Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Η Ακρόπολη ως Gourmet Εστιατόριο


Όσοι ευπρεπείς δημοσιογράφοι, πολιτικοί και λοιποί αλλεργικοί, υπεραμυνόμενοι των εθνικών συμβόλων, πάθανε χθες ταράκουλο από το πανό του ΚΚΕ στην Ακρόπολη, γιατί τάχατες μαγάριζε τον ιερό τόπο από τα κοκκινάδια και τα σφυροδρέπανα,


δεν φάνηκε να πάθανε την ίδια ζημιά, όταν η πολιτικώς ορθή «Κ», δυο χρόνια πριν, στις 9-3-2008, συναντούσε στη Μ. Βρετανία, ισχυρούς ανθρώπους στον τομέα του πολυτελούς τουρισμού, οι οποίοι και έδιναν συμβουλές για το πώς η Ελλάδα θα μπορέσει να μπει δυναμικά στον χώρο αυτό και να «πουλήσει» το σημαντικότερο προϊόν της: τον πολιτισμό.


Το τι εννοούσαν βέβαια, φάνηκε από τα παρακάτω, όταν άρχισαν να φέρνουν παραδείγματα από το έξυπνο τουρκικό κράτος, το οποίο με το να παραχωρεί τον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου, και όχι μόνον, σε ιδιωτικά γεύματα, και με το να χρεώνει ένα μέσο γεύμα γύρω στα 5000 ευρώ, κατόρθωνε, το ατιμούλικο, να κερδίζει χρήματα και να βουλώνει τα ελλείμματα.


Αν αυτοί έχουν την Έφεσο, εσείς έχετε την Ακρόπολη που έχει και θέα, ήταν το επιμύθιο της συνάντησης, κάνοντας την εφημερίδα να τρίβει τα χέρια της από χαρά και να κραυγάζει "Wow"!!.


Ίσως και νάχαν δίκιο, γιατί συγκρινόμενος με την "Κ", τι ιδέα να έχει τώρα απο γκουρμέ εστιατόρια, ο Ριζοσπάστης;


35 σχόλια:

  1. βρε Λυκε,
    βουλώνουν τα ελλειμματα με πιτόγυρο και σουβλάκια; Πόσο πια να τα χρεώσεις;
    Ενω με το λαδι τρουφας, κατι γινεται...

    Εμενα παντως, θα μου αρεζε πολυ να γινοταν ψησταρια. Σκεφτεσαι, γιρλαντες με πολυχρωμα φωτακια, πάλκο με ρεμπετικα και λαικα, τον αέρα να δροσίζει και την τσικνα να μας στελνει στους θεους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά. Ακόμα καλύτερα, αν τη χρησιμοποιούσαν για ξέπλυμα χρήματος, η Ακρόπολη θα έπαιζε μια χαρά το ρόλο της ως εθνικό σύμβολο και θα ήταν απολύτως ταιριαστή με γενικότερο κλίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α!!! Ρισκι μου εδωσες ιδεα.

    Τι θα έλεγες, ετσι συμβολικα στον προναο να χτιζαν πλυσταρια, και να φερνανε κορες με αρχαια φορεματα να τρίβουν και να πλενουνε μανδυες;;

    cyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι κακή ιδέα.
    Θα μπορούσαν εξίσου επιτυχημένα όμως, να έστηναν και ένα πρόχειρο εργαστήριο, όπου θα έφτιαχναν τραγικές θεατρικές μάσκες (έτσι για τη χαρά να τις βλέπουμε να πέφτουν και να παριστάνουμε ότι ξαφνιαζόμαστε). ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "βουλώνουν τα ελλειμματα με πιτόγυρο και σουβλάκια; Πόσο πια να τα χρεώσεις;"

    Βαθιά νυχτωμένοι Δημόσιοι Υπάλληλοι,όψιμοι και υποκριτικοι αντικαπιταλιστές των χαμένων επιδομάτων.

    Βλεπετε την οικονομία ως video game,γιατί το μονο που ξέρετε είναι το εισόδημα αποκομμένο από την παραγωγή.Οι ρεντιέρηδες σας έκαναν σαν τα μουτρα τους,το μονο που διαφέρετε είναι το εισόδημα.

    Με τετοια μυαλά που υποτίθεται είναι "κριτικά" το μέλλον είναι θεοσκότεινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω λεω να προσλαβουν Τουρκους στο marketing οι οποιοι σε συνεργασια με τους Γερμανους ολο και καποιες καλυτερες ιδεες θα εχουν για να ξεπουληθει, εεε.. προοωθηθει εννουσα καλυτερα η Ακροπολη στις διεθνεις αγορες που παντα ''το καλο μας'' θελουν, απλα εμεις δεν το εχουμε καταλαβει ακομα...Καποια χρονια πριν ειχε παντως ακουστει οτι ηθελαν πολυ να βαλουν το σημα της Coca Cola στην Ακροπολη...Τελικα τοποθετηθηκε ομως καπου πιο ψηλα για να εχει πανελλαδικη....
    εμβελεια! :(

    Καλη αγωνιστικη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δ.Υ,
    αντε γεια...

    πρωταθλημα και κυπελλο στον Πειραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Ελβα,

    ερχεται σε λιγες μερες τουρκικη αντιπροσωπεια επιχειρηματιων.

    Στην προηγουμενη Κυριακατικη Ελευθερ. ο ΙΟΣ, περνουσε απο κοσκινο τον Παπαχελα για τον θαυμασμο του για τα τουρκικα πανεπιστημια. Και τον καθιζε στο σκαμνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακριβώς!
    Γιατί η ιερότητα κάποιων χώρων βγαίνει στην επιφάνεια ανάλογα με το ποιός θέλει να τους εκμεταλλευτεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή πολλά έχει πάρει ο Πειραιάς βρε Cynical, δε πειράζει. Όσο καταλαβαίνει ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρώτη αποτίμηση μια μεγάλης μέρας για τη χώρα μας, όχι χωρίς αίμα…

    Απεργία – πορεία 5/5/2010. Απίστευτα μεγάλη πορεία.

    Από αυτές που ανήκουν στα κορυφαία γεγονότα δεκαετιών. Απ’ αυτές που όταν δευτερώνουν και τριτώνουν θέτουν το τέλος μια εποχής και την αρχή μιας άλλης.

