινίες, όπου ο κεντρικός ήρωας, που τυχαίνει να είναι και πλούσιος σκαρφίζεται ένα σωρό ψέματα και μπλέκεται σε ένα σωρό περιπέτειες μόνο και μόνο για να σιγουρευτεί ότι η αγαπημένη του τον θέλει για τα ωραία του μάτια και την τρυφερή του καρδιά μόνο, κι όχι για τα καράβια και τ’ αεροπλάνα του. Συνήθως βέβαια η εν λόγω κόρη τα γνωρίζει αυτά πριν από μας, για μάς και τον δουλεύει, αλλά αυτό δεν έχει καμιά πρακτική σημασία. Το δίδαγμα είναι ότι ο έρωτας και τα λεφτά είναι δυο εντελώς αποκλίνουσες οντότητες, δεν πρέπει να έρχονται καθόλου σε επαφή και ότι τα δεύτερα επ’ ουδενί λόγο πρέπει να μαγαρίζουν τον πρώτο.
«... Θα τα κάψω τα ρημάδια τα λεφτά μου για να δω αν την καρδιά μου ή το χρήμα αγαπάς...» λέει το λαϊκό άσμα και μαζί του συντονίζεται άμα λάχει, σύμπασα η ανθρωπότης. Βέβαια, όπως πάντα, άλλο πράγμα το τι χορεύει, κι άλλο το τι κάνει στην πράξη, η ανθρωπότης. Γιατί, μπορεί μεν μεγαλόφωνα να διακηρύττει ότι βάζει τον έρωτα στα πάνω πάνω, κορώνα στο κεφάλι της που λέμε δηλαδή, αλλά ενδόμυχα και ποτέ στα φανερά, καλεί και τη λογιστική να πει τον τελευταίο λόγο. Η συλλογική εμπειρία λέει ότι ένας έρωτας έχει περισσότερες πιθανότητες ν’ ανθίσει σ’ ένα πλούσιο χρηματικό περιβάλλον, παρά σ’ ένα ισχνό. Κι αυτό, γιατί για ν’ ανοίξει η καρδιά θέλει ευρυχωρία, πράγμα, που όπως είναι λογικό, επιτυγχάνεται σε χώρους ανάλογους, κι όχι σε στενόκαρδα κι ανήλιαγα δυάρια. Άρα το χρήμα παίζει και παραπαίζει το ρόλο του, άσχετο αν κανένας δεν τολμάει να το παραδεχτεί ευθαρσώς και στ’ ανοιχτά.
Έχει σχέση το σεξ με το χρήμα; Πολύ μεγάλη, θα σου απαντήσουν, έως και οι γάτες. Όποιος έχει χρήματα μπορεί να έχει τον καλύτερο ή την καλύτερη. Βέβαια, σύμφωνα με την τελευταία ηθική παραχώρηση της σεμνότυφης πλειοψηφίας, δεν μπορεί παρά να τον/την έχει τύποις μόνο και όχι ολόψυχα, το κορμί του/της μόνο κι όχι την ψυχή, αλλά απ’ ότι φαίνεται η σεμνότυφη πλειοψηφία για ακόμα μια φορά πιάνεται στον ύπνο. Η πλειοψηφία μεν υπνώττει, η Επιστήμη όμως καιροφυλακτεί, επανορθώνει και απελευθερώνει!
Χάρις λοιπόν, στις τελευταίες επιστημονικές μελέτες του πανεπιστημίου του Newcastle που διεξήχθησαν σε σύνολο N τιμίων γυναικών, που για καλό και για κακό και για να διαφυλαχτεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, πέρασαν πρώτα από ορό αληθείας, μάθαμε επί τέλους την αλήθεια, ότι το καλύτερο σεξ γίνεται με τα γεμάτα παρά με τα άδεια πορτοφόλια. Και όταν λέμε καλό σεξ εννοούμε όχι σεξ γιαλαντζί, αλλά πιστοποιημένο, μετά πολλαπλών και veritable παρακαλώ οργασμών, με pedigree, ISO και με τη βούλα της αστυνομίας, για καπάκι.
Καινοφανές και ανατρεπτικό το επιστημονικό αυτό αποτέλεσμα, και μάλιστα ενάντια στη κοινή πεποίθηση που θέλει το σεξ με τη μεγάλη τσέπη να είναι ιδιοτελές, ιμιτασιόν και υποβαθμισμένο. Το χρήμα λοιπόν, και με τη έγκυρη σφραγίδα της επιστήμης, αποδεικνύεται το μέγιστο των αφροδισιακών, καθώς εκτός των άλλων, μπορεί να κινητοποιεί και τους ορμονικούς υποδοχείς των γυναικών, γεμίζοντάς τους με ανείπωτες ηδονές. Έτσι, το τρίπτυχο έρωτας-σεξ-χρήμα μπορεί κάλλιστα πλέον να απενοχοποιηθεί, μιας και η ερωτική διέγερση από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του παρτενέρ, δεν μπορεί παρά ν’ αποδοθεί σε δαρβινικές αφετηρίες φυσικής επιλογής του τύπου «γερό πορτοφόλι-γερά παιδιά» και ν’ αποδώσει.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η φύση τράβαγε προς την κατεύθυνση της ρώμης, της τόλμης, του σφρίγους, της προσαρμοστικότητας κ.λ.π., χαρακτηριστικά με τη βοήθεια των οποίων οι άνθρωποι επιβίωσαν και πολλαπλασιάστηκαν. Η συγκεκριμένη όμως μελέτη, για πρώτη φορά στην ιστορία, περιλαμβάνει και το χρήμα μέσα στους εξελικτικούς παράγοντες, επιτυγχάνοντας, παρά τα τόσα λίγα χρόνια που πέρασαν από την εφεύρεσή του, τη φυσικοποίησή του και την ανάδειξη του σε κεντρικό παράγοντα της ανάπτυξης και της ισορροπίας του οικοσυστήματος!
