Επιτέλους είδαμε και μια κατάργηση φόρου. Δε λέω, μια φιλεύσπλαχνη κυβέρνηση πρέπει και να φροντίζει κάπου-κάπου τους υπηκόους της, δεν μπορεί όλο να παίρνει, πρέπει κάποτε και να δίνει πίσω κατι τις, για να κρατιούνται οι μάζες στο μαντρί και να την προσκυνάνε. Μπορεί να έκοψε, να εξανδραπόδισε, να ρήμαξε, αλλά τώρα που έρχεται το Πάσχα, έκανε και μια κίνηση αγάπης, βρε αδελφέ, να εξιλεωθεί, κάτι σαν πασχαλιάτικο μποναμά, όπως δίνει κάθε Νονός, με Κεφαλαίο "Ν", στο βαφτιστήρι του.
Και η κυβέρνηση αυτή έχει πολλούς Νονούς, που στο προχθεσινή τους μάζωξη στη γιάφκα της βουλής, έσκυψαν επιτέλους με ευλάβεια το κεφάλι μπρος το φτωχό πλέον λαό και με ορθάνοιχτα αυτιά αφουγκράστηκαν τα παράπονα και τις λύπες του. Τι θέλει ο πονεμένος μας λαός για την Ανάσταση; Αρνί; Θα το έχει. Αυγά; Κι αυτά θα τα έχει. Και τσουρέκια, και μαγειρίτσα, και λαμπάδες, και όλα τα καλά του θεού, που η κυβέρνηση αυτή φρόντισε να φέρει επί της Γης, μέρες που 'ρχονται.
Αλλά αυτά δεν είναι δώρα. Όπως κάθε καθωσπρέπει Νονός ψάχνει το καλύτερο κι αν μη, το ακριβότερο δώρο για το βαφτιστήρι του, έτσι και η Κυβέρνηση των Νονών, σκέφτηκε να κάνει κι αυτή, εις ένδειξιν τιμής, ένα δώρο ακριβό στα δικά της, ανά την επικράτεια, βαφτιστήρια.
Αρκετά ταλαιπωρήθηκαν φέτος με τους φόρους σκέφτηκε. Ας τους ελαφρύνω κομμάτι. Δε βαριέσαι, ας πάει και το παλιάμπελο, θα καταργήσω τον έναν, τον πιο μεγάλο και τον πιο σημαντικό, για να ελαφρυνθεί λιγάκι ο κοσμάκης. Αν για παράδειγμα, σκέφτηκε, πάρω πίσω τον φόρο πολυτελείας στις Πόρσε και τα SUV, με τα χρήματα που θα εξοικονομήσει το κάθε νοικοκυριό, αγοράζοντάς τα κατά πολύ φτηνότερα, θα μπορέσει επιτέλους να φάει, να ντυθεί, και να γιατροπορευτεί.
Αντουανέτες, θα πείτε; Μπα, πολύ μεγάλη γνώμη έχετε γι αυτούς. Χαμερπείς πεογλύφτες αυτών που τούς ταΐζουν, είναι, και τίποτε παραπάνω.
12 σχόλια:
Κατα την περοδο της οικονομικης κρισης, το προφανες ειναι το εσωτερικο "νοικοκυρεμα", και οχι η μειωση των φορων για αυξηση των εισαγομενων αυτοκινητων, εφοσον υπαρχει υπερεπαρκεια αυτοκινητων και μαλιστα εχει μειωθει και η καταναλωση βενζινης.
Εφοσον, εδω και 10 ετη, οι κατασχεσεις αυτοκινητων απο τραπεζες και εταιρειες leasing ολο και αυξανουν, ενω με 18.000 ευρω μπορεις να αγορασεις απο ενα φτωχοποιημενο λαμογιο ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο αρχικης αξιας πανω απο 60.000 ευρω (λογω της δραστηριοτητας του λαμογιου κυριως στην παραοικονομια και του τεκμηριου κατοχης ΙΧ μεγαλου κυβισμου), το μοναδικο μετρο που θα εβλεπα ειναι να δοθουν κινητρα να ξανανοιξουν οι γραμμες παραγωγης της ΝΑΜΚΟ (ΙΧ πονυ για τους νεωτερους)η οποιας αλλης βιομηχανιας υπηρξε, τοσο για επαγγελματιες , αλλα και για εξαγωγες.
Αφωτιστος Φιλελλην
δυστηχως ενα απο τα απαραδεκτα μετρα της κυβερνησης παπανδρεου ηταν και η αυξηση φορου πολυτελειας στα ακριβα αυτοκινητα φορου εξαιρετικα ανισου και καταστροφικου για τον κλαδο
το αποτελεσμα ηταν τεραστια υφεση και ανεργια που κατεστρεψε τις περισσοτερες επιχειρησεις καθως και πολλα εκατ ΦΠΑ που χαθηκαν μεσα απο τα χερια της κυβερνησης αφου τα γνωστα λαμογια απλως πηγαν αλλου που υπηρχαν πορτοκαλιες... συγκεκριμενα στην διπλανη μας χωρα που ειναι και η παραγωγος
φερραρι 300.000 = 100000 φορος
με την αυξηση απο 100000 σε 130000 στη θεωρεια η πραξη εγινε 0 και τα λεφτα τα πηρε ο μπερλουσκονι
αλλα δεν πειραζει θα βαλουμε μυαλο μια μερα
εγω λεω να κοψουμε εντελως τους φορους από εισοδημα 100,000 ευρω και πανω. Γιατι να ταλαιπωρούμαστε με μικρο-εκδουλευσεις...
