Δεν θα πέσω και πολύ έξω, αν υποθέσω ότι κάποιοι από σας είστε ακόμα σοκαρισμένοι από την πτώση του αεροσκάφους της Air France, τόσο από τον αριθμό των θυμάτων, όσο και γιατί θα μπορούσε να είχε συμβεί και στον καθένα μας. Καλή η εταιρία, καλό το αεροπλάνο, έμπειρος κι ο πιλότος, κι όμως η στραβή έγινε. Καλές κι οι εκλογές που μάς έχουν απορροφήσει, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι από την επόμενη μέρα, πολλοί θα αλλάξουνε σελίδα και θα αρχίσουν τον προγραμματισμό των θερινών διακοπών, που για κάποιους θα περιλαμβάνουν και κάποιο αεροπορικό ταξίδι, μακρινό ή κοντινό δεν έχει σημασία, μιας και τα περισσότερα δυστυχήματα γίνονται κατά την απογείωση ή την προσγείωση.
Λίγοι είναι αυτοί που το διασκεδάζουν όσο τίποτε άλλο και πετάνε κι απ’ τη χαρά τους όταν πετάνε. Οι αντιδράσεις των περισσοτέρων ποικίλουν, από το να αισθάνονται λίγο άβολα στην αρχική φάση του ταξιδιού, μέχρι τού να ανεβάζουν σφυγμούς, ή να γίνονται τύφλα από το αλκοόλ και τα ηρεμιστικά. Παρά το γεγονός ότι το αεροπλάνο είναι μακράν το ασφαλέστερο μέσο, δυστυχήματα γίνονται και μάλιστα θανατηφόρα. Παρά τη γενική εντύπωση ότι από την πτώση δεν μένει κολυμπηθρόξυλο, εν τούτοις τα περισσότερα ατυχήματα δεν έχουν θύματα. Θα θυμάστε την πρόσφατη πτώση αμερικανικού αεροσκάφους, στις 15 Ιανουαρίου στον ποταμό Hudson της Νέας Υόρκης, όπου δεν άνοιξε μύτη και την πτώση του τουρκικού αεροσκάφους στις 25 Φεβρουαρίου στο αεροδρόμιο Σκίπχολ του Amsterdam. Εδώ, εκτός από 9, οι υπόλοιποι σώθηκαν. Αναλυτική βάση δεδομένων για όλα τα ατυχήματα βρίσκονται εδώ.
Λίγοι είναι αυτοί που το διασκεδάζουν όσο τίποτε άλλο και πετάνε κι απ’ τη χαρά τους όταν πετάνε. Οι αντιδράσεις των περισσοτέρων ποικίλουν, από το να αισθάνονται λίγο άβολα στην αρχική φάση του ταξιδιού, μέχρι τού να ανεβάζουν σφυγμούς, ή να γίνονται τύφλα από το αλκοόλ και τα ηρεμιστικά. Παρά το γεγονός ότι το αεροπλάνο είναι μακράν το ασφαλέστερο μέσο, δυστυχήματα γίνονται και μάλιστα θανατηφόρα. Παρά τη γενική εντύπωση ότι από την πτώση δεν μένει κολυμπηθρόξυλο, εν τούτοις τα περισσότερα ατυχήματα δεν έχουν θύματα. Θα θυμάστε την πρόσφατη πτώση αμερικανικού αεροσκάφους, στις 15 Ιανουαρίου στον ποταμό Hudson της Νέας Υόρκης, όπου δεν άνοιξε μύτη και την πτώση του τουρκικού αεροσκάφους στις 25 Φεβρουαρίου στο αεροδρόμιο Σκίπχολ του Amsterdam. Εδώ, εκτός από 9, οι υπόλοιποι σώθηκαν. Αναλυτική βάση δεδομένων για όλα τα ατυχήματα βρίσκονται εδώ.