Αν λοιπόν μέχρι τώρα, το χρήμα μπορούσε ν΄ αγοράσει τα περισσότερα, εκτός από τα ολίγα, για τα οποία, όπως έλεγαν, δεν υπήρχε καν τιμή, τώρα θα μπορεί πλέον να το κάνει μέσα από μια εντελώς τίμια και άκρως συμφέρουσα για το μέλλον του είδους μας, συναλλαγή...
Το χρήμα είναι μια περίεργη και αμφιλεγόμενη υπόθεση. Είναι «στίγμα» όταν το έχεις. Και στίγμα ακόμα πιο μεγάλο, όταν σου λείπει. Και στη μια και στην άλλη περίπτωση ο καθένας για δικούς του διαφορετικούς λόγους, δείχνει να επιθυμεί να το κρύψει, με το να επιστρατεύει ιδιότητες δανεισμένες από άλλα αξιακά στρατόπεδα. Για παράδειγμα, αυτός που το στερείται, για να τ’ αναπληρώσει θα πρέπει να αναδείξει ας πούμε, την καλή του την καρδιά, την τιμιότητά του και αξιοπρέπεια, αυτός δε, που το φυσάει θα πρέπει να το αντισταθμίζει με φιλανθρωπία, απλότητα και καταδεχτικότητα. Η νεοσύστατη δε κατηγορία των νεόπλουτων, η οποία φέρεται να είναι απαλλαγμένη από τις ενοχές της κραυγαλέας επίδειξης, δεν βρίσκεται και πολύ ψηλά στην εκτίμηση των συμπολιτών της, ούτε μάλιστα και μεταξύ των ομοίων της.
Το χρήμα δεν είναι παρά πρόσφατο στην ιστορία του ανθρώπου, παρ’ όλα αυτά η χρήση του πρόλαβε και συνοδεύτηκε από ποικίλα ταμπού. Δεν μπορείς για παράδειγμα να ρωτήσεις νέτα σκέτα κάποιον πόσα λεφτά κερδίζει, δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα το μάτσο από την τσέπη και να πληρώσεις ένα φίλο για κάποια εξυπηρέτηση που σου έκανε, δεν μπορείς να δώσεις εύκολα φακελάκι, γιατί υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της προσβολής και της διατάραξης των κοινωνικών σχέσεων, ούτε επίσης μπορείς να βγάλεις χρήματα και να πληρώσεις hard cash το έτερόν σου ήμισυ για τις ιδιαίτερα θερμές περιπτύξεις της προηγούμενης νύχτας. Ειδικά για το τελευταίο, πάντα βρίσκεται κάποιος άλλος τρόπος, περισσότερο μάλιστα κομψός.
Σαν το μεγαλύτερο όμως, απ’ όλα τα εγκλήματα, λογίζεται η υιοθέτηση μιας κλίμακας ανταλλαγής ανάμεσα σε χρήμα και αισθήματα, και ειδικά με αυτό του έρωτα, πράγμα που θεωρείται ότι υποβιβάζει το κορυφαίο αυτό συναίσθημα σε μια απλή μετρήσιμη και άρα χρηματικά ανταλλάξιμη ποσότητα.
Δεν είναι λίγα τα μυθιστορήματα και οι ταινίες, όπου ο κεντρικός ήρωας, που τυχαίνει να είναι και πλούσιος σκαρφίζεται ένα σωρό ψέματα και μπλέκεται σε ένα σωρό περιπέτειες μόνο και μόνο για να σιγουρευτεί ότι η αγαπημένη του τον θέλει για τα ωραία του μάτια και την τρυφερή του καρδιά μόνο, κι όχι για τα καράβια και τ’ αεροπλάνα του. Συνήθως βέβαια η εν λόγω κόρη τα γνωρίζει αυτά πριν από μας, για μάς και τον δουλεύει, αλλά αυτό δεν έχει καμιά πρακτική σημασία. Το δίδαγμα είναι ότι ο έρωτας και τα λεφτά είναι δυο εντελώς αποκλίνουσες οντότητες, δεν πρέπει να έρχονται καθόλου σε επαφή και ότι τα δεύτερα επ’ ουδενί λόγο πρέπει να μαγαρίζουν τον πρώτο.
