Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Εμφύλιος Σπαραγμός


Θέλει δύναμη και χαλύβδινα νεύρα να παλέψεις την κυβερνητική προπαγάνδα, όπως αυτή εκπορεύεται από τα ηλεκτρονικά της γραφεία τύπου των 8μμ, όχι φυσικά με το αζημίωτο, βλ. για παράδειγμα την ανάκληση της φορολόγησης των τηλεοπτικών διαφημίσεων, που μόνο σαν αντάλλαγμα υπηρεσιών μπορεί να ιδωθεί απ’ το φτωχό μου το μυαλό. Δηλητηριώδης, πολεμική, παρελκυστική, ασύδοτη, εξοργιστικά ψευδής, απύθμενα διχαστική, ξετσίπωτη και συκοφαντική. Ο πόλεμος που με διάφορα προσχήματα έχει εξαπολυθεί εναντίον των δημοσίων υπαλλήλων είναι άθλιος, επίμονος και ολοκληρωτικός, ως το επιστέγασμα μιας οικονομικής και ιδεολογικής επίθεσης, που εδώ και δεκαετίες σοβεί εναντίον αυτού που λέγεται δημόσιο, κοινό, και κοινωνικό κράτος. Δεν είναι τυχαίο που ο πόλεμος αυτός ξεπερνά κατά πολύ τα σύνορα της μικρής μας χώρας, δεν είναι τυχαίο που η ίδια μανία κατεδάφισης έχει εξαπλωθεί σ’ ολόκληρο τον πλανήτη. Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Αμερική, Ισπανία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, όλες τους βρίσκονται κάτω από την ίδια καταστροφική μανία ενός εσμού ξεπουλημένων, και απελπιστικά κατώτερων των περιστάσεων κυβερνήσεων.

Κι εδώ, προς δόξαν του κεφαλαίου, ο πόλεμος ανάμεσα στους εργαζόμενους του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα καλά κρατεί, με τους δηλητηριώδεις φάρους των καναλιών να τους σέρνουν σ’ έναν αδιέξοδο και καταστροφικό εμφύλιο, όπως ακριβώς, αιώνες πριν, ανυποψίαστα εμπορικά καράβια παρασέρνονταν και τσακίζονταν στα βράχια του Μαλέα, παίρνοντας για φάρους τους φανούς, που άθλιοι μανιάτες πειρατές άναβαν επί τούτου, για να τα κουρσέψουν.

Κι αντί να κοιτάμε αυτό που χάνεται, αντί να κοιτάμε την εργοδοτική ασυδοσία, αντί να κοιτάμε την ενθάρρυνση και πριμοδότηση από πάνω της εργοδοτικής ασυδοσίας, αντί να κοιτάμε το πέταγμα σαν τα σκυλιά στο δρόμο των εργαζομένων, αντί να κοιτάμε τις συντάξεις που πληρώσαμε και τις οποίες δεν θα πάρουμε, αντί να κοιτάμε και να ζητάμε τις κεφαλές αυτών που έφαγαν, λήστεψαν, διέφθειραν και ξεπούλησαν, αντί να κοιτάμε τα μεροκάματα που πέφτουν σε ιστορικά χαμηλά, τι κάνουμε αντ’ αυτού;

Κοιτάμε την κατσίκα του γείτονα! Βαφτίζουμε σκανδαλώδες προνόμιο την εργασιακή ασφάλεια που ως τα τώρα παρείχε το δημόσιο, βαφτίζουμε σκάνδαλο τους «υψηλότερους» μισθούς του δημοσίου, βαφτίζουμε σκάνδαλο το σεβασμό των στοιχειωδών συνθηκών εργασίας και ζητάμε εκδίκηση. Εκδίκηση ναι, αλλά από τους λάθους ανθρώπους. Κανένας εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα δεν θα σωθεί αν συνηγορήσει στην κατεδάφιση του δημοσίου. Κανένας εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα δεν θα σώσει τη θέση του, πόσο μάλλον να τη βελτιώσει αν στους ήδη 600,000 και βάλε ανέργους προστεθούν και άλλοι 100,000, 200,000 του δημοσίου. Μνησικακία να το ονομάσω αυτό, χαιρεκακία, ή παντελή τύφλωση και τάση προς αυτοκτονία; Πόσο δύσκολο είναι να ανοίξουμε τις κουρτίνες που δυσχεραίνουν την όραση, πόσο δύσκολο είναι να καθαρίσουμε το μυαλό από τη λάσπη που κάθε βράδυ σβώλο το σβώλο μάς πετάνε στο κρανίο, και να καταλάβουμε επιτέλους ότι ούτε ένας εργαζόμενος, είτε από τη μια μπάντα, είτε από την άλλη, δεν θα γλιτώσει την καταιγίδα, αν δεν μπορέσει να δει καθαρά την κατεύθυνση απ’ όπου έρχονται τα μαύρα σύννεφα.

Και κάτι άλλο. Αν η αντιπαράθεση μεταξύ Ιδ. Υ. και Δ.Υ. καταλήξει σε εμφύλιο, η ιστορία μετά από χρόνια θα γράψει πως στην Ελλάδα, κάποτε παλιά το 2010 έγινε ένας πόλεμος για 250 ψωρό-ευρώ (και τρεις πουτάνες). Εκεί θα έχουμε καταντήσει...