Τι κοιτάμε πρώτα πρώτα όταν πρόκειται να πετάξουμε; Το κόστος φυσικά. Συνήθως πετάμε με όποια εταιρία δίνει τα φτηνότερα εισιτήρια. Μετά ψάχνουμε, αν ψάχνουμε, για το τι σόι εταιρία είναι αυτή και τέλος τέλος ρίχνουμε και καμιά ματιά στον τύπο του αεροσκάφους. Όχι ότι ξέρουμε και πολλά γι αυτά, αλλά αν δείτε πτήση με κανένα DC-9 ή Boing 727 καλό είναι να κόβουμε λάσπη.
Ας μείνουμε στην Ευρώπη προς το παρόν και ας εξετάσουμε
Α) ποιες αεροπορικές εταιρίες δεν είχαν κανένα ατύχημα στην ιστορία τους,
Β) ποιες είχαν τα λιγότερα
Γ) ποιοι τύποι αεροπλάνων είχαν τις λιγότερες αστοχίες.
Α). Αεροπορικές εταιρίες χωρίς κανένα θύμα
Τα στοιχεία από το 1970 έως τον Σεπτέμβριο του 2007, θα τα βρείτε εδώ.
Στη σελίδα αυτή είναι καταχωρημένες 67 εταιρίες, αλλά για λόγους οικονομίας χώρου θα αναφέρω αυτές που ακούμε συχνότερα. Σε παρένθεση βρίσκεται η χρονολογία έναρξης λειτουργίας τους.
Τέτοιες είναι:
Air Lingus
Aegean Airlines (1992)
Air Berlin (1979)
Air Malta (1974)
Air One (1995)
Austrian Airlines
Condor Berlin* (1998)
Corsair (1981)
EasyJet (1995)
Finnair
Τέτοιες είναι:
Air Lingus
Aegean Airlines (1992)
Air Berlin (1979)
Air Malta (1974)
Air One (1995)
Austrian Airlines
Condor Berlin* (1998)
Corsair (1981)
EasyJet (1995)
Finnair
Icelandair
LTU Monarch Airlines
Ryanair (1985)
Thomas Cook Airlines (2000)
Uzbekistan Airways (1992)
Virgin Atlantic (1984)
Β). Κατάταξη αεροπορικών εταιριών αναλόγως του αριθμού των συμβάντων με ένα τουλάχιστον θύμα, στο συνολικό αριθμό πτήσεων, (R*10^(-6)). Η ιεράρχηση πηγαίνει από τις καλές προς τις χειρότερες. Τα στοιχεία είναι έως τον Δεκέμβριο του 2004 και βρίσκονται εδώ:
LTU Monarch Airlines
Ryanair (1985)
Thomas Cook Airlines (2000)
Uzbekistan Airways (1992)
Virgin Atlantic (1984)
Β). Κατάταξη αεροπορικών εταιριών αναλόγως του αριθμού των συμβάντων με ένα τουλάχιστον θύμα, στο συνολικό αριθμό πτήσεων, (R*10^(-6)). Η ιεράρχηση πηγαίνει από τις καλές προς τις χειρότερες. Τα στοιχεία είναι έως τον Δεκέμβριο του 2004 και βρίσκονται εδώ:
British Airways R=0.32
Lufthansa R=0.41
Alitalia R=0.77
Iberia R=0.89
British Midlands R=0.97
Air Portugal R=1.18
Air France R=1.19
KLM R=1.25
Olympic Airways R=1.67
Turk Hava Yollari R=7.30
Γ). Κατάταξη τύπου αεροσκαφών αναλόγως του αριθμού των συμβάντων με ένα τουλάχιστον θύμα, στο συνολικό αριθμό πτήσεων, (R*10^(-6)). Στοιχεία μέχρι τον Φεβρουάριο του 2008, τα οποία θα βρείτε εδώ:
Airbus A330 R=0
Airbus A340 R=0
Boeing 777 R=0
Boeing 600/700/900 R=0.16
Airbus A319/320/321 R=0.23
Boeing 300/400/500 R=0.26
ATR 42/72 R=0.38
Boeing 767 R=0.43
Boeing 737/100-200 R=0.82
Το αεροπλάνο της Air France, πού έπεσε χθες ήταν Airbus 330-200, οπότε και βγαίνει από την καλή θέση της προηγούμενης λίστας.
Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν και μερικά tips για το πώς θα διαλέξετε μια αεροπορική εταιρία. Από το άρθρο της Τάνιας Μποζανίνου στο ΒΗΜΑ .
"...Να προτιμάτε τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν τακτικές πτήσεις και να αποφεύγετε τις πρόχειρες που μόλις άνοιξαν και διαθέτουν υποτυπώδη στόλο. Δεν έχει σημασία αν η εταιρεία είναι χαμηλού κόστους. H easyJet και η Ryanair, δύο ευρωπαϊκές εταιρείες χαμηλού κόστους, είναι πολύ καλές και δεν είχαν ποτέ ατύχημα. Το ζήτημα είναι κατά πόσο έχουν συγκρότηση και αυτό προϋποθέτει μεγάλο στόλο.
Να αποφεύγετε τις ευκαιριακές εταιρείες, που αλλάζουν συνεχώς προσωπικό, νοικιάζουν αεροπλάνα από δω και από κει, και είναι γενικώς «άρπα κόλλα».
Αν η εταιρεία ανήκει σε κάποια από τις μεγάλες διεθνείς συμμαχίες (Star Alliance, Oneworld, SkyTeam) είναι καλό σημάδι. Για να γίνει δεκτή σε κάποιον τέτοιο όμιλο σημαίνει ότι πληροί ορισμένα κριτήρια ασφαλείας. Αν δεν ήταν αξιόπιστη, δεν θα ρίσκαραν να χρησιμοποιήσουν κοινούς κωδικούς πτήσεων μαζί της τα υπόλοιπα μέλη του ομίλου.
Προτιμήστε απευθείας πτήσεις. Τα περισσότερα δυστυχήματα συμβαίνουν κατά την απογείωση, την άνοδο, την κάθοδο και την προσγείωση του αεροσκάφους. Όσο λιγότερες οι στάσεις, τόσο λιγότερες και οι απογειώσεις-προσγειώσεις.
Προτιμήστε τα μεγαλύτερα αεροπλάνα που έχουν περισσότερες από 30 θέσεις ακολουθούν αυστηρότερες διαδικασίες ασφαλείας, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος έχουν καλύτερες προοπτικές διάσωσης..."
Μετά από αυτά, πετάξτε άφοβα και καλό σας ταξίδι!
Καλησπέρα, αν και σπανίζουν πλέον, πολύ ασφαλή αεροπλάνα είναι και τα turbo-pro (ελικοφόρα). H Ολυμπιακή έχει ακόμα αυτόν τον τύπο αεροσκάφους. Το ταξίδι μ' αυτά κατά τη διάρκεια της μερας είναι πολύ όμορφο, γιατί πετούν πολύ χαμηλότερα από τα άλλα αεροπλάνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα @Swell,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαραθετω μερικα απο τα turboprop.
ATR-72 (1988 first flight)
Survival rate for all fatal accidents: on average 20.4% of all occupants survived fatal accidents.
Dornier Do-328 (1991 first flight)
Survival rate for all fatal accidents: on average 87.1% of all occupants survived fatal accidents.
Fokker 50 (1987 first flight)
Survival rate for all fatal accidents: on average 19.8% of all occupants survived fatal accidents.
Embraer 120 Brasilia (1983 first flight)
Survival rate for all fatal accidents: on average 16.9% of all occupants survived fatal accidents.
Cynic δεν μας τα λες καλά ....
ΑπάντησηΔιαγραφήσάμπως πολύ νωρίς δεν ξεκινάς αναρτήσεις με οδηγίες προς τους ναυτιλομένους ?
Ετσι θα ξεπεράσουμε την κρίση τους σκεπτ΄΄ομενοι από τώρα τις διακοπές μας και τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουμε ?
Εεεε? (με αυστηρότητα)
:) :)
προσωπικα θα με ενδιεφεραν καποια στοιχεια για τα ιδιωτικα αεροπλανα οπως lear-jet κλπ ξέρτε εσείς
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Κακο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να διευκολυνω τις μετακινησεις και τον τουρισμο, μετα το δυστυχημα, το εγραψα!