«... Θα τα κάψω τα ρημάδια τα λεφτά μου για να δω αν την καρδιά μου ή το χρήμα αγαπάς...» λέει το λαϊκό άσμα και μαζί του συντονίζεται άμα λάχει, σύμπασα η ανθρωπότης. Βέβαια, όπως πάντα, άλλο πράγμα το τι χορεύει, κι άλλο το τι κάνει στην πράξη, η ανθρωπότης. Γιατί, μπορεί μεν μεγαλόφωνα να διακηρύττει ότι βάζει τον έρωτα στα πάνω πάνω, κορώνα στο κεφάλι της που λέμε δηλαδή, αλλά ενδόμυχα και ποτέ στα φανερά, καλεί και τη λογιστική να πει τον τελευταίο λόγο. Η συλλογική εμπειρία λέει ότι ένας έρωτας έχει περισσότερες πιθανότητες ν’ ανθίσει σ’ ένα πλούσιο χρηματικό περιβάλλον, παρά σ’ ένα ισχνό. Κι αυτό, γιατί για ν’ ανοίξει η καρδιά θέλει ευρυχωρία, πράγμα, που όπως είναι λογικό, επιτυγχάνεται σε χώρους ανάλογους, κι όχι σε στενόκαρδα κι ανήλιαγα δυάρια. Άρα το χρήμα παίζει και παραπαίζει το ρόλο του, άσχετο αν κανένας δεν τολμάει να το παραδεχτεί ευθαρσώς και στ’ ανοιχτά.
Έχει σχέση το σεξ με το χρήμα; Πολύ μεγάλη, θα σου απαντήσουν, έως και οι γάτες. Όποιος έχει χρήματα μπορεί να έχει τον καλύτερο ή την καλύτερη. Βέβαια, σύμφωνα με την τελευταία ηθική παραχώρηση της σεμνότυφης πλειοψηφίας, δεν μπορεί παρά να τον/την έχει τύποις μόνο και όχι ολόψυχα, το κορμί του/της μόνο κι όχι την ψυχή, αλλά απ’ ότι φαίνεται η σεμνότυφη πλειοψηφία για ακόμα μια φορά πιάνεται στον ύπνο. Η πλειοψηφία μεν υπνώττει, η Επιστήμη όμως καιροφυλακτεί, επανορθώνει και απελευθερώνει!
Χάρις λοιπόν, στις τελευταίες επιστημονικές μελέτες του πανεπιστημίου του Newcastle που διεξήχθησαν σε σύνολο N τιμίων γυναικών, που για καλό και για κακό και για να διαφυλαχτεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, πέρασαν πρώτα από ορό αληθείας, μάθαμε επί τέλους την αλήθεια, ότι το καλύτερο σεξ γίνεται με τα γεμάτα παρά με τα άδεια πορτοφόλια. Και όταν λέμε καλό σεξ εννοούμε όχι σεξ γιαλαντζί, αλλά πιστοποιημένο, μετά πολλαπλών και veritable παρακαλώ οργασμών, με pedigree, ISO και με τη βούλα της αστυνομίας, για καπάκι.
Καινοφανές και ανατρεπτικό το επιστημονικό αυτό αποτέλεσμα, και μάλιστα ενάντια στη κοινή πεποίθηση που θέλει το σεξ με τη μεγάλη τσέπη να είναι ιδιοτελές, ιμιτασιόν και υποβαθμισμένο. Το χρήμα λοιπόν, και με τη έγκυρη σφραγίδα της επιστήμης, αποδεικνύεται το μέγιστο των αφροδισιακών, καθώς εκτός των άλλων, μπορεί να κινητοποιεί και τους ορμονικούς υποδοχείς των γυναικών, γεμίζοντάς τους με ανείπωτες ηδονές. Έτσι, το τρίπτυχο έρωτας-σεξ-χρήμα μπορεί κάλλιστα πλέον να απενοχοποιηθεί, μιας και η ερωτική διέγερση από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του παρτενέρ, δεν μπορεί παρά ν’ αποδοθεί σε δαρβινικές αφετηρίες φυσικής επιλογής του τύπου «γερό πορτοφόλι-γερά παιδιά» και ν’ αποδώσει.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η φύση τράβαγε προς την κατεύθυνση της ρώμης, της τόλμης, του σφρίγους, της προσαρμοστικότητας κ.λ.π., χαρακτηριστικά με τη βοήθεια των οποίων οι άνθρωποι επιβίωσαν και πολλαπλασιάστηκαν. Η συγκεκριμένη όμως μελέτη, για πρώτη φορά στην ιστορία, περιλαμβάνει και το χρήμα μέσα στους εξελικτικούς παράγοντες, επιτυγχάνοντας, παρά τα τόσα λίγα χρόνια που πέρασαν από την εφεύρεσή του, τη φυσικοποίησή του και την ανάδειξη του σε κεντρικό παράγοντα της ανάπτυξης και της ισορροπίας του οικοσυστήματος!
Αν λοιπόν μέχρι τώρα, το χρήμα μπορούσε ν΄ αγοράσει τα περισσότερα, εκτός από τα ολίγα, για τα οποία, όπως έλεγαν, δεν υπήρχε καν τιμή, τώρα θα μπορεί πλέον να το κάνει μέσα από μια εντελώς τίμια και άκρως συμφέρουσα για το μέλλον του είδους μας, συναλλαγή...
αλοίμονο στο σεξ των μισθοσυντήρητων...δεν παίρνει ISO, HACCP και τα συναφή με τίποτε..