37 σχόλια:

  1. Εμπνευσμένο κείμενο Cynical. Δυστυχώς έχεις δίκιο: Θέλει ατσάλινα νεύρα για να ξεπεράσει κανείς την προπαγάνδα τους. Εάν η αριστερά είχε μία φωνή, θα ήταν καλύτερα. Θα πεις τώρα, τί σου λέω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμμιά πιό συγκεκριμένη πρόταση επί του πρακτέου παρακαλώ έχετε να κάνετε; Καμμιά ιδέα για το διαιτολόγιο των ήδη εκατοντάδων χιλιάδων ανέργων μόνο στην Ελλάδα, μέχρι να πατάξετε τη παγκόσμια συνωμοσία εναντίον της εργατικής τάξης (και να σώσετε και την κατσίκα του γείτονα και να επεκτείνετε τους μισθούς του δημοσίου και στον ιδιωτικό τομέα και να δώσετε δουλειά σε όλους τους ανέργους, και, και, και... ) έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τραγουδι του Θεοδωράκη "παιδια σηκωθείτε να βγουμε στους δρομους", το θυμασαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν η κυβέρνηση καταθέτει προϋπολογισμό και προβλέπει ότι θα χαθούν 150.000 θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα ενώ στο δημόσιο καμία δεν εξεγείρεται λογικά ο ιδιωτικός υπάλληλος;
    Αυτός φταίει για το δημοσιονομικό έλλειμμα και το χρέος; Πείρε ποτέ λεφτά από το κράτος;
    Όσα λεφτά πείρε τα δούλεψε σκληρά.
    Γιατί σε ξενίζει όταν πάνω στο άγχος και το αδιέξοδο του φταίνε όλοι; Και ίσως όχι άδικα!
    Ναι ξέρω τη δουλεία δεν την έχασε από τον δημόσιο υπάλληλο, όμως η εξουσία για να διατηρηθεί τα τελευταία χρόνια διόριζε ανεξέλεγκτα. Και τώρα αυτός καλείται να πληρώσει το λογαριασμό. Όχι με μειώσεις επιδομάτων μαϊμού αλλά με το συνολικό του εισόδημα.
    Γιατί σε ξενίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο παλιά η πρακτική των κοινωνικών αυτοματισμών.
    Είναι τοσο παλιά η πρακτική του: δίχασε, σπεκουλάρισε, παραπλάνησε, δημιούργησε κοινωνικό φθόνο, μην τους χτυπάς εσύ άμεσα, ΗΘΙΚΟΛΟΓΗΣΕ, βάλε τον φτωχο να μισησει τον άλλο φτωχό που παίρνει 1 ευρώ παραπάνω, βάλε τον άνεργο να μισήσει αυτόν που έχει μισό μεροκάματο, βάλε αυτόν που έχει μισό μεροκάματο να μισήσει αυτόν που έχει ένα μεροκάματο.
    Στο τέλος όλοι θα είναι φτωχοί, άνεργοι, και κοινωνικά εξοντωμένοι. Βάλε τους κολασμένους να πετσοκόψουν όποιο κεφάλι πάει να σηκωθεί. Βάλτους να κάνουν την δική σου πρόστυχη δουλειά. Αν τα καταφέρεις, θα μείνεις εσύ μόνος σου, ηγεμόνας ισχυρός, θα κάνεις το δικό σου το παιχνίδι, με όποιους φτωχοδιαβολους εσύ θέλεις, όπως εσύ θέλεις, ουτως ή άλλως θα έχεις έχοντας αποδεκατίσει ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΠΛΑ τους πάντες...

    Υπάρχει ένα τρανό παραδειγμα που το αναφερω, σαν κλασικό δειγμα αυτής της απεραντης όσο και ανηθικης ηθικολογίας.

    Το δημόσιο χρειάζεται καθαρίστριες και είχε καθαρίστριες υπάλληλους. Ξαφνικά επί Σημίτη άρχισε το παραμύθι.
    Και γιατί να πληρώνονται οι καθαρίστριες για 7 μερες αν δουλευουν 5 μερες;
    Και γιατί να παίρνουν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας, οι νοικοκυρές στα σπιτια τους τα ίδια υλικά καθαρισμού χρησιμοποιούν (εξαιρετικό επιχείρημα!).
    Και γιατί να πληρώνονται 14 μισθούς οι καθαριστριες; Κλπ.
    Να τις καταργήσουμε τις μόνιμες θέσεις των καθαριστριών. Αυτό το ΚΑΘΗΚΙ ο Μάνος- διαγραμμένος ακόμα ΚΑΙ από την ΝΔ, ουρλιαζε αρθρογραφώντας. Η ιδιωτική οικονομία να προσφερει υπηρεσίες στο Κράτος, να αναπτυχθεί η επιχειρηματικότητα. Μάλιστα.

    Είδαμε ΟΛΟΙ πολύ καλά το πως αναπτύχθηκε η ...επιχειρηματικότητα στον τομέα παροχής υπηρεσιών καθαριότητας. Κια το ειδαμε τόσο καλά που ...φτάσαμε στις Κουνεβες. Και το ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ. Αυτοί που ουρλιαζαν για να καταργηθεί η θέση της καθαρίστριας που θα πληρωνεται για 7 μέρες και 14 μισθούς, μετά ...μάζευαν λεφτά για την κ. Κουνεβα και έχυναν κροκοδειλια δάκρυα. Αυτοι οι εμετικά ΑΝΗΘΙΚΟΙ ηθικολογουντες.

    Αχ ρε Cynical η πατρίδα ήταν πάντα το τελευταίο καταφύγιο του προδότη και η ηθικολογία το τελευταίο καταφύγιο του ανήθικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eγω cynical αρχιζω να πιστευω οτι δεν υπαρχει σωτηρια.Οτι η πλειοψηφια των σκατοψυχων επιβαλλει αυτη τη στιγμη-με την ανοχη της-τον χορο που ολοι θα χορεψουμε αυριο αλλα κ για τα επομενα χρονια.

