Όλο αυτό τον καιρό αισθανόμουν ένα βάρος να με πλακώνει, βάρος από ένα ανεξόφλητο χρέος, από μια τριλογία που ενώ είχε προ πολλού αναγγελθεί και είχε ανακινήσει ποικίλες προσδοκίες, εν τούτοις αδυνατούσε να ολοκληρωθεί, αφήνοντας το μπάνιο μισό, τη ντουζιέρα να στάζει νυσταλέα, και τον μπιντέ να ψάχνει απεγνωσμένα ν’ ανοίξει διάλογο με το ταίρι του, τη χέστρα, που όμως αργούσε να εμφανιστεί και να ολοκληρώσει το νόημα και τον σκοπό του ιδιαίτερου αυτού δωματίου.
Ώσπου αυτό, συνέβη ακριβώς σήμερα, όταν ψάχνοντας ένα τρόπο να εκφράσω τη δυσφορία μου για το ξεχείλισμα των ημεδαπών και αλλοδαπών οχετών (Βατοπέδι και οικονομική κρίση), έπεσα στην ενδιαφέρουσα εργασία της κυρίας Rose George, The Big Necessity, μια εμπνευσμένη ελεγεία για τους ήρωες της τουαλέτας, για τους πολυπληθείς και στερημένους ανώνυμους ήρωες των σλαμς, της αφρικανικής ενδοχώρας, της Ινδίας και των άλλων ομοειδών περιοχών.
Ώσπου αυτό, συνέβη ακριβώς σήμερα, όταν ψάχνοντας ένα τρόπο να εκφράσω τη δυσφορία μου για το ξεχείλισμα των ημεδαπών και αλλοδαπών οχετών (Βατοπέδι και οικονομική κρίση), έπεσα στην ενδιαφέρουσα εργασία της κυρίας Rose George, The Big Necessity, μια εμπνευσμένη ελεγεία για τους ήρωες της τουαλέτας, για τους πολυπληθείς και στερημένους ανώνυμους ήρωες των σλαμς, της αφρικανικής ενδοχώρας, της Ινδίας και των άλλων ομοειδών περιοχών.
Είναι επίσης μια εμβριθής ψυχολογική, βακτηριολογική και πολιτισμική μελέτη
για την κατά τόπους διαφοροποίηση της κουλτούρας της τουαλέτας και του κωλόχαρτου,
για τις τεχνολογικές καινοτομίες που εφαρμόστηκαν στο συγκεκριμένο αυτό μέσο αφόδευσης, από τους πάντα εφευρετικούς και πιθανόν δυσκοίλιους, Ιάπωνες,
για την ιστορική της εξέλιξη,
για την μαφία, Κινέζικη αν μη τι άλλο, που προσπάθησε να θέσει υπό τον έλεγχό της, στη δεκαετία του ’30, τη διάθεση του περιεχομένου των εκατομμυρίων δοχείων νυκτός των αμέριμνων κατοίκων της Σαγκάης,
για την πολιτικοποίηση των εντερικών λειτουργιών στη Νότια Αφρική, με τον διορισμό από το Εθνικό Αφρικανικό Κογκρέσο του πρώτου στην ιστορία Υπουργού Τουαλέτας,
για τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική οργάνωση της Ινδίας, η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή και οργάνωση δημοσίων αφοδευτηρίων, και η οποία απασχολεί γύρω στα 50,000 άτομα,
για τις ιπτάμενες τουαλέτες της Αφρικής, στην πραγματικότητα πλαστικές σακούλες γεμάτες ούρα και κόπρανα που πετιούνται όπου νάναι,
για τη συχνότητα της πράξης και τη στατιστική των αποτελεσμάτων της αφόδευσης ανά χώρα και κοινωνική τάξη και
για χίλια δυο άλλα ενδιαφέροντα θέματα.
Σύμφωνα με την κα George, η εμφάνιση της τουαλέτας σηματοδοτεί την εμφάνιση του πολιτισμού, ενώ η προσπάθεια των μικρών παιδιών να μάθουν να χρησιμοποιούν το γιο-γιο συνιστά μια πρώτη απόπειρα κοινωνικοποίησης.
