Όταν η έννοια της δημοκρατίας έχει ξεχειλώσει τόσο πολύ ώστε να μπαλώνει μ’αυτή τα ρούχα της όλο το φάσμα της πολιτικής, από την ακροδεξιά ως την ακροαριστερά, όταν ολοένα και περισσότερα think tanks, πολιτικοί και ακαδημαϊκοί δεν σκιάζονται πλέον να το λένε καθαρά ότι η δημοκρατία ξόφλησε, εμπρός λοιπόν για την ενδυνάμωση των ελίτ που ξέρουν και μπορούν καλύτερα από τον αμαθή λαό, κι όταν το χειρότερο όλων τα λόγια αυτά βρίσκουν και συντονίζονται και στα ώτα του άφρονος λαού, τι άλλο μένει τότε να περιμένουμε; Αν η δημοκρατία όπως την διαβάζαμε σε σκονισμένα βιβλία, ή έστω και την θυμόμασταν, ακόμα και στην πιο ευτελισμένη της μορφή δεν έχει μεγαλύτερη αξία κι από τα κουρελιασμένα ελληνικά ομόλογα, γιατί να πρέπει να συνεχίζουμε να στήνουμε εικονικά και πολυέξοδα πανηγύρια όπως οι εκλογές;
Παρ’ όλο που αυτό ακούγεται απόλυτα λογικό, εν τούτοις οι πολιτικοί διστάζουν ακόμα να τις καταργήσουν εντελώς, θες λόγω αδράνειας, θες λόγω του ότι ακόμα επιζητούν μια έστω εικονική νομιμοποίηση που θα αποκοιμίζει και θα φρενάρει το υποβόσκον εξεγερσιακό δυναμικό, θες λόγω του γεγονότος ότι υπάρχουν τρόποι ώστε να τις ροκανίζουν σταδιακά και ψήφο-φήφο, δηλαδή να αποστερούν το δικαίωμα ψήφου κάθε φορά από ολοένα και μεγαλύτερες κατηγορίες. Έτσι, όταν στο τέλος δεν θα έχει μείνει κανένας να ψηφίζει να μην γίνει και πολύ αντιληπτό.
Αν νομίζετε ότι αυτά ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας, κάνετε μεγάλο λάθος. Αυτό που έγραψε ο αρθρογράφος Matthew Vadum στο American Thinker, δεν είναι παρά η γνωστοποίηση αυτού που ως τώρα ψιθυριζόταν στους διαδρόμους και τα γραφεία.
«Δίνοντας ψήφο στους φτωχούς αντιστοιχεί στο να δίνεις διαρρηκτικά εργαλεία σε εγκληματία. Είναι βαθιά αντικοινωνικό και αντι-αμερικανικό να δίνεις τη δυνατότητα σε μη-παραγωγικά κομμάτια του πληθυσμού να καταστρέφουν τη χώρα. Ενθαρρύνοντας αυτούς που επιβαρύνουν την κοινωνία να συμμετέχουν στις εκλογές δεν σημαίνει ότι βοηθάς τους φτωχούς. Σημαίνει ότι βοηθάς τους φτωχούς να βοηθήσουν τον εαυτό τους με τα λεφτά των άλλων. Και αυτό δεν είναι κοινωνική δικαιοσύνη»
Προς το παρόν, ο Λοβέρδος έδωσε το σήμα για τη βλάβη που προκαλούν οι Δ.Υ. στο κοινωνικό σώμα. Δεν μένει παρά να το λάβει ο Καστανίδης και να το κάνει πράξη. Άλλωστε έχουν οργώσει καλά το έδαφος του φασισμού...
Αν σου πω ότι μου έχει περάσει από το μυαλό πολλές φορές, σαν διαίσθηση, αυτό το ενδεχόμενο της κατάργησης των εκλογών, θα το πιστέψεις;;; Ιδίως όταν βλέπω πόσο γρήγορα προχωράει η αποβλάκωση... με πιάνει σύγκρυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήειδες λαγωνικο, που καθισταται αυτονοητο πλεον;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτοιχιματιζω οτι εχει περασει κι απο πολλων αλλων το μυαλο. Θα γινει πραξη, αλλα δεν πιστευω αποτομα, αλλα σιγα σιγα. Οπως και σιγα σιγα ξεφτισε και η δημοκρατια. Ουτε που το πηραμε χαμπαρι...