    Για να τα λεμε ομως ολα,τα στοιχεια που βγαινουν ειναι συγκλονιστικα.Διαβαζεις κατι αμοιβες στον ΗΛΠΑΠ κ στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ σου σηκωνεται η τριχα.Αλλα κ για το παρτυ στην ΕΡΤ κ οπουδηποτε αλλου υψηλομισθα κοπροσκυλα νεμονταν το δημοσιο χρημα.

    Ομως,αυτοι που απολυονται,αυτοι που υποφερουν,οι μεσαιοι που φτωχοποιουνται κ οι φτωχοι που εξολοθρευονται,
    δεν εχουν καμια σχεση με τα υψηλομισθα κοπροσκυλα των 70000 ευρω ετησιως των ζημιογονων επιχειρησεων.Αυτοι ειναι που θιγονται κυριως,οχι οι αλλοι.

    Κ η κυβερνηση με ενα υπουλα αριστοτεχνικο σχεδιο εχει ταυτισει στη συνειδηση ολων(σκατοψυχων κ μη),το συνολο των δημοσιων υπαλληλων με τα κοπροσκυλε-ρετιρε!
    Ενω τα κοπροσκυλε-ρετιρε παραμενουν ανεπαφα γιατι εχουν μπαρμπα στη Κορωνη!

    Κ εκει ειναι ο λογος που η Αριστερα εχασε το παιχνιδι.Γιατι δε βγηκε να διαχωρισει τα πραγματα.Να διαχωρισει τους εργαζομενους.Και να πει,υποστηριζουμε ΜΟΝΟ τον συμβασιουχο,τον χαμηλομισθο κ τον μεσαιο δ.υ
    Επρεπε να βγει η ιδια η Αριστερα κ να εναντιωθει πχ σε κατι λιμενεργατες που κονομανε το εκατοσταχιλιαρο.Η σε κατι συνδικαλες μηχανοδηγους τεμπεληδες που κονομανε τα ιδια.

    Η συνολικη υπερασπιση της Αριστερας ΟΛΩΝ των δ.υ(ακομα κ διεφθαρμενων κλαδων οπως η πολεοδομια),ειναι καταστροφικη για το ιδιο το λαικο κινημα.
    Βγηκε κανας Τσιπρας η η Παπαρηγα να κραξει τη Δικαιοσυνη που αφησε ελευθερο αυτο το πασοκο-συνδικαλιστη αρχιλαμογιο εφοριακο που εκβιαζε επιχειρηματιες στη Κερκυρα;
    Οχι.
    Τα βλεπει αυτα ο φτωχος ανεργος η ιδιωτικος υπαλληλος κ παει στις Εκλογες να ψηφισει γαλαζοπρασινους η ακομα κ τον Αδωνη
    (Παρεμπιπτοντως ο Αδωνις μαλλον θα υποσκελισει κ Αλαβανο κ Παφιλη κ Μητροπουλο)
    Ειναι που ειναι σκατοψυχοι,κανεις κ εσυ σαν Αριστερα εγκληματικα λαθη,ε μετα μη περιμενεις προκοπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω την εντύπωση ότι πριν κατεβούμε στους δρόμους θα πρέπει να καταλάβουμε γιατί "η ίδια μανία κατεδάφισης έχει εξαπλωθεί σ’ ολόκληρο τον πλανήτη":

    (α) διότι μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ οι απανταχού νεο-φιλελε έγιναν ασύδοτοι;
    (β) διότι η Δύση φοβάται την ολοκληρωτική επικράτηση της Κίνας και η απίστευτη πανδυτική επιχείρηση συγκέντρωσης κεφαλαίου που ζούμε είναι απλώς προετοιμασία για οικονομικό (ή άλλο) πόλεμο;
    (γ) όλα αυτά μαζί;
    (ε) γιατί … έτσι μας αρέσει;
    (γ) άλλο ;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η πρόταση είναι συγκεκριμένη, χρόνια τώρα,και είναι μία.
    Τα μέσα παραγωγής να ανήκουν σε αυτούς που τα δουλεύουν.
    θΑ πεις γίνανε απόπειρες και δεν πέτυχαν.
    Τράνταξαν τα κατεστημένα όμως και τα λάθη τους μας διδάσκουν.
    Το δένδρο ξέρεις, δεν πέφτει με την μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Cynical,

    Το μόνο σημείο που συμφωνώ στο κείμενό σου, είναι η οργανωμένη προσπάθεια που γίνεται από τις ελίτ για την κατεδάφιση του κράτους πρόνοιας. Γίνεται πλέον πασιφανές το σχέδιό τους.

    Αλλά εγώ νομίζω, ότι είναι επίσης πασιφανές, ότι στην Ελλάδα, οι Δημόσιοι Υπάλληλοι και οι Ιδιωτικοί Υπάλληλοι, δεν έχουν πλέον τα ίδια συμφέροντα. Μάλλον αντίθετα θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει κανείς.
    Στο κείμενό σου, δεν υπάρχει καθόλου η έννοια της αποδοτικότητας, της παραγωγικότητας των ΔΥ.
    Επίσης, οι σημαντικότεροι λόγοι που οι ΔΥ έχουν μονιμότητα, είναι ο περιορισμός του κομματικού κράτους (γιατί πριν θεσπιστεί η μονιμότητα κάθε νέα κυβέρνηση απέλυε τους παλιούς και προσλάμβανε τους σικούς της).
    Πετύχαμε τον στόχο; Όχι βέβαια! Αφού κάθε νέα Κυβέρνηση, απλά ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ τους δικούς της.
    Επίσης, η μονιμότητα θεσπίστηκε για να μπορεί χωρίς κίνδυνο να χάσει την δουλειά του, ο Δημόσιος λειτουργός να μπορεί να καταγγείλει ακόμα και τους ανωτέρους του για την κακοδιαχείριση που πιθανά διαπιστώνει κατά την άσκηση των καθηκόντων του.
    Πετύχαμε αυτόν τον στόχο;