Οι φτωχές συνθήκες υγιεινής θεωρούνται υπεύθυνες για μια στις 10 ασθένειες, ενώ η πρόσβαση και μόνο σε τουαλέτα είναι ικανή να επιμηκύνει το χρόνο ζωής έως και 20 έτη. Παρά ταύτα 2.6 δισεκατομμύρια ανθρώπων στερούνται αυτής της δυνατότητας. Και δεν είναι μόνο η φτώχεια, είναι και οι ταξικές διακρίσεις που την επιτείνουν. Για παράδειγμα εκατομμύρια γυναίκες παρίες στην Ινδία είναι επιφορτισμένες με το καθήκον να αδειάζουν τις τουαλέτες των ανωτέρων καστών και να μεταφέρουν το περιεχόμενο μέσα σε τεράστια καλάθια στο κεφάλι τους μέχρι τους χώρους απόθεσης. Φυσικά, ούτε λόγος για να πλυθούν μετά.
Ο τρόπος χρήσης της τουαλέτας σηματοδοτεί επίσης μεγάλες πολιτισμικές διαφορές. Φερ’ ειπείν άβυσσος χωρίζει τους λαούς που σκουπίζονται με χαρτί, από αυτούς που πλένονται με νερό, αυτούς που αφοδεύουν ιδιωτικά, από αυτούς που αφοδεύουν δημόσια, αυτούς που κάθονται στη λεκάνη, από αυτούς που κάθονται στα πόδια τους, κ.ο.κ. Οι Κινέζοι, με το να χρησιμοποιούν για αιώνες το περιεχόμενο των νυκτερινών τους δοχείων σαν λίπασμα, μπόρεσαν εύκολα στη σημερινή εποχή να περάσουν στη χρήση βιοαερίου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Το βιβλίο επίσης περιέχει πληθώρα χρήσιμων στατιστικών στοιχείων, όπως ότι το μέσο περιεχόμενο του παχέως εντέρου που εξέρχεται, ανέρχεται στα 250 περίπου γρ. και ότι κάθε αμερικανός χρησιμοποιεί κατά μέσο όρο 57 φύλλα χαρτιού τουαλέτας. Παρ’ όλα αυτά οι περισσότεροι άνδρες δεν καταφέρνουν (οι άχρηστοι) να σκουπιστούν καλά και αφήνουν ευμεγέθη ίχνη στα σώβρακά τους. Ένα γραμμάριο κοπράνων περιέχει 10 εκατομμύρια ιούς και 100 αυγά σκουληκιών, ενώ μπορεί να λιπάνει 270 τετραγωνικά μέτρα αγρού.
Κοντολογίς το βιβλίο της κας George είναι ευρηματικό, πληροφοριακό, πολιτικό, διασκεδαστικό και φυσικά δεν πρέπει να λείπει από τη βιβλιοθήκη καμιάς τουαλέτας!
Υ.Γ. Το Βιβλίο αυτό και την παρουσίασή του την ψάρεψα από το NewScientist, τευχος 1 Νοεμβρίου. Νομίζω, ότι τώρα ξελάφρωσα κι εγώ από το βάρος του χρέους.
Σύμφωνα με την κα George, η εμφάνιση της τουαλέτας σηματοδοτεί την εμφάνιση του πολιτισμού, ενώ η προσπάθεια των μικρών παιδιών να μάθουν να χρησιμοποιούν το γιο-γιο συνιστά μια πρώτη απόπειρα κοινωνικοποίησης.
Οι φτωχές συνθήκες υγιεινής θεωρούνται υπεύθυνες για μια στις 10 ασθένειες, ενώ η πρόσβαση και μόνο σε τουαλέτα είναι ικανή να επιμηκύνει το χρόνο ζωής έως και 20 έτη. Παρά ταύτα 2.6 δισεκατομμύρια ανθρώπων στερούνται αυτής της δυνατότητας. Και δεν είναι μόνο η φτώχεια, είναι και οι ταξικές διακρίσεις που την επιτείνουν. Για παράδειγμα εκατομμύρια γυναίκες παρίες στην Ινδία είναι επιφορτισμένες με το καθήκον να αδειάζουν τις τουαλέτες των ανωτέρων καστών και να μεταφέρουν το περιεχόμενο μέσα σε τεράστια καλάθια στο κεφάλι τους μέχρι τους χώρους απόθεσης. Φυσικά, ούτε λόγος για να πλυθούν μετά.
