Από τη μεγαλοδιαφθορά, τύπου Siemens, με την οποία ασχολήθηκα μόλις προηγουμένως, είπα σήμερα να κάνω μια βουτιά στα χαμηλά και ν’ ανασύρω ένα επεισόδιο από το ευρύ πάνθεον της μικροδιαφθοράς αυτή τη φορά, έτσι για να ξυπνήσουμε λιγάκι από την αποχαύνωση και το θάμπωμα που μάς προκάλεσαν οι λαμπεροί stars της ιστορίας αυτής και να κοιτάξουμε και τα δικά μας μούτρα. Αν και το σενάριο και η σκηνοθεσία δύσκολα θα έλεγες ότι πλάστηκαν από τα επιδέξια χέρια ενός Βισκόντι, εν τούτοις το θέαμα που προσφέρθηκε και κυρίως αυτό που αναμένεται να προσφερθεί στα προσεχώς, στάθηκε ικανό να μάς κάνει να ξεχάσουμε ότι κι ο καθένας από εμάς είναι κι από ένας μικρός star, που μπορεί μεν να μην κάνει διεθνή καριέρα όπως ο κ. Χριστοφοράκος, μπορεί να μην έχει συνεχώς επάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά δεν τα πάει κι άσχημα στην εγχώρια σκηνή του παράνομου πάρε-δώσε, έχοντας μάλιστα συστηματική και μακροχρόνια παρουσία.
Κατά γενική ομολογία, οι πλέον διάσημες ομάδες των μικρο-stars της εκ των κάτω διαφθοράς είναι τα σινάφια των εφοριακών, των ιατρών, των πολεοδόμων και των τελωνειακών, (συγχωρήστε μου αν παρέλειψα κάποιο), τα οποία και καρπούνται το μεγαλύτερο μερίδιο της αντίστοιχης φιλολογίας επισκιάζοντας τη σημαντική συμβολή άλλων επαγγελματικών ομάδων.
Για το σκοπό αυτό θα ανασύρω σήμερα από τον πάτο, προσπαθώντας να το αναβαθμίσω σε θέση ανάλογη της συνεισφοράς του, το σινάφι των υπαλλήλων του Υπουργείου Συγκοινωνιών. Το φακελάκι στον εφοριακό, στον τελωνειακό, στον γιατρό ή στον υπάλληλο της πολεοδομίας μπορεί να είναι δύσοσμο, αλλά για να πούμε και του στραβού το δίκαιο, δεν είναι και δηλητηριώδες, δεν σε στέλνει δηλαδή. Το φακελάκι όμως στον υπάλληλο του Υπουργείου Συγκοινωνιών για να σου στείλει το δίπλωμα οδήγησης με το ταχυδρομείο στο σπίτι είναι ένα συμβόλαιο με τον Θάνατο, το οποίο υπογράφουν συνειδητά και με δική τους θέληση οι ίδιοι οι μελλοθάνατοι. Και όταν μάλιστα πρόκειται για νέους οδηγούς των 18 χρόνων, το υπογράφουν και οι γονείς οι ίδιοι, με πλήρη συναίσθηση τού τι πράττουν.
Η διαδικασία είναι γνωστή, αλλά θα την επαναλάβω εν συντομία. Ο υποψήφιος οδηγός δίνει ένα ποσό (η ταρίφα, όπως πληροφορήθηκα είναι γύρω στα 200 ευρώ) στον «εκπαιδευτή-δολοφόνο», ο οποίος μεταβιβάζει ένα μέρος του ποσού στον αρμόδιο «δημόσιο υπάλληλο-δολοφόνο». Ο έχων το θράσος να αρνηθεί αυτό το διακανονισμό, μένει απλά με το τιμόνι στο χέρι. Ο δρόμος θα παραμείνει για πάντα κλειστός! Τα περιστατικά που έχω υπ’ όψιν μου είναι πολλά, ώστε να μπορώ να υποθέσω ότι δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει και αλλιώς.