ΑπάντησηΔιαγραφή( μπορείτε να γράψετε-όταν ευκαιρήσετε-για τις διάφορες διαβαθμίσεις ; π.χ. ο ταυτόχρονος οργασμός δυο δημοσίων υπαλλήλων, οι φαντασιώσεις ενός ζευγαριού της G-700 , η αυτοικανοποίηση της εργατικής τάξης κλπ κλπ κλπ ; )
Εμ, γράψτα...χρυσόπενη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ, Cynical αυτός ο ...Αγιος ο ανθρωπος, ο Δαρβίνος, πάντα θα βάζει τα πράγματα στην θεση τους...
Διάβασα και εγώ για την έρευνα και πολύ χάρηκα που επιτέλους δικαιώθηκα και ας μην ειμαι και εξελικτική ψυχολόγος.
Γιατί κ. Πόλετ μου, ....χωριό που φαίνεται...κολαούζο δεν θέλει. Δεν το ξέραμε νομιζεις, κι ας μην έχουμε και το επιστημονικό σου υπόβαθρο.
Συντρόφισσες, αν κάποιος προβοκάτορας τολμήσει να ξεστομίσει την λέξη «πουτάνα», πλέον η επιστήμη ...μας δικαίωσε.
Να του απαντήσετε ότι προκειται για εξελικτική προσαρμογή βαθιά χαραγμένη στο γυναικείο εγκέφαλο, να του πειτε ότι είμαστε εγγενώς προγραμματισμένες να κυνηγάμε το χοντρό πορτοφόλι (εμ , βαρεθηκα τις δικές σας θεωρίες του κυνηγού....της ωραίας γάμπας, οπισθιών και στήθους) και τα είπε και ο Δρ, Πόλετ, τα ειπε και ο Δρ. Νεντλ, «η αύξηση του εισοδήματος του συντρόφου έχει άκρως θετική επίδραση στην συχνότητα του γυναικείου οργασμού. Οι πιο επιθυμητοί (δηλαδή πιο πλούσιοι) άνδρες, κάνουν τις γυναίκες να βιώνουν περισσότερους, μεγαλύτερους και εντονοτερους οργασμούς".
Συντρόφισσες, επειδή μπορεί να μην θυμάστε τα ονόματα των ερευνητών και την ακριβή διατύπωση,(μην γίνουμε και ρεζίλι) ε, ώσπου να τα μάθουμε, που θα τα μάθουμε απο τις πολλες φορές που θα τα επαναλάβουμε, εκτυπώστε το post, πλαστικοποιηστε το, βάλτε το στην τσαντούλα σας, και να το επιδεικνυουμε σε κάθε ανιαρή συζήτηση περί φεγγαριών, ποιημάτων , ...μεγεθών και άλλων ανούσιων και αντιεπιστημονικών προσεγγίσεων.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΏΡΑ ΔΙΑΚΑΙΏΝΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!
όσοι έχουν χρήμα έχουν και περισσότερη άνεση και χρόνο για άνετο σεξ, οι κακομοίρηδες οι μισθοσυντήρητοι που χρωστάνε κιόλας, πρέπει να κοιμηθούν νωρίς για την αυριανή κωλοδουλειά των 700 ευρώ, να βάλουν τα παιδιά για ύπνο, και να πέσουν ξεροί ροχαλίζοντας στο μικρό δωμάτιο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να ξυπνήσει και τοπαιδί και να τους δει. και αυτό γίνεται στο πόδι και ρουτινιάρικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧώρια τους καυγάδες και τις εντάσεις οικονομικών και άλλων αιτίων (δεν φέρνεις πολλά χρήματα στο σπίτι, πιάσε και μια βραδυνή δουλειά, εγώ κάνω περισσότερες δουλειές του σπιτιού από σένα, κλπ.) Οι άλλοι βλέπεις έχουν νταντάδες και υπηρετριες.
Ο έρωτας θέλει ατμόσφαιρα, φαντασία, χαλαρότητα και καθαρό μυαλό για να αρχίσουν τον χορό τους οι ενδορφίνες, ειδάλλως οι τοξίνες του άγχους και της έντασης δεν αφήνουν πολλά περιθώρια.
Αφήνοντας τα ιδεολογικά κατά μέρος, προκύπτει μια άλλη πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος /α θέλει να παντρευτεί, χωρίς συναισθήματα, για χ λόγους "μπορεί" να επιλέξει λογικά; Όχι μόνο χρήμα αλλά όμορφο άντρα / γυναίκα π.χ, σωματικά προσόντα κλπ κλπ. Ο Μπουρντιέ (όπως ο Νοσφ το Ζίζεκ, τον έχω αυτόν), λέει ότι "κεφάλαιο" είναι οτιδήποτε παράγει υπεραξία, π.χ ένα όμορφο μούτρο "πουλάει" (πού και μπούστο) για ένα/μία ηθοποιό.
Στη Γαλλία πορνεία επιπέδου υπήρχε πάντα. Το Dinner Sex Club τροφοδοτούσε με επιστημόνισσες την Αραβία. Σήμερα το κάνουν οι ανεγκέφαλες μοντέλλες και η glamouria.
