Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Η Πράσινη Ανάπτυξη των Λήσταρχων


Και εν μέσω θέρους και επερχόμενου καύσωνα η κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα για την πρώτη «Πράσινη Επανάσταση» της Αθήνας. Αφού άρχισε από τον περιβάλλοντα χώρο, ανακοινώνοντας προ καιρού, την επιθυμία της να μετατρέψει τον Υμηττό σε πράσινο αναψυκτήριο, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την καταπάτησή του, όπως έδειξε η πρωτοβουλία Μαγγίνα, χθες αποφάσισε να επιβάλει χαράτσι και στα αυτοκίνητα, σαν το πλέον κατάλληλο μέτρο για να πρασινίσουν τα πάρκα και οι αλέες της πόλης.

Έτσι πληρώνοντας από 50-150 ευρώ ο καθείς εποχούμενος, θα δει τις κερασιές ν’ ανθίζουν και τα πουλιά να κελαηδούν στο Σύνταγμα. Διότι, σοφά σκεπτόμενοι οι λήσταρχοι της Ρηγίλλης, θεώρησαν ότι αφού αγανακτήσουμε με το νέο και δυσβάσταχτο αυτό χαράτσι, δεν θα μάς μένει άλλος δρόμος παρά να βάλουμε το χέρι στην τσέπη και να τρέξουμε στην πρώτη εφημερεύουσα αντιπροσωπεία αυτοκινήτων για να καταθέσουμε το δεκαχίλιαρό μας και βάλε, αυτό που μας περισσεύει, ώστε ν’ απαλλαγούμε από τα 50-150 ευρώ των τελών.

Και όλα αυτά εν μέσω κρίσης, διογκούμενης ανεργίας και γενικευμένης αβεβαιότητας. Το μέτρο αυτό, και ο πλέον καλοπροαίρετος αντιλαμβάνεται ότι μόνο τους έχοντες και κατέχοντες συμφέρει και κυρίως τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης που θα τρίβουν τα χέρια τους από χαρά. Ή μήπως πρόκειται για καμιά πιο ποταπή και σκοτεινή διαπλοκή, απ’ αυτές που μας έχει συνηθίσει χρόνια τώρα αυτή η συμμορία;

24 σχόλια:

  1. Αν αποσύρεις το παλιό σου ΙΧ και ΔΕΝ πάρεις καινούριο, η επιδότηση είναι μικρότερη απ' ό,τι αν πάρεις καινούριο αυτοκίνητο!

    Επιδοτείται δηλαδή η αγορά νέου αυτοκινήτου στην ουσία. Αντί να δίνονται κίνητρα για περιορισμό της χρήσης των αυτοκινήτων.

    Στο τέλος ο κόσμος θα πιστέψει ότι αυτό είναι "πράσινη ανάπτυξη". Να κάψουν την "πράσινη" πολιτική επιδιώκουν μάλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ikor,

    Το πρωτο μετρο που ειχε πάρει η κυβερνηση μετα την κριση ηταν να μειώσει το φορο ταξινομησης. Το ιδιο και τωρα, παιζει παλι με το αυτοκινητο, βαφτιζοντας το μετρο πρασινο. Δεν βρηκε τιποτε αλλο σαν αλλοθι.
    Αμα ειχαμε αυτοκινητοβιομηχανια, να πεις χαλάλι, για να μη χαθουν θεσεις εργασιας. Αλλα τωρα; Ποιους θελει να επιδοτησει; Τους εισαγωγεις. Αυτοι θα ωφεληθουν.
    Και οι ανοητοι, που με το δελεαρ των 1000 ευρω, θα τρεξουν να σκασουν τις οικονομιες τους για να αγορασουν καινουργιο αυτοκινητο, θα μεινουν στον ασσο, με τις ασχημες μερες που ερχονται. Και θα πηξουμε παλι στο αυτοκινητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αθήνα θα γίνει τόσο πράσινη που θα κυκλοφορούμε καβάλα σε ρινόκερους και ελέφαντες.