    Προφανώς όχι, ο απογοητευμένος ΔΥ μάλλον ιδιωτεύει, παρά αντιδρά στα προβλήματα που διαπιστώνει. Τρανό παράδειγμα ο ΟΣΕ, ο ΟΤΕ προ ιδιωτικοποίησης, η ΔΕΗ για το περιβάλλον και άλλα πολλά.
    Οι ασφαλιστικές δικλείδες υπέρ της κοινωνίας, στρέφονται κατά της!
    Δεν μπορούμε να αγνοούμε αυτά τα πράγματα και το πρώτο βήμα είναι η διαπίστωση - μετά έρχεται η διόρθωση.
    Ποιός μίλησε για εμφύλιο; Η κατάδειξη αυτών των τρομακτικών διαφορών Ι.Υ./Δ.Υ είναι έγκλημα σκέψης δηλαδή;
    Και δεν μπορώ να πιστέψω ότι η αγένεια που επιδεικυουν οι ΔΥ πρώτης γραμμής οφείλεται στην δυσλειτουργία του κράτους! Είναι ατομικό, είναι προσωπικό θέμα. Που πηγάζει από την γενικότερη κουλτούρα ΔΥ.

    Όχι άλλο κάρβουνο! Όχι άλλες κατηγορίες! Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι το πιο αδύναμο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας! Μην τους ρίχνετε κι άλλες σφαλιάρες κι άλλες άδικες κατηγορίες.... Γιατί ΑΥΤΟ θα προκαλέσει εμφύλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίζω να με συγχωρήσει η Cynical αλλά να σχολιάσω το σχόλιο του Ανώνυμου περί του πρακτέου:

    Αλίμονο εάν το μόνο εφικτό 'πρακτέο' ήταν το μνημόνιο αγαπητέ φίλε.

    Για αρχή θα έλεγα μια παραγραφή όλων των δανειακών υποχρεώσεων των ιδιωτών, προς Τράπεζες και Κάρτες, μέχρι η δόση να φτάνει το ένα πέμπτο του μηνιαίου εισοδήματος. Για συνέχεια, δέσμευση του ενός τρίτου των μετοχών της Εκκλησίας για εξυπηρέτηση του χρέους. Τρίτον τα κοντά 80 δις που δώσαμε εγγυήσεις στις Τράπεζες να πάνε για Δημόσια Έργα. Τέταρτον, άρνηση πληρωμής τόκων για μια πενταετία. Πέμπτον, δημοψήφισμα για το μνημόνιο. Έκτον κυβέρνηση εθνικής ενότητας, εκλεγμένης από ενιαίο ψηφοδέλτιο μόνο με πρόσωπα. Έβδομον, μηδενική φορολόγηση στις εξαγωγές και στο τουριστικό συνάλλαγμα για δέκα χρόνια. Όγδοο, κατάργηση του ΦΠΑ σ' όλες τις ενδιάμεσες συναλλαγές, ΦΠΑ μόνο στον τελικό καταναλωτή. Ένατο, κατάργηση κάθε μορφής φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας. Δέκατον, αγορανομικές τιμές στα είδη πρώτης ανάγκης...

    Είμαι σίγουρος πως θα μπορούσατε να προσθέσετε άλλα τόσα και μόνος σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δηλαδη

    η χρεοκοπια της χωρας οφειλεται στην μισθοδοσια των δημοσιων υπαλλήλων. Αυτο λετε.

    Αποδειξτε το!

    Και οτι τα 420 δις χρεος οφειλονται στη μισθοδοσια των 760,000 υπαλληλων με μισθολογια που παρουσιαζονται αναλυτικοτατα στην προηγουμενη αναρτηση.

    πατε καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσωπικά, όταν ακούω για κοινωνικούς αυτοματισμούς, πλέον, τα παίρνω στο κρανίο!
    Δηλαδή είμαστε όλοι ανεγκέφαλοι και δεν ξέρουμε το συμφέρον μας, ούτε βλέπουμε την πραγματικότητα, αλλά καθοδηγούμαστε από τα κακά media!

    Επίσης, η ανεργία, που από 10% πριν 2 χρόνια, έγινε 20% σήμερα, δεν είναι από 10% απώλεια για όλους ξέρετε. Αυτό το 10%, "σπάει" με τον ακόλουθο κοινωνικά δίκαιο τρόπο: Δημόσιοι: 0%, Ιδιωτικοί 100%.
    Η αύξηση της ανεργίας, αφορά μόνο τους ιδιωτικούς υπάλληλους! Δεν είδα κανα αίτημα όμως από την ΑΔΕΔΥ αλληλεγύης για τους Ιδιωτικούς...
    Θα μου πείτε γιατί να υπάρχουν ιδιωτικοποιήσεις; Επειδή είμαστε στον καπιταλισμό!

    Να παλέψουμε να το αλλάξουμε! (Λέμε τώρα). Αλλά μέχρι τότε;;; Γιατί την πληρώνει μόνο η μία κοινωνική ομάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ξέρεις Cynical οτι επανερχόμαστε στα χρόνια του Μεσαίωνα?
    Επεσε χολέρα στο χωριό?φταίνε οι μάγισες και οι δ.υπάλληλοι.
    Μιλάμε για μυαλά!Πόσο θα πάμε πάτο ακόμη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. με ποιο τροπο αν απολυθουν οι ΔΥ θα τις παρουν τις θεσεις οι ΙΥ?