Ο τρόπος χρήσης της τουαλέτας σηματοδοτεί επίσης μεγάλες πολιτισμικές διαφορές. Φερ’ ειπείν άβυσσος χωρίζει τους λαούς που σκουπίζονται με χαρτί, από αυτούς που πλένονται με νερό, αυτούς που αφοδεύουν ιδιωτικά, από αυτούς που αφοδεύουν δημόσια, αυτούς που κάθονται στη λεκάνη, από αυτούς που κάθονται στα πόδια τους, κ.ο.κ. Οι Κινέζοι, με το να χρησιμοποιούν για αιώνες το περιεχόμενο των νυκτερινών τους δοχείων σαν λίπασμα, μπόρεσαν εύκολα στη σημερινή εποχή να περάσουν στη χρήση βιοαερίου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Το βιβλίο επίσης περιέχει πληθώρα χρήσιμων στατιστικών στοιχείων, όπως ότι το μέσο περιεχόμενο του παχέως εντέρου που εξέρχεται, ανέρχεται στα 250 περίπου γρ. και ότι κάθε αμερικανός χρησιμοποιεί κατά μέσο όρο 57 φύλλα χαρτιού τουαλέτας. Παρ’ όλα αυτά οι περισσότεροι άνδρες δεν καταφέρνουν (οι άχρηστοι) να σκουπιστούν καλά και αφήνουν ευμεγέθη ίχνη στα σώβρακά τους. Ένα γραμμάριο κοπράνων περιέχει 10 εκατομμύρια ιούς και 100 αυγά σκουληκιών, ενώ μπορεί να λιπάνει 270 τετραγωνικά μέτρα αγρού.
Κοντολογίς το βιβλίο της κας George είναι ευρηματικό, πληροφοριακό, πολιτικό, διασκεδαστικό και φυσικά δεν πρέπει να λείπει από τη βιβλιοθήκη καμιάς τουαλέτας!
Υ.Γ. Το Βιβλίο αυτό και την παρουσίασή του την ψάρεψα από το NewScientist, τευχος 1 Νοεμβρίου. Νομίζω, ότι τώρα ξελάφρωσα κι εγώ από το βάρος του χρέους.
Cynical, με αυτό το post σου, θυμήθηκα την γνωριμία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ντουζιέρα σε γνώρισα.
Όχι μέσα στην ντουζιέρα, συχωριανοί, ευτυχώς cynical, έχεις βάλει link σε εκείνο το post σου, και δεν χρειάζεται να εξηγήσω και να απολογηθώ, αλλιώς θα κάναμε πιο ....ενδιαφέρουσα, πιο κουτσομπολίστικη, την μέρα των συχωριανών μας.
Όχι βέβαια, ότι δεν τις έχω διαβάσει όλες σου τις αναρτήσεις. Και αυτές που έγραψες, πριν σε ανακαλύψω.
Και στο έχω ξαναπεί, μου αρέσεις πολύ, σε γουστάρω πολύ. (Δεν θα το γλυτωσω το κουτσομπολιό, και ορκίζομαι ότι δεν έχω αλκοολ μέσα στον καφέ. Μήπως επειδή άλλαξα μάρκα; Κολομβιανο χαρμάνι λεει απέξω, λες ρε;;;)
Επειδή, διαβάζω την σημερινή σου ανάρτηση, πίνοντας τον πρωινό μου καφέ, την διέτρεξα απλώς, αλλά θα την απολαύσω μια πιο κατάλληλη ώρα.
Χαιρετίζω σε, λοιπόν με αυτό το πρώτο σχόλιο, αναπολώντας (θα δοκιμάσω άλλο καφέ, εκτίθεμαι πολύ) απλά την περίοδο της γνωριμίας μας, λέγοντας σου, ΣΥΝΕΧΙΣΕ Cynical....
Όπως εσύ είχες γράψει, «Για την ώρα, τα καλύτερα παιδιά το έχουν ρίξει πάντως στο blogging!»
Την καλημέρα μου
ο Hλίας Πετρόπουλος θα 'ταν περήφανος για σας !
ΑπάντησηΔιαγραφήEίπαμε παγκοσμιοποίηση,αλλά όχι και να μας πείτε πού και πώς θα χ΄....με;Τι σας νοιάζει εσάς αν θα χρησιμοποιήσουμε χαρτί υγείας ή ...καλαμποκόφυλλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα,κυνική και ευστόχως σαρκαστική αναλύτρια...