Αλλά ποιο πορτοφόλι μπορούσε να αγοράσει κάτι από τον ερωτισμό σε μια παραλία γυμνιστών, παλιότερα; Κι όχι μόνο από τους ερωτευμένους.
ΣΤΙΓΜΑΤΊΣΤΕ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.θΈΛΩ ΝΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΤΏ.θΈΛΩ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΆΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΌΛΟΙΠΗ ΖΩΉ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΊΓΜΑ ΤΟΥ ΠΛΟΎΣΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήEγώ πάλι, όντας άνεργος, έχω πολύ χρόνο για αχαλίνωτο sex, με πολλές συντρόφους. Ταυτογχρόνως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτάξτε κε. Κ.Κ.Μοίρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήεδώ χρειάζεται ολόκληρο διδακτορικο για ν' απαντηθούν πλήρως τα πολυ σημαντικα ερωτηματα που θεσατε.
Για παράδειγμα δεν αρκει να πουμε για το δημοσιουπαλληλικο σεξ μονο, αλλά θα πρεπει να το διερευνησουμε και σε περιστασεις προ και μετά της μισθολογικής αυξήσης, θα πρεπει να αναφερθουμε σε περιπτωσεις μεταξυ υπαλληλων διαφορετικών κλιμακιων, μεταξυ γενικων γραμματεων και συμβασιουχων, κ.λ.π.
Σχετικα με την εργατικη ταξη θα πρεπει να μεριμνησουμε για το σεξ μεταξυ της ταπεινης υφαντριας και του εργατοπατερα, ή του αρχισυνδικαλιστη, κ.λ.π. Δεν θελω να επεκταθω παραπερα.
Λησμονησατε βεβαια την αγροτικη ταξη. Διαφορετικο βεβαια ειναι το σεξ πριν ή μετά την επιδοτηση κ.λ.π.
Πέστα χρυσόστομη @u.e.g.
ΑπάντησηΔιαγραφήέφαγα ολη τη βιβλιοθηκη του κογκρεσου ν' ανακαλυψω έστω και μια πραγματεια που να αποδιδει την εξελιξη των ειδών στην ανταλλαγη ποιημάτων, στιχων και υποσχεσεων...
Καλημέρα @Tyler
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς κανεις δεν κατανοεί, την εμβέλεια και τη βαθυτητα των αλλαγών που οι μισθολογικές αυξήσεις θα επιφερουν στην ανθρωποτητα. Δεν μπορουμε πλεον να βασιζομαστε στους πλουσιους (που ολο και λιγοστευουν) για την ανανεωση της γονιδιακης μας δεξαμενής.
καλημερα @Cirut
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επιλογες για γαμο, τολμω να ειπω, γινονταν ανεκαθεν κάτω απο τη σκεπη της λογικης, με ή χωρις προξενειο. Η ομορφια και μονο δεν αρκει, για οσους δεν διαθετουν την απαραιτητη ...καυσιμη υλη.
Να σου πω, συντάσσομαι και εγω μαζι σου. Αν επρεπε να διαλεξω μεταξυ Ζιζεκ και Μπουρντιε, τον δευτερο θα διαλεγα. Ελπιζω να με συγχωρησει ο αγαπητος @Nosferatos.
Τι λεξη ειναι αυτη cirut: "πορνεια;" Για διαβασε σε παρακαλω το σχολιο της @u.e.g.!
Φυσικη επιλογη ειναι!
Θα υποφερεις @de Profundis αμα στιγματιστεις. Θα προσπαθεις μια ζωη να βρισκεις τροπους να το κρυβεις. Ζωη ειναι αυτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσεις μπορει να ειστε ανεργος κε @Swell. Οι παρτεναιρ σας, όμως, το ξερουν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαστροφή:Αυτό που μας φτιάχνει μας χαλάει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή μου Cynical, ότι και να λένε οι (αμφιβόλου ποιότητας-αυτό το Newcastle που είναι στην λίστα) έρευνες που παρουσιάζεις εγώ θα επιμείνω ότι οι γυναίκες με θέλουν μόνο και μόνο επειδή είμαι παιδαράς και για τίποτα άλλο. Ενδεχομένως βεβαια να βοηθάει καιη νέα σειρά Hugo Boss που τονίζει το γραμμομένο μου σώμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως λέει συχνά και ο Μανώλης Καψής, «δεν καταλαβαίνω».
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αγαπητή Synical είναι έτσι όπως τα γράφεις, τότε, πως η επιστήμη εξηγεί ότι οι εν λόγο κυρίες του συνόλου Ν, για καλό sex εμπιστεύονται εμάς τους παιδαράδες στα νησιά, που συνήθως δεν έχουμε ούτε μαντίλι να κλάψουμε; Κι όμως, η επιλογή τους είναι σταθερή. Αντί να πάνε στον ξενέρωτο κύριο "χρηματοπιστωτικό μέγαρο", προτιμούνε να έρθουν στα νησιά μας να βρουν κανέναν παίδαρο. (Τώρα που το σκέπτομαι, είχαμε και απώλειες στο παρελθόν. Τότε που ο Βόγλης είχε ερωτευτεί την Άναμπελ και την κυνηγούσε με τα αγκντάμυλα στο χέρι. Ωραίες εποχές).