Για το ξεπερασμα της κρισης, ρε γαμώτο!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία, μετά τις ασφαλείς εταιρίες Cynical, περιμένουμε να μας πεις και τις φθηνότερες!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
de Profundis,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα τελευταια νεα απο την Learjet δεν ειναι ενθαρρυντικα. Δες τα παρακατω στοιχεια,στο:
http://www.baaa-acro.com/Types%20d'avions/Gates%20Learjet%2035.htm
Learjet 35 & 36
Production 737
Total of accidents 68
Total of fatalities 169
Worst accident 15MAY1984 with 12 fatalities
Καλύτερα στατιστικα εχει το λεωφορειο και το τρενο. Τελευταια, ανεβαινει σε ασφαλεια και ο αραμπάς! Προσοχη, το χειροτερο ιστορικο εχει το ποδηλατο και το πατινι.
Γεια σου Μανο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτηνοτερες;
Ολες, αρκει να αγοραζεις τα εισητηρια, κανενα χρονο πριν!
Παντως, αν γραφτεις στα newsletters των εταιριων, σου στελνουν καθε λιγο και λιγακι τις προσφορες τους.
επισης το καλυτερο site που ξερω ειναι το expedia.com
Προσοχη οι τιμες ειναι σε δολαρια, οχι σε ευρω.
Τωρα εχει κι αλλα κολπα, π.χ, απο το ιντερνετ η ιδια πτηση στοιχιζει φτηνοτερα απ' ότι απο πρακτορειο.
Αλλες ιδεες;;
... μα για πολύ καλούς και προορισμούς !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
Κακο,
ΑπάντησηΔιαγραφήεννοεις καμια καλη πτηση για το Στρασβούργο, ε;;
Λες να κατσει και να γεμισουμε ολοκληρο αεροπλανο;
Ολόκληρη έρευνα έκανες γιά να πας επιτέλους στην Πατρίδα, μετα απο τόσο καιρό..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσε, θα σε πάω εγώ, οδικώς..
Vripolidi, πλάκα πλάκα, η πολυπαινεμμενη μας Ολυμπιακη ειναι πολυ χαμηλα στο δεικτη ασφαλειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδοιπορικο προς την Πατριδα; Κρατα μου μια καλη θεση!
Προσωπικά αισθάνομαι ασφαλέστερος οδηγώντας μοτοσικλέτα με 200 χιλ υπο κλίση σε δημόσιους δρόμους παρά πετώντας, αυτό βέβαια είναι ψυχολογικό θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω όμως δύο παρατηρήσεις:
1) Πώς επηρεάζει μια οικονομική κρίση τις αεροπορικές εταιρείες και πώς κάμπτονται οι κανόνες ασφαλείας; Για παράδειγμα το φθινόπωρο είχα αναφέρει ότι οι πιλότοι στις ΗΠΑ αρνήθηκαν να πετάξουν για λόγους ασφαλείας επειδή οι εταιρείες παίρνοντας μέτρα εξοικονόμησης λόγω κρίσης λειτούργησαν αυξάνοντας την επικινδυνότητα των πτήσεων. Μην ξεχνάμε ότι τα ίδια στελέχη που οδήγησαν την διεθνή οικονομία σε μια οικονομική κρίση άνευ προηγουμένου είναι και αυτά που διοικούν αυτές τις εταιρείες.
2) Ένα στατιστικό στοιχείο που ξέρουν όλοι οι πιλότοι εμπειρικά αλλά οι στατιστικές δεν το αναφέρουν ποτέ είναι ότι τα αεροπορικά ατυχήματα συμβαίνουν πολλά μαζί. Σπάνια μόνο ένα. Εξαιτίας τις σπανιότητας των ατυχημάτων αυτών σε σχέση με τα καθημερινά δρομολόγια αναρωτιέμαι γιατί συμβαίνουν πολλά μαζί ή σχεδόν μαζί (σε διάρκεια μερικών ημερών, π.χ. σε 10 μέρες πέφτουν 4-5 αεροπλάνα και μετά τίποτα για μερικούς μήνες, αυτό είναι το μοτίβο).
