Αναδημοσιεύω από το bloghttp://nellys-logia.blogspot.com/2009/12/blog-post_9864.html
----------------------------------------------------
ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ Α' ΑΘΗΝΑΣ
ΜΕΡΟΣ Β'
Προς την Υπουργό Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου
Προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής
Κύριο Παρασκευά Γιαλούρη
Προς την Διευθύντρια του Α' ΠΥΣΔΕ Αττικής
Κυρία Πολυξένη Ζαβού-Ράδου
Προς όλα τα μέλη του ΠΥΣΔΕ
Προς όλους τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες των Καθηγητών
Προς όλους τους Εκπαιδευτικούς
Προς όλους τους Γονείς
Προς όλους τους Μαθητές
Προς κάθε ενδιαφερόμενο
Έχω την χαρά και την τιμή να είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας.
Παίρνω το θάρρος να σας γράψω ζητώντας τη βοήθειά σας για ένα θέμα, που μας καίει όλους πολύ, τις κρίσεις των διευθυντών.
Στο καταταλαιπωρημένο σχολείο μας που υπέφερε από δεινά τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία είχαμε την τύχη, μετά τις κρίσεις του 2007, να έρθει μια Διευθύντρια, η κυρία Μαρία Χατζηιωάννου, που κατάφερε το ακατόρθωτο: Από αχούρι, με μορφή εγκαταλελειμμένου, ξεχαρβαλωμένου αναμορφωτηρίου να το μετατρέψει σε σχολείο- αγκαλιά για όλα τα παιδιά.
Το σχολείο μας δεν είχε τίποτα σωστό. Ηταν όλα ξεχαρβαλωμένα, δεν παρείχε ούτε τα στοιχειώδη και επιπλέον λειτουργούσε και υπό ένα καθεστώς τρομοκρατίας και χαφιεδισμού. Τα παιδιά έκαναν συνεχώς καταλήψεις διεκδικώντας τα αυτονόητα. Μέχρι και το βάψιμο των αιθουσών το κάναμε οι γονείς κάποιες Κυριακές.
Και ήρθε αυτή η γυναίκα και έβαλε τάξη σε όλα, μα κυρίως έβαλε αγάπη.
Και το σχολείο μας έγινε αυτό, που έπρεπε να είναι τα σχολεία όλου του κόσμου.
Μια κυψέλη δημιουργίας και αγάπης.
Τέρμα τα προβλήματα, τέρμα η παραβατικότητα, τέρμα οι καταλήψεις.
Τα παιδιά ξεκίνησαν δράσεις και προγράμματα, που θα ζήλευε και το καλύτερο ιδιωτικό σχολείο.
Τα παιδιά αγάπησαν αυτήν, αγάπησαν τα μαθήματα, αγάπησαν το σχολείο τους σαν το σπίτι τους.
Το φροντίζουν. Το προσέχουν.
Και τώρα έρχεται το Α' ΠΥΣΔΕ, μ΄αυτήν την παράνομη, όπως διαβάζω, διαδικασία και τα ακυρώνει όλα.
Θέλει να μας πάρει την Διευθύντρια, παρόλο που η ίδια δήλωσε ότι δεν θέλει να μετακινηθεί, άλλωστε σε λίγο μπορεί να συνταξιοδοτηθεί, αν θέλει.
Και ερωτώ, μήπως τηρώντας τους τύπους χάνουμε την ουσία;
Ποιός ο ρόλος του εκπαιδευτικού;
Ποιός ο ρόλος του σχολείου;
Ποιός ο ρόλος όλων αυτών, που διορίζονται ή εκλέγονται για να καλύψουν θέσεις καίριες, όπως αυτές των ΠΥΣΔΕ;
Πώς τιμάται ένας επιτυχημένος Διευθυντής; Με το να τον αλλάζετε πόστο παρά τη θέλησή του;
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Διευθύντρια του ΠΥΣΔΕ και τηλεφωνικά, να της εκφράσω την αγωνία μας και την επιθυμία μας, όμως αν και κατανοώ την έντασή της και τις πιέσεις που δέχεται πανταχόθεν, δεν μπορώ να κατανοήσω την αντίληψή της, πως "οι γονείς δεν έχουν κανένα λόγο για τα παιδιά τους και ουδείς αναντικατάστατος"!!!!
