Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Τι έχουν τα έρμα και κλατάρουν;



Διαβάζω αυτές τις μέρες για τις ανακλήσεις εκατομμυρίων ανά τον κόσμο αυτοκινήτων μάρκας Toyota λόγω προβλημάτων στα φρένα, στο γκάζι, στο κάπου τέλος πάντων.

Αν ανασκαλέψει κάποιος τον τύπο προηγούμενων μηνών και ετών, θα διαπιστώσει ότι παρόμοιες ανακλήσεις αυτοκινήτων άλλων εταιριών αποτελούν τον κανόνα μάλλον και όχι την εξαίρεση. Μια η Suzuki, μια η Fiat, μια η μία, μια η άλλη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε μια εταιρία που να μην έχει προβεί σε αυτή την άκρως ντροπιαστική ενέργεια.

Παρόμοια επιδημία ανακλήσεων παρατηρείται συχνά και σε επώνυμα καταναλωτικά αγαθά, αλλά και σε ανταλλακτικά αεροπλάνων.

Και το ερώτημα που έχω να κάνω είναι το εξής:

Αφού όλα αυτά τα αγαθά κυκλοφορούν έχοντας προίκι και πανωπροίκι διπλές και τριπλές σφραγίδες ποιότητας από τον αειθαλή, απέραντο και ακριβοπληρωμένο κήπο των ISO, πώς είναι δυνατόν να τις αψηφούν και να κλατάρουν τόσο συχνά και τόσο απλά;


10 σχόλια:

  1. Και να σκεφθείς ότι η TOYOTA ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που υιοθέτησε τον έλεγχο Ολικής Ποιότητας στην παραγωγή της...

    Κάπου διάβασα βέβαια, ότι κλατάρουν γιατί διαβάζουν τις αναρτήσεις σου, το θεώρησα όμως κακόβουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σουέλ,

    Διαβαζα το πρωι στους NY Times, την ωρα δλδ που μου τους εφερε ο μπάτλερ στον ασημενιο δισκο,

    http://www.nytimes.com/2010/02/10/business/10safety.html?hp

    οτι "τρεχουν" καποια κρατικη επιτροπη ασφαλειας αυτοκινητων ότι δεν πιεσε πιο νωρις την Τογιοτα, αν και τα προβληματα ηταν γνωστα απο τον Νοεμβριο, με υπονοιες οτι τα παιρνουν, και μαλιστα χοντρα!

    Τα ποστ μου εχουν τις καλυτερες αναρτησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν δύο μήνες ο πατέρας μου κάλεσε για πρώτη του φορά την οδική βοήθεια.

    Όταν άλλαξε δυναμό για ... δεύτερη φορά αναπολούσε τα προηγούμενα αυτοκίνητα του.

    Τα προηγούμενα οχήματα δεν είχαν ούτε ISO μήτε ηλεκτρονικά καλούδια και υποδοχές
    για διάφορα iSuck ...

    Ήταν όμως εξέλιξη της τεχνολογίας του προηγούμενου μοντέλου και οι νεωτερισμοί κάνανε την εμφάνιση τους μετά από εξαντλητικές δοκιμές. Σήμερα μια προσομοίωση σε υπολογιστή αρκεί. Τα ίδια και χειρότερα για τους προμηθευτές τους.

    Τρόμο προκαλεί η ανάγκη (τους) για περισσότερο λογισμικό , όπου τα λάθη υπάρχουν εξ ορισμού !

    Μέτα θα έρθουν οι ηλιακές καταιγίδες και θα μπερδεύουν το GPS

    LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου lol

    Μπραβο! Το βρηκαμε! Δεν πιστοποιησανε βρε το λογισμικο. Ειπα και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα έχουν κανένα συμφέρον οι εταιρείες να φτιάχνουν προιόντα που διαρκούν χωρίς να χαλάνε όταν βγάζουν τόσα από τα συνεργεία ή όταν -μέχρι τώρα- οι μισοί άλλαζαν αυτοκίνητο κάθε 5ετία, 6ετία;

    Και τώρα που δεν θα τα αλλάζουμε ακόμη περισσότερο (αυτοκίνητα, κινητά, τηλεοράσεις κτλ) λόγω οικονο.κρίσης και επιπλέον στενότητας, αυτοί θα έχουν ακόμη ένα κίνητρο χαμηλής ποιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως η συγκεκριμένη περίπτωση, οφείλεται σε κάποιο εξάρτημα στα φρένα, το οποίο η toyota ΔΕΝ έφτιαχνε η ίδια, αλλά το έπαιρνε φασον από άλλες εταιρείες γιατι της ερχόταν προφανώς φτηνότερο.
    Τώρα, γιατί η TOYOTA, πού είναι σίγουρα η πιο αξιόπιστη αυτοκινητοβιομηχανία της Ασίας ΔΕΝ έκανε τους απαραίτητους ελέγχους, όταν τα παρέλαβε, και τα κότσαρε στα μοντέλα της, είναι τουλάχιστον παράδοξο.

    υγ. Ο μπάτλερ μας έστειλε χα χα χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημερα @Rider.

    καλα ολα αυτα, αλλα τα ISO που μας τα πρηζουν τι τα θελουν;;

    Παντως με την Τογιοτα υπαρχει μεγαλο σκανδαλο απο πισω χρηματισμου και αποκρυψης στοιχειων των υπευθυνων επιτροπων ασφαλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαναση,
    οπως λεει και ο Rider,

    η πολυ η αξιοπιστια ριχνει έξω και την εταιρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτά περί "ISO.. something.. EN..." μπλα μπλα.. που θύμισαν, ένα φεγγάρι όπου εργάστηκα κ εγώ, για την απόκτηση του πολυπόθητου πιστοποιητικού. Συνεργαζόμουν λοιπόν σε φαρμακευτική, πολυεθνική, εταιρία. Ήρθε ο εκπαιδευτής/επιθεωρητής/μελετητής.. ούτε λίγο, ούτε πολύ.. να μας καθοδηγήσει στο σκεπτικο: "εάν θα γράψεις στην διαδικασία ποιότητας ότι τα φάρμακα μπορούν να μένουν κάποιες ώρες εκτός αποθήκης, τότε στον έλεγχο δεν θα σου τα κρίνουν ακατάλληλα κ ούτε θα σου συνταχθεί έντυπο συμμόρφωσης." Οπότε εάν στείλουν κανά μισολιωμένο/ξαναπαγωμένο υπόθετο στο φαρμακείο/πελάτη.. πέφτουν από τα σύννεφα, μα πως έγινε? Αφού έχουν ΙSO..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανωνυμε,

    με αυτα που εγραψες μου διελυσες καθε αμφιβολια για το τι συμβαινει με το ISO. Προκειται για πιστοποιηση επι της Διαδικασιας, αν δλδ ακολουθειται σωστα.

    Μια φιλη σχετικη με το θεμα μου ελεγε, μπορεις να γραψεις οτι τα ζωα πχ θα τα σφαζεις στο δρομο, θα πετας τα κεφαλια στα σκουπιδια κλπ. Ουδεν προβλημα. Θα εχιες ISO μονο αν ακολουθεις πιστα αυτη τη διαδικασια, οποια και να ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ορίσατε!