Θυμάστε επίσης, πριν κάμποσους μήνες, που οι φωστήρες της Ευρώπης είχαν την φαεινή ιδέα, η όποια τυχαία χώρα της ευρωζώνης που θα έπεφτε έξω στα οικονομικά της, να αποβαλλόταν αυτομάτως από την ευρωζώνη, εκτός και αν κάποιες άλλες αποφάσιζαν ειδικά ότι θα έπρεπε να παραμείνει; Πώς σας είχε φανεί κι αυτή η ιδέα; Αλήτικη; Κάπως έτσι.
Κανένα από τα δυο παραπάνω παραδείγματα-ιδέες δεν περπάτησε, κι ο λόγος μάλλον ήταν ότι ερχόταν σε αντίθεση με εδραιωμένους δικαιικούς και ηθικούς κανόνες της νεωτερικότητας.
Μήπως τώρα, μετά από αυτή την εισαγωγή, η περί οργάνων ιδέα του Λοβέρδου εμπίπτει σ’ αυτή την ίδια ανήθικη λογική; Δλδ, το να σε υποχρεώνει να εκχωρήσεις κάτι που σου ανήκει, εκτός κι αν προλάβεις και το αρνηθείς; Κι αν εν τω μεταξύ δεν προλάβεις ν’ αρνηθείς; Αυτό θα θεωρηθεί αυτόματα συναίνεση;
Ο νόμος του κατάπτυστου Λοβέρδου πέρα από τις όποιες μικρόνοοες συγκυριακές σκοπιμότητες θέλει να εξυπηρετήσει, αποτελεί δείγμα ακραίου ολοκληρωτισμού και επιβολής κυριαρχίας του κράτους στο ίδιο το σώμα, όχι το κοινωνικό όπως χρόνια τώρα άλλωστε πράττει, αλλά στο σάρκινο, και μάλιστα σε εποχές όπου το λιβανιστήρι στα ανθρώπινα δικαιώματα πάει σύννεφο.
Αλλά ας πάμε κι ένα βήμα παραπέρα। Τι θέλει να επιτύχει ένας υπουργος υγείας, ο οποίος έχει αναλάβει να εξασφαλίσει πόρους για τη συνέχιση της λειτουργίας του δημόσιου συστήματος υγείας, με το νόμο αυτό; Μα να βρει καινούργιους πόρους! Κι από πού θα προέλθουν αυτοί; Μα, από το εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων που με το έτσι θέλω θα αποσπά από τον καθένα μας! Κέρδη καθαρά, χωρίς να αποδίδει τουλάχιστον κάποιο ποσοστό στους κληρονόμους. Οι θάνατοι στην Ελλάδα ετησίως ανέρχονται στους 100,000 περίπου, δηλαδή κάθε χρόνο θα διατίθενται στην αγορά 100,000 καρδιές, 100,000 συκώτια, 100,000 μεταμοσχεύσιμα πέη και 200,000 νεφρά. Πόση να είναι άραγε η ζήτηση; Δειγματοληπτικά, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 1000 νεφροπαθείς οι οποίοι περιμένουν να βρεθεί κάποιο μόσχευμα. Αν ικανοποιηθούν αυτοί, άντε και άλλοι τόσοι, τι πρόκειται να τα κάνετε κ. Λοβέρδε τα υπόλοιπα 198,000 νεφρά;
Θα τα εξάγετε, θα τα στείλετε στη χωματερή ή θα τα κάνετε κονσέρβα και θα τα διοχετεύσετε στην αγορά, στα ράφια των supermarkets;
Διότι κ. Λοβέρδε, οφείλετε να γνωρίζετε ότι μια κανιβαλική εξουσία επιβιώνει καλύτερα κάνοντας και τους πολίτες, κατ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν αυτής, κανιβάλους. Και είμαι απόλυτα σίγουρη ότι, όπως τελευταία είθισται, θα μπλέξετε και πάλι την κοινή γνώμη με το κατά πόσον είναι ή δεν είναι ο νόμος σας ανθρωπιστικός. Και μάλιστα πριν προλάβουμε ακόμα να αποφανθούμε περί της «ανθρωπιστικότητας» της επέμβασης στη Λιβύη...
Και κάτι τελευταίο: Επειδή είχα προβλέψει ήδη από το περασμένο καλοκαίρι, ότι ο καπιταλισμός στη σημερινή συγκυρία, θα μπορούσε να ξεφύγει μόνο με καινούργιες και ευφάνταστες, όσο και αδίστακτες, αγορές, κι ότι μέσα σ’ αυτές θα περιλαμβανόταν και η «Νέα Αγορά Ανθρώπων», προτίθεμαι να ζητήσω τα πνευματικά δικαιώματα που μού αναλογούν, δηλαδή γύρω στο 1 δις ευρώ, όσος είναι ο ετήσιος τζίρος του εμπορίου μοσχευμάτων.
ΥΓ Κι εδώ η γνώμη του e-lawyer
Προφανώς θα είδε το (ανατριχιαστικό) "Never let me go" και του μπήκαν ιδέες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Πώς στο καλό γίνεται όμως να έχουμε στους 100.000 θανάτους 100.000 μεταμοσχεύσιμα πέη;
Mambo,
ΑπάντησηΔιαγραφήπήρα υπ' όψιν την παράμετρο viagra...
Mήπως είν' ευκαιρία Διαβούλευσης περί χρηματοδότησης-έρευνας βλαστοκυταρικής-νανοτεχνολογίας και τεχνητών μελών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιωργο,
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ καλη η ιδεα σου. Αλλά η κυβερνηση βιαζεται. Θελει λεφτα εδω και τωρα. Ένα πτωμα εχει αμυθητη αξια. 20,000 ευρω κοστιζουν μονο καποια ψιλολοιδια, οπως δερμα, αορτες, βαλβιδες, κλπ. Αμα βαλεις νεφρα , καρδια, συκωτι κλπ, η αξια θα πρεπει να εκτοξευεται. Πολλαπλασιασε επι 100,000 και τότε το έλλειμμα εξαφανιζεται σε μια μονο χρονια...