    Θα εξοικονομηθουν ποροι; και θα γινουν δημ. επενδυσεις; Εχεις αντιληφθει οτι οσα εσοδα εχουμε πανε για το χρεος;

    Ξερεις ποσο υπολειπονται τα εσοδα του κρατους απο φοροαπαλλαγες / φοροδιαφυγη κλπ

    Η κατσικα του γεοτονα βλεπω εχει γινει αδριαντας/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλληλεγγυη ΝΑΙ!

    Να γινει κοινο μετωπο ΟΛΩΝ των εργαζομενων απεναντι στην απαξιωση της εργασιας ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

    ΟΛΟΙ την πληρωνουν, και οχι μονο στην Ελλάδα.

    Ο ιδ. τομεας την πληρωνει πιο πολυ. Εδω και χρονια, ομως.

    Πρεπει να τους φρεναρουμε. Η ανισοτητα στη διανομη του πλουτου μεγαλωνει. Η ανεργια στην Αμερικη ειναι 17%, 15 εκ. ανεργοι και επιμενει και σιογκωνεται.

    Ουσιαστικα παντα ετσι ηταν. Οι παραγωγικες θεσεις εργασιας χανονται συστηματικα εδω και 30 χρονια. Ολες πανε στην Κινα και Ινδια.

    για να γινουν επενδυσεις, οι μισθοι πρεπει να κατεβουν σε επιπεδα Κινας.
    Αυτη ειναι η αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι δημόσιοι υπάλληλοι συντηρούν το δικοματισμό.Οταν χαθούν θέσεις ΔΥ τέρμα ο δικοματισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα προβατάκια ακούνε κάθε βράδυ την φλογέρα του MEGA και μπελάζουν όλα μαζί στον ίδιο σκοπό.
    Γειά σου cynical.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. cynical καλησπέρα. Όχι μόνο όσα θα κοπούν δεν θα τα κερδίσουν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αλλά ίσα-ίσα οι ιδιωτικοί θα χάσουν κιόλας γιατί όσα κόβονται από τους ΔΥ θα λείψουν συνολικά από την ιδιωτική οικονομία.

    Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι οι μικροί μισθοί στο δημόσιο αλλά η παραγωγικότητα τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Και κυρίως τους ιδιωτικού τομέα που παράγει τον πλούτο.

    Γιατί στην Ελλάδα οι επιχειρηματίες είχαν μάθει να παίρνουν τα κάθε είδους πακέτα από το κράτος για να κάνουν μπίζνες. Εμ έτσι μπίζνες κάνει και η κουτσή Μαρία.

    Μπίζνες δηλαδή από την φορολογία των πολιτών και τα κοινοτικά πακέτα.

    Και μόλις τα πακετάκια κόπηκαν λόγω χρεοκοπίας του κράτους τώρα θέλουν να φάνε το ψωμί και των υπαλλήλων των 1200 ευρώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...."Όχι μόνο όσα θα κοπούν δεν θα τα κερδίσουν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αλλά ίσα-ίσα οι ιδιωτικοί θα χάσουν κιόλας γιατί όσα κόβονται από τους ΔΥ θα λείψουν συνολικά από την ιδιωτική οικονομία. "

    Εντάξει, ότι εξοικονομείται, δεν πηγαίνει χαμένο, μπορούν να μοιραστούν στους ανέργους, να χρηματοδοτήσουν νέα έργα, δεν θα τα θάψουνε σε ένα μπαούλο λες κι είναι κατοχικές λίρες τα λεφτα!
    Δεν ξέρουν μόνο οι ΔΥ να κινούν το χρήμα!
    Και σε ότι αφορά στην παραγωγικότητα του Ιδ. τομέα, ότι δεν είναι παραγωγικό συνήθως κλείνει, αποβάλεται από την αγορά.
    Και τα δύο επιχειρήματα, είναι ανεπαρκή ΙΜΗΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dpurpler,

    Πόσα υπολογιζεις πανω κατα οτι θα εξοικονομηθούν απο τις απολυσεις Δ.Υ.; Πόσους Δ.Υ. θα ηθελες να απολυθουν ώστε να ανακαμψει η οικονομια;

    Επισης πόσα χρηματα υπολογιζεις οτι θα αποσυρθουν απο την αγορα λογω μηδενικης καταναλωσης;
    Ομοιως, πόσα χρηματα θα πρεπει να δαπανηθουν σε επιδοματα ανεργιας;

    Kανοντας loipon την σουμα, πόσα χργματα υπολογιζεις οτι θα κερδισει η οικονομια;

    Δεν θελω μεγαλη ακριβεια. Με ενα χοντρικο υπολογισμο θα ημουν ικανοποιημενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή Cynical,

    Δεν θέλω απολύσεις ΔΥ! Που το είδες αυτό στα γραφόμενά μου; Θέλω να δουλέψει το κράτος και να μην είναι μαύρη χοάνη που πετάμε μέσα τα ωραία μας ευρώ, που παράγονται (ας μην το ξεχνάμε αυτό) από τον ιδιωτικό τομέα. Εμείς πληρώνουμε για την λειτουργία του κράτους.
    Ξέρεις τι είναι εξοργιστικό για εμάς;
    Ότι ενώ πληρώνουμε πολλά λεφτά σε φορολογία, ούτε εξυπηρέτηση έχουμε, ούτε υπηρεσίες, ούτε κράτος πρόνοιας, ούτε, ούτε, ούτε!