Αν είχα την εξουσία ενός νομοθέτη θα έστελνα τους υπαλλήλους και εκπαιδευτές κατ’ ευθείαν στο απόσπασμα, τους δεν υποψήφιους οδηγούς που συναινέσανε, στη φυλακή με κάθειρξη.
Πείτε μου σας παρακαλώ, ότι δεν είναι έτσι! Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η κοινωνία μας έφτασε σε τέτοιο σημείο ώστε να θέλει να αυτοκτονεί και να πληρώνει κι από πάνω γι αυτό!
Κατά γενική ομολογία, οι πλέον διάσημες ομάδες των μικρο-stars της εκ των κάτω διαφθοράς είναι τα σινάφια των εφοριακών, των ιατρών, των πολεοδόμων και των τελωνειακών, (συγχωρήστε μου αν παρέλειψα κάποιο), τα οποία και καρπούνται το μεγαλύτερο μερίδιο της αντίστοιχης φιλολογίας επισκιάζοντας τη σημαντική συμβολή άλλων επαγγελματικών ομάδων.
Για το σκοπό αυτό θα ανασύρω σήμερα από τον πάτο, προσπαθώντας να το αναβαθμίσω σε θέση ανάλογη της συνεισφοράς του, το σινάφι των υπαλλήλων του Υπουργείου Συγκοινωνιών. Το φακελάκι στον εφοριακό, στον τελωνειακό, στον γιατρό ή στον υπάλληλο της πολεοδομίας μπορεί να είναι δύσοσμο, αλλά για να πούμε και του στραβού το δίκαιο, δεν είναι και δηλητηριώδες, δεν σε στέλνει δηλαδή. Το φακελάκι όμως στον υπάλληλο του Υπουργείου Συγκοινωνιών για να σου στείλει το δίπλωμα οδήγησης με το ταχυδρομείο στο σπίτι είναι ένα συμβόλαιο με τον Θάνατο, το οποίο υπογράφουν συνειδητά και με δική τους θέληση οι ίδιοι οι μελλοθάνατοι. Και όταν μάλιστα πρόκειται για νέους οδηγούς των 18 χρόνων, το υπογράφουν και οι γονείς οι ίδιοι, με πλήρη συναίσθηση τού τι πράττουν.
Η διαδικασία είναι γνωστή, αλλά θα την επαναλάβω εν συντομία. Ο υποψήφιος οδηγός δίνει ένα ποσό (η ταρίφα, όπως πληροφορήθηκα είναι γύρω στα 200 ευρώ) στον «εκπαιδευτή-δολοφόνο», ο οποίος μεταβιβάζει ένα μέρος του ποσού στον αρμόδιο «δημόσιο υπάλληλο-δολοφόνο». Ο έχων το θράσος να αρνηθεί αυτό το διακανονισμό, μένει απλά με το τιμόνι στο χέρι. Ο δρόμος θα παραμείνει για πάντα κλειστός! Τα περιστατικά που έχω υπ’ όψιν μου είναι πολλά, ώστε να μπορώ να υποθέσω ότι δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει και αλλιώς.
Αν είχα την εξουσία ενός νομοθέτη θα έστελνα τους υπαλλήλους και εκπαιδευτές κατ’ ευθείαν στο απόσπασμα, τους δεν υποψήφιους οδηγούς που συναινέσανε, στη φυλακή με κάθειρξη.
Πείτε μου σας παρακαλώ, ότι δεν είναι έτσι! Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η κοινωνία μας έφτασε σε τέτοιο σημείο ώστε να θέλει να αυτοκτονεί και να πληρώνει κι από πάνω γι αυτό!
Ξέρεις τι με θλίβει κυνική κυρία?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι τα λέμε ωραία και όμορφα μεταξύ μας, δείχνουμε με το δάχτυλο τους άλλους, τους κακούς, και μετά πάμε και κάνουμε πάλι τα ίδια κι εμείς.