Πώς μπορεί κάποιος που ασχολείται με την εκπαίδευση, να γελοιοποιεί την αγωνία ενός γονιού, εκλεγμένου στη θέση του Προέδρου του ΔΣ του Συλλόγου μας κλείνοντάς του το τηλέφωνο;
Ουδείς αναντικατάστατος, μου είπε! Μα, είμαστε όλοι ίδιοι; Δεν υπάρχουν καλοί, καλύτεροι και χειρότεροι;
Η ίδια η διαδικασία των κρίσεων δεν το αποδεικνύει αυτό;
Και αν εμείς οι γονείς δεν έχουμε λόγο για το καλό των παιδιών μας, τότε ποιός έχει;
Το άρθρο 3 της χάρτας για τα δικαιώματα και τα καθήκοντα των γονέων της ευρωπαϊκής κοινότητας, ορίζει πως:
"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ."
Και το άρθρο 8:
"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΉ ΤΟΥΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΑΤΑΙ ΕΝΕΡΓΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ."
Και ναι, η Διευθύντριά μας είναι αναντικατάστατη!!!
Μα και όλα τα σχολεία θα αναστατωθούν με τις μετακινήσεις στη μέση της χρονιάς. Από τη μια η γρίπη, από την άλλη οι καταλήψεις, τώρα συμβαίνει και αυτό, τί θα πάρουν τα παιδιά από τη φετινή χρονιά; Γιατί δεν έγιναν οι κρίσεις το καλοκαίρι, που μας πέρασε ή γιατί δεν γίνονται το καλοκαίρι που θα έρθει;
Γιατί δεν ζητάτε εκ νέου δηλώσεις προτίμησης σχολείων;
Οι προτιμήσεις των υποψηφίων είναι φυσικό να έχουν αλλάξει σε αυτά τα δυο χρόνια. Γιατί έγινε καταμέτρηση μορίων χωρίς δηλώσεις; Και οι συνεντεύξεις τι νόημα είχαν;
Σας παρακαλώ λοιπόν θερμά, βοηθήστε μας να κρατήσουμε τη Διευθύντριά μας!
Μην αφήσετε να αναστατωθούν τόσα σχολειά στο μέσον της χρονιάς!
Αφουγκραστείτε τις αγωνίες των γονιών!
Τις επιθυμίες των παιδιών!
Αυτά είναι το μέλλον της Ελλάδας.
Πάρτε τα στα σοβαρά!
Ας μην χάνουμε την ουσία και ας δούμε το θέμα προς όφελος των παιδιών μας.
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Kηδεμόνων του 3ου Γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας
Αλλη μία κλασσική περίπτωση , που κάποιος "στενός" δημόσιος υπάλληλος , ερμηνεύει τον νόμο , με βάσει τις ερμηνευτικές εγκυκλίους κάποιου άλλου "στενού" δημόσιου υπαλλήλου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "έργο" . έχει ιδωθεί , με άλλους πρωταγωνιστές , αλλά με την ίδια ακριβώς υπόθεση .
Νομίζω πως όλοι όσοι είμαστε γονείς ή όχι , που έχουμε παιδιά μαθητές ή όχι , θα πρέπει να βρούμε τρόπους να σταθούμε δίπλα στον Σύλλογο του 3ου Γυμνασίου της Φιλαδέλφειας .
Επιτέλους , κάποια στιγμή να "ξύσουμε τους στόκους που έχουν κολλήσει πάνω και μέσα στα σχολεία μας " .
Μα είστε όλοι με τα καλά σας; Να κρατήσουμε ακόμη και να βραβεύσουμε τη διευθύντρια; Και δεν καταλαβαίνετε ότι αυτή χαλάει το γνωστό και από δεκαετίες κατακτημένο με ιδρώτα των άλλων προφίλ του υπαλλήλου; Χαλάει τη πιάτσα! Υπονομεύει τα ιερά και όσια. Θέλει να βάλει στο ζυγό τους ΔΥ να δουλεύουν σαν μαύροι, όπως αυτή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο πυρ το εξώτερο…
Ναι, ουδείς αναντικατάστατος πλην βεβαίως - βεβαίως εκείνου, του μέσου ΔΥ.
Και οι γονείς τι θέλουν; Να έρθει η ώρα και τα διορισμένα παιδιά τους να βρουν μια αφόρητη κατάσταση με βάση το πρότυπο της κας διευθύντριας; Να… εξοντωθούν δηλαδή;
Α, όλα κιόλα, πολύ σωστά της απάντησαν.