δεν περνανε αυτα εδω , μπορει να εχουμε τα χαλια μας να εχουμε ξεπεσει σε πολυ χαμηλα επιπεδα βαρβαροτητας , αλλα προτεσταντες δεν προκειται να γινουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή τη φορά, καλή μου, θα διαφωνήσουμε καθέτως. Χρόνια πια δωρητής και αιμοδότης, κρίνω την κίνηση θετική. Δεν είναι ολοκληρωτική από τη στιγμή που δεν περιορίζει ατομικές ελευθερίες (κάθε άλλο, επιτρέπει και στο νεκρό να έχει δικαίωμα στο σώμα του). Σχετικά με το ερώτημα που θέτεις για τα νεφρά, και ποιος μας λέει ότι όλα θα εξαχθούν; Η οιαδήποτε οικονομική συναλλαγή απαγορεύεται σε όλη την ΕΕ. Και τα υπόλοιπα από τις ανάγκες, μάλλον δε θα εξαχθούν ποτέ από το πτώμα, επειδή ακριβώς έχουν ορισμένο χρόνος ικανότητας για μεταμόσχευση, καθώς δεν μπορούν να αποθηκευτούν ούτε για μελλοντικές πιθανές ανάγκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείμε
ΑπάντησηΔιαγραφήστις δημοκρατίες λειτουργει η πειθώ και όχι ο εξαναγκασμός. Το τι θα κανεις το σωμα σου ειναι διαφορετικο πραγμα, από το να σε εξαναγκαζουν να το κανεις, ασχετο αν σου αφηνουν ενα παραθυρακι (παγιδα) αρνησης.
Για το τι θα απογίνει το σωμα σου, εχεις λογο οσο εισαι ζωντανος, γιαυτο και η διαθηκη , δηλ η θεληση του καθενος οταν αποθανει, ειναι απολυτως σεβαστη.
Για ψαξε λιγο τα νομικα και δες γιατι αυτο που προτεινει ο Λοβερδος είναι εξω απο το πνευμα του δικαιου. Υπήρχαν σχετικες αναλυσεις τοτε με την περιπτωση της ευρωζωνης που ανεφερα, αλλα δεν τις συγκράτησα.
Η αγορα, Δειμε, ειναι πανουργα, οταν μαλιστα υπαρχει μεγαλη ζητηση. Αν ποτε περασει αυτο το νομοσχεδιο, που το αποκλειω, θα ανοιξει ασκους του αιόλου.
Μυθολογικά προηγείται το νησί της Κίρκης ενώ ιστορικά προηγείται το δουλεμπόριο, αξίζει να δεί κανείς την κυνικότητα της μεταμόρφωσης τού ανθρωπισμού αλλά και τον ηθικό πανικό ως τα δύο άκρα προς αποφυγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου cynical.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια γνώμη και από 'μένα, από σχόλιό μου στο tvxs.
#492784 στο θέμα: Είμαστε όλοι «εν δυνάμει δότες οργάνων» σύμφωνα με προσχέδιο νόμου (31/03/2011 - 01:48)
Υποβλήθηκε από never in our name στις 31. Μάρτιος 2011 - 1:48. #492784
0 ψήφοι
Πόσο ακόμα θα ανεχτούμε αυτούς τους Παράφρονες να παίζουν την κυβέρνηση;
Αν τους αφήσουμε, σε λίγο θα μας τρώνε ζωντανούς οι κανίβαλοι!
Ούτε ο ίδιος ο Μένγκελε δεν θα μπορούσε να φανταστεί πως θα μπορούσε μια κυβέρνηση, στο φως της μέρας, να μετατρέψει ένα όνειρο της ανθρωπότητας σε εφιάλτη των φτωχών και απόκληρων και απόλυτο κέρδος για τον πτωματοφάγο πλούτο τα ιατρικά κυκλώματα εμπορίας οργάνων και τα διεθνή κυκλώματα λαθρεμπορίας.
Και από πού κι ως που τα κυκλώματα λαθρεμπορίας οργάνων με την προφανή ιατρική δολοφονία του δότη θα τιμωρούνται με 290.000 ευρώ;
Και γιατί όχι με θάνατο και μετατροπή τους σε όργανα μεταμόσχευσης;
Και από ποιόν εγκληματία τιμολογήθηκε η λαθρεμπορία οργάνων;
Και θα πουλάνε μόνο τα πτώματα ελλήνων ή και τα πτώματα των "λαθρομεταναστών";
Και οι υποχρεωτικώς δότες (δηλαδή όλοι μας) θα είμαστε και υποχρεωτικώς ΔΩΡΕΑΝ λήπτες;
ΌΛΟΙ; και όσοι δεν είναι έλληνες πολίτες;
Και όσοι δεν έχουν χαρτιά και άδειες παραμονής;
Μα άν ήταν έτσι δεν θά 'χε κέρδη το μαγαζί.
Και τα ιδιωτικά κέντρα και κλινικές δεν έχουν τη φήμη αφιλοκερδών ιδρυμάτων. Ούτε και τα κυκλώματα των υπολοίπων νοσοκομείων επίσης.
Τα ιδιωτικά διεθνή κέντρα και τα "ανθρωπιστικά" εγχώρια κέντρα μεταμοσχεύσεων βρήκαν τη χώρα που θα γίνει ολόκληρη, παράρτημα του UCK. (Απελευθερωτικού Στρατού του Κοσόβου), και των εργοδοτών του.
Δεν είμαστε καθόλου καλά.
Αν δεν έχουμε τη δύναμη και τα επιχειρήματα να τους σταματήσουμε ούτε και γι αυτό, θα πεί πως δεν έχουμε κανένα κίνητρο για να ζούμε.
Ας μας φάνε λοιπόν ζωντανούς.
Aπο μια γρηγορη ματια στο ιντερνετ, πηρε το ματι μου οτι μονο η Σιγκαπουρη εχει τετοιο νομο περι υποχρεωτικης δωρεας οργανων. (Σημειωτεον, η Σιγκαπουρη δεν μπορει να θεωρηθει και το προτυπο της κοιν. συνοχης και κρατους. Αποτελει την ενσαρκωνση της νεοφιλ. ουτοπιας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπον στη χωρα αυτη εκτυλισσονται σκηνες απειρου καλλους. Συγγενεις να παρακαλουν τον "εν δυναμει νεκρο" συγγενη τους να μην τον παρουν οι γιατροι για να τον τεμαχισουν και να τους εκλιπαρουν να μην τους στερησουν την τελευταια ελπιδα οτι μπορει ο γιος τους, αδελγος του κλπ να ανακάμψει καποια στιγμη.
Διοτι για να γινει μεταμοσχευση πρεπει να εισαι στο οριο, και οχι να εχεις ψοφησει μερικες μερες πριν.
Ποιος ειναι αυτος/οι λοιπον που εχουν αποφασισει οτι εισαι κλινικα νεκρος;
Πιο ανηθικους ανθρωπους απο αυτους που μας κυβερνουν δεν εχω ουτε σε μυθιστορημα συναντησει.
η αυτοδιάθεση είναι η βασική αξία γιά τον άνθρωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μέγιστος φασίστας Λοβέρδος και κλάψας συγχρόνως,μας αποκλείει από την απόφαση γιά το ίδιο το σώμα μας,ποντάροντας στις αγωνίες των άσθενών,και των εθελοντών,(όπως ο Δείμος από πάνω ).