Αγαπητή μου κυρία, ενώ με ξαφνιάσατε ευχάριστα με το σημερινό σας θέμα, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με τη χρήση του πεζοδρομιακού όρου "κωλόχαρτο" αντί του politically correct "papier de kol". Διορθώστε το παρακαλώ άμεσα, πριν το δει ο ευγενής De profundis, και του ανέβει το αίμα στο κεφάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς λύθηκε η απορία, γιατι οι Κολομβιάνοι θεωρούνται ο πιο χαρούμενος λαός. Ολονων ειχε παει ο νους στο κακό. Στον καφέ οφείλεται, συγχωριανοί, και ιδού η απόδειξη, η Κατερίνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα να μην σου πω, πώς η σημερινή ανάρτηση ταιριάζει με τον πρωινό καφέ, και με τα επακολουθά του, αν τον πινεις καταξερο και με αδειο στομάχι!
Και ποιος ειπε ότι το ιδιωτικό δεν είναι πολιτικό;;
Κατερινα πολύ πολύ καλημέρα σου και σ' ευχαριστώ. Αμοιβαια η εκτιμηση.
Καλημέρα σας κε. Κ.Κ.Μοίρη. Νομίζω οτι ο Πετροπουλος ωχρια μπροστα στην κα George. Αυτος σταμάτησε στον κουραδοκόφτη, ενώ η εν λόγω δημοσιογράφος προχώρησε πολύ βαθύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήInteresting. You may also find interesting this. Mind you προκειται περι βραβευμένου συγγράματος
ΑπάντησηΔιαγραφήVaD καλημέρα, ειμαι σιγουρη οτι μετά τοσα χρονια παραμονης σου στην Αφρική θα εχουν δει τα ματάκια σου τα χίλια μύρια. Για προσπάθησε να τα γράψεις και θα βαλεις τα γυαλιά στην κα. George.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα swell. Επιφυλάσσομαι για την επόμενη έκδοση του συγγράμματος. Αυτό το βλογ είναι αρκούντως λαικό και ενίοτε, όταν τα παίρνει στο κρανίο, και ..πεζοδρομιακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα spiretos72. To βιβλίο που προτείνεις είναι πολύ καλό για ορειβάτες διαφορων υψομέτρων. Αν και δεν νομίζω να εχουν τετοια διλήμματα. Πάντως τι εχει πιασει τους εγγλέζους τελευταία; Στερεψαν απο ιδέες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑααχ! Μου 'φυγε ένα βάρος!! (που λέει και η εκνευριστική διαφήμιση...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι ανορθόδοξε, ότι σου εφυγε το βαρος γιατι δεν εισαι στη θεση αυτων που περιγραφει η συγγραφεας. Τυχερε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αλλα λόγια πήξαμε στα σκ......
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Παρ’ όλα αυτά οι περισσότεροι άνδρες δεν καταφέρνουν (οι άχρηστοι) να σκουπιστούν καλά και αφήνουν ευμεγέθη ίχνη στασώβρακά τους..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕεε για όνομα του Θεού , πες μας ότι εκεί ήθελες να καταλήξεις !!!
Πάλι οι άντρες φταίνε ?
χμμμμμμμ καλημέρα ... για αύριο !!!
Αγαπητή cynical,μου προτείνεις να ασχοληθώ με τα σκ... των Αφρικανών;Εδώ δεν ασχολούνται οι ίδιοι που τα...κάνουν όπου νάναι,θ'ασχοληθώ εγώ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι,για νάχουμε καλό ρώτημα,το εν λόγω πόνημα αποτέλεσε τη διδακτορική διατριβή της κυρίας Γεωργίου( επί το ελληνικότερον);Ημαρτον,Κύριε,που λεει και ο συμπαθέστατος συνεπώνυμος της!Μου θυμίζει τον Βυζαντινοτέτοιο στο Κωνσταντίνου και Ελένης(ναι,το βλέπω για εικοστή φορά, για να το εμπεδώσω!),με τη διατριβή του:Το αποχετευτικόν σύστημα εις το Βυζάντιον!
Επίλογος:-Χέσε ψηλά κι αγνάντευε!
Καλημέρα....
Καλημέρα de profundis. Κι από μέσα κι από έξω..