    Με αγαλλίαση οι κουρασμένες γενιές της αντιδικτατορικής πάλης αι της μεταπολίτευσης βλέπουν να πλησιάζει η εκθρόνισή τους πλην ελαχίστων καρεκλοκενταύρων και κομματόσκυλων που νόμισαν ότι η κοινωνία μας αρχίζει και τελειώνει με αυτούς.

    Αν επαληθευτούν οι ενδόμυχοι πόθοι όλων όσων εκεί επί τόπου αποτιμούσαμε τα τεκταινόμενα αναμένουμε βαθιές κοινωνικοπολιτικές ελίξεις σε όλα τα επίπεδα ας μη τα απαριθμούμε. Αναμένουμε και τη πανηγυρική είσοδο στον αγώνα νέων γενεών που θα πιάσουν τον ταύρο από τα κέρατα και θα είναι η νέα δύναμη του λαού που θα γράψει τη νέα ιστορία του. Που θα πει τέλος στη μεταπολίτευση αρχίζει η νέα αντίσταση. Έτσι απλά βαθιά και αμετάκλητα θα αρχίσει επί τέλους η αντίστροφη μέτρηση για την αποτίμηση τη νέας κατοχής και την εκδίωξη των νεοκατακτηών.

    Αυτό που έβγαινε στεντόρεια από τα βάθη των εκατοντάδων χιλιάδων απεργών –διαδηλωτών ήταν:

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΗ
    ΌΧΙ ΣΤΟ ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ
    ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥ ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ

    ΠΕΝΘΟΣ…

    Και η τραγική εξέλιξη… οι προβοκάτορες ήθελαν αίμα και πήραν αίμα! 3 νεκροί από τα «παιδιά» που πάντα τρέχουν να αμαυρώσουν τις απεργίες, τις διαδηλώσεις και τις εργατικές διεκδικήσεις. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

    Θρηνούμε όλοι παρότι δεν ξέρουμε λεπτομέρειες αυτή την ώρα, 15.50 μ.μ.

    Αναμένουμε νεώτερα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όταν οι δημοσιογράφοι βαφτίζουν "τρομοκράτες" τους κατηγορούμενους οι αριστεροί (σωστά) διαμαρτύρονται...

    ...και μετά βαφτίζουν προβοκάτορες αυτούς που σκοτώνουν ένα παιδί ή τρεις υπαλλήλους τράπεζας.

    Ως πότε παλληκάρια θα έχετε δύο μέτρα και δύο σταθμά για το σωστό και το λάθος; (cynical, όταν αναρωτιέσαι γιατί η αριστερά δεν πάει καλά, βάλε κι αυτό στις απαντήσεις σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε Κυριάκο,


    Είναι πολλές οι έννοιες που μπορούν να προσλάβει η λέξη 'προβοκάτορας'. Οι βασικές δύο:

    Αυτός που ενσυνείδητα και οργανωμένα λειτουργεί ως τέτοιος κι αυτός που, ακόμα κι αν έχει τις καλύτερες προθέσεις, εξυπηρετεί το σύστημα ακριβώς ως εάν ήταν 'ενσυνείδητος και οργανωμένος υπηρέτης του συστήματος'.

    Δεν μπορούμε να ξέρουμε ποια έννοια προσδίδει ο Στέργιος όταν χρησιμοποιεί τον συγκεκριμένο όρο.

    Ένα ξέρουμε: Το εργατικό κίνημα δεν σκοτώνει εργαζόμενους. Το εργατικό κίνημα, παρ' όλη την ανεπάρκειά του, δεν υπονομεύει τον εαυτό του με άδικο αίμα.

    Και τέλος: Ξέρουμε πολύ καλά την απάντηση στο ερώτημα "ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται;".

    Μας φαίνεται ότι δεν έχεις θέσει αυτό το ερώτημα στον εαυτό σου. Και νομίζουμε ότι, χωρίς αυτό, οι απαντήσεις που θα του δώσεις δεν θα στοιχίζονται και απολύτως ευθύγραμμα με την πραγματικότητα...


    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρεις συνάνθρωποι μας πέθαναν τόσο άδικα, τόσο άδοξα με τραγικό τρόπο... Δάκρυα κατακλύζουν τα μάτια των πραγματικά ευαίσθητων ανθρώπων. Αποσβολωμένοι παρακολουθούμε από τηλεοράσεως (τι να κάνουμε, ζούμε στην εξοχή και όχι στην πόλη δεν έχει πορείες εδώ...) αυτά που συμβαίνουν.
    Και μέσα σε αυτό χαμό, μέσα σε αυτό τραγικό κλίμα κάποιοι άλλοι συνάνθρωποι μας, ψάχνουν αυτές τις ώρες να βρουν αν οι νεκροί προήλθαν από τρομοκράτες ή προβοκάτορες ή φασίστες ή δεν ξέρω εγώ τι... Το μόνο που μας τρομάζει είναι να μην αμαυρωθούν οι αγώνες μας.
    Συγχαρητήρια, και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. LeftG700, κι ο καλός χριστιανός αγαπά τον συνάνθρωπό του. Σωστά;

    Αν εσείς ή ο Στέργιος αποφασίσατε να χωρίσετε τα τσανάκια σας με τη λογική, η οποία απλά λέει οτι δεν γνωρίζουμε ποιο χέρι έριξε μια εμπρηστική βόμβα σε μια τράπεζα γεμάτη κόσμο και καλό είναι να μην κάνουμε υποθέσεις, με γεια σας με χαρά σας. Τα προβλήματα είναι δύο:

    1. Μη χρησιμοποιείτε την λογική αυτή όταν ένας δημοσιογράφος βγάζει πόρισμα για έναν, κατά τεκμήριο αθώο, άνθρωπο. Χάσατε το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε τη λογική για τέτοιους συλλογισμούς γιατί τη βιάσατε κατά συρροή όταν αποφασίσατε πως ο δολοφόνος δεν ήταν ένας από εσάς επειδή δεν μπορεί να είναι ένας από εσάς. Το δικαίωμα του δικαστή που πήρατε εσείς για να αθωώσετε τους "δικούς σας" μπορούν να το πάρουν κι άλλοι για να τους ενοχοποιήσουν και δεν μπορείτε να τους το αρνηθείτε.

