Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Τα Φυσιολογικά...


Αν είναι φυσιολογικό να τρώει την καμπάνα ο οδηγός για τις καταχρήσεις του υπουργικού αυτοκινήτου απο τον Υπουργό, τότε


είναι εξ ίσου φυσιολογικό να τιμωρείται το θύμα του βιασμού επειδή δεν φρόντισε να προβλέψει και να πάρει τα μέτρα του απέναντι στον επίδοξο βιαστή, και όχι ο βιαστής ο ίδιος,


είναι εξ ίσου φυσιολογικό να τιμωρείται ο νοικοκύρης που δεν έβαλε διπλές σιδεριές στις μπαλκονόπορτες του σπιτιού του, με αποτέλεσμα να διευκολύνει τον κλέφτη να μπουκάρει,


είναι εξ ίσου φυσιολογικό να τιμωρείται ο οδηγός για την κλοπή του αυτοκινήτου του, επειδή δεν είχε προλάβει να εγκαταστήσει συναγερμό,

είναι εξ ίσου φυσιολογικό να ευθύνονται τα ίδια τα παιδιά από το Πέραμα που άφησαν το σχολειό στη μέση,


είναι εξ ίσου φυσιολογικό να τιμωρούνται οι πελάτες και όχι οι αδήλωτες πουτάνες,

είναι εξ ίσου φυσιολογικό να τιμωρείται ο χρεωμένος και όχι ο τοκογλύφος,


και τελικά,


είναι εντελώς φυσιολογικό το κράτος να αντιλαμβάνεται την υπευθυνότητα μόνο ως υπευθυνότητα των πολιτών του και όχι φυσικά του ίδιου.

Καλό το παραμύθι...

13 σχόλια:

  1. Απορώ με τις απορίες σου... έτσι δεν γίνεται πάντα.
    Δεν άκουσες που λένε πως φταίμε εμείς για τις δημοσιονομικές ανισορροπίες και τα μεγάλα ελλείμματα και πρέπει γι αυτό να σφίξουμε το ζωνάρι για καμιά 20ριά χρόνια?
    Γιατί απορείς λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυκε,

    αισθανομαι οτι πρεπει να το λεω ξανα και ξανα, και να επαναλαμβανω πώς δημιουργηθηκαν τα ελλειμματα.

    Οσα επιχειρηματα βρισκω θα τα γραφω, συνεχως και συνεχως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. cynical απολαμβάνω τα κείμενα σου αλλά μιας και είναι το δεύτερο κείμενο σου για το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα να σου πω ότι τα κρατικά αυτοκίνητα εκτιμώνται στα 44000 !!!
    Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι η πλειοψηφία τα υπουργικά και τα βουλευτικά που << φαίνονται >> αλλά τα
    << ανώνυμα >> τα οποία επιβαρύνουν τον προυπολογισμό.
    Φυσικά θα συμφωνήσω οτι το παράδειγμα, τον τόνο τον δίνουν τα υπουργικά αλλά πρέπει να τονίσουμε νομίζω ότι η σαπίλα έχει ποτίσει τον κάθε είδους << κρατικό λειτουργό >> που δεν διαθέτει προσωπικό οδηγό (δεν είναι 44000) αλλά διαθέτει κρατικό αυτοκίνητο.
    Όλοι αυτοί λοιπόν που χρησιμοποιούν παράνομα τα υπηρεσιακά και επιβαρύνουν το δημόσιο, καλό είναι να τιμωρηθούν.
    Και επειδή τέλος δυστυχώς στην Ελλάδα ζούμε δεν νομίζω να πιστεύεις ότι ο υπουργός που στέλνει τον οδηγό να του κάνει τα ψώνια με το υπηρεσιακό δεν τον γνωρίζει και δεν τον έχει << επιλέξει >> για οδηγό ώστε να τον αφήσει ακάλυπτο.
    Δείξε μου έναν οδηγό υπουργού που συνέχισε να είναι οδηγός και για τον επόμενο και θα συμφωνήσω μαζί σου.
    Ναί είναι άδικο για την μειοψηφία των κρατικών αυτοκινήτων να τιμωρείται ο οδηγός αλλά είναι πέρα για πέρα δίκαιο για την πλειοψηφία των τρωκτικών που κανουν κατάχρηση του προνομίου αρκεί να εφαρμοστεί.
    Γιατί δυστυχώς το << ξέρεις ποιος είμαι εγώ >> υπάρχει ακόμα και στους κοινοτάρχες με κρατικό τζιπ και εκεί μάλλον τα στραβά μάτια θα γίνουν μιας και οι κοινωνίες είναι πιο κλειστές.
    Λυπάμαι αλλά αν περιμένουμε αλλαγή νοοτροπίας και καλό παράδειγμα απο αυτούς που ΕΜΕΙΣ ψηφίζουμε δεν θα την δούμε ποτέ τουλάχιστον όχι αν δεν σταματήσουμε να ανεχόμαστε τους μικρούς βασιλιάδες των τοπικών κοινωνιών και του μικρόκοσμού μας.
    Ελπίζω να μην σε κούρασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oταν ψηφίζουμε εναλλάξ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, είναι λογικό όλα αυτά να μας φαίνονται φυσιολογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πότε στις μέρες μας έχεις ακούσει να τιμωρείται ο ηθικός αυτουργός;
    Και ακόμα χειρότερα, ξέρεις πόσοι καραγκιόζηδες κυκλοφορούν που πιστεύουν ότι επειδή η απόδειξη και τιμωρία της ηθικής αυτουργίας είναι δύσκολη, καλύτερα να τιμωρείς τα εκτελεστικά όργανα, ώστε να μην βρίσκουν οι αυτουργοί όργανα που θα πράξουν τις παρανομίες;