Άντε και εις χειρότερα. Και μη ξεχνάτε: πάντα μπορούμε να τα καταφέρουμε ακόμα χειρότερα….
Τρομάρα σου βρε Cynical,θέλεις και σχόλια!
... έχω την αίσθηση ότι δεν μπορούμε πραγματικά να βοηθήσουμε ... όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης έως πριν το τριτοβάθμιο θα έπρεπε να υπάγονται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση υπό τον έλεγχο γονέων τοπικών φορέων κλπ και υπό την υψηλή _εποπτεία_ (και ετήσια χρηματοδότηση) του Υπουργείου ...
ΑπάντησηΔιαγραφή... αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο θα έχει στην αρχή πολλούς κραδασμούς αλλά θα ισορροπήσει γρήγορα προς όφελος όλων ... !
Προς το παρόν, λόγω διαίσθησης (αλλά και λόγω της πηγής) αναδημοσιεύω !
Αφού «ουδείς αναντικατάστατος» καιρός δεν είναι να αντικατασταθεί η κυρία διευθύντρια του ΠΥΣΔΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιά ερώτηση κάνω... Στην υπουργίνα μας.
Kατά τα άλλα...
Καλές γιορτές, Καλή Χρονιά!
Μπραβο cynical που το δημοσιευσες, ετσι ωστε να καταλαβουν καποιοι οτι ο ...'Μανωλιος φορεσε τα ρουχα του αλλιως', για οσους δλδ νομισαν οτι ψηφισαν...αλλαγη, το λεω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστορια γνωστη και θλιβερα επαναλαμβανομενη! Οσοι προσφερουν εργο στον Δημοσιο τομεα αντικαθιστωνται συντομα απο αλλους, ημετερους! Μαλλον η εν λογω ευσυνειδητη διευθυντρια δεν ηταν της κλαδικης...
Δυστυχως αυτα θα συμβαινουν παντα στην Ελλαδα με κυβερνησεις που στηριζονται σε 'πελατειακες' σχεσεις....
Οι γονεις θα πρεπει να μη το βαλουν κατω και να παρουν και αλλους συλλογους μαζι τους, για συμπαρασταση, αν θελουν να κερδισουν την υποθεση, η οποια δεν ειναι φυσικα μοναδικη. Κατι τετοια συμβαινουν καθημερινα αλλα λιγοι εχουν το σθενος και το χρονο να παλαιψουν τετοιες οπισθοδρομικες νοοτροπιες! Τους ευχομαι κουραγιο
Ναι! Και άλλη μια κλασσική περίπτωση απαξίωσης του πολίτη, του μαθητή, του γονέα που αγωνιά για την κατάληξη που θα έχει η προσπάθεια η δική του και του παιδιού του να μορφωθεί και να γίνει σύγχρονος άνθρωπος με άποψη, με λογική, με ήθος και με αγάπη. Δεν πρόκειται παρά για την ταφόπλακα που τρώει στο κεφάλι όποιος επιχειρεί να κάνει χρήση των δικαιωμάτων του ως πολίτης μιας σύγχρονης δημοκρατικής χώρας καθώς, τελικά, δεν θέλουμε πολίτες που να κρίνουν. Καλύτερα δε να μην ξέρουν καν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για εκπαιδευτικό σύστημα, αυτό δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να "εκπαιδεύει" τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί ραγιάδες, οι ευνουχισμένοι ψυχικά και συναισθηματικά άνθρωποι που θα δουλεύουν εξοντωτικά άπειρες ώρες, κάτω από οποιεσδήποτε πιεστικές-ανταγωνιστικές συνθήκες, σε ένα πόστο με πολύ συγκεκριμένο ρόλο και αρμοδιότητες και με κανένα μα κανένα πνευματικό ενδιαφέρον, [γιατί αυτό το έχει λύσει το "κύριε ελέησόν με"] ενώ την ίδια στιγμή, ένα τσούρμο γελοίοι θα τρών, θα πίνουν και θα αποφασίζουν.
elva
ΑπάντησηΔιαγραφή. πολύ βιάζεσαι για να μοιράσεις ευθύνες και να κάνεις θεωρίες !
. Οι κρίσεις μες στη μέση τής χρονιάς, αποφασίστηκαν ΠΡΙΝ από τις εκλογές και, νομίζω, μετά από δικαστική απόφαση που ακύρωσε τις προηγούμενες μετακινήσεις ( επί ΝΔ ) κατά τις οποίες κριτές και κρινόμενοι "κατά λάθος" ήταν οι ίδιοι !