    Δεν θέλω να απολυθούν ΔΥ. Θέλω να δουλεύουν παραγωγικά, αν δεν τους αφήνουν, να βγούν να το καταγγείλουν, (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ). Με νευριάζει που παίρνουν επίδομα μεταφοράς φακέλων, με νευριάζει που παίρνουν επίδομα παραγωγικότητας χωρίς κριτήρια, με νευριάζει που διαδηλώνουν μόνο για τις προσόδους τους ενώ ποτέ για τα θεσμικά προβλήματα, με νευριάζει που αυτοαθωώνονται στις ΕΔΕ για κακοδιοίκηση, με νευριάζει που υπογράφουν περιβαλλοντικά εγκλήματα, με νευριάζει που ζητούν φακελλάκι και με νευριάζει που στο τέλος καταδικάζουν "τους ελάχιστους επίορκους". Ούτε τους καταδικάζουν, ούτε ελάχιστοι είναι!
    Και αν πρέπει να αρχίσουμε από κάπου, υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες σπατάλες από την μισθοδοσία, συμφωνώ απόλυτα! Αλλά αυτή την σπατάλη, σε κάθε σπατάλη, υπάρχει ένας δημόσιος υπάλληλος που το γνωρίζει! Δεν το γνωρίζει ο οικοδόμος, δεν το γνωρίζει ο υδραυλικός, αλλά ένας ΔΥ εκει δίπλα που γίνεται η λαμογιά, το γνωρίζει γαμότο! Γιατί δεν μιλά; Αφού η θέση του είναι μόνομη για αυτόν τον λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ζητημα το θετεις απο τη λαθος κατευθυνση: απο τα κατω προς τα πανω. Με την ιδια λογικη ετεθη και το θεμα της διαφθορας. Φταινε οι κατω που διαφθειρονται απο τους πανω.

    περα απο τους συνηθεις κακους υπαλληλους, οι δυσλειτουργιες του ειναι αποτελεσμα της χρησης που εκαναν του δημοσιου αυτοι που ειχαν και την εξουσια να το κανουν. Να μην το ξαναλεμε: ο λαθος καταμερισμος υπαλληλων και εργασιας, τα λαθανσμενα κινητρα παραγωγικοτητας κ.α.

    Ποιοι ευθυνονται γιαυτο; Αυτοι τους οποιους ψηφιζουμε εδω και 35 χρονια.Και τους οποιους θα ξαναψηφισουμε.

    Για να ερθουμε στα δικα μας τα τωρινα. Τι εκανε προς την κατευθυνση λειτουργικοτερης οργανωσης του δημοσιου ο ΓΑΠ μεχρι τωρα; Για διαλυση μιλαει και οχι για ανασυγκροτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτο που νομισες οτι εχασες μηπως ηταν το προτελευταιο σου σχολιο;

    μαλλον, υποθετω.

    Απαντησα κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @cynical
    Καλα δεν βλέπεις ότι υπάρχει κοινωνικός ρατσισμός. Όσοι είχαν γλείψιμο πολιτικό (όχι όλοι) διορίστηκαν στο δημόσιο και δεν κινδυνεύουν να απολυθούν, για τους άλλους καμία πρόνοια. Μη ψάχνεις λογική σαυτον που καταστρέφεται, του φταίνε όλοι!
    Ναι η «κατσίκα του γείτονα» είναι δυστυχώς κυρίαρχη ιδεολογία στο τόπο μας. Όμως είναι τυχαίο; Όταν για χρόνια η αναξιοκρατία είναι καθεστώς και κερδισμένος έβγαινε πάντα ο διαπλεκόμενος ο νταβατζής, το κομματόσκυλο, εσύ περιμένεις ομοψυχία;
    Εδώ έγινε η «κίνηση πολιτών» για να στηρίξουμε τα προϊόντα μας και τις θέσεις εργασίας και βγήκαν δημοσιογράφοι να μας πουν ότι οι Έλληνες παραγωγοί αισχροκερδούν. Η αισχροκέρδεια- κλοπή που μας κάνουν οι ξένες πολύνικες δεν τους ενοχλεί; Άκουσον –άκουσον αν λέει δεν γίνουν τα Ελληνικά προϊόντα καλύτερα και φθηνότερα από τα ξένα δεν θα έχουμε τύχη στην αγορά και θα συνεχίσουν να καταναλώνουν εισαγόμενα. Μα αν συνέβαινε αυτό και εσύ καταναλώνεις ξένα μάλλον είσαι μ@λ@κ@ς. Άξια έχει να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις, να συμπεριφερθείς λίγο συλλογικά, για να ζήσει και ο φουκαράς ιδιωτικός υπάλληλος που κινδυνεύει άμεσα.
    Και ένα τελευταίο, δημόσιοι υπάλληλοι είναι αυτοί που κλείνουν συμφωνίες για προμήθειες του δημοσίου με τα λαμόγια και υπερτιμολογούν (δεν εννοώ τις χοντρές δουλειές). Δεν άκουσα να χάσει κανείς τίποτα για τη ζημία που προκάλεσε. Στον ιδιωτικό τομέα αν είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο φαντάζεσαι τι θα γινόταν.
    Πόσο λογικός να είμαι όταν τα βλέπω και παράλληλα χάνω τη δουλεία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι γνωστό τοις πάσι (εντός κι εκτός), ότι αυτό που "ανθεί" στην χώρα της "φαιδράς πορτοκαλέας" είναι η διχόνοια.