    - Τα γαϊδούρια είναι όλα μαντρωμένα στην Βουλή !

    - Τα άλογα θα βρίσκονται συμπιεσμένα όλα κάτω από τα καπώ των 'οικολογικών' αυτοκινήτων.

    Έτσι εξασκείται αγαπητή μου η υψηλού επιπέδου διαπλοκή !

    Έτσι εξασφαλίζεται η αργυρώνυτη 'ΕΥΝΟΙΑ' της 'Ευρώπης' ... ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ !!!!

    Με τις υγείες μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρ' όλο τον κάυσωνα δεν καταθέτεις τα όπλα, τουναντίον μάλιστα τα κάνεις πιο αιχμηρά -δεν διανοούμαι να σου αποδώσω πυροβόλα όπλα που είναι τόσο ρυπογόνα για το περιβάλλον- και ερωτοτροπείς με τον ποινικό κώδικα! Εκείνο το "οι ληστές της Ρηγίλης" σε όσους διαβάζουμε και αστυνομικά μπορεί να δημιουργήσεις και άλλου είδους συνειρμούς και να λέμε ευτυχώς που δεν άρχισαν ακόμη να μας σταματάνε στο δρόμο και να λένε: "ξηλωθείτε από 100 ευρώ ο οδηγός και από 50 ο κάθε συνεπιβαίνων!" Η τρύπα είναι ...πολύ μεγάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. grsail,
    τα γαιδούρια είναι μαντρωμένα στη Μύκονο!
    Καλα το λες! Καλοπιανει ετσι την Ευρωπη, να δουλεψουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες της, και να κανει μετα τα στραβα ματια στις ψαλιδες και τα ελλειμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Navarino-s,

    Τους τελευταιους 1-2 μήνες υφισταμεθα κανονικη επιθεση, Να στο θυμησω;

    Καμια αυξηση στο μισθο. Λες άι στο διάολο. Θα ζησουμε και ετσι.

    Χαράτσι ληστρικο, χωρις κανενα προσχημα στους υψηλόμισθους.

    Μετα ερχεται ξαφνικα το ΕΤΑΚ. Το Ε9, μπουρδελο! Ενα εκατομμυριο που υπεβληθηκαν κανονικα, γυρισαν πισω γιατι δεν ειχε γινει καμια εγγραφη. Τα εδωσαν σε ιδιωτικη εταιρια η οποια ειτε δεν τα περασε ειτε τα εχασε! Ασχετοσυνη; Λαμογιά;

    Μετα ερχονται οι ημιυπαίθριοι, ληστεια κανονικη, χωρις αυτο να σημαινει οτι σαν παρανομοι χωροι θα νομιμοποιηθούν ετσι. Ας ζητησει χρηματα, αλλα ας τους νομιμοποιησει. Το αφηνει ανοιχτο, για να εχει να ζηταει μετα.

    Τώρα έρχεται η υπέρογκη αυξηση των τελών κυκλοφοριας. Καθαρή νταβατζίδικη είσπραξη.

    Το κυριοτερο δε, δεν ξερουμε σε ποιανων τσεπες θα πανε παλι τα λεφτα.

    Και μεσα σε ολα αυτα, οι κ.κ. βουλευτες ζητάνε να παιρνουν και διπλη σύνταξη!!!

    Τι αλλο ξεχνάω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τον τελευταίο καιρό η κυβέρνηση κάνει το καλύτερο δυνατό ώστε να βοηθήσει τους καημένους τους μεγαλονταβατζήδες να βγάλουν τα σπασμένα της κρίσης των προηγούμενων μηνών.