Αν σκεφτείς (και αυτό απαντάει και στις δικές σου ερωτήσεις) πως πτωματικά νεφρά, δεν χρησιμοποιούνται , και από ό,τι ξέρω και άλλα πτωματικά όργανα δεν προτιμώνται, γιατί απορρίπτονται από τον οργανισμό, μάλλον προσπαθεί με κλανιές να βάψει αυγά ο μεγάλος αυτός καραγκιόζης.
Δηλαδή με κάτι που δεν του κοστίζει τίποτα (μπλα μπλα μπλά ), με ξένα κόλυβα μ άλλα λόγια, παριστάνει τον χουβαρντά στην καλύτερη περίπτωση.
υ.γ 100000 Πέη;
νεκρά;
μόνο άντρες πεθαίνουν στην ελλάδα ;
δ
Τα μυαλά θα συνεχίσουν να βρίσκονται σε σπάνη
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ ΤΏΡΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΊΗΣΑ ΜΗΠΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΎΩ????
Μήπως να κάνουμε και λιποαναρρόφηση στους νεκρούς για να φτιάξουμε σαπουνάκι πρώτης ποιότητας όπως στο fight club;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω πάντως πάλι τον Λοβέρδο να γκρινιάζει πως ο κόσμος δεν πεθαίνει και του χαλάνε τα σχέδια.
http://www.youtube.com/watch?v=Jh8hD-JO7v4
Αγαπητή μου cynical,
ΑπάντησηΔιαγραφή(χρόνια και ζαμάνια,ε;)
Αφού συμφωνήσω επί της ουσίας και αφού ανατριχιάσω (ελαφρώς0 για την "υπεράσπιση" του νομοσχεδίου, θα ήθελα να πω:
Εδώ, δεν κάνουμε κουμάντο στη ζωή μας, θα κάνουμε στο θάνατο μας;
Λείπει η δημοκρατία, ως πολίτευμα. Λείπει η συμφωνημένη θεσμοθέτηση, δια δημοψηφίσματος, η οποία θα εμπεριέχει και όλες τις ασφαλιστικές δικλείδες, για να μην πεθαίνουμε ή να μη μας πεθαίνουν , πριν την ώρα μας.
Ως τότε, τα μπινελίκια, το βρίσιμο, οι κατάρες και οι αμφιβολίες είναι ΘΕΜΙΤΟΤΑΤΕΣ.
Πάντως το εμπόριο δεν μου είχε περάσει από το μυαλό όταν άκουσα το νομοσχέδιο. Ναι, αν έχεις δίκιο και αν τα όργανα αφαιρούνται χωρίς να υπάρχει δηλωμένη ανάγκη, τότε το νομοσχέδιο είναι για τα μπάζα. Αλλά στην περίπτωση που υπάρχει ήδη δηλωμένη ανάγκη και η αφαίρεση γίνεται για καθαρά ανθρωπιστικό λόγο, χωρίς να παρεμβαίνει ανταλλαγή χρημάτων, δεν βλέπω το λόγο να διαφωνήσω με το νομοσχέδιο. Δεν ξέρω λοιπόν τί να πω…
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Cynical..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά θα σταθώ κάπου στη μέση.
Υπάρχει πρόβλημα με τα διαθέσιμα όργανα, εάν ώς κοινωνία ήμαστε πιο 'ώριμοι', λιγώτερο θρησκόληπτοι, κλπ, πολλές ζωές θα μπορούσαν να σώζονται ή να καλυτερεύουν (νεφροπαθείς κλπ). Το 'ιατρικό' ζήτημα, λοιπόν, είναι ξεκάθαρο. Θα μπορούσε επομένως να γίνει μια καμπάνια, να ενημερωθεί ο κόσμος, να αφοπλιστούν οι βλακείες της Εκκλησίας, κλπ. Πάνω απ΄ όλα ένα σοβαρό σύστημα Δημόσιας Υγείας που να πείσει πως δεν θα σου κάνουν ..ευθανασία για να σου πάρουν την καρδιά.
Απ' την άλλη, δεν το συζητώ, είναι ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ η κίνηση του Λοβέρδου. Αυτά θυμίζουν καταναλωτικές παγίδες, κάτι πονηρά e-mail 'εάν δεν απαντήσετε στο μήνυμα, θα σας χρεώσουμε' και τα ρέστα. Και μόνο που το σκέφτηκε πρέπει να τον εκπαραθυρώσει ο Παπανδρέου απ' την κυβέρνηση. Προσωπικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ πως υπολογίζει σε κάποιας μορφής ΚΕΡΔΟΣ, τόσο χοντρό θα μου φαινόταν. Τέλος πάντων, ακόμη κι αν έχει τις ΑΓΝΟΤΕΡΕΣ των προθέσεων, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ αυτό.
Επειδή το έψαξα πριν γράψω το άρθρο μου (ες αύριον) στην Ισπανία δεν εμφανίστηκε κανένα σχετικό πρόβλημα. Αντιθέτως, περιορίστηκε όλο το σχετικό μαύρο χρήμα. Ο νόμος έχει αναφορά με το ζωντανό (διαθήκη) αλλά κατά το διάστημα που ήταν νεκρός. Με ποιο δικαίωμα σήμερα αποφασίζουν οι ζωντανοί συγγενείς του;
ΑπάντησηΔιαγραφήθαναση,
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ειχα προλαβει να δηλωσω δωρητης οργανων, με το που θα περνουσε αυτο το νομοσχεδιο, θα εσπευδα να αποσυρω τη συγκαταθεση μου...
Οπως ειπα καθαρα σε προηγουμενο σχολιο, αυτα τα πραγματα δεν επιβαλλονται με νομο, παρα μονο με την πειθω, με εκστρατειες ενημερωσης κλπ, οπως λες κι εσυ.
Τα υπολοιπα που γραφω, οτι γινεται για το κερδος , ειναι συνειδητα στα ορια της υπερβολης και τα παρουσιαζω ετσι λογω μεγαλης αγανακτησης. Αλλα, ανοιγουν οι ασκοι του αιολου για να συμβουν τα χειροτερα, οταν μαλιστα εχεις διπλα σου και τους εξπερ του Κοσσοβου. Παντως δεν ειναι αυτο που με εκανε να αγανακτησω, αλλά η στροφη, η αλλαγη του πνευματος στη συνταξη νομων.
Ειναι σαν να εχεις μια πολιτεια που εκ προοιμιου θεωρεις ολους τους πολιτες ενοχους, και οπου ο καθενας θα καλειται χωριστα να προσκομιζει αποδειξεις για να υποστηριξει την αθωοτητα του. Πραγματικα μια Οργουελικη κοινωνια...