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλημέρα Κάκο. Η Επιστήμη το λέει. Δεν θα τολμούσα να το αποκρύψω...Αν εγραφε κατι και για τις γυναικες, πρωτη εγω θα το φανερωνα. Αλλά, δεν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα VaD. Μαλλον δημοσιογραφος ειναι η κυρια, αλλά πέρα απο την πλάκα, λέει και μερικές πολύ τραγικές αλήθειες. Εχει άποψη και μάλιστα πολιτική...Και σε αυτό το επίπεδο η πολιτικη ειναι παρούσα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήCynical
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μνήμη με προδίδει αλλά δεν έχω πρόχειρο το κειμενο ή την ομίλία του Zizek που αναφέρεται στην ψυχαναλυτική-πολιτιστική διάζευξη τριών πολιτιστικών παραδώσεων στην ευρώπη Γερμανική-Αγγλική-Γαλλική ,με βάση τον τύπο της τουαλέτας.
Το μέγεθος η υδραυλική υφή και η κατασκευή της τουαλέτας ,ως σχέση με τοην Γαλλική λεπτεπίλεπτη διανόηση,τον αγγλοσαξωνικό εμπειρισμό,τον Γερμανικό Ρομαντισμό.
Αν το βρω θα επανέλθω.
Προσυπογράφω την σύγκριση με τον Πετρόπουλο
LLS,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολυ πιθανο η κυρια που το εγραψε να τον είχε διαβασει τον Ζιζεκ. Αντανακλα μια προσφατη (μετανεωτερικη!) ιστοριογραφική τάση, να καταγράφεται η ιστορια λαων μεσα απο τα αντικειμενα και την εξελιξη των νοοτροπιων. (Φουκώ). Εχουμε πήξει από τετοιες μικρες-μεγαλες ιστορίες, που μεσα απο το ειδικο προσπαθουν να ξανοιχτούν στο γενικό.
Επιτέλους! Η συμπλήρωση της τριλογίας! Ε... Cynical, καιρός ήταν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολλοί έχουν ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα... ο Buñuel στο "Φάντασμα της ελευθερίας" οπου οι λειτουργίες φαγητού-αφόδευσης αντιστρέφονται (η συζήτηση και η κοινωνική επάφή γίνονται σε τουαλέττα στυλ... τραπεζαρίας,με τους συμμετέχοντες καθισμένους σε ...λεκάνες, το δε φαγητό σε τραπεζαρία σε μέγεθος τουαλέττα...
... η Erica Jong στο Fear of Flying αναφέρει ότι "Οι γερμανικές λεκάνες (τουαλέττας) είναι στην πραγματικότητα το κλειδί των φρικαλεοτήτων του τρίτου Ράιχ: Ανθρωποι που μπορούν να φτιάξουν λεκάνες σαν και αυτές, είναι ικανοί γιά όλα!"
Και γιά να καθησυχάσω τον φίλο μου LLS, θα αναφερθώ στο άρθρο του Žižek Knee-Deep όπου αναφέρει επί λέξει "In a traditional German toilet, the hole into which shit disappears after we flush is right at the front, so that shit is first laid out for us to sniff and inspect for traces of illness. In the typical French toilet, on the contrary, the hole is at the back, i.e. shit is supposed to disappear as quickly as possible. Finally, the American (Anglo-Saxon) toilet presents a synthesis, a mediation between these opposites: the toilet basin is full of water, so that the shit floats in it, visible, but not to be inspected" ... γιά τον LLS και όποιον άλλο ενδιαφέρεται να ...εμβαθύνει στα ...σκατά, το άρθρο βρίσκεται στο "http://www.lrb.co.uk/v26/n17/print/zize01_.html" όπου κανείς μπορεί να εμβαθύνει και σε άλλες ανοησίες του πλέον υπερτιμημένου σύγχρονου σχολιαστή (σιγά μην τον έλεγα φιλόσοφο!)
Μπράβο γιά την ανάλυση και την συμπλήρωση της τριλογίας... η αναρτησή σου καταδεικνύει απόλυτα την διαφορά μεταξύ σοβαρότητας και σοβαροφάνειας... γιατί "πήξαμε" σε σοβαροφανείς αναλύσεις, τελευταία...
@Σχολιαστη, αλήθεια λεω, μού έφυγε ενα βαρος. Δεν μπορουσε η τριλογια να μενει λειψη, κάτι που το μπάνιο μού το υπενθυμιζε τυρανικά κάθε μερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τετοιους σχολιαστές (και εννοω την επισημαση του Ζιζεκ απο LLS και την δικη σου άμεση ανταπόκριση καθως και τις άλλες παραπομπές), το βλογ μπορεί να αισθανεται περηφανο.