. - Πού είδες λοιπόν τις κλαδικές ;
. - Πού είναι οι πρασινοφρουροί που μετά 20 έτη εσύ ακόμα βλέπεις στον ύπνο σου ;
. - Ποιά είναι η "γνωστή ιστορία" λοιπόν που θλιβερά επαναλαμβάνεται ;
. Και τώρα που ξέρεις κάποια δεδομένα τού προβλήματος, μήπως άλλαξε πλευρά το δίκηο, κι θα δηλώσεις πλέον οτι είναι πρασινοφρουρός η πρώην " ευσυνείδητη Διευθύτνρια" για να έχεις εσύ τακτοποιημένα τα πράγματα με τα κομματικά σου μάτια ;
. Συγνώμη Cynical ! Δεν είναι το εξαιρετικό σου ιστολόγιο για τέτοιες ανοησίες, αλλά Κυριακή βράδυ, ένα ολόκληρο Σ/Κ κλεισμένος σπίτι για κάποια μεταπτυχιακή εργασία αλλά και αυτό το θέμα τής logia, φούντωσα με το σχόλιο ! ...
Θα είσαι απόλυτα δικαιολογημένη από μένα, εάν δεν το δημοσιεύσεις. Ωστόσο δεν το σβήνω εγώ. Είμαι ακόμη φουντωμένος. .
. Κι ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση. Θα υπάρξει μάλλον συνέχεια... Καληνύχτα.
Εκ μέρους όλων μας από το 3ο Γυμνάσιο Ν. Φιλαδέλφειας
ΑπάντησηΔιαγραφήένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!!!
καλημέρα
Κι όμως διαφωνώντας, ένα σύλλογος νογέων δε νομίζω ότι έχει λόγο να ανακαετεύεται στο ποιος θα είναι διευθυντής και ποιος όχι. Χρέος ενός συλλόγου είναι να ελέγχει το Διευθυντή και να λειτουργέι υπέρ των παιδιών, αλλά όχι με επεμβάσεις στον τ΄ροπο διοίκησης μιας περιφερειακής διεύθυνσης (ειδικά στο δημοσιοϋπαλληλι΄κο σύστημα). Οι γονείς έχουν λόγο για τα παιδιά τους, αλλά κινούνται αποσπασματικά... Δεν έχουν κανένα λόγο να συντάσσονται με τους εκπαιδευτικούς στο γραφιοεκρατικό κομμάτι της ιεραρχίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτα συνεβαιναν παντα , ανεκαθεν το υπουργειο παιδειας ηταν εναντια στην ελληνικη παιδεια ... ( η μεγαλυτερη παρωδια που παρουσιασθηκε ποτε στην ελληνικη ιστορια ειναι ο εμφυλιος πολεμος , ειναι δυσκολο να αντιληφθη κανεις πως οι εκκαθαρισεις στην ελλαδα κρατησαν πανω απο 20 χρονια μετα την ηττα το εμφυλιου πολεμου . το πραγμα ομως καταντα απλο αν σκεφθη κανεις ,μ οτι δεν ηταν ο κινδυνος επαναληψεως ενος κινηματος στην ελλαδα μετα απο ενα ηδη ηττημενο κινημα, την απελαση πληθυσμιακων συνολων και τις διεθνεις συνθηκες που καθε αλλο παρα κατι τετοιο επετρεπαν . αυτο που επρεπε να επιτευχθη ηταν να απαλειφθη η <> του ελληνικου χαρακτηρος ,που επεβαλε η ενταξη της ελλαδος στην δυση . ουσιαστικα δηλ. οι εκκαθαρισεις δεν ηταν κατα ανυπαρκτων κομμουνιστων , αλλα κατα της ελληνικης παιδειας . κομμουνιστης...ηταν ο απλος καθηγητης του γυμνασιου , αν απεφασιζε να γραψη μια <> της ελληνικης γλωσσας , αυτος που θα τυχαινε να μιληση για <> και οχι για <> γιατι βεβαια ελληνικοτητα και εθνικοφροσυνη ησαν δυο πραγματα τελειως διαφορετικα κατα την εποχη των εκκαθαρισεων ) αυτο ηταν αποσπασμα απο το βιβλιο του γερασιμου κακλαμανη , ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιγράφω από τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των γονέων τα άρθρα 3. και 8.