    Πολλά μπορεί να πει κανείς για την δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία του νεο-έλληνος, για την οποία μπορώ να διαβεβαιώσω τον πάσα ένα, ότι "ανθεί" ιδιαιτέρως και στον ιδιωτικό τομέα.
    Γιατί η "θώπευσις και ο κνησμός των γεννητικών οργάνων" του νεο-έλληνος δεν αφορά το που δουλεύει, αλλά το πως αντιλαμβάνεται την ζωή του (ζωή (;), λέμε τώρα και καμμιά μαλ.... για να περνάει η ώρα).

    Συνεπώς, γνωστή η σαπίλα της δημόσιας διοίκησης, αλλά το ζητούμενο είναι ο πόλεμος που έχει κηρυχθεί στο ανθρώπινο είδος απανταχού της γης, από την τυρρανική ολιγαρχία που εξουσιάζει την "ζωή" αυτού του πλανήτη.

    Αυτός είναι ο εχθρός τώρα !

    Η ώρα της σαβούρας των ανθρώπων που στηρίζει τον εχθρό, θα έρθει.
    Και το "σάρωθρον" θα είναι ανελέητο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου θύμισες μια παροιμία: "η μάνα μου επέθανε, κανένας να μην έχει!".

    Αχ, δεν πάει έτσι μπροστά ο κόσμος... Και, για μένα, το χειρότερο είναι τα φρικτά κολλήματά μας ως λαός. Ακόμη και τώρα δεν βλέπει αυτό που θά' πρεπε να είναι προφανής επιλογή - σαν απάντηση/αντίδραση και μόνο. Η προχθεσινή συγκέντρωση του υποψηφίου του ΚΚΕ για τον δήμο μου συγκέντρωσε λιγότερα από 50 άτομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Cynical
    Αν κατάλαβα καλά, θέλετε να μας πείτε ότι το μόνο κακό με το καθεστώς των ΔΥ στην Ελλάδα είναι η δυσλειτουργικότητά του και ο κακός καταμερισμός εργασίας; Επίσης, ότι η μισθοδοσία τους δεν επηρεάζει και τόσο το δημόσιο προϋπολογισμό, ο αριθμός τους δεν είναι και τραγικά μεγάλος και εν τέλει ότι η προνομιακή θέση τους έναντι των ΙΥ αποτελεί το τελευταίο οχυρό αντίστασης των εργαζομένων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα; (αν κάνω λάθος διορθώστε με).
    Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι στην Ελλάδα του 2010 είναι δυνατόν να υπάρχουν ταυτόχρονα δύο κατηγορίες εργαζομένων
    α) διορισμένων στο δημόσιο, ως επί το πλείστον με κομματικά κριτήρια, που απολαμβάνουν δια βίου και εργασιακή ασφάλεια και υψηλότερους μισθούς και προνομιακές εργασιακές σχέσεις, ανεξάρτητα από τα προσόντα, την παραγωγικότητα τους, κλπ.
    και
    β)εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, που αν καταφέρουν να εξασφαλίσουν μια θέση εργασίας σ΄ένα όχι απλά ανταγωνιστικό αλλά ανθρωποφαγικό περιβάλλον, μαζί με την πρόσληψη τους υπογράφουν και την παραίτησή τους με ανοιχτή ημερομηνία, αμείβονται με μισθούς πείνας, ανασφάλιστοι και απροστάτευτοι, χωρίς ωράριο, χωρίς συλλογική σύμβαση, χωρίς τίποτε, για να αφήσουμε τα προσόντα που απαιτούνται - ακαδημαϊκά και προϋπηρεσίας, διατρέχοντας καθημερινά το κίνδυνο να βρεθούν άνεργοι στο δρόμο.
    Και μερικά ακόμη ερωτήματα εκ του προχείρου:
    α)με ποιό τρόπο οι εκ του ασφαλούς κινητοποιήσεις των ΔΥ προστάτευσαν άραγε αυτούς τους τελευταίους μέχρι τώρα;
    β)όταν απεργούν πότε οι εφοριακοί για το ΔΙΒΒΕΤ, πότε οι ΔΕΚΟ για τα επιδόματά τους, πότε ο ΟΣΕ για τους μισθούς τους, με ποιόν ακριβώς τρόπο ωφελούνται οι ιδιωτικοί υπάλληλοι;
    γ) Με ποιά λογική πρέπει ένα χρεωκοπημένο κράτος να διατηρήσει αυτό το αρρωστημένο και κοινωνικά άδικο καθεστώς;
    δ) Είναι δυνατόν τη στιγμή που υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι να κυκλοφορούν τέτοιοι μισθοί στο δημόσιο;

    Δικαίωμά σας αυτούς τους προβληματισμούς να τους βαφτίζετε ρατσισμό, εμφύλιο σπαραγμό, κοινωνικό αυτοματισμό, αποβλάκωση λόγω προπαγάνδας, κλπ., δεν παύουν πάντως να αποκαλύπτουν την τραγική πραγματικότητα κυρίως όσον αφορά τους ανέργους οι οποίοι δεν έχουν κανένα απολύτως όπλο, ένα ποσοστό στα κιτάπια του ΟΑΕΔ είναι μόνο, κανείς δεν ασχολείται μ' αυτούς, κι όσο κι αν "σηκώνονται και βγαίνουν στους δρόμους", δεν κερδίζουν απολύτως τίποτε. Τούτων δοθέντων οι προσπάθειές σας να μας παρουσιάσετε τους ΔΥ πότε σαν αναξιοπαθούντες και πότε σαν ήρωες, είναι καταδικασμένες να πέσουν στο κενό. Η κοινωνική ανισότητα που χτίστηκε τόσα χρόνια (με τη συνέργεια του πολιτικού κόσμου, δεν αντιλέγω), σήμερα φαντάζει τουλάχιστον προκλητική και είναι πολύ δύσκολο να συνεχιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημέρα

    έτσι ήταν έτσι είναι έτσι θα είναι η κρίση....