    Πρώτα διευκολύνει τις αντιπροσωπίες να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους ώστε να βγουν από την χασούρα του χειμώνα, έπειτα με πρόσχημα την οικολογία δείνει επιδοτήσεις για απόσυρση κλιματιστικών, αφού πρώτα κανονίζουν με τα μεγάλα ηλεκτρ/γαζα πως θα πάρουν την μερίδα του λέωντος. Να σημειώσω ότι από την απόσυρση αποκλείστηκαν οι επιχειρήσεις που κατά βάση καταναλώνουν και το περισσότερο ρεύμα, αλλά, εδώ είναι το μυστικό, δεν έχουν επαγγελματικά κλιμ/κα. Τώρα ξεκίνησαν διαφημίσεις για απόσυρση σχεδόν όλων των λευκών συσκευών με πρώτα τα ψυγεία χωρίς όμως την επίσημη ανακοίνωση του αρμόδιου υπουργείου. Άρα κάτι παίζει από πίσω. Και για να μαδίσουν τον κόσμο τελείως βάζουνε και το χαράτσι με τα τέλη κυκλοφορίας. Ξοδέψτε ό,τι σας έχει μείνει δηλαδή.

    Αν έχω κουράγιο θα κάνω μια σχετική ανάρτηση, μιας και έχω ακούσει και δει πολλά.

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα @cynical

    Το Ι.Χ που ολες οι κυβερνησεις προωηθησαν σαν λυση λογω της αδιαφοριας τους για τη λυση του κυκλοφοριακου προβληματος των μεγαλουπολεων πληρωνει αλλη μια φορα τη ''νυφη''. Και ενω ολοι διαβαζουν στατιστικες για το οτι η
    Αθήνα έχει 2,7 τετρ. μετρα πρασίνου/κάτοικο, ενω η πόλη σύμφωνα με τον Ευρ. Οργανισμό Περιβάλλοντος θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 10 τετρ.μέτρα για να θεωρειται βιωσιμη, τι γινεται γι αυτο; Βλεπει κανεις να λιγοστευουν τα ταξι π.χ;Για ποιους αραγε εγινε το Μετρό, οταν υπαρχουν τοσα πολλα Ταξι στην ΑΘηνα; Χρειαζονται αραγε τοσα πολλα;Γιατι δεν ενισχυονται άλλα μεσα,πιο φιλικά στο περιβαλλον
    και γιατι επιτελους δεν φροντιζουν να καλυτερευσουν τις συγκοινωνιες καμμια φορα; Τοσο δυσκολο ειναι πια, ή μηπως ειναι επειδη ΔΕΝ θελουν και ΔΕΝ τους ενδιαφερει;
    Α, ρε ποτε θα ξυπνησει αυτος ο κοσμος εκει κατω να δει οτι τον δουλευουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην ξεχνάτε παιδιά πως τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ είχαν αυξηθεί 20% σε σχέση με το 2008 ήδη. Μην ξεχνάτε τις αυξήσεις στα ΔΙΟΔΙΑ. Για να πας μέχρι την Πάτρα (από την ..καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών), πληρώνεις πάνω από 5 ευρώ !
    Να δείτε που όλα είναι δάκτυλος του ..Στυλιανίδη, για να ...σώσει τον ...ΟΣΕ !!!

    ΥΓ1. Εν τω μεταξύ ο Γιωργάκης ξιφουλκεί για τον ιό Η1Ν1 !!!

    ΥΓ2. Έχω πάθει και μια σύγχυση. Εκπρόσωπος τύπου είναι; Ευρωβουλευτής είναι; Τα μπέρδεψα πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, τώρα το καταλάβατε ότι ο μεγαλύτερος ληστής της ελληνικής επικράτειας είναι το ίδιο το ελληνικό κράτος, ανεξάρτητα από το ποιό κόμμα κυβερνάει;
    ΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Cynical καλησπέρα, είδαν ότι οι εξισώσεις τους έβγαιναν μόνο με βάση την ελαστικότητα της ζήτησης αυτοκινήτων όπως έδειξαν τα προηγούμενα πειραματικά μέτρα.

    Ο πνιγμένος πιάνεται και από τα μαλλιά του.

    Η λογική των πραγμάτων δείχνει την κατεύθυνση: σε λίγο λίγοι μόνο θα μπορούν να κατέχουν πάνω από ένα σπίτι και να έχουν άλλα περιουσιακά στοιχεία καθότι οι φόροι αυξάνονται κάθε χρόνο.