ΑπάντησηΔιαγραφή3. Οι γονείς έχουν το δικαίωμα πλήρους πρόσβασης στο επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα για τα παιδιά τους βάσει των αναγκών, δεξιοτήτων και αξιών τους.
Οι γονείς έχουν το καθήκον να συμμετέχουν ως εταίροι στην εκπαίδευση στο σχολείο των παιδιών τους.
8. Οι γονείς και οι σύλλογοί τους δικαιωματικά παρέχουν την άποψη τους, η
οποία και επιζητάτε ενεργά, για τις αποφάσεις και την πολιτική της
Πολιτείας στα θέματα παιδείας σε όλες τις βαθμίδες.
Οι γονείς έχουν το καθήκον να διατηρούν δημοκρατικές οργανώσεις εκπροσώπησης σε όλα τα επίπεδα για την εκπροσώπηση των ιδίων και των συμφερόντων τους.
Σαφώς και δεν θα κάναμε καμιά παρέμβαση, αν ήταν η σωστή χρονική στιγμή για μετακινήσεις και αν είχε γίνει η όλη διαδικασία σωστά.
Όμως εδώ, εκτός του ότι δεν ολοκληρώθηκε η θητεία τους, γίνεται στο μέσον της σχολικής χρονιάς και δεν ζητήθηκε δήλωση προτίμησης σχολείων όπως γίνεται πάντα, ενώ έγινε νέα καταμέτρηση μορίων
Καλημέρα παιδιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω κι εγω μια ανάλογη εμπειρία με αλλαγή διευθυντή σχολείου. Ειναι πολλοι γονείς που αν εχουν την δυνατότητα διαλέγουν σχολείο με κριτηριο τον διευθυντή του, ο οποιος κανει σημαντικη δουλεια και μπορεί να καθορισει το προφιλ του.
Σαν γραμματεας του συλλογου γονεων πριν απο χρονια, προσπαθησαμε μεχρι την τελευταια στιγμη να κρατησουμε τον παλιο διευθυντη, αλλα δεν μπορεσαμε να ξεπερασουμε τη γραφειοκρατια η οποια θεωρώ οτι πρεπει να λαμβανει υπ' όψιν της την αποδοχη του παλιου διαυθυντη απο τους δασκαλους και μαθητες και το εργο του προτού τον αντικαταστησει.
Το σχολειο δεν ειναι μια αψυχη υπηρεσια, που πρεπει να διεκπεραιωνει υποθεσεις ανεξαρτητα απο το εμψυχο υλικο. Ο διευθυντης μπορει να το απογειωσει, οπως και να το χαντακώσει και να διαλυσει ολες τις σχεσεις εκει μεσα.
Τα κριτηρια αντικαταστασης υποτιθεται οτι ειναι αξιοκρατικα, αλλα στην ουσια ειναι γελοια. Και στηριζονται σε καποια τυπικα μορια
και προφανώς σε βύσμα που αποκρυπτεται μεσω των προσωπικών συνεντευξεων.
Συμμερίζομαι την αγωνια των μαθητων και των γονιων του Γ γυμνασιου Ν. Φιλαδελφειας. Αν δεν τα καταφερουν, που μαλλον δεν ειναι στο χερι τους, τουλαχιστον ας προσπαθησουν να συνεργαστουν με τον καινουργιο διευθυντη ωστε να μην χαλασει η συνεχεια του σχολειου.
Στη δικη μας την περίπτωση, ήμασταν τυχεροί και ο νεος διευθυντης αποδειχθηκε εξ ισου καλος με τον προηγούμενο και το σχολειο λειτουργησε καλά.
Στα σχολεια οι συλλογοι γονεων οταν ειναι δραστηριοι και συνεργαζονται με τους καθηγητες μεταμορφωνουν εντελώς την εικονα του σχολειου. Τοσο με τις εκδηλωσεις που μπορει να οργανωνουν, οσο και με τον εξοπλισμο που μπορουν να αγοραζουν. Απο κουρτινες, ανεμιστηρες, φωτοτυπικο, οργανωση βιβλιοθηκης, αγορα υπολογιστων, οργανωση συναυλιων και τελετων και τοοοοσα αλλα πραγματα.
Οσοι εχετε ακομα παιδια στο σχολειο, ανακατευτείτε! Δεν ξερετε ποσα πραγματα μπορειτε να πετυχετε και ποσο κοντα θα ερθετε με τα παιδια σας!!