Δειμο,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ειναι απλο το θεμα, και δεν εστιαζεται μονο στο συγκεκριμενο. Και τουτο διοτι συγκρουεται με θεμελιωδεις αντιληψεις περι δικαιου, δλδ με τον τροπο που θεσπιζονται οι νομοι. Γιαυτο εφερα και τα δυο παραδειγματα στην αρχη.
Παρεπεμψα εκ των υστερων στο αρθρο του e-lawyer, ο οποιος λεει ΄λιγο πολυ τα ιδια πραγματα με μενα, διατυπωμενα πιο τεχνικά και σφιχτά.
Καλως τον, τον Οδυσσεα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, οχι και τοσα χρονια και ζαμανια. Διαβαζω την εφημεριδα σου και βλεπω οτι εισαι καλα.
demetrat,
ΑπάντησηΔιαγραφήακριβως, καποιος μαλακας που βιαζεται να παει στο σπιτι του, αποφασιζει οτι εχεις μισοτελειωσει και σε τραβαει στο χειρουργειο για να σε αποτελειωσει.
Αλλα δεν ειναι μονο αυτο. Οπως το τονισα και θα το ξανατονισω, ειναι θεμελιωδης αλλαγη οπτικης στον τροπο που θα πρεπει να λειτουργει η δικαιοσυνη, η ηθικη, η κοινωνια.
Γεια σου @never in our name...
ΑπάντησηΔιαγραφήMoνο που το σκεφτομαι φρικαρω, όταν η θεληση μου προεξοφλείται απο καποιον άλλον, από κάποιον ξενο μπασταρδο του οποιου η θεληση θεσπιζεται ως ισχυροτερη της δικης μου.
Και να πρεπει εκ των υστερων να τρεχω να κανω αιτηση με την οποια να κατοχυρωνεται η θεληση μου!
Ειναι φρικτο, από καθε αποψη.
Darthiir,
ΑπάντησηΔιαγραφήενα τετοιο νομοσχεδιο σε ακυρωνει σαν ατομο, διοτι προεξοφλει τη θεληση σου, και επεμβαινει πανω στο σωμα σου χωρις να σε ρωτησει. καταλαβαινεις μεχρι που παει αυτο;
Το εμποριο κλπ, δεν ειναι το μεγαλο προβλημα. Εστω οτι δεν υπαρχει και οτι δεν θα υπαρξει ποτε. Το πνευμα του νομου ειναι που με τρομαζει και με εξαγριωνει
sfiltros
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θυμαμαι αυτο το ανατριχιαστικο του Λοβερδου με τους συνταξιουχους.
ε ρε κρεμαλες που τους αξιζουν...
Αν κάναμε την παραδοχή ότι οι νόμοι αντικατοπτρίζουν την κοινωνία και ότι αυτό είναι μια αποδοχή της κοινωνίας στην a priori αλληλεγύη προς τον συνάνθρωπο;
ΑπάντησηΔιαγραφήDarthiir,
ΑπάντησηΔιαγραφήη οποιαδηποτε αλληλεγγυη δεν επιβαλλεται, αλλά καλλιεργειται.
γιατι τοτε να μην εξαναγκαζεται ο καθενας να δίνει αιμα κάθε μηνα; γιατι να μην εξαναγκαζεται να δινει τα μισα του λεφτα στους φτωχους, γιατι να μην του επιβαλλεται να παραχωρει το δευτερο του σπιτι σε καποιον αστεγο;
Μα αυτό λέω κι εγώ, αν κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι η κοινωνία θέλει να είναι αλληλέγγυα, τότε προφανώς και η νομοθεσία θα πρέπει να εκφράζει την κοινωνία, καλύπτοντας βέβαια και την επιθυμία όσων θέλουν να διαφοροποιηθούν και να μην είναι αλληλέγγυοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και δεν πιστεύω ότι η κοινωνία σήμερα έχει την διάθεση να μοιράζεται τα υλικά αγαθά της για να μπορεί κανείς να νομοθετήσει την δωρεά της μισής περιουσίας! Όταν φτάσει να το πιστεύει και αυτό, τότε λογικά θα υπάρξει ανάλογος νόμος.
Δεν υπερασπίζομαι κάτι, απλά ΑΝ αφαιρεθούν όλα τα αν που έθεσα στην αρχή, ο συγκεκριμένος νόμος δεν με κάνει να αισθάνομαι περιορισμούς…
το επομενο βημα φυσικα θα ειναι να ακυρωθει στην πραξη η με σχετικο νομο η σχετικη δηλωση αρνησης (ως αντικοινωνικη και απανθρωπη ας πουμε)!
ΑπάντησηΔιαγραφήκι αν λαβουμε υποψη μας οτι στο πολυ παραπεντε πρεπει να ληφθουν τα οργανα για να μην αχρηστευτουν (κι ο σχετικος ορισμος του εγκεφαλικου θανατου ειναι αρκετα "χαλαρος" να πουμε) φαινεται να στηνετε ολοκληρη βιομηχανικη γραμμη αποσυναρμολογησης ανθρωπινων σωματων!
δυστοπια κανονικη στηνετε γυρω μας απο τα κορακια τους κυβερνωντες!
το χειροτερο απ'ολα ειναι η φιλοσοφια
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτων των νομων (αντικαπνιστικος-δωρητων σωματος κλπ) που αντιμετωπιζουν τον ανθρωπο σαν βιομηχανικο προιον και τιποτε αλλο.
Το σκεπτικό γενικώς του Darthiir the Abban με βρίσκει σύμφωνο. Σημασία έχει το αποτέλεσμα, που είναι η επιβίωση ασθενών. Τουλάχιστον έτσι βλέπω το σχετικό σχέδιο νόμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχάς από τους 100.000 θανάτους, πόσοι είναι από γηρατειά, καρκίνους (εκ των οποίων αρκετοί μπορεί να είναι ιογενείς, μππορεί να έχουμε ακτινοβόληση ή ραδιοθεραπεία προ του θανάτου), λοιμώδεις νόσους κτλ. και άρα απαγορεύουν τη δωρεά οργάνου; Το λέω μόνο και μόνο για να μην αρπαχτεί κανένας νάπο και λέει τις μαλακίες του, όχι γιατί κατά βάση είσαι σωστή - που είσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα:
Τη νομοθετική απαγόρευση αγοραπωλησιών οργάνων προσωπικά δεν την παίρνω καθόλου στα σοβαρά, καθώς οι ιδεολογικώς επικρατούντες φιδελεύθεροι θεωρούν ότι είναι θεμιτή η πώληση ενός νεφρού ή ενός ματιού (για ανάγνωση εδω και παρακαλώ να φέρετε και το γκουβά για το ξέρασμα) και άρα μπορεί να ανακληθεί ανα πάσα στιγμή.