Συνεπώς αν ήθελα να πετάξω με αεροπλάνο (που δεν πιλοτάρω εγώ) πρώτα θα ακολουθούσα τις οδηγίες σου, μετά θα απέφευγα να πετάω σε δύσκολες οικονομικές περιόδους (σαν την τωρινή) και τέλος δεν θα πετούσα με τίποτα σε περίοδο και πάλι σαν την τωρινή που μόλις έπεσε το αεροπλάνο της AirFrance....
Δεν είναι τυχαίο που τα αεροπορικά ταξίδια αρχίζουν και γίνονται τα πιο φτηνά μέσα μαζικής μεταφοράς και σε απόλυτα νούμερα αλλά και σίγουρα ανα χιλιόμετρο.
Επίσης είναι και θέμα φιλοσοφίας και τρόπου ζωής. Σήμερα έχουμε μάθει όλα να τα κάνουμε γρήγορα, σαν φάστ φούντ, ακόμη και τις διακοπές. Συστήνω οδικά ταξίδια με καλή παρέα, καραβάκι κτλ
Αφήστε τα αεροπλάνα για τους εξέκιουτιβς...
ΑπάντησηΔιαγραφήCynical,
ΑπάντησηΔιαγραφήακολουθώ ήδη όλες τις συμβουλές που αναφέρεις.
Έλεγα μήπως είχες καμία άλλη σούπερ ντούπερ ιδέα ;)
GR,
ο λόγος που δε θα πετούσες ειδικά αυτή την περίοδο που έπεσε το αεροπλάνο της airfrance ποιος είναι;
Πολυ και καλη ενημερωση βλεπω! Δε πιστευω να εργαζεσαι σε γραφειο ταξιδιων; :PP Αλλα εκει βεβαια δε σου παρεχουν τοσες πληροφοριες για..
ΑπάντησηΔιαγραφήευνοητους λογους! Μετα απο αυτα που διαβαζουμε καθημερινα,δε ξερει κανεις πως να προφυλαχθει..Νομιζω οτι το αεροπορικο ταξιδι ειναι κατι σαν ενα αρνητικο
..Lotto! Ευχεσαι δλδ να μη σου τυχει ποτε! :)
δεν μπαίνω από μικρός δεν μπαίνω
ΑπάντησηΔιαγραφήας μπουν οι άλλοι...
Καλημέρα @Rider,
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό που λες για την εκπτωση στα μετρα ασφαλειας των εταιριων θα μπορουσε να συμβαινει, αλλα δεν ξερω μεχρι ποιο βαθμο το ρισκαρουν. Δεν ξερω αμα γινεται σκοντο στις υποχρεωτικες εκπαιδευσεις των πιλοτων, ανα τακτα χρονικα διαστηματα ή στη ρουτινα της συντηρησης. Δεν νομιζω ομως οτι αυτο το κανουν οι μεγαλες εταιριες. Για τις μικρες δεν εχω αμφιβολια, γιατι αυτες μπαινουν και βγαινουν στην αγορα με νοικιασμενα αεροσκαφη και νοικιασμενους πιλοτους που μια πετανε, μια καθονται.
Τωρα γιατι πεφτουν πολλα μαζι, αυτο δεν μπορω να το εξηγησω, ουτε να το εξακριβωσω. Μπορει να μην συμβαινει κιολας. Στις ιστοσελιδες που εκαναν λινκ, υπαρχουν καταγεγραμενα χρονικα ολα τα ατυχήματα σε ολο τον κοσμο, και τα μικρα και τα μεγαλα. Συνηθως δεν ακουγονται αυτα που δεν ειχαν θυματα ή ήταν λιγα. Αλλα και αυτα θεωρούνται ατυχήματα, ασχετο αν ειχαν αισιο τελος.
Συγνωμη @Rider, αλλα τα 200 την ωρα δεν πέφτουν λιγακι πολλα; Αν σκεφτεις του ποσοι γαιδαροι μπορει να πεταχτουν στο δρομο...
Μανο,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλη ιδεα;
Να καβαλήσεις το φτερο, την στιγμη που το αεροπλανο τροχοδρομει.
Α! και να κανεις αγορες μεσω καρτας bonus που σου δινει δωρεαν αεροπορικα εισητηρια, αμα μαζεψεις καποιους ποντους.