    Άσε άσε, είναι πολλοί αυτοί οι κάφροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπάρχουν κι άλλα, πολύ πιο σοβαρά "φυσιολογικά" στην ελλάδα.
    Διαβάζοντας το λινκ στην προηγούμενη ανάρτηση, έμεινα με την εντύπωση ότι οι οδηγοί, μετά το πέρας των υποχρεώσεών τους στον υπουργό, χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα εκτός υπηρεσίας για προσωπικές τους υποθέσεις, εν "αγνοία" του υπουργού.
    Ωστόσο δεν έχω πραγματική γνώση του τι γίνεται στ' αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνω σε ολα.Κορακας κορακου ματι δεν βγαζει.Και το αλλοθι;
    Παντως αυτο με τις αδηλωτες δεν το προσεχουμε ιδιαιτερα...
    Ωραια η σελιδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παιδια,

    η εγκυκλιος Ργκουση μιλαει για καμπανες σε "Οδηγους" κρατικών αυτοκινητων και όχι για καμπανες σε "Κατόχους".

    Επισης αναφερεται στη χρηση των αυτοκινητων οχι στην ενεργητικη φωνη αλλα στην παθητικη, δλδ
    λεει

    "...χρησιμοποιούνται τα κρατικά αυτοκίνητα παρανόμως από πλήθος υπηρεσιακών παραγόντων προκειμένου να τους μεταφέρουν από το σπίτι τους...". Ποιοι να τους μεταφερουν; Οι οδηγοι.

    Αν δεν εννοουσε τους οδηγους των αυτοκινητων, αλλα τους ιδιους τους κατοχους θα μπορουσε καλλιστα η εγκυκλιος να λεει
    "οι υπηρεσιακοι παραγοντες οι οποιοι χρησιμοποιουν παρανομα τα αυτοκινητα τους για να μεταφερονται στον μπακαλη και τον φουρναρη κλπ..."

    Γιατι τετοιο μπερδεμα στη γλωσσα αν ηθελαν να πουνε κατι αλλο;
    Ετσι οπως διαβαζω την εγκυκλιο, με παραπεμπει στους οδηγους που παρανομουν οταν μεταφερουν τους υπηρεσιακους παραγοντες καπου που δεν πρεπει και οχι τους κατοχους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνεχιζω...

    Τα κρατικά αυτοκίνητα ειναι 57.654
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=91433

    η εγκυκλιος σε αλλο σημειο λεει:

    "... Να μη μεταφέρουν πρόσωπα και πράγματα άσχετα προς την υπηρεσία ή μέλη οποιωνδήποτε οργανώσεων ή συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα των εξυπηρετούμενων προσώπων ή των ιδίων των οδηγών..."

    Δλδ διαχωριζει τα εξυπηρετουμενα προσωπα απο τους ιδιους τους οδηγους, οπου δεν χωραει αμφιβολια οτι τα εξυπηρετουμενα προσωπα ειναι οι ιδιοι οι υπηρεσιακοι παραγοντες και οχι οι οδηγοι.

    Ομως οι καμπανες συνεχιζουν να πεφτουν στους οδηγους...

    Υπαρχει αμφιβολια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επισης,

    θα ηθελα καποιος να μου διευκρινησει αν παρεχεται σε καποιον υπηρεσιακο παραγοντα κρατικο αυτοκινητο, χωρις ταυτοχρονα να παρεχεται και οδηγος.

    Νομιζω οτι αυτα τα δυο πανε μαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλωσοριζω επισης,

    τον/την Maximum Maximorum και τη Ζάχαρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να διορθώσω κάτι: α) το έχουν παραχέσει οι υπηρεσιακοί παράγοντες των υπουργείων (όχι οι υπουργοί). Η εγκύκλιος πολύ σωστά δεν απευθύνεται σε κατόχους, επειδή μόνο 3-5 άτομα είναι κάτοχοι υπηρεσιακών οχημάτων κι όχι οι υπηρεσιακοί παράγοντες. Η εγκύκλιος αναφέρεται αποκλειστικά στις χρήσεις υπαλλήλων προς κάθε λογής υπηρεσία, όχι σε Υπουργούς. Και πολύ σωστά την πληρώνει ο οδηγός, αφού εκείνος έχει την ευθύνη να κουβαλά υπαλλήλους. Υπόψη δεν αναφέρεται στους οδηγούς των Υπουργών που είναι ειδικοί μετακλητοί υπάλληλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημο

    μιας και εχεις καλυτερη γνωση, τα υπηρεσιακα αυτοκινητα που διατιθενται στους δημους δεν εχουν οδηγο; Δηλαδη μπορει να δινονται απ' ευθειας σε υπηρεσιακους παραγοντες;
    Αν ισχυει το δευτερο τοτε οντως αυτοι εχουν την ευθυνη και το προσωπο οδηγος ειναι το ιδιο με το προσωπο υπηρεσιακο παραγοντα.

    Καταλαβαινω οτι οι οδηγοι μπορει απο μονοι τους να χρησιμοποιουν τα κρατικα αυτοκινητα για βολτες, οποτε καλα κανουν και πεφτουν καμπανες. Αλλα δεν εννοει μονο αυτο η εγκυκλιος. Διοτι διαχωριζει τους οδηγους απο τα εξυπηρετουμενα ατομα. Και χρεωνει για ολες τις περιπτωσεις τους οδηγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ορίσατε!