Έπειτα, π.χ., ποιός μας εγγυάται ότι μια αρνητική δήλωση όντως δεν θα θεωρηθεί ως μη γενόμενη. Π.χ. σε περίπτωση αυτόχειρα ή πιθανού αυτόχειρα "λόγω πιθανού ακαταλογίστου". Δεν νομίζω ότι θα φτάσουν στην "αντικοινωνικότητα" τουλάχιστον στην αρχή.
Έπειτα είναι το θέμα των μεταναστών, οι οποίοι πιθανώς δεν θα μπορούν να κάνουν υπεύθυνες δηλώσεις.
Θα δούν πολλά τα ματάκια μας (αν μας τα αφήσουνε κιόλας...)
Cynical,
ΑπάντησηΔιαγραφήδες εδώ:
http://www.ted.com/talks/lang/eng/dan_ariely_asks_are_we_in_control_of_our_own_decisions.html
ακριβώς στο λεπτό 5:00
για να δεις πως κάποιες χώρες υφαρπάζουν τη σναίνεση των δωρητών οργάνων. Κανείς όμως δεν κάνει την αλητεία του Λοβέρδου.
2 πράγματα με απασχολού γι΄αυτό το θέμα:
1) ότι μπαίνουν στο παιχνίδι ΙΔΙΩΤΙΚΑ νοσοκομεία
2) ότι ΖΩΝΤΑΝΟΙ δότες μπορούν να δώσουν σε "φίλους" με δικαστική απόφαση
Cynical, το θέμα με απασχόλησε αρκετά σημερα και να με συγχωρεις που δεν θα γραψω πρωτότυπο σχόλιο αλλά θα επαναλάβω μερικες σκεψεις που κατεθεσα σε άλλες σχετικες συζητησεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ευχαριστω για την ενίσχυση της θέσης μου περί του θέματος και επαναλαμβάνω το κλασσικό μου σχόλιο για την περίπτωση:
Το νομοσχεδιο αυτο ειναι ξεκαθαρα η πιστοποίηση της δουλείας. Επόμενο βήμα, μετά την κτήση του νεκρού, η κτήση και του ζωντανού σώματος. Κανείς (φτωχός) άνθρωπος πλέον δεν θα ανήκει στον εαυτό του.
Χίλιες φορές να με φαν τα ψάρια!
2) Ειναι γνωστο, νομιζω, οτι μερικα οργανα πρεπει να αφαιρουνται ΠΡΙΝ πάψει η εγκεφαλικη λειτουργια για να ειναι πιο αποτελεσματικη η μεταμοσχευση.
3) με ανησυχει το γεγονος οτι ενα σωρο ωραιες ιδεες εκμεταλλευονται ωστε να διαστρεβλωσουν τις Αξίες που γνωρίσαμε και τίποτα δεν με κανει να εμπιστευτω άλλη μια παρόμοια προσπαθεια νομιμοποίησης του “καλού”, που έχει μεταμορφωθεί σε “κακό”.
Οσο για τη διαφανεια που ειναι κρυψιμο και τις διαβουλευσεις που ειναι δικτατορικες εντολες, τα εχουμε δει και καλο ειναι να φυλαγομαστε. Δεν χρειαζεται να δουμε ολοκληρο το λιονταρι, αρκει ενα νυχι, λέγαν οι αρχαιοι.. και σημερα κοντευει να φανερωθει και η χαίτη του λιονταριου.. Πρεπει να δουμε και ολόκληρο το ανοιγμένο διάπλατα στόμα του; :)
(τότε θα είναι πολύ αργά)
4) πώς θα πιστοποιείται ότι είναι πράγματι νεκρός ενας άνθρωπος; Εδω χωραει πολύ νερό… και νομιζω οτι κανεις δεν θα ηθελε να του "νεκροποιήσουν" ενα προσφιλες του πρόσωπο.
5) ..σιγά σιγά, θα αλλάξει ο ορισμός του ανθρώπου: άνθρωπος=σύνολο οργάνων.. και μετά, την αφαίρεση του εθελοντικού της πρσφορά, όταν η προσφορά θα είναι πλέον υποχρεωτική, θα αρχίσει και το εμπόριο με διαφανείς διαδικασίες.. κατόπιν, θα μπουν και στα χρηματιστήρια τα ανθρώπινα όργανα.. και θα μιλάμε για ΔΤΟ(=Διεθνες Ταμειο Οργανων) κλπ κλπ
Συμφωνώ, πρώτα και κύρια, είναι θέμα κατεξοχήν της ελευθερίας και της αυτοδιάθεσης του ατόμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα άλλα, είναι γιά να φεύγουμε από το θέμα.
Δεν δικαιούται κανένας παπάρας Λοβέρδος ,να αποφασίζει γιά άλλον.
Η προσφορά οργάνων οι δότες και οι ασθενείς , ειναι εντελώς άλλο θέμα.
Και δεν θα έπρεπε να συζητιέται σε αντιδιαστολή με τις φασιστικές διαταγές του κάθε πουλημένου.Μόνο και μόνο γιά να ποντάρει στο συναίσθημα .
δ
Εμένα θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω ένα σχόλιο σε εμένα. Ένας νόμος κρίνεται κακός κλπ όταν δεν οδηγεί στο γενικό καλό (κατά κοινή άποψη), αλλά βοηθά μόνο συγκεκριμένα άτομα ή ταξικές ομάδες. Ο εν λόγω νόμος, αμφιβάλλουμε ότι θα φέρει το κοινό καλό;
ΑπάντησηΔιαγραφήαντιληψη οτι η ιδιοκτησια ειναι κατι σαν ιερη και κανεις δεν την πειραζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτο απαγορευεται γιατι ειναι ωφελιμοτερο να επιτρεπεται στην αρπαγη των σωματων;
Υπαρχει μια πολυ παλια ταινια που λεγεται body snatchets...
Δεν κατάλαβα, βοήθα με σε παρακαλώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου να καταλαβεις;; Δικαιο εχεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω πως, αλλα το προηγουμενο σχολιο που εκανα εμφανιστηκε μισο...
με λιγα λογια ελεγα οτι η προσεγγιση που εχεις απο μια ωφελιμιστικη (εργαλειακη) σκοπια παραμεριζει ολες τις παραμετρους που εκτεθηκαν εδω, και κυριως την παραβιαση της θεληση του ατομου απο το κρατος, γεγονος που καθε φιλελευθερος θα επρεπε να κανει χαρακιρι στο ακουσμα και μονο.