Βλέπω και συ αγόρασες το Fear of Flying?? Εννοεις την εκδοση των Αυστριακών αερογραμμών; Αν ναι θα το ξεφυλλίσω γιατι η αναφορα τους στις τουαλετες μου διεφυγε..
Τωρα τον Ζιζεκ, δυσκολευομαι να τον διαβασω. Καλώς ή κακώς ειχα εκτιμησει οτι ο κοπος που θα εβαζα δεν θα αντισταθμιζοταν απο την κατανοηση που θα εισεπραττα.
Καλη σου μέρα. Ξόφλησα έτσι;;;
Ασφαλώς και ξόφλησες! Και επιτέλους, κάποιος (εσύ) που έχει το ...κουράγιο (σεμνή έκφραση) να ομολογήσει δημόσια ότι δυσκολεύεται αν διαβάσει Žižek... εγώ δεν δυσκολεύομαι μόνο,αλλά αγανακτώ ΚΑΙ με την επιτηδευμένη ...στριφνότητα, ΚΑΙ με το περιεχόμενο... αλλά τι να κάνουμε, ανήκουμε στις ταλαίπωρες ...μειοψηφίες, όλοι οι άλλοι κοιμούνται με τον Žižek στο προσκέφαλλό τους....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ π(χ)οιότης της κουράδος ως στοιχείο εκπολιτισμού. Πα μαλ!
ΑπάντησηΔιαγραφή:Ρ
Η πολιτική παρούσα;Στο χέσιμο;Ναι,χεσμενους μας έχουνε!Ανευ συγχωρήσεως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας διαβάζω... αλλά με τις υγείες σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά ...
Γεια σου Σχολιαστή. Πραγματικά δεν γνώριζα ότι είναι τόσο ντροπή να δηλώνει κάποιος ότι δεν καταλαβαινει τον Ζιζεκ. Σκέψου, που δήλωνα ότι δεν καταλάβαινα ακόμα και τον Ντεριντά και μια στρατιά άλλους...΄
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ριξεις μια ματια σε παλιοτερες αναρτησεις, όπως "Υποθεση Σοκαλ", "η πραγματικοτητα της ανοησιας" και "ο γελοιος κ Μποντριγιαρ", θα δεις καθαρα τις θεσεις μου. Αν και δεν χρειαζεται, γιατι φωναζουν.
Aυτο που λες Νομάδα, είναι η επόμενη έρευνα. Λυπάμαι, που σε υποδέχτηκα μετά τόσο καιρό, μεσα σε αναθυμιάσεις....Αν ειχες προειδοποιήσει, θα είχα μετακομίσει στο σαλονι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου VaD. Καλά, δεν πρόσεξες οτι το αφρικανικο κονγκρεσο στη Ν. Αφρικη ειχε θεσπισει και θεση Υπουργού Τουαλέτας;; Τι μεγαλύτερη αποδειξη να σου προσκομίσω;;; Χρειαζεται μαλλον για τα αλληλοχεσίματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Ξερόλα, καλως ορισες και να μας ξαναρθεις. Χαιρετίσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι λέτε οι περισσότεροι....,εγώ διάβασα το post με απόλυτη σοβαρότητα και το εννοώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩρα καλή!
Πες τα χρισόστομε(!), @busy bee. Toση ωρα φωναζω οτι ειναι πολιτικο το ποστ, και δεν με ακουνε..
ΑπάντησηΔιαγραφή@cynical καλησπέρα. Ο busy bee έκλεψε πάλι την παράσταση!
ΑπάντησηΔιαγραφήνομίζω ότι και στην Ελλάδα με το καθεστώς της αντιπαροχής περάσαμε από την εξωτερική κοινη τουαλέτα της αυλής στο διαμέρισμα με λουτροκαμπινέ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Rider. Ο Busy Bee φαίνεται έχει καλή ...μύτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά,@aerostatik, η μεγαλύτερη συμφορά ήταν που έγκαταλείψαμε τις υπεροχες ρωμαικές δημοσιες τουαλέτες οπου ολοι καθονταν στη σειρα και ταυτοχρονα συζητουσανε, ρητορευανε, σκεφτόντουσταν...
ΑπάντησηΔιαγραφήτρομερό!
ΑπάντησηΔιαγραφήτρομερό!
τρομερό!
Δεν πιστευω να τρόμαξες geokalp??
ΑπάντησηΔιαγραφή