Η μόνη σκέψη-δικαιολογία που μου έρχεται, είναι ότι όταν οι Ν σύνολο, παίρνουν μέρος σε τέτοιες έρευνες και μετά πλησιάζουν με ερωτισμό στα μάτια τους, τα δασύτριχα στέρνα των Ελληνόπουλων, δεν το κάνουν ούτε για μας, ούτε για τον ευατό τους. Αλλά για την φουκαριάρα τη μάνα τους.
Αλλιώς, πως;
Τα σέβη μου
ΚιρΣος
ΠΩ ΠΩ ..
ΑπάντησηΔιαγραφήτρομερο θεμα ..τρομερό ..
(εχω συγγραψει δεκαδες ποιηματακια επ ' αυτου ... π.χ την ΤΕΤΑ , το μ'αρεσει οταν βγαινεις απ' το μπανιο , το Αιδως αιδοιες κ. α)
Καλό θα ήταν να συγγράψεις κανένα πόνημα με θέμα 'Blogging και σεξ'. Επίσης θα πρότεινα στην ομύγυρη να απέχει του blogging για ένα μήνα και μετά να γίνει καταγραφή εντυπώσεων, π.χ στερητικό σύνδρομο, επιπτώσεις στο σεξ, κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως όρισες @Air! Eξαρτάται από ποια γωνια το βλέπεις. Αμα το εχεις, δεν αισθανεσαι οτι σε χαλαει. Τα περί χαλάσματος είναι απλώς συκοφαντιες των μη-εχόντων!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ΝdN,
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω παρουσιασει και άλλες ερευνες πιο εξωτικες, απο το ιδιο πανεπιστημιο. Παρα ταυτα, εχει βρει τον τροπο να κοβει μονεδα. Το βλεπω συχνά στις αγγελιες του New Scientist να ζηταει κοσμο. Πραγμα που σημαινει οτι με τουτα και με κεινα παιρνει προγραμματα, άρα και χρημα...
Μια πολυ φιλικη συμβουλη: Αν σκοπευεις να παντρευτεις και να νοικοκυρευτεις ομως, φροντισε το Hugo Boss να εχει καλορραμενη τσεπη και καπως ευρυχωρη!
''Ελπιζω να με συγχωρησει ο αγαπητος @Nosferatos.''
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι αυτονόητο οτι θα σε συγχωρουσα ακομα κι αν διαλεγες τον Νικήτα Κακλαμανη ( τι καθομαι και σκεφτομαι ε; )
Αγαπητέ ΚιρΣος,
ΑπάντησηΔιαγραφήμια εξηγηση ειναι οτι τα δασυτριχα στέρνα, ειδικά στη χώρα μας, είναι σε πολύ μεγαλυτερη αφθονία από τα χρηματοπιστωτικά μέγαρα, οπότε, δημιουργειται λανθασμένα η εντυπωση οτι τα επιλεγουν επί τούτου κιολας.
Αν θελετε να λυσετε το μυστηριο, θα πρεπει να παραταξετε μπροστα απο τις Ν γυναικες ισο αριθμό δασύτριχων παιδαράδων και ματσωμένων. Πιστευω οτι οι ψευδαισθησεις σας θα γινουν παραυτα σκονη...
Για το σχετικο επεισοδιο με την Ανν Λομπεργκ, ίσως το στερνο του Βογλη ηταν παραπάνω δασύτριχο απο το σύνηθες.
Καλη σας νύχτα
Αγαπητέ Ανώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι φανερο ότι το blogging killed sex!
Περι αποχης απο το blogging και άλλες τετοιες φαντασιοπληξιες, θα σας αναφερω μονο οτι είς εξ ημων, απασχολει το μυαλο του απο τωρα, αν υπάρχει βλογκιν και μετά θάνατον!
Καλησπέρα @Νοσφεράτε,
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα ομως εμαθες ότι αδικα τις κατηγορουσες τις αιδοιες. Δεν πανε οι δυσμοιρες για τα λεφτά, αυτα καθ' αυτά. Και η ΤΕΤΑ τέτοια ήταν;
Πάντως ο Ζιζεκ φαινεται να εχει τους περισσοτερους οπαδους στα βλογς. Μετά ίσως να έρχεται ο Φουκω. Εμεις παντως με τον @cirut ειπαμε να στηριξουμε τον Μπουρντιε. Ποιος ειναι ο Κακλαμανης; Μηπως κανενας νεος φιλοσοφος;
Η Τέτα
ΑπάντησηΔιαγραφήμικρη μου cynical ,
Συμβολικιά ειναι γυνή ,πού καθε τι σπουδαιο
σαν Δαλιδα με τα φτιασιδωμένα της τα θελγητρα το κοβει,
καθε Σαμψούντος τα μαλλια μ’ ενα ψαλιδι
κι υστερις τον ξεκόβει
από τους φιλους και γνωστούς,
τον βανει να χωριζει
απο τους μυχιους δεσμούς
κι ύστερα
οταν αυτός
απο την τριχα σερνεται (της Τετας )του αιδοιου
μαραζώνει ,δεν πολυμιλά και μέρα -νυχτα λυωνει
κι αρχινά τσιγαρο και πιοτί,καταστροφή και πάει
στα Καζίνα να ρεφάρει και αυτή(η Τέτα δηλαδή ) του λεει:
Τι αντρας εισαι μωρ’ εσύ και παει μ’αλλον, τοτες
αυτός στα σκοτεινά την περιμενει, σε γωνιά
(και ειναι σουρωμένος
βαρεια προσβεβλημενος)
και αυτή, περνα μπροστα του και χασκογελά
με νεο Γκομενο αγκαζέ
(προτεταμένο το Βυζέ)
εκείνος δεν πολυ μιλά,
κόμπος του σφιγγει τη καρδια
(κρατα στα χερια φυλαχτό
ενα μαχαιρι ακριβό)
Και οταν στην πορτα του σπιτιου η Τετα
στεκει βιζαβί
δινει φιλί
(αυτουνού το χερι στο βυζί)
του νεου γκομενου εννοώ, κι η Τετα (που γινε τσουλί)
( πετά το μπουτι και αυτός ,να μη πώ τι)
ο θλιβερός μας ο Σαμψων κρυφοκοιτάει
και νιωθει ανυποφορα,νιώθει πως μαρτυραει ….