μετα ελεγα οτι το κοινο καλο εξυπηρετειται καλυτερα απο το μοιρασμα της περιουσιας του Λατση, βαρδινογιαννη και σια. Αυτο ομως δεν συμβαινει και ουτε του περναει κανενος απο το μυαλο, γιατι εχει παγιωθει στην αντιληψη μας οτι η ιδιοκτησια ειναι ιερη.
Κατ' αρχάς δεν είμαι φιλελεύθερος, αλλά μαρξιστής. Έπειτα, ποιος είπε ότι δε θα ήθελα το μοίρασμα της περιουσίας τους; Ένας νόμος πάντα -κοινωνιολογικά και φιλοσοφικά- είναι ωφελιμιστικός (σε κάθε σύστημα). Το ζήτημά μας είναι κατά πόσο μας περιορίζει και σε πόσους ανθρώπους θα φέρει το καλό. Επειδή όλοι είμαστε εν δυνάμει ανάπηροι και χρήζοντες μεταμοσχέυσεως (με τον τρόπο ζωής που υιοθετούμε, την ακτινοβολία, τα τροχαία κλπ), προάγω το γενικό καλό έναντι του όποιου περιορισμού ελευθερίας -ανύπαρκτης για μένα, αλλά δέχομαι και σέβομαι τις όποιες ενστάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος νόμος δεν αποβλέπει στην ωφέλεια; Δεν περιορίζεται η ελευθερία μας για το κοινό καλό (άσκηση βίας, οδηγική συμπεριφορά κλπ); Αυτή είναι η δημοκρατία. Περιορίζουμε κάτι σε εμάς για να διατηρήσουμε τη ζωή, την ασφάλεια, την ελευθερία σε άλλους. Ό,τι άλλο είναι φασιστικό (όπως ίσως και η αδιαφορία μας για μια σειρά ζητημάτων. Εξάλλου ο Έλληνας είναι δημοκρατικός μόνο πολιτικά, αλλά η κοινωνική του συμπεριφορά είναι άκρως φασίζουσα -τηρουμένων των εξαιρέσεων φυσικά).
Cynical καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι όπως ήρθαν τα πράγματα οι φτωχοί ούτε ως ζωντανοί ελέγχουν το σώμα τους και τη ζωή μας ούτε ως πεθαμένοι.
Τι να πει κανείς. Ούτε τον θάνατο δεν σέβονται.
Εγώ προσωπικά ήμουν υπερ της δωρεάς οργάνων αλλά τώρα θα απέχω.
Και για να κάνουμε και λίγη πλάκα, φαντάζομαι ότι η κυβέρνηση πουλάει με μελλοντικά συμβόλαια εκπλήρωσης όργανα Ελλήνων πολιτών, δηλαδή με παράγωγα χρηματοοικονομικά προιόντα για μελλοθάνατους, ειδικά φτιαγμένα για χρεοκοπημένες χώρες.
Άλλη μια καινοτομία του υπουργείου οικονομικών σε συνεργασία με την γκόλντμαν και το ΔΝΤ.
Για σκεφτείτε το λίγο, γιατί όχι, τι θα μας εμπόδιζε;
Καλησπερα rider,
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγω την ιδια σκεψη εκανα. Αν ποετ περασει αυτος ο νομος, που δεν θα περασει γιατι προκειται περι διαστροφης, θα σπευσω να ακυρωσω την ντεφακτο αποφαση του κρατους για χρηση του σωματος μου. Για ονομα!
Δλδ, οπως θα τιτλοποιησει τα εσοδα απο τα διοδια, το ιδιο θα μπορουσε να τιτλοποιησει και τα μελλοντικα εσοδα απο την χρηση των οργανων.
Πω πω χρημα!
Ενα κομματάκι από εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφή//Θα 'λεγε κάποιος πως το κράτος επιθυμεί να κατοχυρώσει με κάθε τρόπο την απόλυτη δικαιοδοσία πάνω στα σώματα των υπηκόων του, γι’ αυτό και στο προσχέδιο προβλέπονται ποινές για οργανωμένες ομάδες που συμμετέχουν στη διακίνηση και εμπορία οργάνων.//
Οπως ακριβώς οι παλιά καλή Μαφία... Θυμασαι τι ωραια κουστουμακια φορουσαν; Με καπελο και γραββάτες και καλογυαλισμενα παπουτσια.
Ο τελευταίος λήσταρχος της ελληνικής υπαίθρου, ο Φώτης Γιαγκούλας, το είχε προφητέψει: «Oι κλέφτες θα ξοφλήσουν από τα βουνά και θα κατέβουν στις πόλεις»!
Ηταν ακόμα παιδί όταν τον κλείσαν άδικα (για ζωοκλοπη) στις φυλακές Κοζάνης. Τότε το σύστημα έκανε παραγωγή παράνομων. Σήμερα, όλοι οι κλέφτες κι οι ληστες ειναι απολυτως νόμιμοι.
Ροδια,
ΑπάντησηΔιαγραφήείδες στο νομοσχέδιο ότι τα όργανά μας θα είναι και πιστοποιημένα, κατά ISO?
Δεν αντεξα να διαβασω παρακάτω...
Πάντως ακόμα δεν κατάλαβα πώς θα κερδίσουν διάφοροι χρήματα, όταν αποδεδειγμένα οι πλουσιότεροι φεύγουν στο εξωτερικό και κάνουν μεταμοσχεύσεις (βλ. Χριστόδουλος στο Σικάγο) ενώ στις λίστες μένουν οι φτωχότεροι και δεδομένου ότι τα ταμεία προτιμούν να μην γίνονται οι πανάκριβες μεταμοσχεύσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου θυμίζει την αντίθεση των γιατρών του ΙΚΑ στα ιδιωτικά ιατρεία των γιατρών του ΟΠΑΔ και του ΟΑΕΕ. Μέσα σε πολλά κακά νομοσχέδια, αποκλείεται να υπάρχουν θετικά στοιχεία;
Αυτό με το ISO, το είδα κι εγώ (αν και δε μου έκανε εντύπωση, αφού ακόμα και οι υπηρεσίες στους δήμους και το σκατό μας θα έχουν ISO). Δε μου αρέσει, αλλά είναι μία επιβεβλημένη τακτική από την ΕΕ για κάθε υπηρεσία.
Cynical, το ξεσκόνισα το νομοσχέδιο! Πώς αλλιώς θα μπορούσα να το αντικρούω με τόση σιγουριά; Διάβασα πολύ καλά και "πίσω από τις γραμμές".. όσα δλδ ο πολύς και (τουλάχιστον) αγαθιάρης κόσμος δεν διαβάζει --ή κι αν διαβαζει δεν καταλαβαινει-- και στέκεται στο "γράμμα" του νόμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ τόσο πολλά και τόσο κραυγαλέα ψέμματα παίξαν στο τελεταίο 20μηνο, σε ενα νομοσχεδιο της πλάκας θα κολλήσουν; Σουπερμαρκετ ανθρωπίνων ειδων ανοίγουν και ακουω προσφατως οτι μερικοι "γιατροι" με κομματικες "περγαμηνες" ετοιμαζονται να συμπραξουν για ιδιωτικα κρεματοριάκια.. Τρία χρόνια (τουλαχιστον, μεχρι την αποκαλυψη και ΑΝ) με σούπερ κέρδη, δεν ειναι κι ασχημα. ΦΡΙΚΗ λεμε.