Μα ξεχνάς ότι έσωσαν τον 13ο και τον 14ο μισθό;
"εγω λεω να κοψουμε εντελως τους φορους από εισοδημα 100,000 ευρω και πανω. Γιατι να ταλαιπωρούμαστε με μικρο-εκδουλευσεις..."
Δεν δουλεύει έτσι ο σοσιαλισμός και η συλλόγική δια της βίας ευθύνη.
Αδιάβαστη είσαι...
τσ τσ τσ
Τελικα, δεν ειναΙ τοσο δυσκολο, αρκει να εισαι ανησυχος.
Η λυση ειναι η Βουλγαρια.
"Ως τώρα ξέραμε ότι ελληνικά αυτοκίνητα επισκέπτονταν τη Βουλγαρία για να φουλάρουν με φτηνή βενζίνη. Τώρα μαθαίνουμε ότι κυκλοφορούν και με βουλγαρικές πινακίδες
....Η Βουλγαρία διαθέτει φορολογική επιβάρυνση μόλις 10%, είτε πρόκειται για επιχειρήσεις είτε πρόκειται για φυσικά πρόσωπα, και ο μοναδικός συντελεστής ΦΠΑ είναι 20%. Και φυσικά παραμένει μια χώρα χαμηλού εργατικού κόστους. Ο μέσος μισθός είναι 200-300 ευρώ μηνιαίως (δηλαδή 400-600 λέβα) και οι τιμές των προϊόντων είναι αντίστοιχες. Η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και υπηρεσιών ορίζεται από τη συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Από εκεί και πέρα τα πράγματα έχουν πάρει τον δρόμο τους.
Πριν από λίγες εβδομάδες στέλεχος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας κάνοντας την ετήσια περιοδεία του στη Θράκη διαπίστωσε στους δρόμους μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων με βουλγαρικές πινακίδες. Εκπληκτος ρώτησε τους συνεργάτες τι συμβαίνει. Και του απάντησαν ότι πολλοί έλληνες πολίτες πλέον στην περιοχή κυκλοφορούν τα αυτοκίνητά τους με βουλγαρικές πινακίδες (έχουν καταθέσει στην Εφορία τις ελληνικές). Κάτι που φυσικά τους συμφέρει. Κατ' αρχάς γλιτώνουν την αξιολόγηση του αυτοκινήτου ως τεκμηρίου φορολόγησής τους• δεύτερον, πληρώνουν πολύ χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας στο βουλγαρικό Δημόσιο• και, τρίτον, έχουν φθηνότερη ασφαλιστική κάλυψη, αφού η ασφάλιση γίνεται από ασφαλιστική εταιρεία που έχει έδρα στη Βουλγαρία. Επίσης αρκετοί ενσωματώνουν στα αυτοκίνητά τους το υγραέριο ως καύσιμη ύλη, το οποίο κοστίζει ως 0,60 ευρώ το λίτρο στη Βουλγαρία. Ταξιδεύουν στη γειτονική χώρα και «φουλάρουν» τα δύο ντεπόζιτα με βενζίνη, που έχει μόλις 1 ευρώ, και υγραέριο, καλύπτοντας έτσι τις μηνιαίες ανάγκες τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα η βενζίνη που πωλείται πλησιάζει τα 2 ευρώ το λίτρο, ενώ η τιμή του υγραερίου κυμαίνεται από 0,89 ως 0,92 ευρώ το λίτρο...."
Πηγη Δ.Χαροντακης το ΒΗΜΑ 8-4-2012
Αφωτιστος Φιλελλην
ΥΓ Τωρα μου λυθηκε η απορια, γιατι εβλεπα αρκετα (οχι πολυ) ακριβα αυτοκινητα με βουλγαρικες πινακιδες στην Αθηνα. Δεν ανηκουν κατ αναγκην σε βουλγαρους "επιχειρηματιες", εφοσον δεν ειχα ακουσει για μεγαλη επεκταση της βουλγαρικης μαφιας εδω, αλλα μαλλον και σε ελληνες.
Aφωτιστε,
υπαρχουν χιλιαδες φοροι που μπορουν να μειωθουν και να αφορουν πραγματικες αναγκες. Οτι η κυβ. διαλεγει αυτον τον συγκεκριμενο δειχνει να ειναι αυτο που εγραψα. Λοιπον δεν εχει νοημα να μου απαριθμεις ποσες φεραρι θα πουληθουν αν μειωθει ο φορος πολυτελειας.