Η νεοφιλελεύθερη συνταγή του καπιταλισμού που έχει εφαρμογή τα τελευταία περίπου 30 χρόνια έχει κάνει τον κύκλο της και έχει φέρει τα πράγματα σε αδιέξοδο. Για να συνεχίζουν να έχουν κέρδη αφού τελείωσε και η πολιτική των δανεικών και υπερχρεώσεων(ου αν λάβεις παρά του μη έχοντος) και αφού ρήμαξαν όλη την Αφρική, την Ασία, Λατινική Αμερική κ.τ.λ το μόνο που τους έχει απομείνει είναι να κάνουν επίθεση στα εισοδήματα του λαού του μητροπολιτικού καπιταλισμού. Μόνο που αυτά δεν γίνονται σε Δημοκρατίες. Άρα η λύση είναι καλυμμένος ή απροκάλυπτος φασισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι πλέον, η διαδικασία των εκλογών έχει εκφυλισθεί τόσο, που η ψήφος των πολιτών (το υπέρτατο δημοκρατικό όπλο) έχει καταντήσει νεροπίστολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάντησαν τις εκλογές ένα κακόγουστο θέαμα με ανιαρό σενάριο και ατάλαντους ηθοποιούς (πολιτικούς). Και μείς, οι πρωταγωνιστές και καλά των εκλογών, δεν είμαστε τίποτα άλλο από ένα κοινό που με αγωνιά περιμένει να δει τι περιέχει το κουτί ένα ή το κουτί δυο ή τι βρίσκεται πίσω από την κουρτίνα. Όλα στημένα όλα σκηνοθετημένα από μια οικονομική ολιγαρχία (ντόπια και ξένη) που θα κυβερνά την επομένη, έτσι κι’ αλλιώς.
Σιγά μη δώσουν την δυνατότητα στους φτωχούς να ανατρέψουν την εξουσία τους. Σιγά μην αφήσουν ταλαντούχους ηθοποιούς να ανέβουν στο σανίδι.
Dyer
ΑπάντησηΔιαγραφήας μην ξεχναμε οτι δικαιωμα ψηφου ειχαν μονο οι πλουσιοι, φυσικα οι ανδρες. Πρωτοι καθιερωσαν την καθολικη ψηφοφορια οι γαλλοι μετα την επανασταση, ενω οι γερμανοι απο το 1871.
Αφου παμε πισω στο χρονο, γιατι να μην συμβει και αυτο;
Ανωνυμε
ΑπάντησηΔιαγραφήο τροπος σκεψης των νεοφιλελευθερων, ο κυνικος πραγματισμος τους, δεν διαφερει και πολυ απο τον τροπο σκεψης του φασισμου. Με την κριση αυτο φανηκε καθαρα. Το διανοητικο και ψυχολογικο υποβαθρο κτιστηκε πολυ καλα στις δεκαετιες του νεοφιλελευθερισμου, δλδ ο μισανθρωπισμος, η μνησικακια, η απωθηση του ανθρωπινου παραγοντα στο περιθωριο.
Έμπνευση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα δεν ψηφίζουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, δεν θα έχουν κίνητρο οι πολιτευτές να τους διορίζουν. Αλλά αν πλέον δεν μπορούν να γίνονται διορισμοί όπως παλιά, τότε και οι ψήφοι τους είναι άχρηστες, ίσως και επιζήμιες, για τους πολιτευτές.
Επίσης, καλό είναι να μην ψηφίζουν ούτε οι φοιτητές (οι μαθητές ευτυχώς δεν ψήφιζαν ήδη), ούτε οι συνταξιούχοι, ούτε οι ιδιωτικοί υπάλληλοι που δεν είναι αρκετά ικανοί να βγάζουν πάνω από 1000 ευρώ το μήνα. Οι μετανάστες δεν ψήφιζαν έτσι κι αλλιώς, αλλά όσοι έχουν πάρει ιθαγένεια, καλό είναι να μην ψηφίζουν πλέον, γιατί είναι ή φτωχοί ή διαφορετικοί. Και τέλος, οι γυναίκες τι να το κάνουν το δικαίωμα ψήφου; και που ψήφιζαν τόσα χρόνια βελτιώθηκε η ζωή τους; όχι, άρα επιβεβαιώνονται όσοι τον 19ο αιώνα έλεγαν ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να κατανοήσουν τα των κοινών και δεν μπορούν να αποφασίσουν για το καλό τους...