ετσι ,οταν εκεινος φευγει ,και αυτή
γυρνα στη πορτα το κλειδί
αυτός (που τα μαλλια του κοψαν) μπροστα της ξαφνικά,
προβάλλει …
αυτηνης της κοβεται η μιλιά
Τετα ! της λεει ικετευτικά… Τέτα μου… Γυρνα πίσω !
μη ξεχνάς ! τους ορκους, που μου εδινες ,στο καθισμα το πίσω
στο Ασανσερ,οταν το καναμε κρυφα
και στα κλεφτα
λυπησου …τα ερημα τα νειάτα μου και τα μαλλιά
εγώ που ημουν πάντα λεβεντιά
λυπήσου….
Μα κείνη(η Τέτα δηλαδης )
που ξαναβρηκε τη μιλιά ,του ριχνει μια ματια
περιφρονητικά ,του λεει :Ακου να δεις
και σωπα !Φυγε απο δω, εγώ ειμαι η Τετα
κι οχι καμμια βουτυρομπεμπέκα
Τοτες αυτός , που ητανε
παλια ,πριν καταντησει ετσι ,το ξεφτερι
και μάγκας και βαστουσε και μπεγλέρι
Ο Σαμψων,
βγαζει
το μαχαιρι
και λεει
” Τετα Βαστώ μαχαιρι …”
Τελος Α Επεισοδιου...
ΒΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΝ
Εκείνη τη στιγμή (σαν υψωνε το μαχαιρι ο Σαμψων )
ενα παραξενα αλλόκοτο οντως ον
αρχίζει ν’ αφήγειται
(Ξεχασα να πώ, πως αυτή ηταν μονο,μια σεκανς
σ’αυτό το φιλμ το Ντεκαντάνς)
”Η Τέτα- ελεγε το ον- η αλλως Αντουανέττα
που ειχε μαθει τον καφέ να πινει σκετα -νετα
ηταν πολύ αθλητικια και ηξευρε και Τζουντο
κι οταν μικρή την χουφτωναν και της ελεγαν ”πούντο”;
κι ενννόαγαν το χερι - μεσ το στριμωξιδι
στα τρολλευ ,καμμια φορα
και πάνω στο στασίδι
στην εκκλησια ,οταν αυτή σκυφτα μεταννοουσε
Κι ο παπας Ρουπας ηθικά την εξομολογουσε
και οσο εκείνη ελεγε τα αμαρτηματα της
ο Παπα Ρουπας μπανιζε τα εξαρτηματα της
(Μα ηταν ηθικός πολύ,παιδια. ο Παπαδάκος
αλλα το χερι τοβαζε στην Τέτα μας ο Διακος)
Τοτες η Τετα τζουντικά και χωρις να γυρισει
ξεγυρισμένη τουριχνε ,το χερι του να αφησει
και την εξομολογησιν ,χωρις να συσπασθει ,
ουτε ενας μυς ,συνεχιζε μεχρις να ασπασθεί
ο παπα Ρουπας την καλή ,και την ευλογημένη
Τεταν-.ελεγε το ον - ετσι ,αν και τρομαγμένη
σαν είδε το μαχαιρι ,δινει μια, εις του Σαμψων το χερι
και τον αφοπλίζει….
τοτες αυτος της λεγει:Τετα ,γιατι μου κανες χουνέρι;
και γονατίζει,
τοτε η Τετα
τον αγκαλιαζει μητρικά και τον λιγώνει
με τα μεγαλα της Βυζια
και υστερα του λεει ψιθυριστα ”ελα μεσα …''
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ Στο ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
Λοιπόν Cynical,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρακολουθώ ανελλιπώς (πολλές φορές ημερησίως), την πορεία αυτού του post (και του blog σου γενικότερα βέβαια), και θα περίμενα γυναικοσυρροή.
Παρατηρώ όμως ότι, υπάρχει σαφής πλειοψηφία ανδρών σχολιαστών. Μικρό το δείγμα βέβαια, ασφαλώς όλα τα blogs λειτουργούν και παρείστικα, οι σχολιαστές πάνω κάτω σταθεροί, αλλά παρά τις δυσκολίες για εξαγωγή συμπερασμάτων, θα το αποτολμήσω ...το συμπέρασμα, έστω και έωλο.