συμπλρ. Εννοείται ότι το έχω "ξεσκονίσει" με τη βοήθεια φίλων σοβαρών γιατρών (παν/μιακων και άλλων) και όχι τζουτζέδων κυβερνητικων (και άλλων) φερέφωνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκίνησε στο διαδίκτυο συλλογή υπογραφών "ΟΧΙ στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gopetition.com/petition/44428.html
Αποδέκτης είναι ο Υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος
freepeoplenow
Εδώ και λίγα χρόνια έχεις διαβεί τα εξήντα χρόνια ζωής, είσαι υγειέστατος,αλλά ένα τροχαίο σε οδηγεί στο νοσοκομείο. Οι γιατροί σε κοιτάζουν και.. χμ! την βγάζεις δεν την βγάζεις. Μια δεύτερη ματιά και όχι,μάλλον δεν την βγάζεις. Είσαι σε κώμα. Ο γιατρός παρακολουθεί το ηλεκτροεγκεφαληγράφημά σου. Ασθενής εγκεφαλική δραστηριότητα. Αν ήταν τα ηλεκτρόδια λίγο πιο ευαίσθητα.. Η τεχνολογία δεν σε βοηθάει. Στο μέλλον ίσως..αλλά σίγουρα όχι για σένα. Ο γιατρός διστάζει. Είναι εκνευρισμένος και από την επίσκεψη δύο τύπων λίγο νωρίτερα,από το υπουργείο του είπαν πως είναι, ή από μια ΜΚΟ, για το κοινό καλό ήταν το θέμα.. δεν κατάλαβε καλά. Τέλος πάντων τώρα έπρεπε να παει μια απόφαση. Κρίσημη απόφαση. Στα διπλανά δωμάτια περίμενε για μια καρδιά ένας νέος άνδρας πατέρας δύο παιδιών ένας άλλος περίμενε ένα συκώτι και μια νέα κοπέλα που ακόμα δεν ξεκίνησε καν την ζωή της για ένα νεφρό. Ο γιατρός ήξερε πως για κάποια μοσχεύματα ο δότης δεν πρέπει να είναι τελείως νεκρός. Ο γιατρός πήγαινε μπρος πίσω σαν τις αμφιβολίες του. Να το ρισκάρει και να δει αν πεθάνεις εντελώς καταδικάζοντας τρεις νέους ανθρώπους ή να δώσει ζωή σε αυτούς παραβλέποντας πώς ίσως λόγω και της μέχρι τότε καλής σου υγείας θα έκανες την έκπληξη και θα επανερχόσουν; Τελικά είσαι άτυχος. Ο γιατρός σκέφτηκε πως λίγο πολύ το μερίδιο από την ζωή το πήρες. Επιπλέον είχες ξεχάσει να δηλώσεις πως δεν θέλεις να γίνεις ανταλλακτικά μετά τον θάνατό σου. Πάντως είμαι σίγουρος πως αν ήξερες τι σου συνέβηκε και πέθανες εντελώς θα συγχωρούσες τον γιατρό που σε ξαπόστειλε μια ώρα αρχήτερα,ίσως να ένοιωθες και λίγο περήφανος που συνέβαλες έστω και με την ζωή σου στο "κοινό καλό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλη cynical
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που έχει δημιουργηθεί προβληματισμός πάνω στη συγκεκριμένη απόφαση, προβληματισμός που μπορεί να γίνει γόνιμος. Θα προσπαθήσω να καταθέσω εν συντομία τις απόψεις μου πάνω στο ευαίσθητο αυτό θέμα με το οποίο έχω ασχοληθεί στο παρελθόν σαν φοιτητής ιατρικής σε σχετική εργασία, παρέα με άλλα αμφιλεγόμενα ζητήματα όπως η ευθανασία, η κλωνοποίηση, η έκτρωση, ο εγκεφαλικός θάνατος, κ.α.
Σίγουρα η δωρεά οργάνων είναι κάτι σωτήριο για πολλούς συνανθρώπους μας. Είναι λυπηρό που η εθελοντική προσφορά οργάνων είναι τόσο χαμηλή, κάτι που θα πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει. Είναι όμως εξαιρετικά αυθαίρετο και αντιδημοκρατικό να επιβάλεις σε κάποιον να δώσει τα όργανά του μετά θάνατον. Υπάρχει βέβαια η δικλείδα του ότι μπορεί κάποιος με δήλωσή του να αρνηθεί, αυτό όμως δεν πρόκειται να το κάνουν πολλοί, κυρίως για τους ίδιους λόγους που δεν έκαναν τόσα χρόνια το αντίθετο (δήλωση για δωρεά οργάνων): βαριούνται να ασχοληθούν...
Θεωρώ οτι ιστορίες για εμπορία οργάνων και για ηθελημένη παροχή μειωμένης ιατρικής φροντίδας σε ασθενείς, με σκοπό να πεθάνουν και να πάρουν τα όργανά τους, είναι υπερβολικές. Δε νομίζω όμως οτι ανήκουν εντελώς στην κατηγορία του αστικού μύθου.
Φίλος και συνάδελφος από την Αλβανία μου έχει διηγηθεί περιπτώσεις αφαίρεσης νεφρών από φτωχούς και αγράμματους ασθενείς στη γειτονική χώρα, με σκοπό να τα πουλήσουν σε πλούσιους λήπτες. Στα Γιαννιτσά της Πέλλας πριν λίγα χρόνια είχε κατηγορηθεί γνωστός μαιευτήρας οτι έκανε εμπόριο βρεφών από Αλβανία, Βουλγαρία και Σκόπια, ενώ κάποιες φήμες έκαναν λόγο και για εμπόριο οργάνων. Δυστυχώς, η υπόθεση δεν πρόλαβε να βρει το δρόμο της δικαιοσύνης γιατί ο συγκεκριμένος γιατρός πέθανε. Κοντολογίς, είναι κατά τη γνώμη μου υπαρκτή η πιθανότητα τέτοια φαινόμενα να παρουσιαστούν και στην «ευρωπαϊκή» Ελλάδα.