Αφού όλοι το έχουμε βαρεθεί αυτό το ξεφτιλιστικό παρεδώσε, αφού όλοι θέλουμε να αλλάξει αυτή η κατάσταση και αφού όλοι έχουμε πληγές από τη ρουφιανιά και το αλισβερίσι, τότε γιατί τους καλύπτουμε? τόσο πολύ την έχουμε χεσμένη τη φωλιά μας που μας έχουνε στριμώξει στη γωνία? Ο απλός ο άνθρωπος είναι τόσο μπλεγμένος που να μην μπορεί να πει όχι στο φακελάκι και στο γρηγορόσημο?
Μα τόσο μαφία πια?
Προσπάθησε να φανταστείς και άλλα τόσα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ "κοινωνία" είναι όρος συλλογικός αν δεν κάνω λάθος και συγχώραμε κιόλας,αλλά σήμερα δεν υπάρχουν κοινωνίες... μόνο το ΕΓΩ!
Οπότε όλα λειτουργούν βάση του ΕΓΩ.
Βάση του τι θέλω ΕΓΩ.
Χωρίς να με ενδιαφέρει τίποτα άλλο.
Τίποτα άλλο....
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.
Ισως σου δώσω και "τροφή" για να αναπτύξης με τον δικό σου ανεπανάληπτο τρόπο, κάποιες έννοιες του "σήμερα" που βιώνουμε και που θεωρούνται ντεφάκτο γιατί απλά κάποιοι τις έχουν επιβάλλει.
Πάντα φιλικά.
Ωρα σου καλή.
Καλησπέρα cynical. Που είναι τώρα ορισμένοι να σε διαβεβαιώσουν ότι οι μίζες είναι μέρος της (ιδιωτικής πάντοτε) λύσης του προβλήματος (κάθε προβλήματος)....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγκεκριμένη μίζα που αναφέρεις είναι όντως απαράδεκτη και ανεγκέφαλη. Από την άλλη όμως, δεν ξέρω γιατί, οι μίζες στους γιατρούς μου φαίνονται πιο ανήθικες.
Σε ένα νοσοκομείο κάποτε οι γιατροί είχαν φορέσει κονκάρδες ότι δεν χρηματίζονται (με πρωτοβουλία κάποιων αριστερών) ώστε να σταματήσουν οι "πελάτες" να τους δίνουν φακελάκια. Κάποιοι δαγκώθηκαν αλλά τις έβαλαν και αυτοί τις κονκάρδες. Στη συνέχεια το θέμα ατόνησε.
Το χρήμα και η πλούσια ζωή είναι υπερεκτιμημένα.
Όλοι αυτοί που στο πλαίσιο της τρέχουσας αγοραίας κουλτούρας βρίσκουν και τα κάνουν είναι εξίσου άθλιοι με το σύστημα που τους περιβάλει.
Για την οδήγηση ειδικότερα νομίζω ότι το κακό έχει παραγίνει!
Καλημέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜητέρα μωρού, της έστειλαν το δίπλωμα με το ταχυδρομείο. Σε ένα εξάμηνο το αυτοκίνητό της δεν είχε καμμία γωνία...
Ενδιαφέρον…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια, τι ποσοστό είναι αυτό που χρηματίζεται;
Μικρό;
Μεγάλο;
Ανάλογα…
Να πάμε όμως λίγο παραπέρα το θέμα σου;
Με τα συνήθη μαθήματα, γνωρίζει κανείς να οδηγεί;
Η απάντηση είναι προφανής, όχι!
Εκτός και αν θεωρείς πως υπάρχει άνθρωπος που γνωρίζει να οδηγεί πριν διανύσει 20000χλμ
Άρα τσάμπα διπλώματα παίρνουμε όλοι στην πράξη.
Λογική η διαφθορά λοιπόν σε κάτι που ουσιαστικά δεν έχει κανένα αντίκρισμα πέραν του ότι υποδηλώνει πως έμαθες να χειρίζεσαι το αμάξι.
Οδηγός δεν είσαι.