Το πείραμα με τη "δημοκρατία" έδειξε ότι καλό είναι να τα αφήσουμε αυτά και να γυρίσουμε στους παλιούς καλούς καιρούς... όχι όπως τώρα, αφεντικά και δούλοι-ένα γινήκαμε ούλοι...
κοιταξε να δεις η φορμουλα ειναι ετοιμη και φαινεται πολυ λογικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιο φυσικο προσωπο χρωσταει φορους στο κρατος η δεν πληρωνει φορους γιατι ειτε ειναι ανεργοε ειτε ειναι ατομο με ειδικες αναγκεσ που ζει με προνοιακα επιδοματα δεν δικαιουται να ψηφιζει.
Δεν ακουγεται λογικο και δικαιο?? θα ψηφιζουμε με φορολογικη ενημεροτητα.
''Πρωτοι καθιερωσαν την καθολικη ψηφοφορια οι γαλλοι μετα την επανασταση, ..''
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Γαλλικό επαναστατικό Σύνταγμα του 1791 αρχικά διαχώρισε τα τέσσερα εκατομμύρια τετρακόσες χιλιάδες «ενεργούς» πολίτες από τα δυο εκατομμύρια «παθητικούς» χωρίς περιουσια και ψήφοΦυσικά οι γναικες αποκλειονταν από την ιδιοτητα του πολιτη και ο Ranciere μας θυμιζει τον παραδοξο οσο και διάσημο συλλογισμό που εισάγει η Ολυμπία ντε Γκουζ στο αρθρο 10 της Διακήρυξης των δικαιωμάτων της γυναίκας και της πολιτισσας: « Η γυναίκα έχει τα δικαίωμα να ανέβει στο ικρίωμα ¨πρέπει να έχει εξίσου το δικαίωμα να ανέβει στο βήμα του κοινοβουλίου»
εννοειται Νοσφερατε, οτι οι γυναικες δεν ψηφιζαν, παρα μονο πολυ αργα, μετα το δευτερο ημισυ του ΒΠΠ. Διεφερε βεβαια απο κρατος σε κρατος η χρονολογια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ διαχωρισμος τωρα παιρνει τις φυσιολογικες του διαστασεις, απο προβλημα φυλων, γινεται φανερα προβλημα ταξεων, οπως στον παλιο καλο καιρο. Αντε γιατι ειχαμε ξεχασει τι ειναι ταξεις και τι καπιταλισμος.
Η εκλογές, πέρα από τον συνειδησιακό εκφυλισμό, έχουν εκφυλιστεί και σαν διαδικασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους σταυρούς τους σημαδεύουνε πλέον οι εφορευτικές επιτροπές, ειδικά στην Α' Αθηνών, ο Τριανταφυλλόπουλος ανακίνησε το θέμα αλλά μετά το 'κοψε. Ούτε που κατάλαβε ο κοσμάκης πόσο μεγάλο θέμα ήταν αυτό, ίσως και να μην ήθελε να το καταλάβει. Καθόλου τυχαίο ότι σχεδόν όλα τα μπουμπούκια - Αννούλες, Ντορούλες, Μαριέτες - εκλέγονται στην Α' Αθηνών.
Ρεθυμνιώτης μου 'λεγε ότι όλες οι ψήφοι των ετεροδημωτών είχαν σταυρό στην Κεφαλογιάννη.
Και τέλος η κωμωδιά με την ηλεκτρονική ψηφοφορία. Πατάς ένα κουμπί και βγαίνει μια χοντρή κι ας ψήφισες κάποιον άλλο.
Πιστεύω ότι πρέπει να συμπληρώνουμε όλους τους σταυρούς που διακαιούμαστε.
Υποστηρίζω ότι πρέπει να ψηφίζουν μόνο όσοι πληρώνουν σε φόρους περισσότερα από όσα εισπράτουν απ' το κράτος.
ΑπάντησηΔιαγραφή