    Αυτό σε συνδυασμό με τη οικονομική συνεχιζόμενη κρίση που θα μας χτυπάει τα επόμενα χ χρόνια θα οδηγήσει σε δραματική συρρίκνωση τη μεσαία τάξη.

    Μόνο οι πολύ πλούσιοι θα μπορούν να κατέχουν πλούτο. Και αυτό είναι το μόνο λογικό για την οικονομική ολιγαρχία.

    Σε 20 χρόνια θα λέμε ότι κάποτε και οι μεσαίοι μπορούσαν να πάνε διακοπές ή να έχουν εξοχικό (αυτό δεν ισχύει πια)και θα μας κοιτάνε οι νέοι άνθρωποι ως προνομιούχους.

    Θυμίζω ότι ο βιομηχανικός εργάτης στη Φόρντ και αλλού το 1976 στις ΗΠΑ είχε από τη δουλειά του: σπίτι, εξοχικό, αυτοκίνητο και βάρκα/σκάφος.

    Ζήσαμε και εμείς μια μικρογραφία του παραπάνω πλαισίου και τώρα είμαστε στη φάση της συρρίκνωσης.

    Λυπάμαι τους νέους σήμερα. Μακάρι να έχουν δύναμη να αντιδράσουν.

    Η ΝΔ εγκαινιάζει μια νέα καθοδική οικονομική φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντως, αγαπητή μου, δεν μπορείτε ν' αρνηθείτε ότι ο Σουφλιάς διαβάζει Λουντέμη. Προσωπικά, έλαβα τα μέτρα μου. Επειδή τα μέτρα αυτά θα ισχύσουν και για τις μοτοσικλέτες, δήλωσα ότι έχασα την άδεια της μηχανής μου και θα παραλάβω καινούργια με πρόσφατη ημερομηνία. Σε κανά μήνα θα καταστρέψω τη πινακίδα, για να πάρω νέου τύπου. Οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πράσινους Γιαγκούλες πρώτη φορά βλέπω!
    Μα ειναι αθεόφοβοι,εν ψυχρώ σιγοντάρισμα στους μεγαλοαυτοκινητάδες!

    Καλό και δροσερό(;;;) Σαββατοκύριακο εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και τώρα λοιπόν που θα πάνε να πάρουν όλοι από ένα μικρό αμαξάκι που θα μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο, να δούμε που θα χωρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Newton,

    Το εξοργιστικο ειναι οτι η δυσπραγια της οικονομιας δεν οφειλεται ακομα στην διεθνη κριση, αλλα στη δικη τους κακοδιαχειρηση (δηλ. κλεψιμο, σπαταλες και ρουσφετια). Οι αυξησεις δε των τελών αγγιζουν το αστρονομικο ποσοστο του 50%. Και επιπλεον κανουν manipulation την αρρωστη σχεση που εχει ο ελληνας με το αυτοκινητο, εδω και πολλες δεκαετιες. Αλλα γιατι επιδοτει τοσο τους εισαγωγεις;
    Γιατι δεν επιδοτει ελληνικες βιομηχανιες; Γιατι δεν επιδοτει τον Hondo για παραδειγμα;
    Γράψε, γράψε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα Elva,

    Οι αδειες στα ταξι πρωτοεγιναν πριν απο πολλα χρονια για να εξυπηρετήσουν τα παιδια των κομμουνιστοφαγων. Το μετρο αυτο διατηρηθηκε μεχρι σημερα και παρα τις εξαγγελιες, ακομα παραμενει.

    Η περιοχη του παλιου αεροδρομιου, που υποτιθεται οτι θα γινοταν μητροπολιτικο παρκο, ακομα παραμενει αναξιοποιητη, περιμενοντας την καταλληλη στιγμη να δοθει στους εργολαβους. Το ιδιο θα γινει με τον Υμηττο. Αυτη η κυβερνηση ειναι δεμενη χειροποδαρα στα συμφεροντα των νταβατζήδων. Οι νεοι σταθμοι του μετρο καθυστερουν χρονια και ολο μετατιθενται οι ημερομηνιες αποπερατωσης. Γιατι τοσα χρονια; Ποιοι επωφελούνται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα Θαναση Ξ.