Cynical, θα προσπαθήσω να μετριάσω το πρόβλημα, συμφωνώντας και με το απωπάνω σχόλιο. Ναι, είναι αλήθεια ότι η διαφθορά σ'αυτό τον τομέα είναι τεράστια. Επίσης οι εξεταστές κυνηγάνε τόσο πολύ το φακελάκι που ουδεμία σχέση έχει το αν ξέρεις όντως να οδηγείς: αν δεν πληρώσεις, σου κάνουν τα νεύρα τόσο τσατάλια που μόνο αν είσαι ο Σουμάχερ υπάρχει μία πιθανότητα να μην τα κάνεις θάλασσα - και το λέω εγώ, που γενικά τα νεύρα μου είναι συνηθισμένα σε κάθε είδους εξετάσεις και συνεντεύξεις και δεν καταπονούνται εύκολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη, κανείς δεν ξέρει πραγματικά να οδηγεί όταν πρωτοπαίρνει το δίπλωμα - ακόμα κι αν το πάρει χωρίς φακελάκι. Θα έπρεπε λοιπόν να γίνει κάτι για τη διαφθορά σ'αυτό τον τομέα, αλλά τελικά το μόνο που μπορεί να μας σώσει είναι προσοχή κι υπευθυνότητα - και των νέων οδηγών και των υπολοίπων, κυρίως όταν βλέπουν εκείνο το "Ν" στο πίσω τζάμι...
σκέψου ότι μάλλον βρίσκεται σε ύφεση η συγκεκριμένη μίζα...
ΑπάντησηΔιαγραφήκυρίως γιατί στα θεωρητικά έχουν βάλει κουμπιούτερ και το τεστ ειναι CAT...
(η μίζα εκεί πάει ίσως και €2k...)
βάλε όμως και την άλλη παράμετρο: εάν κάνεις ένα μικρό λάθος στους αθλιους δρόμους που οδηγούμε, καθώς ΔΕΝ υπάρχουν απόλυτα διαφανείς όροί κατά την εξέταση (όλοι να αξιολογούνται με ακριβώς ίδιες συνθήκες, στους ίδιους δρόμους κλπ.), είσαι αναγκασμένος να πληρώσεις ξανά ένα τρανταχτό παράβολο...
(το οποίο συνήθως είναι το ποσό της μίζας για την εξέταση στο δρόμο)
οπότε το CAT είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και πλέον πρέπει να βρεθεί τρόπος να έχουμε και αντικειμενική αξιολόγηση κατά την πρακτική εξέταση
Με πρόλαβε ο GR.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως ο χρηματισμός ενός υπαλλήλου είναι ανήθικος εξ ορισμού. Με τη δικαιολογία των χαμηλών μισθών διαιωνίζουμε εμείς οι ίδιοι ένα πρόβλημα διαφθοράς και κακών υπηρεσιών από το δημόσιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τίθεται ασφαλώς και θέμα ασφάλειας.
Από την άλλη βέβαια μπορούμε να το δούμε συλλογικά. Όλοι μας ως επί το πλείστον έχουμε χαμηλούς/μέτριους μισθούς. Με την κυκλική κίνηση φακελακίων από κλάδο σε κλάδο ανεβάζουμε έτσι τους μισθούς όλων. Όλοι χαρούμενοι λοιπόν! Βέβαια υπάρχουν κλάδοι που δεν υπάρχει λόγος να χρηματιστούν, αλλά είμαι σίγουρος πως αργά ή γρήγορα η ελληνική κουτοεφευρητικότητα θα δώσει λύσεις!
;)
Γεια σου @athinovio,
ΑπάντησηΔιαγραφήστις συναλλαγες με τους εν λογω υπαλλήλους είτε τα "σκας" και κανεις τη δουλεια σου, είτε κανεις καταγγελια, που σημαινει οτι δεν θα κανεις τη δουλεια σου και θα μπλέξεις και σε μια δικαστικη περιπετεια απ' οπου δεν ειναι και πολυ σιγουρο οτι θα βγεις και κερδισμενος. Αλλο δρομο δεν ξερω.
Με τους γιατρους, μπορει και να μην δωσεις φακελάκι. Ελαχιστοι εκβιαζουν ανοιχτα. Αλλα αν τον χρειαστεις ξανα τον γιατρο δεν θα τον βρεις.