    2. Εγώ που δεν είμαι θρησκευόμενος άνθρωπος και δεν πιστεύω αξιωματικά πως το εργατικό κίνημα δε σκοτώνει εργαζόμενους και πως η φιλοσοφία δεν άρχισε και δεν τελείωσε στην πάλη των τάξεων οπότε διατηρώ το δικαίωμα να συμφωνώ με τα μέτρα αν και εργαζόμενος και να θεωρώ λογικό τα καλόπαιδα του ΠΑΜΕ που βλέπουν τον ταξικό εχθρό στον κάθε απεργοσπάστη να πέταξαν τη βόμβα τι είμαι εχθρός ή φίλος; Εσείς διαλέγετε την απάντηση και την πράξη που απορρέει απ' αυτή όταν με συναντήσετε στο δρόμο.

    Κυριάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Alexandros,
    δεν ξέρω για σένα, ούτε με νοιάζει, αλλά εμένα με ενδιαφέρει πάρα πολύ ΚΑΙ ότι αυτοί οι συνάνθρωποί μου πέθαναν αλλά ΚΑΙ ότι ο δολοφόνος που ψάχνει να ενοχοποιήσει εμένα για τα εγκλήματά του, σκοπεύει σύντομα να επιτεθεί ΚΑΙ στα παιδιά μου ΚΑΙ στα παιδιά καθενός, και θέλει πρώτα να εξασφαλίσει ότι τότε εμείς δεν θα είμαστε εκεί να τα προστατέψουμε. Και με συγχωρείς αν σου το χαλάω, αλλά ο θρήνος σου δεν ακυρώνει τον δικό μου θρήνο κι ας προσπαθώ σήμερα να προστατέψω το κίνημα από αυτή την κατηγορία, υπόθεση πάρα πολύ σοβαρή και μεγάλη. Γιατί όταν εντοπίζεται ο δολοφόνος, η δράση του περιορίζεται - όταν παραμένει "άγνωστος" ή στρέφει αλλού την προσοχή, συνεχίζει το έργο του ανενόχλητος και θα σκοτώσει οπωσδήποτε κι άλλους. Ζεις στ' αλήθεια στην αυταπάτη ότι αν θρηνήσεις αρκετά θα εμποδίσεις την επανάληψη αυτού του φονικού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Riski, δεν χρειάζεται να σου απαντήσω. Απαντάει για εμένα ο Κυριάκος με το εξαιρετικό του σχόλιο. Διάβασε το και ίσως καταλάβεις..Διαφορετικά δεν μπορώ να κάνω κάτι για εσένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. EVI

    Δεν έριξε ένα χέρι μια εμπρηστική βόμβα… σιγά τη μία! Ολόκληρη ομάδα που λίγο πριν ήταν μπροστά μας πέρασε ανέβηκε τη Σταδίου και… πλήρως εξοπλισμένοι ξεχωριστά από το πλήθος που τους απέφυγε ε, δεν ήταν εύκολο να βλέπεις τσεκούρια σηκωμένα με βαριοπούλες, με λοστούς και να παραστήσει ο κόσμος το παλικάρι ανοργάνωτα όπως ήταν εκείνη τη στιγμή για να τους αποτρέψει. Εδώ οι κατήγοροι του ΚΚΕ όταν έκανε μπλοκ περιφρούρησης που έλεγαν ότι έχουν «ανοικτά στο λαό» μπολκ πρέπει να αλλάξουν τακτική. Μπλοκ και περιφρούρηση να μη περνάει κανείς. Όμως αυτό θέλει οργάνωση όχι λόγια και ευχές.

    Οι προβοκάτορες είναι πολλών ειδών αλλά οι δυο βασικής κατηγορίες είναι οι εν υπηρεσία προβοκάτορες και οι αντικειμενικά δρώντες ως προβοκάτορες. Ενδιάμεσα υπάρχουν όλες οι αποχρώσεις. Όμως συνήθως είναι ο ένας μέσα στον άλλον. Οι πρώτοι πάντως είναι τόσο ολιγομελείς ομάδες που δεν θα έκαναν ποτέ τίποτα χωρίς τους άλλους και κυρίως χωρίς δεκάδες παρασυρμένους νέους που νομίζουν ότι έτσι πολεμούν το… κράτος!

    Παρακαλώ να πιστεύετε ό,τι θέλετε για το ποιοι ευθύνονται. Εγώ έχω άποψη και τη κατέθεσα. Μπορείτε να πείτε ότι η Παπαρήγα ευθύνεται όπως λέει το ΛΑΟΣ. Ε και; Τι θα γίνει τώρα εδώ δικαστήριο;

    Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Και την ιστορία ξέρω και να κρίνω ξέρω. Όποιος δεν ξέρει τις ιστορίες της προβοκάτσιας τι να πω; Ας διαβάσει τουλάχιστον το «Σχέδιο Μπαρμπούζ».

    Άλλωστε όλοι κρινόμαστε όχι μόνο εγώ.

    Για να μην επαναλαμβάνω αντιγράφω τη κοινή θέση των εργαζομένων από LeftG700:
    «Ένα ξέρουμε: Το εργατικό κίνημα δεν σκοτώνει εργαζόμενους. Το εργατικό κίνημα, παρ' όλη την ανεπάρκειά του, δεν υπονομεύει τον εαυτό του με άδικο αίμα.

    Και τέλος: Ξέρουμε πολύ καλά την απάντηση στο ερώτημα "ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται;".»

    Χρειάζεται πολύ φιλοσοφία για να γίνει κατανοητό; Αν όμως δεν θέλετε να καταλάβετε μην ανακυκλώσετε τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Alexandros,
    δεν ξέρω τι ενημέρωση έχεις, αλλά εδώ στα μπλογκ (αλήθεια σου λέω) δεν κάνουμε ακριβώς αυτό. Δεν είναι δηλαδή ότι εσύ έρχεσαι να αυτοθυσιαστείς αγωνιζόμενος με πνευματικό ιδρώτα και κόπο να δώσεις τον εαυτό σου για να κάνεις κάτι για μένα, και στην πορεία ανακαλύπτεις ότι δυστυχώς δεν μπορείς. Δεν τίθεται τέτοιο θέμα, ούτε σου ζητήθηκε, ούτε και μπορείς στ' αλήθεια να κάνεις κάτι για μένα, οπότε μην απογοητεύεσαι. Εδώ ανταλλάσσουμε απόψεις (όσοι έχουμε και μπορούμε). Αλληλοεπηρεαζόμαστε με ανθρώπους που είναι δεκτικοί και το επιτρέπουν.