γεια σου Elva,
ΑπάντησηΔιαγραφήοπως ειπες Lotto!
Μιας και δεν μας τυχαινει το θετικο, γιατι να μας τυχει το αρνητικο;
Γραφειο ταξιδιων; Μπα! Το ιντερνετ να ειναι καλα..
Γεια σου @akrat
ΑπάντησηΔιαγραφήευτυχως που η Κυμη είναι κοντα και εχει ολα τα καλά. Αλλιως, αναγκα και θεοι πειθονται!
Εδώ είχαν καταφέρει να μας πείσουν οι συνδικαλιστές και τα παπαγαλάκια οτι η Ολυμπιακή είναι η πιό ασφαλής αεροπορική εταιρία στον κόσμο επειδή δήθεν είναι δημόσια και οι μηχανικοί δεν πιέζονται απο την εργοδοσία με σκοπό να μεγιστοποιήσουν το κέρδος και να εντατικοποιήσουν την εργασία. Επομένως είχαν την ευχέρεια να κάνουν διπλούς ελέγχους και να έχουν τα πιο υψηλά στάνταρ ασφαλείας απο τους κακούς επιχειρηματίες που προσπαθούν να τους εκμεταλλευτουν και να καρπωθούν την'υπεραξία' τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περιπτωση και μάλιστα έχει παρατηρηθεί οτι οι δημόσιες αεροπορικές εταιρίας έχουν μεγαλύτερο ποσοστό ατυχηματων.(αρκει να θυμηθούμε τα δεκάδες ατυχήματα στην πρώην Σοβιετική Ενωση)
Αυτό που εννοεί ο Greek Rider με το κουτοπόνηρο μυαλό του είναι οτι η αεροπορικές εταιρίες μέσα στα πλαίσια της περικοπής δαπανών χαλαρώνουν τα μέτρα ασφαλείας και περικόπτουν τα έξοδα συντήρησης. Εκτός απο το γεγονός οτι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, υποννοεί ξεκάθαρα, πριν καν διευκρινιστουν τα αίτια της πτώσης, οτι οι άτυχοι επιβάτες της μπιραίας πτησης ήταν θύματα του καπιταλισμού(σικ).
Ανωνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνα με τη λιστα που παρεθεσα, η ΒΑ, που κατεχει και την πρωτη θεση, ειναι κρατικη. Και η Αιρ Φρανς και η Ιβερια ειναι κρατικες.
Επομενως δεν ειναι σωστο οταν γενικευεις οτι οι κρατικες εχουν μεγαλυτερα ποσοστα ατυχηματων. Αυτο δεν προκυπτει απο πουθενα.
Θα σε παρακαλουσα να μην αναφερεσαι απαξιωτικα σε αλλους σχολιαστες. Εκτιθεσαι πρωτιστως εσυ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ,ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΙΧΕ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ LINK ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ.1.80 ΜΙLLION FLIGHTS,3 EVENTS.(AIR FRANCE RANK 1,19, EVENTS 7 ,5.90 MILLION FLIGHTS).ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ.ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ Η ΠΑΛΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ .ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΑΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ,ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΑΝΕ!ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ ΤΗ ΛΑΣΠΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήολα ειναι θεμα συντηρησης στα αεροπλανα και δεν υπαρχει αξιοπιστο και μη αξιοπιστο ολα ειναι στο χερι της εταιρειας κατα ποσο σχολαστικη ειναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η λιστα ειναι παλια,τωρα θα εχει αλλαξει. Η συντηρηση παιζει μεγαλο ρολο, αλλα το ιδιο κανει και ο ανθρωπινος παραγοντας, η εκπαιδευση και η εμπειρια, δλδ τρεχα γυρευε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καλύτερος τρόπος να μην φοβάσαι είναι να πετάς συχνά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετάτε συχνά για να μην φοβάστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως εχεις δικαιο. Το βλεπω στον εαυτο μου. Οσο πιο συχνα πετω τοσο λιγοτερο ανησυχω.Τουναντιον χαιρομαι να απολαμβανω τη θεα απο ψηλα!
ΑπάντησηΔιαγραφή