    Οι τωρινες αυξησεις των τελων ειναι τουλαχιστον 50%. Εχει γινει ποτε τετοια τερατωδης αυξηση; Και ολα αυτα που λενε για κινητρα ειναι κουραφεξαλα. Ποιος θα πει οτι "να τωρα ηρθε η ευκαιρια που περιμενα να παρω καινουργιο αυτοκινητο;". Ποιος χαλαλιζει τοσα λεφτα, οταν μπροστα του ερχονται δυσκολες μερες και η ανεργια απειλει;
    Τους φανταζομαι ολη μερα κι ολη νυχτα να προσπαθουν να βρουν τροπους να αρπαξουν οπως-οπως λεφτα απο τον κοσμο να γεμισουν τα ταμεια που αυτοι τα έκλεψαν. Σιχαμενοι!
    Δυστυχως, ουτε και η αντιπολιτευση εχει την εμπιστοσυνη του κοσμου. Οι μνημες ειναι νωπες και ο κοσμος δεν βρισκει ουτε εκει παρηγορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου ΕΕΕ,

    Δεν θυμαμαι ομως να εχει συμβει παλιοτερα ενα τοσο μεγαλο κυμα ληστειων, σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα Rider,
    πολυ τους ανεβαζεις οταν θεωρεις οτι εχουν και εξισωσεις που συμβουλευονται! Σιγά τους μπακάληδες! Ο,τι κατεβασει η κουτρα του καθενος, την αλλη μερα γινεται νομος. Ο,τι προφτάσουν και αρπάξουν! Καλα και αρπαξαν. Να δουμε πώς θα τα σπαταλησουν παλι. Σε ποιανων τσεπες θα πανε παλι. Μολις δουνε καποιο χρημα, θα κοιταξουν να το αρπαξουν. Δεν ειδες που θελησαν να αυξησουν τις συνταξεις τους; Μιλαμε για τελειωμενα αρπαχτικα.
    Rider, αυτοι πρωτα απ' όλα ειναι κομπογιαννιτες και ερμαια των συμφεροντων 5 οικογενειων. Ξεδιαντροπα και ξετσιπωτα.
    Να δεις που τα λεφτα που θα μαζεψουν θα πανε στα μουλωχτα για αγορα εξοπλισμων απο την Γαλλια. Το χρωσταει αυτο ο Καραμανλης στον Νικολά.
    Εχω συγκρατησει πολυ καλα στο μυαλο μου την επισκεψη Καραμανλη στο Παρισι πριν λιγους μηνες. Το πρωτο που του ζητησε ο γαλλος ηταν να γινει πελατης τους. Και εκει οφειλει ο Καραμανλης, οπως και στις γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες.
    Οσο για τη μεσαια ταξη, αυτο δειχνουν τα νουμερα τις τελευταιες δεκαετιες. Οταν ομως εξαφανιζεται η μεσαια ταξη, παυει και η δημοκρατια, και ανοιγουν επικινδυνα καναλια. Θα συμβουν πολλες ανατροπες τα επομενα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Swell,
    εχω και ενα σαραβαλο που το διαθετω για αποσυσρση. Αν εχεις κανεναν να το σπρώξουμε, θα παρεις προμηθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου VaD,

    για δροσερο διημερο που ευχεσαι, εχει αλλη γνωμη η ΕΜΥ. 42 θα πιασουμε.

    Η Αττικη ειχε δε παραδοση στους ληστες. ο πνευμα τους ζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα Darthiir,

    ποιος νοιαζεται; Οπως καταστροφικα τα ξοδεψαν τα κρατικα χρηματα, ετσι χωρις σοφρωσυνη θελουν και να τα γεμισουν. Στο αρπα κολλα. Υπηρξε καμια μελετη πριν; Ολα στο ποδι πανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Ανωνυμε,
    αυτη η κυβερνηση πολυ με εμπνέει!
    Καλο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ορίσατε!