    Εγώ, ας πούμε, που δεν συνηθίζω να παραιτούμαι επειδή κάποιος θεωρεί τον εαυτό του τόσο ανώτερο ώστε να απαξιώνει τους συνομιλητές του, θα επέμενα να ξαναδιαβάσεις τα δύο σχόλια (το δικό μου και του Κυριάκου) και ΙΣΩΣ καταλάβεις ότι δεν έχουν καμία σχέση ως προς το θέμα τους. Δεν μιλάνε καν για το ίδιο πράγμα. Και επειδή εγώ μπορώ να κάνω κάτι για σένα, σε συμβουλεύω να βάλεις τον καλύτερό σου εαυτό και αν προσπαθήσεις αρκετά (βλέπεις τι αισιόδοξη είμαι παρά το δυσοίωνο προαίσθημά μου;), ΙΣΩΣ προσέξεις ότι εγώ δεν αναφέρθηκα στο ποιος ήταν ο δράστης του σημερινού φονικού. Είπα μόνο ότι, ο θρήνος δεν είναι αρκετή αντίδραση για να εμποδιστούν τέτοιες ενέργειες στο μέλλον και ότι είναι πολύ σημαντικό να αποκαλυφθεί η αλήθεια στην παρούσα φάση, ώστε το κίνημα να απομονώσει τέτοιες πρακτικές από όπου κι αν προέρχονται, ώστε αυτές να μην μπορούν να επαναληφθούν.

    Το πρόβλημα μεταξύ μας είναι ότι εσύ, κατά πάσαν πιθανότητα, θα ήθελες ίσως το οργανωμένο αυτό φονικό να αποτελούσε και αφορμή για τη λήξη των αγώνων των εργαζομένων, ενώ εγώ βλέπω σ’ αυτό το φονικό πόσο αδίστακτοι μπορούν να γίνουν κάποιοι (όποιοι κι αν είναι) στην προσπάθειά τους να διαλύσουν το κίνημα. Βλέπεις εμείς, εδώ στην πόλη, αντίθετα με εσάς εκεί την εξοχή, αυτά τα φαινόμενα τα ζούμε συχνά και έχουμε εκπαιδευτεί σε μεθόδους άμυνας, καταφέρνοντας να διακρίνουμε τις λεπτές διαφορές ανάμεσα σε ενέργειες διαφόρων μορφών. Επίσης, εμείς εδώ στην πόλη, έχουμε διαφορετικό τρόπο να θρηνούμε. Θα έχεις ακούσει για το Δεκέμβρη του 2008 εκεί στην εξοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Riski, με παρεξήγησες! Ούτε απαξιώνω κανέναν ούτε θεωρώ τον εαυτό μου ανώτερο. Η έκφραση "δεν μπορώ να κάνω κάτι γαι εσένα" ερμηνεύεται διαφορετικά. Σημαίνει δεν μπορώ να κάνω κάτι ώστε να αντιληφθείς το άκαιρο και το άστοχο της όλης συζήτησης.

    Καταρχάς ξεκινάς με κάποια δεδομένα τα οποία, όπως έγραψε και ο Κυριάκος, δεν είναι ξεκάθαρα.

    α)"αλλά ΚΑΙ ότι ο δολοφόνος που ψάχνει να ενοχοποιήσει εμένα για τα εγκλήματά του"

    Αστήρικτο, άρα μη σοβαρό για περαιτέρω συζήτηση. Απλά συντάσσεσαι με "τους δικούς σου"

    β)"αλλά ο θρήνος σου δεν ακυρώνει τον δικό μου θρήνο κι ας προσπαθώ σήμερα να προστατέψω το κίνημα από αυτή την κατηγορία"

    Πρόσεξε τι γράφεις. Σήμερα θα κάνω τα πάντα να προστατέψω το κίνημα (άρα χέστηκα για τους νεκρούς) και από αύριο θα θρηνήσω και εγώ. Οκ, δεκτόν...

    γ)"Γιατί όταν εντοπίζεται ο δολοφόνος, η δράση του περιορίζεται - όταν παραμένει "άγνωστος" ή στρέφει αλλού την προσοχή, συνεχίζει το έργο του ανενόχλητος και θα σκοτώσει οπωσδήποτε κι άλλους."

    Πολλή ασιόδοξη σε βρίσκω και, ειδικά για εκπαιδευμένη αγωνίστρια της πόλης, θα έπρεπε να ψιλιαστείς ορισμένα πράγματα και να ξέρεις ότι όπου γίνεται πόλεμος πάντα υπάρχουν απώλειες. Άρα ο δολοφονος (όποιος και αν είναι) θα σταματήσει να σκοτώνει όταν τελειώσει και ο πόλεμος. Και δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, έχετε κηρύξει πόλεμο εσείς εκεί στο κίνημα.

    δ)"ενώ εγώ βλέπω σ’ αυτό το φονικό πόσο αδίστακτοι μπορούν να γίνουν κάποιοι (όποιοι κι αν είναι) στην προσπάθειά τους να διαλύσουν το κίνημα"

    Αστήριχτο. Εξάγεις συμπεράσματα έχοντας εκ των προτέρων επιλέξει τους ενόχους. Λογικό, πάνω απ' όλα το κίνημα και η ταξική πάλη! Ο Λαός έχει δικαίωμα να ανατρέψει το Σύνταγμα!! (σήμερα η Παπαρήγα στη Βουλή των Ελλήνων...)

    "Επίσης, εμείς εδώ στην πόλη, έχουμε διαφορετικό τρόπο να θρηνούμε. Θα έχεις ακούσει για το Δεκέμβρη του 2008 εκεί στην εξοχή."

    Εσείς εκεί στην πόλη έχετε ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ τρόπο να θρηνήτε. Ας μην σου απαριθμήσω τις παράπλευρες απώλειες που ΔΕΝ θρηνήσατε διότι δεν εξηπυρετούσαν το ¨κίνημα". Άλλα όπως έγραψε και ο Κυριάκος, η φιλοσοφίας σας και η ευαισθησία σας περιορίζονται στα όρια της ταξικής πάλης και την αντιεξουσιαστικής δράσης.