Μια λυση που βλεπω ειναι να ανακινηθει εκστρατεια απο ΜΚΟ, ενωσεις πολιτων κ.λ.π. ενημερωσης και παροτρυνσης των πολιτων για το τι πρεπει να κανουν για να αντιμετωπισουν τη μαφια. Να οργανωνονται συζητησεις κ.α. Κοντολογις να μπει το θεμα στο δημοσιο διαλογο και να μην φυγει αν δεν βρεθει λυση και αν ο πολιτης δεν αποκτησει αυτοπεποιθηση για να αντιπαρατεθει στους αγυρτες.
Γεια σου Εργατικη Μελισσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψα μια σκεψη στο προηγούμενο σχολιο για το πώς θα μπορούσε να αντιμετωπισθει αυτος ο βοθρος. Μονο με συνολική και συστηματική κινητοποιηση.
Ο καθενας κοιταει μεν να ξεμπερδευει οπως οπως, αλλα δεν τού αρεσει και ο τροπος. Οπως και να το κανουμε, μετά απο μια τετοια εκβιαστικη συναλλαγη, αισθανεσαι πολύ ταπεινωμενος και βράζεις από θυμό για το στρίμωγμα που σου κανουν.
Και μετα παιρνεις και εσυ ο θυμωμενος τη σκυταλη και αν εχεις την καταλληλη θεση, κανεις τα ιδια σε αλλους. Και πάει λέγοντας.
Υπάρχουν επιτροπες κατα της διαφθορας. Θα επρεπε να τις κινητοποιήσουμε ωστε να βγουνε στον κοσμο.
Τι αλλο μπορούμε να κανουμε;
Καλησπέρα @Rider,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπι του πρακτέου:
Θα μπορούσαμε να στήσουμε μια ιστοσελίδα όπου θα δεχόμασταν επώνυμες καταγγελίες για παράνομο χρηματισμό;
Αν μάς "ακούει" κανενας δικηγόρος ας κανει τον κοπο να μάς δώσει καποια συμβουλη για ν' αποφυγουμε μηνυσεις.
Ακομα και αυξησεις στους μισθους να γινουν το φαινομενο θα συνεχιστει γιατι ποτε δεν θα φτασουν στα ποσα που προσποριζονται εκβιάζοντας.
Καλησπέρα @swell,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι και μάνα. Ανευθυνη!
Καλησπέρα @Darthiir,
ΑπάντησηΔιαγραφήπουθενα στον κοσμο δεν γινεσαι οδηγος με 10-20 μαθηματα απο δασκαλο, οσο καλος και να ειναι αυτος. Αλλά και πουθενα δεν χρηματιζονται για να σου δωσουν το διπλωμα.
Οπως και δεν υπαρχει αλλος τροπος για να αρχισεις να μαθαινεις.
Τωρα, για το ποσοστο δεν το ξερω. Από τον περιγυρο μου ολοι πλήρωσαν. Θεωρειται στανταρ. Και εφ' όσον κανεις δεν ελεγχεται ουτε τιμωρειται, πιθανολογω οτι το φακελακι θα ειναι γενικευμενο.
Καλησπέρα k2,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πώς θα εκπαιδευονται καλυτερα οι νεοι οδηγοι ειναι αλλο θεμα, που θα μπορούσε να εξεταστει απο μονο του. Οπως και η συμπεριφορα των παλιων οδηγων προς τους νεους.
Η διαφθορα ομως στο συγκεκριμενο χωρο δεν μπορει να δικαιολογηθει εξ αυτου. Το προβλημα μου ειναι πώς θα διαλυσουμε αυτο το φαινομενο που επεκτεινεται σε ολο και περισσοτερες περιπτωσεις συναλλαγων στο δημοσιο αλλα και στον ιδιωτικο τομεα.
Εγραψα καποιες σκεψεις παραπανω. Με εξαγριωνει αυτη η κατασταση. Παρα πολύ! Δεν εχω δωσει ποτε σε κανεναν τιποτα. Και τουτο, γιατι απεφυγα καθε ειδους συναλλαγες σε αυτους τους χωρους. Τους σιχαινομαι οσο τιποτε αλλο.