φυσικα και εχει νοημα γιατι εαν μειωσεις εκει που υπαρχουν πραγματικες αναγκες στους υπολοιπους τομεις απλως θα εχεις υφεση στην ελλαδα και αναπτυξη στην βουλγαρια
Αγαπητη cynical
Το καταλαβα με την μια. Οι κυβερνησεις ειναι υπηρετες των αφεντικων τους. Και οταν υπαρχει αναπτυξη εχειν καλως, ολοι βολευτηκαν τα τελευταια 30 ετη, τωρα ομως που η Μυκονος και αλλα ακριβα θερετρα εχουν μεγαλη κενοτητα, κατι επρεπε να κανουν για τους λςτρεις των αυτοκινητων υψηλου κυβiσμου.
Ως μετα-DADA-ιστης, οταν βλεπω στο φαναρι με την μοτοσυκλεττα μου κωλοπαιδα η και νεανιζοντες μεσηλικες που οδηγουν porsche και αλλα χαμηλα γρηγορα αυτοκινητα, που μοιαζουν με υπερπολτελη παιδικα παιχνιδια, τους κανω φωνητικες γκριματσες "μπρ.. μπρ.." , θελοντας να τους δειξω την αποδοκιμασια μου και οτι ειναι ανωριμες προσωπικοτητες.
Επομενως, δεν νομιζω οτι υπαρχει -πλεον- λογος να χασεις την αξιοζηλευτη ψυχραιμια σου.
Το αποσπασμα απο το ΒΗΜΑ το ανηρτησα για λογυς πληροφορησης και μονον.
Αφωτιστος Φιλελλην
Κυριε Αφώτιστε,λυπάμαι που θα σας τα χώσω αλλά δεν κουραστήκατε να επαναλαμβάνεται τις βλακείες άλλων? Και λέω βλακείες γιατί ακόμα και ένα μικρό παιδί μπορεί να καταρρίψει αηδίες όπως αυτές του Χαροντάκη. Τι μας λέει ο κύριος(και εσείς): 1) ότι θάπρεπε να "ελαφρυνουν" τους φόρους που έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητο για μη τα κυκλοφορούμε με βουλγαρικές πινακίδες και χάνει φόρους το ελληνικό δημόσιο. και 2) η μείωση της φορολογίας θα αυξήσει τις επενδύσεις.
Ως προς το 1) Αντί να ευχαριστείτε (εσείς όχι εγώ) τα σκατοκόμματα σας (ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΛΑΟΣ,κτλ) που μέσω της αύξησης των έμμεσων φόρων,των φόρων στο αυτοκινήτο (που λίγο πολύ έχουμε όλοι) και της κατοικίας(που λίγο πολύ η ιδιωκατοίκηση είναι γύρω στο 80%)μαζεύουν το μπαγιόκο που διαφορετικά θα έπρεπε να τα πάρουν από το μεγάλο κεφάλαιο (γενικώς) το οποίο χάιρει άκρας υγείας και ασυλίας,αντί λέω να ευχαριστείτε το κόμμα σας κύριε αφώτιστε του ασκείτε και κριτική από πάνω.Αν αυτό δεν είναι αχαριστία τότε τι είναι? Shit!
2)Δεν ξέρω,αλλά προχτές βγήκε πάλι κάποιος μεγαλόσχημος εκ Βουλγαρίας και λες και δεν το ξέραμε(εμείς ασφαλώς όχι εσείς)επανέλαβε ότι παρά τα χαμηλά μεροκάματα και τη μικρή φορολογία,επενδύσεις γιοκ.Γιοκ,επαναλαμβάνω κύριε αφώτιστε,γιοκ και τέρμα.Αυτός το είπε ο πλέον αρμόδιος και το τι λέει ο κάθε τυχάρπαστος,εμένα ποσώς μενδιαφέρει.Συνεπώς τι μας τσαμπουνάτε τις γνωστές παπαγαλίες (μπούρδες) περί δήθεν νέων θέσεων εργασίας που θα προκύψουν από τη μείωση της φορολογίας (των άμμεσων φόρων των μεγάλων εισοδημάτων εννοείται και όχι των έμμεσων που πλήττουν βασικά τα μικρά εισοδήματα).
Τοσο μισος, πια!
Ειστε εντελως προκατειλημενος μ ε-ηδη - ειλημμενες αποψεις για οτιδηποτε, γεγονος που αντικειται στην συγχρονη μαρξιστικη σκεψη και ακρως ανησυχητικο.
Αφου, θα δειτε στο συγκεκριμενο, σχεδον συμφωνουμε .
Αφωτιστος Φιλελλην
ΥΓ Αφηστε που ειστε αναιδεστατος, με χαμηλη αντιληπτικη ικανοτητα.
Η κακη εκπαιδευση, βλεπετε.
Δυστυχως επιβεβαιωνομαι.
Βεβαια, ειστε και ατυχος δεν διαβασατε το τελικο μου σχολιο που συνεπεσε χρονικα με το δικο σας.
Κοίτα να δεις, σε λίγο θα συνηθίσουμε να τρώμε πόρσε και συνεπώς καλά κάνει και ρίχνει τους φόρους. Αν την κατεβάσει και ΦΠΑ και την βάλει στα είδη πρώτης ανάγκης μάλλον θα αναθαρρήσει η ελληνική οικονομία!
Δημοσίευση σχολίου