    Ξέρεις Riski ποια είναι η διαφορά μας; Εγώ υπηρετώ αξίες, ενώ εσύ ιδεοληψίες. Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Alexandros,
    χα χα τι κάνεις; Αναλύεις μία μία τις φράσεις μου ξεκομμένες από το σύνολο; Ψυχανάλυση κάνουμε εδώ;
    Αν όμως κάνουμε πράγματι, έχω να σου πω ότι αν ήθελα μπορούσα να μιλήσω απευθείας με τον Κυριάκο και αυτός μ' εμένα. Ίσως δε σου πάει στο μυαλό, αλλά το σχόλιό σου δεν έχει και πολλά κοινά με το σχόλιο του Κυριάκου. Στο δικό σου μυαλό ίσως..

    Κοίτα, αυτή η αντιπαράθεση μπορεί να μας πάρει καιρό και εγώ δεν έχω τέτοια πρόθεση. Το σημείο που τράβηξε την προσοχή μου στο σχόλιό σου ήταν: "Και μέσα σε αυτό χαμό, μέσα σε αυτό τραγικό κλίμα κάποιοι άλλοι συνάνθρωποι μας, ψάχνουν αυτές τις ώρες να βρουν αν οι νεκροί προήλθαν από τρομοκράτες ή προβοκάτορες ή φασίστες ή δεν ξέρω εγώ τι... Το μόνο που μας τρομάζει είναι να μην αμαυρωθούν οι αγώνες μας.
    Συγχαρητήρια, και εις ανώτερα!" και αναφερόμενη σ' αυτό και μόνο, θέλω να σου πω όσο απλούστερα μπορώ, ότι επειδή σκοπός αυτού του φονικού ήταν πράγματι να αμαυρωθούν οι αγώνες του κινήματος και να γυρίσει καθένας ήσυχα ήσυχα στο σπίτι του όπου είναι ασφαλής, είναι στ' αλήθεια κατάλληλη στιγμή να ασχοληθούμε μ' αυτό. Δεν ήξερα ότι πρέπει να χαμηλώσουμε το κεφάλι και να αποδείξουμε ότι θρηνούμε αποδεχόμενοι ενοχή, που δεν έχουμε, αδιαμαρτύρητα. Οι κατηγορίες είναι συγκεκριμένες. Λένε ότι η ενέργεια αυτή ήταν σχεδιασμένη και προήλθε από την πλευρά των απεργών. Όσοι ήμασταν σήμερα στην πορεία ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι.

    Όμως και πάλι, αυτό δεν είναι το ζήτημα, γιατί "όπως λέει και ο Κυριάκος", δεν ξέρουμε ποιος το έκανε. Το ζήτημα λοιπόν (και αυτό που λέω εγώ τουλάχιστον) είναι ότι όποιος κι αν το έκανε, δεν ανήκει στο κίνημα των εργαζομένων, ακόμα κι αν ο ίδιος το νομίζει. Το κίνημα δεν υπονομεύει τον εαυτό του και δεν σκοτώνει εργαζόμενους. Είναι κοινή λογική ποιον εξυπηρετεί μια τέτοια εξέλιξη σαν τη σημερινή.

    Αυτό με το Σύνταγμα δεν το κατάλαβα. Δεν είναι αυτονόητο ότι ο λαός είναι ο αρμόδιος και έχει τη δικαιοδοσία να ανατρέψει το Σύνταγμα, αν δεν τον εξυπηρετεί; Τίνος είναι το Σύνταγμα; Για ποιον έχει δημιουργηθεί; Τι είναι το Σύνταγμα; Αυτόνομη οντότητα; Κάτι σαν το θεό ας πούμε;

    Επειδή όμως δεν αντέχω να μη σχολιάσω ένα μέρος τουλάχιστον από την ψυχανάλυση που μου έκανες, σ’ αυτό το «α)"αλλά ΚΑΙ ότι ο δολοφόνος που ψάχνει να ενοχοποιήσει εμένα για τα εγκλήματά του"

    Αστήρικτο, άρα μη σοβαρό για περαιτέρω συζήτηση. Απλά συντάσσεσαι με "τους δικούς σου"» με την εξήγηση που δίνεις στο σημείο μου αυτό, πουλάς τρέλα έτσι; Δεν μπορεί να σοβαρολογείς.. Δεν μπορεί τόση ώρα να συνομιλώ με κάποιον που μπορεί να δώσει μια τέτοια εξήγηση σε αυτή τη φράση. Βέβαια για την ιστορία ισχύει το scripta manent και ευτυχώς όποιος διαβάσει το σχόλιό μου δεν είναι απαραίτητο να βγάλει τα δικά σου συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Το κίνημα δεν υπονομεύει τον εαυτό του και δεν σκοτώνει εργαζόμενους. Είναι κοινή λογική ποιον εξυπηρετεί μια τέτοια εξέλιξη σαν τη σημερινή."

    Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι υπήρχαν διαδηλωτές που άκουγαν τις εκκλήσεις των εργαζομένων στην τράπεζα για βοήθεια, και για μάντεψε, τι τους έλεγαν; "Καλά να πάθετε αφού πήγατε σήμερα στη δουλειά!!"
    Σταματάω τη συζήτηση εδώ αφενός γιατί είσαι υπέρ το δέον ειρωνική (μου αρέσει που στην αρχή με κατηγόρησες για απαξίωση..) αφετέρου διότι δεν θέλω να συνομιλώ με ιδεολογικά φανατισμένα άτομα όπως εσύ. Προτιμώ πιο μετριοπαθείς καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. A, και για το Σύνταγμα που είπες, αν σου αναφέρω ότι το Σύνταγμα που θέλεις να ανατρέψεις είναι αυτό που σου δίνει την δυνατότητα να μπορείς να το ανατρέψεις (όχι βέβαια με τον τρόπο που θέλετε εσείς!) θα σε μπερδέψω,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στέργιο,

    Το cui bono είναι για τις αίθουσες των δικαστηρίων. Εγώ δεν καταδικάζω και δεν αθωώνω. Θα σου πρότεινα να κάνεις το ίδιο.

    Riski

    "Το ζήτημα λοιπόν (και αυτό που λέω εγώ τουλάχιστον) είναι ότι όποιος κι αν το έκανε, δεν ανήκει στο κίνημα των εργαζομένων, ακόμα κι αν ο ίδιος το νομίζει."

    Ποιος ορίζει ποιος ανήκει και ποιος δεν ανήκει στο κίνημα; Εσύ; Με ποια κριτήρια; Αν εκείνος πει το ίδιο για σένα πώς θα τον αντικρούσεις; Με κυκλικά θεολογικού τύπου επιχειρήματα δηλώνεις την πίστη σου δεν συζητάς.

    Κυριάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Κυριάκο,
    σήμερα, μια μικρή ομάδα ατόμων, που εδώ και χρόνια υπονομεύει με τη δράση της κάθε κινητοποίηση, ξεπέρασε τον εαυτό της σε χυδαιότητα και εγκληματικότητα. Ακόμα κι αν θεωρείς αυθαιρεσία να λέει κανείς ότι αυτοί δεν είναι το κίνημα, περισσότεροι από το 99% των συμμετεχόντων στη σημερινή πορεία, το επιβεβαιώνουν με τη στάση τους που δεν ήταν αυτής της λογικής. (Εκτός κι αν νομίζεις ότι όσοι ήμασταν σήμερα εκεί βάζαμε φωτιά στους ανθρώπους που συναντούσαμε στο δρόμο.)
    Τα άτομα αυτά είναι χρόνια τώρα ξεκομμένα από το κίνημα (έτσι όπως το εννοώ εγώ και όλοι όσοι δεν κουβαλάνε μαζί τους στις πορείες μολότωφ και πέτρες) και δεν έχουν συλληφθεί ποτέ για την αντικοινωνική τους δράση.

    Ποια πίστη μου λες; Σήμερα στην πορεία ήμασταν δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι. Δεν ήμασταν σπείρα δολοφόνων. Μήπως συζήτηση θα ήταν να παραδεχτώ ότι είμαι δολοφόνος, αφού σε γενικές γραμμές το ανθρώπινο είδος είναι ικανό για φόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κυριακο,

    ειναι by definition.

    Η αριστερα εχει ιστορικα διαχωρισει τη θεση της απο την τρομοκρατια που ειναι ατομικη πραξη. Βασιζεται σε μαζικους αγωνες. Ετσι νομιμοποιειται.

    Οποιος ακολουθει αλλο δρομο, σύμφωνα με το λεξικο δεν ειναι αριστερος. Και δεν εχει σχεση με τις 200000 αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλε Κυριάκο,


    Ας ξεκινήσουμε ανάποδα, από το δεύτερο πρόβλημα που επισήμανες στο σχόλιό σου: Όπως βλέπεις από την προσφώνησή μας, παρά το γεγονός ότι αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα με εντελώς διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι εμείς, σε θεωρούμε, όπως και πριν άλλωστε, φίλο.

    Νομίζουμε ότι με λάθος τρόπο, που ίσως οφείλεται και σε κάποια προκατάληψη, διάβασες το σχόλιό μας (όπως και του Στέργιου). Στην πραγματικότητα, εκείνο που θέλουμε να πούμε είναι ότι όποιοι έκαναν αυτό που έκαναν δεν είναι δικοί μας. Και να διευκρινίσουμε εδώ ποιους εννοούμε ως ‘δικούς μας’.

    Εννοούμε τους ανθρώπους που αντιλαμβάνονται ότι μόνο η μαζική δράση, οργανωμένη και πειθαρχημένη, τουλάχιστον ως ένα απαραίτητο μίνιμουμ επίπεδο, μπορεί να φέρει αποτέλεσμα ευνοϊκό για τους εργαζόμενους. Αυτή η άποψη είναι κοινή για τους ανθρώπους της Αριστεράς, ανεξάρτητα του κατακερματισμού τους σε ρεύματα και παραρεύματα.

    Και να διευκρινίσουμε ακόμα, τι εννοούμε όταν λέμε ‘δεν είναι δικοί μας’. Στην πραγματικότητα εννοούμε ‘δεν μπορεί να είναι δικοί μας’. Πράγμα που σημαίνει ότι, αν αύριο εμείς, η συγκεκριμένη μπλογκοπαρέα δηλαδή, τη δούμε ‘επαναστάτες πόλεων’ και πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας με μολότωφ επί δικαίων και αδίκων, πράγμα που θεωρητικά δεν αποκλείεται, γιατί η τύφλωση τέτοιου τύπου μπορεί να συμβεί στον καθένα, ο Στέργιος —το όνομα το γράφουμε συμβολικά, εννοώντας όλους εκείνους που ξέρουν ότι Αριστερά σημαίνει μαζικό κίνημα κι όχι ατομικές «μαγκιές»— ο Στέργιος λοιπόν κι ο κάθε Στέργιος είναι υποχρεωμένος να πει όσο πιο καθαρά γίνεται: «Οι LeftG700, παρά το όνομά τους, παρά τα όσα ισχυρίζονται, δεν είναι δικοί μας. Και είτε είναι σε μισθολόγιο, είτε είναι στον κόσμο τους, επειδή χαντακώνουν το κίνημα των πολλών, ξεκόβουμε και τους καταγγέλλουμε». Φυσικά, οι αντίπαλοι της Αριστεράς, δεν είναι μαλάκες! Θα αρχίσουν όλοι εν χορώ: «Δε πα να λέτε! Τι σημαίνει ‘Left’; ‘Αριστερά’! Άρα ποιος φταίει για τα «κατορθώματά» τους; Η Αριστερά! Όπερ έδει δείξαι».

    Αυτό το παιχνίδι θα παιχτεί· ήδη παίζεται. Και σ’ αυτό το παιχνίδι ο καθένας διαλέγει πλευρά. Από τη σκοπιά της κάθε πλευράς τα επιχειρήματα φαίνονται λογικά και τεκμηριωμένα. Δεν είναι όμως αυτά που καθορίζουν ποια πλευρά παίρνει ο καθένας μας. Αυτό που την καθορίζει είναι η απάντηση που ήδη έχει δώσει στον εαυτό του όταν του έθεσε το ερώτημα «Which side are you on?».

    Φυσικά, για πολλούς το ερώτημα δεν έχει τεθεί ποτέ· γι’ αυτούς δεν υπάρχουν καν ‘sides’. Ελπίζουμε η (ορθή) δυσπιστία σου στην πάλη των τάξεων ως αρχή και τέλος της φιλοσοφίας να μη σημαίνει ότι συγκαταλέγεσαι σ’ αυτούς.


    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. LeftG700, όπως πάντα διαβάζω με προσοχή τις απόψεις σου και προσωπικά είμαι σίγουρος πως κανείς από εσάς δεν θα πείραζε ούτε μύγα ακόμα κι αν είχε tatoo σβάστικες στα φτερά της. Μόνο που ο ορισμός του ποιος είναι αριστερός και κυρίως το ποιος αυτοπροσδιορίζεται ως αριστερός δεν είναι τόσο ξεκάθαρος.