Καλησπέρα Geokalp,
ΑπάντησηΔιαγραφήMε τα σηματα δεν υπηρχε προβλημα και παλιοτερα. Γιατι και τοτε ηταν multiple choice. Με την οδηγηση ειναι το προβλημα, οπου μπαινει ο υποκειμενικος παραγοντας του εξεταστη. Κατι σαν τις γαλάζιες συνεντευξεις, να σκεφτεις...
Και να το στανταροποιησουν το οδηγημα, πάλι θα σου λεει οτι παραβιασες το στοπ κατα ενα εκατοστο, οπότε κοβεσαι..
Τελος παντων, το θεμα ειναι η γκακστερικη νοοτροπια τού να εκβιασω και να τα παρω από τον αλλον, που ολο και γενικευεται.
Πολλα φιλια στο μωρακι. (αυτο ακομα αργει. Ως τοτε θα τους εχουμε παρει τα κεφαλια, των διεφθαρμενων!)
Γεια σου Μάνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι στον ιδιωτικο τομεα υπαρχει διαφθορα, σε χαμηλοτερα βεβαια επιπεδα.
Για να παταχθει δεν βλεπω αλλη λυση απο τον ακτιβισμό. Ενημερωνοντας τον κοσμο και παρεχοντας του τροπους πώς να το αποφυγει.
Η λυση που προτεινεις μου θυμιζει ενα ανεκδοτο που κυκλοφορουσε με e-mail για καποιον ξενο που πηγε σε ενα ξενοδοχειο και εδωσε 100 ευρω. Ο ξενοδοχος τα πηρε και ξεχρεωσε αμεσως τον μπακαλη, ο μπακαλης ξεχρεωσε τον μαναβη κ.ο.κ. και ο τελειταιος ξεχρέωσε τον ξενοδοχο. Οταν ο ξενος κατενηκε απο το δωματιο του εχοντας μετανοιώσει, ζητησε και πηρε πισω τα 100 ευρω. Ετσι ολοι βρεθηκαν να μην χρωστανε τιποτε με το τιποτα...
Τυχαίνει να είναι η μητέρα μου εξετάστρια, αρκετά δραστήρια μάλιστα, και ξέρω σίγουρα ότι το φακελάκι δεν είναι υποχρεωτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως επίσης και ότι υπάρχουν ακόμη πολλοί που δε χρηματίζονται.
Αυτές τις φήμες τις διαδίδουν πρώτα οι δάσκαλοι, οι οποίοι παίρνουν κι αυτοί το κατιτί τους.
Οι δάσκαλοι ξέρουν σίγουρα απέξω και ανακατωτά ποιοι λαδώνονται και ποιοι όχι, γι'αυτό όποιος θέλει να δώσει κανονικά, ας ζητά από το δάσκαλο να επιλέγει επιτροπές ανευ χρημάτων.
Άσε που το σύνηθες είναι όποιος πληρώνει, γιατί θέλει να πληρώσει, να παραμυθιάζει τους γύρω τους ότι τάχα αναγκάστηκε...
Ηθικό δίδαγμα: Αλλάξτε δάσκαλο!
Αλίκη
Γεια σου Αλικη,
ΑπάντησηΔιαγραφήπάρα πολυ διαφωτιστικα αυτα που μας ειπες.
Δηλαδη, υπάρχει σωτηρια!
Να ζητάμε από τους εκπαιδευτες (που ειναι και αυτοι στο κυκλωμα) να ζητανε επιτροπες αδιαφθορων. Και να γινεται η συμφωνια εξ αρχης με τον δασκαλο. Αν δεν δεχτει θα χασει πελατη.
να σου πω την αλήθεια, δεν είναι τόσο το θέμα ότι χρηματίζονται για να δώσουν διπλώματα, όσο η νοοτροπία του γεγονότος ότι μπορω να κάνω φιγούρα ή να παραβιάσω κανόνες, ή βιάζομαι, ή, ή, ή που κάνουν τον οδηγό, όσο έμπειρος και να έιναι, να οδηγάει επικίνδυνα και να παραβιάζει συνειδητά τους κανόνες οδήγησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ένα παιδί που δεν έχει πιάσει στα χέρια του τιμόνι ξέρει ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να σταματάνε στο κόκκινο, ή ότι το κόκκινο στρογγυλό σήμα με την οριζόντια λουρίδα σήμαίνει μονόδρομος. Ομως οι δικοί μας οδηγοί συστηματικά τα παραβιάζουν.