Λοιπόν, οι γυναίκες ή τουλάχιστον πιο εξειδικευμένα οι γυναίκες αναγνώστριες του blog σου, είναι προφανώς απείρως ...ηθικότερες να το πω... ρομαντικότερες να το πω ...από εμένα, που χαιρετησα μετα μεγάλης χαράς το πορισμα της ερευνας. Σιγά που θα εκτεθώ λοιπόν...
Ανασκευάζω άμεσα το πρώτο μου σχόλιο και καταγγέλω την ερευνα ως χαλκευμένη.
Προφανώς την χρηματοδότησε κάποιος ζάμπλουτος που η καλή του τον ...παράτησε για τα μάτια, τις πλάτες, τους κοιλιακούς ή ...ότι, τελος πάντων, κάποιου φτωχού, και ο φτωχούλης πλούσιος...την τιμωρεί δια της οδού της επιστημονικής ερευνας...
Επανέρχομαι λοιπόν και ψηφίζω κοιλιακούς φέτες. Ή πάλι λάθος είμαι;
Εγώ πάντως από τις Βερσαλίες εκείνο που κράτησα, ήταν ότι στη βασιλική κρεβατοκάμαρη υπήρχε παραπόρτι, που εισήρχοντο νύκτωρ κάποιοι μουσκουλάτοι (κατά τας βρωμεράς και αήθεις φήμας της εποχής της επερχόμενης ταξικής υποπλέμπας), ενώ ο βασιλεύς άφηνε τη σύζυγο μόνη της και απεσύρετο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε, συ! Λες νάταν προαγωγός ο μεγάλος??
Αγαπητη @u.e.g.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' αυτο το ποστ σχολιασαν μονο δυο γυναικες, εσυ και η καινουργια @Αir. Παλι καλα. Αλλες φορες δεν υπάρχει καμιά.
Είτε έτσι είτε αλλιως άνδρας θα την εχει χρηματοδοτησει την ερευνα. Μαλλον δεν χρειαζεται να το ψαξω. Διοτι ως γνωστον τα συμβουλια των οργανισμων ή εταιριών που αποφασιζουν χρηματοδοτησεις γενικως ανδροκρατούνται ως επι το πλειστον.
Βεβαια σαν ερευνα χασκει απο πολλες μεριες, conceptually and methodologically. Κανονικα θα επρεπε το δειγμα αυτο των γυναικων να ειχε εμπεριστατωμενη εμπειρια και απο τους δυο στερεοτυπικους ανδρες: 1. πορτοφολι ανευ κοιλιακων και 2. κοιλιακοι ανευ πορτοφολιου. Τοτε μονο θα ειχαμε ασφαλη συμπερασματα. Να σκεφτεις οτι η ερευνα με το να αποφαινεται "περισσοτεροι οργασμοι" προυποθετει συγκριση. Αλλα την κατηγορια με την οποια θα επρεπε να συγκρινει αποσιωπα. Εσκεμμενα ή λογω αβλεψιας;;
Γιαυτο προτεινω, μακρια απο το πανεπιστημιο του Newcastle!
@cirut
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν υπήρχε ο βασιλιας, το παλατι, και ολα τα κομφορ, δεν θα υπήρχε και το παραπορτι. Δηλ. οπορτουνα η βασιλισσα!
Εγω παντως αν εκανα την ερευνα θα ακολουθουσα μια αλλη μεθοδολογια.
@Νοφερατος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠονοψυχη πολυ η Τετα. Χαλαει την πιατσα.
@une enfant gâtée Επιτέλους και μία που συμερίζεται την αποψή μου για τούτο δω το blog,κάθε φορά που το επισκέφτομαι αισθάνομαι οτι είμαι σε τάξη αρρένων για να μη πω αναμορφωτηριο με τόσο διάβασμα που μας βάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήCynical, αν ακουσεις ότι το Πανεπιστημιο του Newcastle ζητάει τίποτα σε ...πειραματοζωο, για τις ερευνες του, ειδοποιησε με. Για την επιστημη ρε γαμώτο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσένα πάλι de profundis,που όλο διαμαρτυρεσαι δεν σε βλέπω και πολύ μελετηρό. Και δεν διαβάζεις και γκρινιαζεις...
Άντε λοιπόν, μπλογκάρετε γιατί χανόμαστε μια και βρήκαμε κάτι που δίνει νόημα στη ρημάδα τη ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ de Profundis, Άμα συνεχίζεις να διαμαρτύρεσαι, την επόμενη φορά θα σου πάρω τa σκονάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ u.e.g.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα φροντίσω να σε στείλω σε κανενα καλύτερο πανεπιστημιο. Το συγκεκριμενο πείραμα ειναι με γερομπισμπίκηδες.
Ανώνυμε/η καλησπερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλό το βλογκιν, αλλά πολύ εθιστικό. Καποια στιγμή λες, αμαν πώς να ξεφύγω!
@Cyn
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ βασίλισσα καλά την είχε. Ο βασιλιάς δεν αγόρασε ίμερο με το έχειν του. Εκεί το πάω.