    Το μεγάλο πρόβλημα είναι πως οι αριστεροί δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την ιδεολογία από τις εκλογικές σκοπιμότητες του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ. Όσο δύσκολο είναι για τον Πάπα να πει "ιερέας παιδεραστής" είναι και για τον Τσίπρα να πει "αντιεξουσιαστής τραμπούκος". Και όλοι οι έντιμοι αριστεροί για κάποιον εντελώς ακατανόητο λόγο ακολουθούν το παράδειγμα εξιδανικεύοντας τους κάθε είδους τραμπουκισμούς και βγάζοντας πορίσματα για προβοκάτσιες κάθε φορά που γίνεται η στραβή (που θα γίνει: όπου πέφτουν πολλές μολότωφ κάποιος θα καεί. Δε θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβεις).

    Εγώ πιστεύω πως η αριστερά είναι αθώα και καταλαβαίνω πως ο Τσίπρας και ο Παφίλης λένε αυτά που λένε γιατί πρέπει να τα πουν. Για μένα οι δηλώσεις τους έχουν τόση αξία όση και οι διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού ότι δεν θα χρεοκοπήσουμε. Για όσους δεν έχουν όμως ρομαντική σχέση με την αριστερά αυτές οι δηλώσεις είναι παράδοξες γιατί αθωώνουν προκαταβολικά κάποιους που μπορεί και να μην είναι αθώοι. Μην κατηγορείς λοιπόν αυτούς που επιτίθενται στην αριστερά με αυτά τα προσχήματα. Εσείς τους δίνετε το δικαίωμα.

    Όσο για την πάλη των τάξεων, είναι αληθινή και ανήκω στην τάξη που χάνει. Το πρόβλημα είναι όμως πως η αριστερά περιμένει από μένα επειδή είμαι εργαζόμενος να κατέβω στη διαμαρτυρία παρέα με τα τρωκτικά της ΑΔΕΔΥ και της ΟΛΜΕ που μου ρουφάνε το αίμα εδώ και δεκαετίες παρέα με τους πολιτικούς που με περισσή υποκρισία τώρα κατηγορούν. Μπορεί να ανήκουμε στην ίδια τάξη αλλά δεν είμαστε μαζί και δεν μπορώ να το ξεχάσω αυτό στο όνομα της ταξικής αλληλεγγύης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φίλε Κυριάκο,


    Δυο λόγια προς το παρόν γιατί δεν έχουμε αυτή τη στιγμή τον απαιτούμενο χρόνο.

    Με χαρά και ικανοποίηση βλέπουμε πως αναγνωρίζεις σ' εμάς (νομίζουμε ότι τέτοια αναγνώριση αξίζουν και όλοι οι ευώνυμοι σχολιαστές) όχι την τυφλότητα των ενστίκτων, αλλά τις προθέσεις του πολιτικού αγώνα.

    Θα επανέλθουμε αργότερα.


    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φίλε Κυριάκο,


    Καλημερίζουμε. Ξεκινώντας από το πρώτο που γράφεις (η δυσκολία να ορίσεις ποιος αυτοπροσδιορίζεται ως αριστερός):

    Από το ’89-’91 και μετά, όταν κατέρρευσαν τα καθεστώτα που εφάρμοσαν (όπως εφάρμοσαν) τον σοσιαλισμό του προηγούμενου αιώνα, η Αριστερά, εθελοντικά τις περισσότερες φορές, αποκόπηκε και παραιτήθηκε από το ριζικά διαφορετικό σχέδιο για μια κοινωνία ισότητας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ξεχειλώσει τόσο πολύ η κατηγορία Αριστερά, ώστε, πολλές φορές, να αρκεί ακόμα και η φιλοζωία ή η εμπεδωμένη άποψη ότι το πορτοφόλι που βρίσκεις στο δρόμο πρέπει να το επιστρέφεις στον κάτοχό του, για να ισχυρίζεται κάποιος με ειλικρινή πίστη ότι είναι αριστερός! (Το λέμε λίγο τραβηγμένα για να δώσουμε έμφαση σε μια υπαρκτή, αλλά όχι πάντα ευδιάκριτη διεργασία). Όπως καταλαβαίνεις, παρά το ότι και τα δύο είναι ευγενείς πράξεις, δεν αρκούν ενώ από τα συμφραζόμενα έχεις και τη δική μας άποψη επ’ αυτού.

    Ας πάμε στο πρόβλημα που σύμφωνα με την άποψή σου εντοπίζεται σε εκλογικές σκοπιμότητες. Νομίζουμε ότι κάνεις λάθος. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα.

    Κατ’ αρχήν, αν και πρέπει να το ξέρεις, φαίνεται να ξεχνάς ότι η θέση και στάση ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τους αντιεξουσιαστές είναι διαφορετική. Το πρώτο θεωρεί ότι αντικειμενικά η δράση τους είναι προβοκατόρικη και τους καταγγέλλει σε όλους τους τόνους. Το δεύτερο προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ της κριτικής στις μαλακίες τους και της ανάγκης να μην αποκοπεί από τη διάθεση της νεολαίας να αμφισβητεί τις κοινωνικές συμβάσεις και πειθαρχίες, διάθεση που πολλές φορές καθιστά συμπαθείς τους αντιεξουσιαστές σε κάποια νεολαιίστικα στρώματα.

    Ύστερα, γιατί υποβιβάζεις τις προσπάθειες και των δύο (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ) να αυξήσουν την επιρροή τους σε ‘εκλογικές σκοπιμότητες’; Ίσως επειδή ταυτίζεις τον πολιτικό ή κοινωνικό αγώνα με τις εκλογές. Επί της θεωρίας τουλάχιστον όμως αυτό είναι έξω από τις αντιλήψεις της Αριστεράς —άλλο αν συχνά υποκύπτουν στον κοινοβουλευτισμό.