Το να μιλάς στο κινητό ενώ οδηγάς και να παίρνει συγχρόνως και στροφή με ταχύτητα ενώ ο πεζός έχει προτεραιότητα, ή να οδηγάς πιωμένος, δεν οφείλεται στο ότι λάδωσες για να πάρεις το δίπλωμα.
Καλημέρα Tyler,
ΑπάντησηΔιαγραφήμ' ενα ομως διεφθαρμενο δάσκαλο, δεν πρόκειται ποτε να βγει καποιος σωστος οδηγος. Με ενα σωστο και υπευθυνο επαγγελματια κατι παραπανω θα κερδισει. Σιγουρα την αξιοπρεπεια του και τον σεβασμο προς τους αλλους.
Βλέποντας τις φωτιές ανά την Ελλάδα και αυτή της Αττικής σήμερα 22/8, άραγε τι συμπέρασμα βγάζετε για τη τεράστια διαπλοκή μικρής και μεγάλης διαφθοράς; Άραγε μπορεί να υπάρχει η μια χωρίς την άλλη;;; αυτό είναι το «μεγαλείο» της διαφθοράς. Όταν θέλει κάποιος να τη χτυπήσει επάνω την υπερασπίζουν οι κάτω και αντίστροφα. Τι χρεία έχουμε να μιλήσουμε για το δίπλωμα οδηγού; Αν βρείτε καμιά νησίδα αδιάφθορη, πείτε την και σε μας ρε παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα να δεις, δεν δήλωσα ποτέ υπέρ ου χρηματισμού, τουναντίον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά το θέμα είναι πως σ’ έναν παράλογο θεσμό, λογικό είναι να περιμένεις παράλογες «διαδικασίες». Φυσικά, ακριβώς όπως είπε η Αλίκη, σε όλους τους τομείς ο χρηματισμός «επικοινωνείται» υπερδιογκωμένος. Πχ πιστεύω έχεις ιδέα πως όταν ο Μάκης έβγαλε το θέμα των γιατρών διπλασιάστηκαν τα φακελάκια.
Επειδή όμως φαίνεται ειδικά με τους τελευταίους να υπάρχει θεματάκι, αναρωτιέμαι: Τον σχεδόν καθημερινό χρηματισμό των σερβιτόρων με το «μπουρμπουάρ», πείραξε κανέναν; Όχι τίποτε άλλο, να ξεκινήσουμε από πραγματικά χαμηλά…
Ξέρεις κάτι, δεν πιστεύω σε επαγγελματίες, αλλά σε λειτουργούς. Στο έκτρωμα όμως που ονομάζουμε σήμερα κοινωνία, πιστεύω ότι εφόσον δεν έχουμε αρκετό τσαγανό να απαιτήσουμε από το κράτος, την κοινωνία, τους ιδιώτες, εμάς τους ίδιους, άνθρωποι οι οποίοι τρώνε τα νιάτα τους για να έχουμε εμείς μετά λειτουργούς υγείας, ή ακόμα και παιδείας, να παίρνουν πολύ περισσότερα από τους υπόλοιπους επαγγελματίες, τότε καλά θα κάνουμε, αντί να γκρινιάζουμε, να τους δίνουμε εμείς κανα μπουρμουάρ, αντί να το τρώμε στα γκαρσόνια και τους νονούς της νύχτας ή σε άλλα αλλότρια.
Αγαπητή cynical,
ΑπάντησηΔιαγραφήεπί θήλεος αναφέρουμε ότι 'έμεινε με το τι μόνι στο χέρι'...
Επί άρρενος, πλέον δόκιμος ο όρος ... 'έμεινε με το λεβιέ στο χέρι' !