Γι' αυτό το λόγο λοιπόν και για το θέμα της αντιδημοκρατικότητας και της παραβίασης των ατομικών δικαιωμάτων, είμαι κατά του νέου νόμου. Πιστεύω οτι η εθελοντική δωρεά οργάνων πρέπει να διαφημιστεί και να προωθηθεί με όλα τα μέσα, ο καταναγκασμός όμως που φέρνει ο νόμος Λοβέρδου και οι κίνδυνοι που αυτός συνεπάγεται τον καθιστούν μη επιθυμητό για μένα.
Kαλημερα ανορθοδοξε, χαιρομαι που σε ξαναβλέπω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έβαλες το θεμα στη σωστη του βαση. Το τι θα κανεις το σωμα σου ειναι εξω απο τη δικαιοδοσια του κρατους ή οποιουδηποτε αλλου.
Ακομα και ανθρωποι που ηθελαν να δηλωσουν εθελοντικα δοτες, τωρα τους εχει γυρισει αναποδα.
Εκτός από την εμπορία οργάνων με σκοπό το κέρδος εγώ διακρίνω κι άλλες σκοπιμότητες που κρύβει αυτός ο νόμος κι αυτή η επιμονή του υπουργού να τον περάσει στην παρούσα συγκυρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την επιβολή χάνεται η προσφορά και η διάθεση του ατόμου να προσφέρει στην κοινωνία κι αυτή με την σειρά της να το επιβραβεύσει ηθικά. Δια του παραδείγματος το άτομο κοινωνικοποιείται και η κοινωνία λειτουργεί ως συλλογική συνείδηση. Αντίθετα ο μαζικός καταναγκασμός περιθωριοποιεί την κοινωνία και τις συλλογικές της λειτουργίες αφού απομονώνει κι αποκοινωνικοποιεί το άτομο απροσωποποιώντας τις πράξεις του. Δεν υπάρχει προσφορά, υπάρχει υποχρέωση. Πάρτε παράδειγμα τον Δείμο. Όλοι, σαν κοινωνία επαινούμε την πράξη του και τον ευχαριστούμε για τον αλτρουισμό και τον ανθρωπισμό του. Κάποιοι θα θέλουν να του μοιάσουν και θα κάνουν κι αυτοί ίδιες ή ανάλογες πράξεις λειτουργώντας συλλογικά αυξάνοντας την κοινωνική συνείδηση. Ο ίδιος νοιώθοντας εσωτερική ικανοποίηση αλλά και την κοινωνική αποδοχή γίνεται πιο δοτικός σε νέες κοινωνικές διεργασίες. Πάρτε την πράξη του μετά τον νόμο. Τίποτα, μια από τις χιλιάδες. Κανείς δεν ξέρει ποιος δίνει, τι δίνει, που δίνει. Καμιά κοινωνικοποίηση, καμιά συλλογική διαδικασία. Η κοινωνία σαν όχλος πορεύεται και το άτομο έρημο κι απρόσωπο σέρνεται εντός αυτής. Η εξουσία έχει κερδίσει κατά κράτος. Αφενός γιατί έβαλε ανάχωμα στην συνειδητοποίηση και την δραστηριοποίηση της κοινωνίας και αφετέρου έχει βγάλει τα όποια οφέλη οικονομικά ή επιστημονικά χωρίς κοινωνικό κόστος. Η κοινωνία έχει υποστεί μια νέα ήττα. Αλτρουισμός κι ανθρωπισμός χωρίς ελεύθερη βούληση είναι φασισμός.
Από την άλλη όταν όλοι θα είναι κατά νόμο δωρητές οργάνων θα πρέπει να είναι ελεγμένοι εκ των προτέρω με εξετάσεις ιστοσυμβατότητας γενετικού υλικού, κάτι που σήμερα απαγορεύεται χωρίς την συγκατάθεση του ασθενούς ή της δικαιοσύνης αν πρόκειται για εμπλεκόμενο με ποινικές πράξεις. Με το νόμο αυτό αίρεται επί της ουσίας κάθε νομικό ή συνταγματικό κώλυμα για την ολοκληρωτική παρακολούθηση του ατόμου, αφού τώρα εκτός από την κάρτα του πολίτη, θα ελέγχονται και τα πιο μύχια ατομικά (γενετικά) δεδομένα του από τους φορείς εξουσίας. Σε μια βάση δεδομένων λοιπόν με το κράτος ή τις υπηρεσίες του εγγυητή ασφαλείας (εδώ γελάνε) μπορεί 'εύκολα' να επιλέγεται ο καθείς από τον υποψήφιο ισχυρό και πλούσιο λήπτη που προσδοκά μάταια να εξαγοράσει την 'αθανασία' του!!!
Ούτε ο Όργουελ δεν μπορούσε να φανταστεί το βάθος και την έκταση του σημερινού παγκοσμιποιημένου φασισμού. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που για εκτελεστή Υπουργό Υγείας επιλέξανε το κοράκι του σημερινού εκσυγχρονιστικού νεοταξισμού στην χώρα μας.
Από το δίλλημα "σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα" βιώνουμε την βαρβαρότητα. Από το δίλλημα "Ανθρωπισμός ή κανιβαλισμό;" μας επιβάλουν τον δεύτερο.
ΥΓ1: Μήπως γνωρίζει κανείς τις δηλώσεις του Επικρατείας κ.Μόσιαλου (Προέδρου της επιτροπής επί των οικονομικών της υγείας) για το πόσο κοστίζουν οι ΜΕΘ και για το πόσο αργά διακινούνται (πεθαίνουν) οι ασθενείς αυξάνοντας το κόστος; Κρατήστε κι αυτή την σκοπιμότητα στα υπόψη. Οι πολίτες κοστίζουν πολύ σαν ασθενείς γιατί να μη βγάλουν κι αυτοί το κάτι τι από τα πτώματα τους;
ΥΓ2: Γνωρίζει κανείς την υπόγεια κόντρα (συμφέροντα) μεταξύ των ιατρών που υποστηρίζουν τα πτωματικά μοσχεύματα και των υποστηρικτών των βλαστακυττάρων; Τίποτα δεν είναι αθώο όσο κι αν έτσι νομίζετε στην κακούργα 'κενωνία' μας.
ο νομος θα επρεπε να ειναι σαφης:οσοι κανουν τον κοπο να δηλωσουν αρνητες δεν θα πρεπει να εχουν καμμια σχεση με αυτο το σαπιο κυκλωμα.Ουτε να τους παιρνουν τα οργανα κι ουτε να τους δινουν φυσικα.Το ιδιο και για τα ανηλικα τεκνα τους.Ευχαριστω.
ΑπάντησηΔιαγραφήμαν
Φίλη cynical
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες αν θες αναλυτικότερα τις απόψεις μου στο σχετικό άρθρο που έγραψα:
http://falsefaith.blogspot.com/2011/04/blog-post_11.html