    Υπάρχει όμως μια «κρυμμένη» πρόσθετη παράμετρος· κι εκεί εντοπίζουμε εμείς τη μεγάλη δυσκολία στο πώς θα χειριστεί η Αριστερά το πρόβλημα του αντιεξουσιαστικού ρεύματος. Από τη στιγμή που η κατάργηση κάθε εξουσίας είναι έστω και ο μακρινός, μελλοντικός ορίζοντας της δικής της Υπόσχεσης, βρίσκεται στο παρόν μεταξύ σφύρας και άκμονος. Η σφύρα: η ανάγκη της οργάνωσης και πειθαρχημένης δράσης θέτει περιορισμούς στην ατομική δράση. Ο άκμονας: κάθε οργανωμένη και πειθαρχημένη δράση έχει καταναγκασμούς και —μοιραία— κάποιους μηχανισμούς που «επιτηρούν» τη συμμόρφωση με αυτούς τους καταναγκασμούς. Η Αριστερά λοιπόν πρέπει να πορευτεί με αυτή την αντίφαση· δεν είναι εύκολο. Νομίζουμε ότι το καταλαβαίνεις αυτό.


    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΥΝΕΧΕΙΑ


    Δεν αθωώνει όμως κανείς, ούτε και ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ακόμα άλλες οργανώσεις της Αριστεράς, αυτές που λέμε ‘εξωκοινοβουλευτικές’, πρακτικές τυφλής και ατομικής βίας[1]. Είναι άλλο ζήτημα ότι ο λόγος της ή οι διαδηλώσεις αποτελούν συχνά «σκαλοπάτι» για να πατήσουν οι αντιεξουσιαστές κι άλλο η αθώωσή τους. Και μιλώντας για τους αντιεξουσιαστές: Δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι. Την Πρωτομαγιά και την Τετάρτη παρακολουθήσαμε προσεκτικά το μπλοκ τους· όχι σε όλη την πορεία, αλλά για αρκετό διάστημα. Ήταν μαχητικοί αλλά δεν είδαμε να κάνουν καμία μαλακία. Ελπίζουμε τα λόγια μας αυτά να μη σε κάνουν να πεις ότι τους εξιδανικεύουμε. Δεν υπάρχει καμία εξιδανίκευση από κανέναν αριστερό. Υπάρχουν μόνο διαφορετικές αντιλήψεις για τη στάση που πρέπει να έχει η πολιτικά συγκροτημένη Αριστερά απέναντί τους έτσι ώστε να περιορίσει τη ζημιά που υφίσταται από δαύτους, αλλά χωρίς να αποκοπεί από το πολιτικά ανώριμο κομμάτι της νεολαίας που, όπως γράψαμε παραπάνω, δείχνει δυναμικές διαθέσεις κόντρα σε καταστάσεις που τους καταδικάζουν σε μια μίζερη ζωή χωρίς ελπίδα.

    Τέλος, για τα συνδικαλιστικά. Νομίζουμε ότι ξέρεις πως ο «επίσημος» συνδικαλισμός είναι από τη μεταπολίτευση και μετά κυβερνητικός. Και φυσικά ξέρεις ποιοι κυβερνούν όλες αυτές τις δεκαετίες. Μη τον χρεώνεις επομένως στην Αριστερά.

    Είναι η Αριστερά απαλλαγμένη από γραφειοκρατία; Σε καμία περίπτωση! Η γραφειοκρατία και οι ιδιαίτερες ομάδες συμφερόντων που συνδέονται μ’ αυτήν είναι φαινόμενα που συνοδεύουν όλες τις κοινωνίες από τη στιγμή που άρχισαν να συγκροτούνται στοιχειωδώς ως τέτοιες. Και ακόμα κι αν είχαμε από τη Δευτέρα την πιο αγνή μορφή σοσιαλισμού που μπορεί να φανταστεί κανείς, πάλι θα την είχαμε στην καμπούρα μας. Δεν υπάρχει οργάνωση χωρίς γραφειοκρατία. Και νομίζουμε ότι είναι άνευ νοήματος να απορρίπτει κάποιος την Αριστερά επειδή έχει κι αυτή τη γραφειοκρατία της. Το μόνο που έχει νόημα είναι ο διαρκής αγώνας εναντίον και της κόκκινης γραφειοκρατίας.

    Αντί επιλόγου και για να επιστρέψουμε στο κύριο ζήτημα:

    Έχουμε την αίσθηση ότι διαθέτεις κριτική σκέψη. Πιθανόν αυτή να σε έχει οδηγήσει ή να σε οδηγήσει στο μέλλον απέναντι από την Αριστερά. Σεβαστό από μας —κι αυτό το λέμε με κάθε ειλικρίνεια.

    Όμως είμαστε βέβαιοι ότι θα κάνεις λάθος αν την απορρίψεις με την ιδέα ότι βλέπει αδιάφορα ή κυνικά πράξεις που μπορούν να καταλήξουν στην προχθεσινή τραγωδία.

    Θέλεις να της χρεώσεις ανικανότητα; Κάνε το (σε ένα κάποιο ποσοστό θα συμφωνήσουμε). Μη της χρεώνεις όμως κυνισμό ή αδιαφορία. Την αδικείς. Κι αφού είσαι από τη μεριά της τάξης που χάνει όπως παραστατικά λες, θα ξέρεις πως ό,τι χτίζεται πάνω στην αδικία δεν αξίζει.


    Τα λέμε (και χαρήκαμε που τα είπαμε)


    [1] Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι για πολλούς αντιεξουσιαστές οι πολιτικά οργανωμένοι αριστεροί δεν θεωρούνται τίποτα καλύτερο από ‘κόκκινοι φασίστες’.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. LeftG700 ευχαριστώ. Απλά να θυμάσαι πως ο μέσος (αυτοπροσδιοριζόμενος έστω) αριστερός δεν είσαι εσύ.

    Εμένα μπορεί να μ' ενδιαφέρουν οι αποχρώσεις της αριστερής σκέψεις χωρίς να είμαι βέβαιος που τοποθετούμαι εγώ σε σχέση μ' αυτή (θεωρώ τον εαυτό μου μάλλον συντηρητικό για να είμαι ειλικρινής). Πολλοί όμως χρησιμοποιούν την αριστερή σκέψη με ιδιοτέλεια, όπως για παράδειγμα οι κομματικοί συνδικαλιστές που ενώ γλύφουν την κάθε κυβέρνηση μετά καλούν το λαό σε ταξικό αγώνα. Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πρώτο τραπέζι πίστα στον Παρθενώνα κλείνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Darthiir,

    οπου και να καθισεις στην Ακροπολη, παντα πρωτο τραπεζι θα ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ορίσατε!