    έλεγε κάποιος στην κρίση του 1929 να φύγει γρήγορα γιατί θα κατρακυλήσουμε στον μεσαίωνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγώ άκουγα από τα κανάλια ότι όλοι είναι ευτυχείς με τις εξελίξεις. Να όταν έκοβαν τους μισθούς των ΔΥ πανηγύριζαν οι ιδιωτικοί γιατί τώρα δεν θα τους πληρώνουν, όταν έκοβαν τους μισθούς των ιδιωτικών πανηγύριζαν οι ΔΥ γιατί βρήκαν αλληλέγγυους στο… κόψιμο, όταν έπαιρναν τα φορτηγά από τους φορτηγατζήδες πανηγύριζαν όλοι γιατί θα έχουμε φθηνή μεταφορά… με άλλα λόγια όλοι βγήκαν κερδισμένοι, εσύ γιατί μας μπερδεύεις τώρα; Όλα υπέροχα ήταν, ρώτα τον Μανώλη και την Όλγα…

    Στέργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κοινωνικό κράτος και ιδιωτική ανταγωνιστική επιχείρηση που θέλει να κατακτά δυναμικά όλο και μεγαλύτερη αγορά δεν συνάδουν, είναι λογική η διάθεση κατεδάφισης. Οι ιδιώτες βλέπουν ένα κακό κακό κράτος που βοηθάει τον κόσμο και δεν τους αφήνει να κερδίσουν από δάυτο. Λογικό είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο τελευταίος ανώνυμος υπερασπιστής του κοινωνικού διχασμού έπεσε υπέρ του εμφύλιου σπαραγμού υπό φιλεργατικό και φιλόπτωχο μανδύα.

    Τα λέω εγώ που για 48 χρόνια ζω και μάχομαι στον ανθρωποφάγο ιδιωτικό τομέα αλλά ξέρω καλά τον εχθρό που κάποιοι θέλουν να αποκρύψουν πίσω από τους ΔΥ.

    Στέργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η μαζική πλύση εγκεφάλου στο Γ Ραϊχ
    μετέτρεψε έναν ολόκληρο Λαό σε αιμοσταγή τέρατα που ξαμολύθηκαν να πιούν αίμα αθώων.
    Σήμερα στα ΜΜΕ οι μεγαλοδημοσιο-
    γράφοι μεταβάλλουν με την καθημερινή πλύση εγκεφάλου τους ανθρώπους σε άβουλα όντα και τους μαθαίνουν να μισούν όποιον τα αφεντικά τους υποδείξουν, άκριτα άσκεφτα, και με μίσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό, αλλά επώνυμα και τεκμηριωμένα:

    http://ermokastriotis.blogspot.com/2010/10/blog-post_22.html

    Να τι θέλω να κάνουν! Για αυτό υπάρχει η μονιμότητα, όχι για το αραλίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητή Κυν., αγαπητοί συνέλληνες,
    Εμπρός, πίσω!
    Ξαναγυρίσαμε στα 1823.
    "Η Διχόνοια που κρατάει
    ένα σκύπτρο η δολερή
    καθενός χαμογελάει,
    πάρτο λέγοντας κι εσύ!
    ..............
    Μην ειπούν στο στοχασμό τους
    τα ξένα έθνη αληθινά
    εάν μισούνται ανάμεσό τους,
    δεν τους πρέπει ελεφθεριά".
    Δ.Σολωμός (Ύμνος Εις την Ελευθερία)

    Δείτε κάτι δικό μου:

    http://anatolikatisedem.blogspot.com/2010/10/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dpurpler και εγώ υποστηρίζω ότι ο δημόσιος τομέας δεν λειτουργεί σωστά. Αυτό όλοι το υποστηρίζουν, μόνο το κράτος-κόμμα δεν εστιάζει πάνω σε αυτό το θέμα γιατί τρέφεται από το ζωντανό πτώμα του δημοσίου και δεν θέλει να σταματήσει να το εκμεταλλεύεται κομματικά.

    Γι' αυτό δεν είναι θέμα αποδοχών αλλά θέμα οργάνωσης και παραγωγικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Nα προσθεσω και κατι ακομα.

    Η σημερινη κυβερνηση που εβαλε στο στοχαστρο το δημοσιο μονο ως προς τις απολαβες και οι οποιες οπως φαινονται στο διαγραμμα της προηγουμενης αναρτησης διαφερουν ελαχιστα με αυτες των ιδ. υπαλληλων, δεν εκανε τιποτε προς την κατευθυνση της αναδιοργανωσης αυτου.

    Αλλα πηρε τον ευκολο δρομο του outsourcing των υπηρεσιων του, σε αντιθεση με τη κοινη λογικη.

    Οταν κατι εχει προβλημα κοιταμε εμεις οι κοινοι θνητοι να το επιδιορθωσουμε πρωτα. και αφου δουμε κι αποδουμε τοτε το πεταμε.

    Αλλα η κυβερνηση κανει απ' ευθειας το δευτερο σαν κακομαθημενος καταναλωτης. Μονο που εδω δεν προκειται για ηλεκτρονικες συσκευες αλλα για ανθρωπους.

    Η κυβερνηση ειναι εντελως ανικανη και μονο απο αυτο. οτι δεν μπορει καν να προσπαθησει.

    Εχει προαποφασισει τι θα κανει, και αυτο ειναι θεμα ιδεολογιας πλεον και οχι αναγκαιοτητας και το εκτελει, προσπαθωντας φυσικα να μεταβιβασει αλλου την δικη της ανικανοτητα και προθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ορίσατε!